Jatkoajan jatkotarina

  • 17 624
  • 135

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Alpon pitäisi tulla kohta, mutta pitäisikö sitä ennen käydä pummaamassa huikka...

(tää onkin näköjään tälläinen takaumajuttu.. )

..en ehtinyt huikkaa pummaamaan, kun sininen saabbi kurvasi paikalle. ""Alpo Kurkinen, hyvää päivää...eikäkö että nythän mä vasta hokasin, että oot hyvin pitkälti menossa äipän luokse Vorssaan?" Teiden ritari oli saapunut pelastamaan mut..
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mieleeni palasi kesä 2003. Kesä, jolloin 500 000 ihmistä marssi Hongkongissa protestoiden Hongkongin lain maanpetosartiklaa 23. Serkkuni anoppi oli yksi heistä. Syy, miksi kesä palasi yhtäkkiä mieleeni oli...

e. kyllä tämä kelpaa jatkona tuohon Tuusankin...
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Mieleeni palasi kesä 2003. Kesä, jolloin 500 000 ihmistä marssi Hongkongissa protestoiden Hongkongin lain maanpetosartiklaa 23. Serkkuni anoppi oli yksi heistä. Syy, miksi kesä palasi yhtäkkiä mieleeni oli...

e. kyllä tämä kelpaa jatkona tuohon Tuusankin...

Vähintäänkin kummallinen. Tämä teiden ritari muistutti kovasti marssin johtajaa Mar Sai Leetä. Tiesin että Alpo, siis ei tämä Kurkisen Alpo, vaan äitini Alpo oli jo lähistöllä ja passitin kohteliaasti Teiden Ritarin matkoihinsa Saabinsa kera.. Sieltähän se Daewoo jo kaartaakin. Samassa olin Spitzerin edessä. Hän tarjosi minulle itseään, en kuitenkaan ehtinyt kieltäytyä kun Neponen jo raahasi minua pitkin poliisiaseman käytävää. Viimeinen ovi vasemmalla Neponen mutisi ääneen. Siellä oli...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Siellä oli...
putka numero 3. Ja putkassa näin ihmeekseni sen nuoren äidin, jonka pupillit olivat kuin lautaset. "Hänhän on yh-pirihuora!" Hän lauloi Master Of Puppetsia täydellisellä kakkosaltolla ja tanssahteli alasti rinnat maitoa roiskuen. "Perkele, tuossahan on mulle viivaa, eri formaatissa tosin. Aloin imeä nänniä, oloni helpottui ja...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
...heräsin. Olin ilmeisesti unissani alkanut kaatua naisen povelta taaksepäin, ja herännyt putoamisen tunteeseen. Olin kotona, kahvi tuoksui. Vaimo siellä asteli vaalea kesämekko yllään. Annoin unenhorteisen katseeni viipyillä hänen lanteillaan, kiusasin itseäni. En nimittäin kyennyt miehisiin suorituksiin, koska...
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
...heräsin. Olin ilmeisesti unissani alkanut kaatua naisen povelta taaksepäin, ja herännyt putoamisen tunteeseen. Olin kotona, kahvi tuoksui. Vaimo siellä asteli vaalea kesämekko yllään. Annoin unenhorteisen katseeni viipyillä hänen lanteillaan, kiusasin itseäni. En nimittäin kyennyt miehisiin suorituksiin, koska...

olin saapunut kotiin vasta muutama tunti sitten. Yön seikkailut painoivat mielessä, mutta onneksi Neponen nappasi minut pois putka kolmosesta ennen kuin kerkesin koskemaan pirinistiin. Se olisi ollut elämäni virhe, sillä se nainen... oli Rachel...
 

janbo

Jäsen
olin saapunut kotiin vasta muutama tunti sitten. Yön seikkailut painoivat mielessä, mutta onneksi Neponen nappasi minut pois putka kolmosesta ennen kuin kerkesin koskemaan pirinistiin. Se olisi ollut elämäni virhe, sillä se nainen... oli Rachel...

..jonka täydellisesti kaartuvat huulet tuntuivat niin vastustamattomilta. Ei, turha kiusata itseäni. Jotain on kuitenkin tehtävä, huomaan kuinka tärisen ja ajatukset karkailevat vähän väliä lompakossa vielä toivottavasti olevaan Visaan.
- Rachel.
- Niin, kulta?
- Onko niitä Bobin tuliaiseksi tuomia suklaamuffinseja vielä jäljellä?
- Niitä Amsterdamilaisiako?
- Juuri niitä..
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
...niitä, jotka maistuivat kamelinpaskalle. Tykkäsin niistä todella paljon, vaikka hiukan kierolta saattaa kuulostaakin.

"Sait paketin postista" vaimoni sanoi. Hän sanoi sen heleällä äänellä, mikä oli mielestäni kummallista, koska normaalisti hänen äänensä on liki Tommi Korpelaa.

"Se on ilmeisesti DeWaltin naulapyssy" hihkaisin pallit innosta punoittaen ja juoksin laatikolle.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Uskomattoman sekavaa... tilasin naulapyssyn, kun lupasin mutsille korjata sen pihavajan katon. Mietin, että se olisi hyvää terapiaa, kun yritän lopettaa tän sekakäytön. Sitten nään huumehoureissani unen, jossa yritän tappaa itseni tällä tilaamallani naulapyssyllä. Ja nyt piripäissään heiluva Rachel antaa sen minulle käteen Forssan kihlakunnan poliisivankilassa.

Vitun Lavonen ja ne sen Virosta salakuljettamat pirit. Ilman niitä mä olisin ainakin lähempänä kuiville pääsyä. Mä voisin naulata sen Lavosen tällä DeWaltilla niiden mökin puupaskahuusin seinään.

Mutta mitä helvettiä mä täällä poliisivankilassa teen. Joku on kuulemma tapettu, mutta mä en oo tappanu ketään. Muistan kaiken... en oo ollu kamoissa sitten sen legendaarisen Oulun reissun. Toisin sanoen sitten eilisen. Mulla on vaan ollu vierotusoireita.

Silloin se muistui mieleen... se juoppo siellä Someron bussiaseman edessä oli Lavonen. Ja juuri mut jättänyt Rachel oli siellä kanssa...

MITÄ JUMALAUTA????
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Silloin se muistui mieleen... se juoppo siellä Someron bussiaseman edessä oli Lavonen. Ja juuri mut jättänyt Rachel oli siellä kanssa...

MITÄ JUMALAUTA????

Rachelhan antoi Lavosen kouria persettään ja jo kainaloihin valahtaneita kärpäslätkiään siinä minun silmieni edessä.
Tästä suivaantuneena soitin vanhalle pelikaverilleni Someron Renkaaseen sillä tiesin saavani Karilta apua tähän tilanteeseen. Mutta miksi minä olen veressä ja putkassa ja tietääkö kukaan Karin mahdollista osallisuudesta siihen mitä itsekään en tiedä tapahtuneen. Kaikesta tästä huolimatta minua alkoi panettamaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
.. Ja minähän poika panin. Nimittäin löysin nuppineulan lattialta ja panin sen takaisin seinään. Mistä tämä veri on? Huomasin Geraldin persauksen olevan myös veressä. Mietin hetken.. ei kai? en kai nyt sentään? "Olenkohan minä homo?" kysyin puistellen itseltäni. Minun oli päästävä pois sellistä ennen kuin Gerald heräisi.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
.. Ja minähän poika panin. Nimittäin löysin nuppineulan lattialta ja panin sen takaisin seinään. Mistä tämä veri on? Huomasin Geraldin persauksen olevan myös veressä. Mietin hetken.. ei kai? en kai nyt sentään? "Olenkohan minä homo?" kysyin puistellen itseltäni. Minun oli päästävä pois sellistä ennen kuin Gerald heräisi.

Heräsin tähän painajaiseen, olin Amsterdamissa. Bob oli juuri syöttänyt mulle niitä herkullisia suklaaneliöitä. Tärisin, hiki virtasi... Miten helvetissä jouduin tännekin?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nyt kuli kakahättä. Samalla tuintui kuin maa jalkejoni alla olisi haujonut. O:n hasnkalinnen äälaita oli äthtenyt ja minä äijän seisoo munnea kova kukkka. Siellä esedse Brenden Morreoens kutitetilee kainalo vitu.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Viina oli noussut päähän. En tiennyt mikä maa, mikä valuutta. En tiennyt miksi käteni näyttivät niin suurilta. Oliko tässä elämäni loppu? Unholaanko tarinani painuu? Auttakee...
 
Viimeksi muokattu:
Viina oli noussut päähän. En tiennyt mikä maa, mikä valuutta. En tiennyt miksi käteni näyttivät niin suurilta. Oliko tässä elämäni loppu? Unholaanko tarinani painuu? Auttakee...

, huusin. Siinä viimeinen muistikuvani. Nyt olin pilkkopimeässä huoneessa, en tiennyt yhtään missä. Nurkassa näkyi sirkkeli ja vihreä vasara. Valot syttyivät ja näin nurkassa erittäin vihaisen miehen. Hetkinen oliko hän Jarkko? Miksi hän oli minulle vihainen, todella vihainen?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jarkko. Tuo mies lappeen hämyisistä metsistä istui nyt minua vastapäätä toljottaen minua vihaisilla silmillä. Jarkko aukaisi hetken päästä suunsa. "Annukka ei anna enää?". "Mitä?", kysyin. "Nii-in Annukka ei anna enää tehdä halkoja kotona, joten minun on pakko täällä piilossa halkoa niitä." Olin kuin halolla päähän lyöty. Hetkinen, verstaan ovi narahti. "Joku tulee", sanoin hädissäni Jarkolle. Onko se? Voiko se olla? Kyllä. Ovesta sisään astui...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pekka Routalempi, joka piti hämmentävän mielenkiintoisen puheen jalkasilsasta. Pekkaa kuunnellessani katsahdin ikkunasta ulos ja näin jalattoman mummon juoksevan pyöreän talon kulman ympäri. Sitten puhelimen pärinä keskeytti Routalemmen jaarittelun. Vastasin puhelimeen: "Haloo, kuka siellä?" ...
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Pekka Routalempi, joka piti hämmentävän mielenkiintoisen puheen jalkasilsasta. Pekkaa kuunnellessani katsahdin ikkunasta ulos ja näin jalattoman mummon juoksevan pyöreän talon kulman ympäri. Sitten puhelimen pärinä keskeytti Routalemmen jaarittelun. Vastasin puhelimeen: "Haloo, kuka siellä?" ...

"Spede". "Tä?". "No Vitun Urpo tässä." Urpo Vittu oli jollain ihmeen keinolla löytänyt minun salaisen numeroni. Urpo Vittu on Suomen suurimman Miele-pölyimurikauppiaidenliiton pj. Vitulle ei vittuilla. Hän haluaa, että häntä puhutellaan etunimellä Urpo. Urpolla oli minulle salaperäistä asiaa koskien...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Spedeä. Spede elää, Elvis on kuollut. Voi olla vain yksi kuningas. (toim. huom., katselen pienissä viskeissä Highlanderia tv:stä.)
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Heräsin aamulla sohvalta. Highlander oli vaihtunut kirkuvaan silikoonibimboon joka kyseli Suomalaista kaupunkia. Vihjeenä _ULU.

Samalla havaitsin että ihan kuin suussani maistuisi kissanpaska. Taisin nauttia ehkä vähän liikaa viskiä. Päätin skarpata, pistää Moccamasterin (maksettu mainos) tulille, ja lähteä virkistävälle aamulenkille...
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pihalla oli kuitenkin joukko pahoja miehiä, jotka ampuivat haulikolla mahaan. Tämän jälkeen paloittelivat minut ja pääni myytiin Brittiläiseen museoon, kädet heitettiin mereen ja jalat myytiin timbuktuun. Poliisit kaatoivat kahvit viemäriin kun olivat löytäneet kotini kuukauden kuluttua...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
...johon muutti asumaan nuoripari Mirkku ja Mikko yhdessä koiransa kanssa. Koira karkasi jo ensimmäisenä yönä kun traumaattisen kuoleman kokeneena palasin kummittelemaan kotitalooni poltergeistina ja päätin tehdä nuoriparin elämästä helvettiä. Mokomat kuitenkin ottivat temppuiluni suttuiselle videonauhalle ja tekivät sillä ison tilin myymällä sen sellaisenaan Hollywood-tuotantoyhtiöiden levitettäväksi nimellä Paranormaali Aktiivisuus. Ei jäänyt minulle muuta vaihtoehtoa kuin kulkea kohti valoa, päätyä tuonpuoleiseen, syntyä uudelleen Suomeen, kasvaa aikuiseksi villin kuumaveriseksi nuorukaiseksi ja pyrkiä kohti tosi-tv-tähden uraa. Urani käynnistämiseksi päätin tempaista itseni lööppeihin ja...
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
..Siinä onnistuinkin. Yhteistyötä tehtiin jopa Matti Nykäsen kanssa, joka kuitenkin antoi medialle poliittisesti loukkaavan kommentin.Tästähän ei maailman poliitikot pitäneet ja pitkien neuvottelujen jälkeen maailma ydinpommitettiin hajalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös