Jatkoajan leffakerho

  • 2 325 885
  • 12 033

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Viestin lähetti secord
Ykkösellä näytettiin perjantaina Unelmien naiset- elokuva. Tässä raidassa kolmenkympin kieppeillä oleva heppu palaa pieneen kotikaupunkiinsa luokkakokous mainingeissa ja kaveri käy omaa kriisiään tyyliin naimisiin vai ei etc. Ja vanhan kaupunkiin jumittuneen kaverikatraan aikuistumiskriisien ympärille rakennettu tarina ja leffan välityksellä saatu tunnelma oli todella onnistunut. Osissa oli mm. Uma Thurman, Matt Dillon jne.

Elokuva, jossa ei oikeastaan tapahdu yhtään mitään, mutta henkilöhahmoihin samaistuminen että tunnelman välittyminen puskivat vahvasti esiin tästä raidasta.

Mainio elokuva oli ja jälleen osoitus siitä, ettei hyvä elokuva tarvitse kummoista tarinaa. Vastaavanlainen tapaus ja muutenkin tätä elokuvaa monellakin tapaa muistuttava esimerkki on Lawrence Kasdanin "Sisärengas". "Unelmien tyttöjen" ohjaaja Ted Demmehän muuten ohjailee elokuvia tätä nykyä "taivaskanaville" :(.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Basic

Onkos kukaan palstaa lukevista nähnyt kyseistä leffaa? Allekirjoittanut katsoi sen jokin aika sitten. Pääosissa Samuel L. Jackson ja John Travolta ja sitten joku naishenkilö, jonka nimeä en nyt satu muistamaan.

Yksi parhaista kuvista, joka on pitkään aikaan tullut katsottua. Juoni tarjoaa loppuun asti uskomattomia käänteitä. Tätä elokuvaa pitää todella katsoa koko ajan 100-prosenttisesti keskittyen, muuten putoaa kyllä suhteellisen nopeasti kärryiltä. Tähän kun lisätään vielä onnistuneet näyttelijäsuoritukset, niin paketti alkaakin olla kasassa.

SUOSITTELEN!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Basic

Viestin lähetti Rygge
Onkos kukaan palstaa lukevista nähnyt kyseistä leffaa? Allekirjoittanut katsoi sen jokin aika sitten.
Tulihan tuo kämppiksen kanssa katsottua...

Basic oli tosiaan hyvä pätkä, jossa monimutkainen juoni yhdistyi hyviin näyttelijäsuorituksiin. Taisi itse asiassa olla niin monivaiheinen tarina, että kämppiksenikin putosi aivan täysin kärryiltä. Kovana poikana olin itse hereillä kuin haukka, ja nautin elokuvasta täysin siemauksin. Lisää tällaisia elokuvia.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heti alkuun sanottakoon, ettei mikään ole mielestäni oksettavampaa kuin siirappiset "kaikki hyvin" -tyylin Hollywood loput. Yleensä: mitä traagisempi loppu, sitä parempi pätkä.

Eilinen Sisarelleni-elokuvan loppuratkaisu oli kuitenkin liikaa jopa minulle. Siitä tuli erittäin paha olo, ei fyysisesti, mutta kuitenkin. Toki tuo oli varmasti elokuvan tarkoituskin.

Osasin odottaa jotain kauheaa tapahtuvan, enkä yleensä hätkähdä mitään kauhukuviakaan. Kai tuo sitten vain oli toteutettu niin eri tyyliin muun elokuvan kanssa, täysin yllättävänä, mutta toisaalta kuitenkin myös realistisena vaihtoehtona.

Katsoivatko muut kyseisen ranskalaiselokuvan?
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Everton
Katsoivatko muut kyseisen ranskalaiselokuvan?

En katsonut loppuun mutta voisitko valaista mitä siinä tapahtui(siis lopussa)?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sisarelleni-leffan loppu

Viestin lähetti VH87
En katsonut loppuun mutta voisitko valaista mitä siinä tapahtui(siis lopussa)?

Pannaan kertoen. Siltä varalta että joku vielä aikoo tuon leffan katsoa, niin laitetaan kuitenkin pienentäen fonttia ja vaihtaen väriä, ettei vahingossa silmään tartu tuo loppuratkaisu niin helposti. Jos halukkaat eivät meinaa saada selvää, niin painakoot quotea.


Elikkäs, tämä plikka jäi vanhemmilleen kiinni piehtaroimisesta sen jäpikkänsä kanssa. Äiti suutahti siitä niin, että lähti ajelemaan kohti kaupunkia tyttäriensä kanssa. Autossa oli melko kireä tunnelma, ja äiti kaahasi melko väsyneenä. Todennäköiseltä loppuratkaisulta vaikutti siis kuolonkolari. Mutta rekoilta vältyttiin.

No, viimein äiti tunsi itsensä niin väsyneeksi että ajoi levähdyspaikalle ja kävi hetkeksi lepäämään. Vanhempi tyttäristä lähti rähjäiseen vessaan, ja silloin mää olin ihan varma että joku rekkakuski raiskaa tai kaappaa sen. Mutta ei, vaan hän pääsee takaisin autoon nukkumaan.

Tämä lihavampi tyttö, Anaïs, on takapenkillä valveilla syöden vaahtokarkkia. Tunnelma tuntuu rauhalliselta, kunnes tsädäm! Joku äijä iskee kirveen tuulilasista läpi, irroittaen tuon vanhemman sisaren pään. Sitten Anaïs saa katsoa kuinka sama mies kuristaa äidin kuoliaaksi. Lopulta murhaaja raahaa 12-vuotiaan Anaïsin metsään ja raiskaa.


Semmoista.
 

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin kyllähän Breillatin elokuvista loistaa tietynlainen hakemalla haettu ja laskelmoitu shokeeraavuus. Se, että elokuvan lopussa tapahtuu jotain aivan odottamatonta ja poikkeuksellista, ei ole myöskään hänen oma ideansa, vaan aivan tuttu esim. Robert Altmanin elokuvista, tosin lisättynä tyylitajulla ja jonkinlaisella jujulla.

Kyllähän esim. Maija Poppanenkin voisi loppua niin, että viimeisessä kohtauksessa kirvesmurhaaja teilaa Maijan tai että hän muuttaa Amsterdamiin prostituoiduksi, mutta eipä tällainen irrallinen loppu paljoa palvelisi tätä elokuvaa. Breillatin filmeissä taas on yhdentekevää miten ne loppuvat. Pintapuolisen shokeeraavuuden ja tehdyn kantaaottavuuden alla niissä nyt ei ole paljon mitään. Pelkkä rennyharlin koko ämmä.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
En ole pitkään aikaan leffateatterissa torkkunut, mutta Levottomat 3 sai sen aikaan. Huh huh mitä sontaa.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti leivoja
En ole pitkään aikaan leffateatterissa torkkunut, mutta Levottomat 3 sai sen aikaan. Huh huh mitä sontaa.

Allekirjoitan täysin, ei todellakaan kannata tuhlata rahojaan siihen, että menisi tämän katsomaan. Tässä elokuvassa ei ole MITÄÄN hyvää.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti leivoja
En ole pitkään aikaan leffateatterissa torkkunut, mutta Levottomat 3 sai sen aikaan. Huh huh mitä sontaa.

Aamen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
...epattoja jahtaamaan on perustettu erityinen "Cleric" -osasto jonka jäsenet tappavat sujuvasti niin ihmisiä kuin koiranpentujakin ja polttavat kirjoja(!)

...

Taistelukohtauksissa käytetään ihmeellistä Gun-Kata -lähitaistelutyyliä jota kuulemma isossa maailmassa jotkut treenaavat ihan tosissaan. Hankala selittää miten homma toimii mutta ruumiita tulee ja pyssyt paukkuu, IMHO erittäin näyttävällä tavalla.
Havaitsinpa vasta nyt tämän, ja ei kun täydentämään ja toivottavasti parantamaan arviota.

Cleric -osasto kääntyisi mielestäni parhaiten "papistoksi", uskon lähettiläiksi ja sen toteuttajiksi kuten se englannin kielestä käsittääkseni suoraan taipuu suomeksi. Tämä myös palvelee elokuvan sanomaa parhaiten - fundamentalistisesti despootin elkein hallitsevan mielipuolen käskyjä toteuttava armeija taistelee "vapaita ihmisiä" vastaan (vertauskuvana uskontaistelijat joita ohjataan ylhäältä niiden toimesta joiden kädet eivät koskaan tahriinnu vereen, käyttäen ohjeena uskoa siitä, että maailmassa voi olla vain yksi järjestys) jotka vain haluavat nauttia tunteista. Armeijan paras taistelija vaikuttuu esikuvansa vakaumuksesta ja kääntyy johtajaansa vastaan.

Joidenkin teorioiden mukaan tämä elokuva ammuttiin alas Bushin hallinnon toimesta, sillä aineksiahan pätkässä oli vallan mukavaankin hittiin. Bushin hallinto olisi näiden teorioiden mukaan ollut elokuvan sanomasta närkästynyt ja esti tahollaan sen suuremman levityksen. Joku saattaa jopa uskoakin tähän, mielestäni vain hauska idea.

Gun-kata taistelutyylinä tutkii tuliaseiden käyttöä lähitaistelussa, ja projisoi ammusten todennäköiset lentoradat ja osuma-alueet ennen kuin aseita on edes tähdätty, saati sitten lauottu. Taistelija ottaa asemansa "turvallisesta" kohdasta ja ampuu itse korkeasti koulutetun tehokkaasti vihollisensa pimpsalooran ohuiksi puulastuiksi joita voidaan käyttää esim. tulen sytyttämiseen (suom. pillun päreiksi).

Gun-katan lisäksi elokuvassa nähdään perinteistä, rehellistä kendo- ja miekkataistelua. Toteutukseltaan taistelukohtaukset ovat amerikkalaisella tasolla korkeita. Balen likvidoidessa pääpahiksen kätyrin odottaa pidempää ja näyttävämpää kohtausta, mutta ehkäpä juuri yllättävä ratkaisu tuo mukavan maun elokuvan loppuvaiheille eikä aluksi antikliimaksilta tuntunut kohtaus jää mieleen pahana vaan enemmänkin mieleenpainuvana elokuvakerronnallisena ratkaisuna.

Itse pidin elokuvan kokonaisilmeestä ja tarinasta kovasti, juonen peruselementit nyt on tietenkin käytetty jo aiemminkin useammin kuin kerran, mutta tällaisenaankin elokuva tarjoaa juonenkäänteitä sekä dramaattisia kohtauksia joiden parissa ainakin kaltaiseni kung fun ystävä viihtyy useammankin katsontakerran.

Tämä pätkä ei jää kenenkään mieleen elokuvahistorian mullistaneena eepokkina, mutta viihde-elokuvana täysi kymppi!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Re: Six-String Samurai - Samurai-miekka

Viestin lähetti pavenro8
En tiedä onko kukaan (tai minä) vielä tässä ketjussa tätä rainaa maininnut, mutta pakkohan siitä on jotain kirjoittaa.
Olisit tehnyt kaikille palveluksen jos ET olisi kirjoittanut. Kyseinen elokuva on aivan järjettömän sonta, eikä siitä saa muuta kuin huonon mielen rahojen mentyä hukkaan. En katsonut puolta tuntia pidempään, ja se on jo paljon sanottu se. Olen nimittäin nähnyt Tohtori T ja naisetkin kokonaan.

Samuraimiekka. On. Huono. Elokuva.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Re: Re: Six-String Samurai - Samurai-miekka

Viestin lähetti vilpertti
Olisit tehnyt kaikille palveluksen jos ET olisi kirjoittanut. Kyseinen elokuva on aivan järjettömän sonta, eikä siitä saa muuta kuin huonon mielen rahojen mentyä hukkaan. En katsonut puolta tuntia pidempään, ja se on jo paljon sanottu se. Olen nimittäin nähnyt Tohtori T ja naisetkin kokonaan.

Samuraimiekka. On. Huono. Elokuva.

"Mukava" havaita että joku muukin on tuhlannut tovin elämästään tämän tuuban katseluun. Ihan periaatteesta katsoin leffan kokonaan mutta tuskin koskaan se on ottanyt yhtä koville... Mahdollisesti huonoin elokuva jonka olen ikinä nähnyt ja minä olen nähnyt Tähtijengin.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Re: Re: Six-String Samurai - Samurai-miekka

Viestin lähetti vilpertti
Olisit tehnyt kaikille palveluksen jos ET olisi kirjoittanut. Kyseinen elokuva on aivan järjettömän sonta, eikä siitä saa muuta kuin huonon mielen rahojen mentyä hukkaan. En katsonut puolta tuntia pidempään, ja se on jo paljon sanottu se. Olen nimittäin nähnyt Tohtori T ja naisetkin kokonaan.

Samuraimiekka. On. Huono. Elokuva.

Viestin lähetti Jakke Huuliparta
"Mukava" havaita että joku muukin on tuhlannut tovin elämästään tämän tuuban katseluun. Ihan periaatteesta katsoin leffan kokonaan mutta tuskin koskaan se on ottanyt yhtä koville... Mahdollisesti huonoin elokuva jonka olen ikinä nähnyt ja minä olen nähnyt Tähtijengin.

Voi pojat, jos te väitätte, että Samurai-miekka on huono pätkä, niin katsokaapa vaikka Pahat Pojat. Tai Luunkerääjä. Tai Daredevil. Tai Nousukausi.

Tai no, kyllähän minä uskon, ettette siitä ihan täysillä tykänneet, ei ole itseni lisäksi tykännyt kukaan muukaan. Mutta minähän varoitin, ja hymiötä perään.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Onneksi en katsonut sinun suosituksen ansiosta, vaan katsoinpa jo kesällä kun ajattelin löytäneeni mielenkiintoisen kungfu pätkän. Tämänpä jälkeen olen oppinut lukemaan myös kansitekstit...

Eli ei tarvitse ottaa omantunnontuskia ;)
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Stalingrad... hoh-hoi-jaa....zzzzzzZZZZZZzzzzzz

Latasin DC:stä ton Stalingrad leffan täältä saamien kehujen vuoksi.

Voi *ittu, että oli huono leffa. Aivan uskomattoman *aska. Tai sitten vaan oli ennakko-odotukset liian kovat...

Summasummarum: Seppo Rätyä lainatakseni... "Saksa on paska maa"! En suosittele leffaa kenellekään... en muista, milloin olen nähnyt yhtä huonon leffan viimeeksi, tuliks selväks?!?

Jos vertaan muihin leffoihin, mitä olen tuolta DC:stä lähipäivinä lataillut... (Levottomat3, Nousukausi, Helmiä ja Sikoja, Yksi lensi yli käenpesän (uusintana)...) niin toi Stalingrad oli kyllä ehdottomasti huonoin. YÖKKK!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti DefJam
Stalingrad... hoh-hoi-jaa....zzzzzzZZZZZZzzzzzz

Latasin DC:stä ton Stalingrad leffan täältä saamien kehujen vuoksi.

En suosittele leffaa kenellekään... en muista, milloin olen nähnyt yhtä huonon leffan viimeeksi, tuliks selväks?!?


No ei tullut selväx. Miksi se oli sinun mielestäsi huono? Kerro nyt edes joitakin perusteluja. Oliko se sen takia outo, kun saksalaiset eivät puhuneetkaan englantia amerikkalaisella aksentilla, vaan pilasivat kaiken puhumalla saksaa? Puuttuiko siitä hunajainen rakkaustarina? Eikö suudeltu tarpeeksi? Oliko liian vähän ampumista, räjähtelyä ja takaa-ajoja? Eikö panssarivaunujen telaketjut ulvoneet kurveissa? Oliko liian vähän bikiniasuisia naisia uima-altaan reunalla? Vai mikä häiritsi?
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Ok

Täältä pesee!

1) näyttelijöissä ei mitään uskottavuutta. Kovempia jätkiä löytyy Kannelmäen kirjastosta

2) aivan naurettavia lavastuksia. Pitikö jokaisessa kohtauksessa, missä oli loukkaantuneita niitä haavoittuneita olla noin 250 000 kpl. Ok, kyllä mä tiedän, että siellä taisteluissa kuoli rankimpien arvioiden mukaan yli 1 000 000 ihmistä, mutta silti! Kyllä jokainen olisi tajunnut sen pointin ilman liioittelua.

3) muutamia aivan naurettavia kohtauksia. Siinä aika alussa, missä ne oli siellä talossa saarroksissa, ne äijät olisi todellisuudessa saanut hengiltä muutamalla kranaatilla, mutta nyt ei tapahtunut mitään. Ei tollaisesta pattitilanteesta selviäisi kukaan hengissä. Lapsellista! Ja että vielä tulitauko... anna sä mulle leipää, niin mä annan sulle ysimillistä :=)

4) Se panssarivaunu kohtaus. Noin 30 äijää onnistui kivääreillä tiputtamaan seitsemän tankkia. Hoh hoi jaa... pleikkarin sotapeleissäkin niillä tankeilla olisi ollut parempi "tekoäly" :=)

5) Pitääkö joka vitun tilanteen päättyä silleen, että toinen ampuu toisen tai sitten toinen ampuu itseltään aivot seinille. Vittu te ootte saksalaiset tyhmiä! Olis ollut edes miehekkäitä nyrkkien vaihtoja, mutta nyt ase esille ja poks! Führer rules!

Nyt alkaa kokous... voin laittaa toiset viisi perustelua, jos nää ei riittäneet!

Älkää missään nimessä downloadko leffaa mistään hubista... ei todellakaan ole katsomisen arvoinen. Itseäni oikein vitutti, että meni melkein kaksi tuntia elämästä tollaiseen shaisseen :=) Oli pakko pelata Medal of Honor peliä hetken aikaa ton jälkeen, että sai paskanmaun pois suusta!

YÖÖÖÖKKKKK!!!!!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti DefJam

Älkää missään nimessä downloadko leffaa mistään hubista... ei todellakaan ole katsomisen arvoinen. Itseäni oikein vitutti, että meni melkein kaksi tuntia elämästä tollaiseen shaisseen :=) Oli pakko pelata Medal of Honor peliä hetken aikaa ton jälkeen, että sai paskanmaun pois suusta!

YÖÖÖÖKKKKK!!!!!

Onnistuit kuitenkin lataamaan leffan, katsomaan sen ja kirjoittamaan vielä kommentinkin tänne (tosin viimeinen kohta on vähän kiikun kaakun), joten älä ole liian ankara itsellesi. Suoriuduit ihan hyvin!

Kannattaa seuraavalla kerralla pitäytyä Medal Of Honorin pelaamisessa, niin ei tule pettymyksiä. Noi leffat on kuitenkin vain halpoja jäljitelmiä peleistä. Leffat eivät aina pysty seuraamaan todellisuutta yhtä eksaktisti kuin pelit. Olen samoilla linjoilla siinä, että kaikki elokuvalliset sodankuvaukset tulisi kieltää ja luottaa vain yhteen vahvaan tukijalkaan - Medal Of Honoriin.

UGH!

P.S. Tosiaan nyt kun mainitsit, niin nuo suomalaiset merkkiteokset, kuten Levottomat 3 sekä Helmiä ja sikoja, hakkaavat kyllä nuo ulkomaan räpellykset 10-0.
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Viestin lähetti Fläppis
Onnistuit kuitenkin lataamaan leffan, katsomaan sen ja kirjoittamaan vielä kommentinkin tänne (tosin viimeinen kohta on vähän kiikun kaakun), joten älä ole liian ankara itsellesi. Suoriuduit ihan hyvin!

Kannattaa seuraavalla kerralla pitäytyä Medal Of Honorin pelaamisessa, niin ei tule pettymyksiä. Noi leffat on kuitenkin vain halpoja jäljitelmiä peleistä. Leffat eivät aina pysty seuraamaan todellisuutta yhtä eksaktisti kuin pelit. Olen samoilla linjoilla siinä, että kaikki elokuvalliset sodankuvaukset tulisi kieltää ja luottaa vain yhteen vahvaan tukijalkaan - Medal Of Honoriin.

UGH!

P.S. Tosiaan nyt kun mainitsit, niin nuo suomalaiset merkkiteokset, kuten Levottomat 3 sekä Helmiä ja sikoja, hakkaavat kyllä nuo ulkomaan räpellykset 10-0.

Veit sanat suustani! Juuri näin! Uskomattoman paska leffa se Stalingrad. Nyt meni kyllä uskottavuus tältä "ketjulta" heti käsittelyssä, sillä latasin leffan VAIN JA AINOASTAAN täältä lukemieni suositusten perusteella.

Olisiko teillä suositella jotain vähän huonompia leffoja? Ok, mä autan... ei sellaisia edes ole!
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Niin hitto kun siinä talinraarissa olis ollu vaikka Van Damme, Steven Segal tai vaikka Iso-Arska, niin olis ollu paljo parempi, Tallonesta puhumattakaan.


Mikäs se ensi sunnuntain nelosen leffa onkaan? Pieni suklaapuoti tai vastaava. On ainakin niittänyt mainetta mukavasti, vaikka jäänytkin valtavirtaleffojen varjoon. Nyyhky taitaa olla, mutta onko hyvä nyyhky?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti DefJam
Veit sanat suustani! Juuri näin! Uskomattoman paska leffa se Stalingrad. Nyt meni kyllä uskottavuus tältä "ketjulta" heti käsittelyssä, sillä latasin leffan VAIN JA AINOASTAAN täältä lukemieni suositusten perusteella.

Olisiko teillä suositella jotain vähän huonompia leffoja? Ok, mä autan... ei sellaisia edes ole!
Annas, kun yritän. Kokeile Zoolanderia, itse en ole tähän mennessä huonompaa nähnyt.

Voi hitsi. Nyt tältä ketjulta meni pohja, kun DefJam koki pettymyksen Stalingradin suhteen. Miten tästä eteenpäin? Toivottavasti kaikki ne lukijat, jotka ovat lukeneet ketjua "Kevät ja autokuume", eivät koe vastaavanlaista pettymystä, kun ryntäävät tässä lähiaikoina ostamaan itselleen Ford Focuksen. Minä nimittäin kehuin Focusta siinä ketjussa.
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Viestin lähetti tombraider
Niin hitto kun siinä talinraarissa olis ollu vaikka Van Damme, Steven Segal tai vaikka Iso-Arska, niin olis ollu paljo parempi, Tallonesta puhumattakaan.

Niin, en tullut sanoneeksi, että just tollaisesta Hollywood meiningistä EN diggaa ollenkaan. Siksi odotin tolta leffalta paljon, mutta kuten taisin aikaisemmin kirjoittaa... en oikein tykännyt tosta pätkästä!

Odotin ehkä jotain Lilja-4-ever tyyppistä kuvausta, mutta sain saksalaista hollivoodia...

Ei kiitos! Nicht Danke! ACHTUNG!!!!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti sampio
Annas, kun yritän. Kokeile Zoolanderia, itse en ole tähän mennessä huonompaa nähnyt.
Kokeilkaas molemmat katsoa sellainen kulttuuripätkä kuin Radalla. Olen tuota kehunut pari kertaa ennenkin. Muistakaa varata tarpeeksi olutta käden ulottuville, eikä tee pahaa ottaa muutamaa pohjille ennen elämyksen alkua.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Viestin lähetti Designer
Kokeilkaas molemmat katsoa sellainen kulttuuripätkä kuin Radalla. Olen tuota kehunut pari kertaa ennenkin. Muistakaa varata tarpeeksi olutta käden ulottuville, eikä tee pahaa ottaa muutamaa pohjille ennen elämyksen alkua.

Sai muuten Suomen johtavan elokuva-lehden, Hohdon, arvostelussa täydet viisi tähteä :). Itse en ole tekelettä nähnyt, joten en uskalla ottaa kantaa suuntaan enkä toiseen mutta noin yleinen mielipide kentällä on vastannut aika hyvin tuota sinun arviotasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös