Ja olihan siinä kortissa lunta jäljellä... vaan sitten tulin toisiin ajatuksiin. Vittu mitä touhua... näin jo unta, että luulin kuolevani kaksi kertaa, että olin finninaamainen hifkifani menossa jäähallille, päädyn balettiin, poke tunkee jääpuikon perseeseen ja sitten vielä Jokereiden paita ilmestyi kuvaan. Ei ihme, että tein sitten unessa itsemurhan ja olin jo toisessa ja kolmannessakin ulottuvuudessa. Vittu mikä uni. Ja eilen olin Oulussa ja ratkesin sekakäyttään lasolia, viinaa, turkkilaisilta ostettua hartsia ja jotain ryssiltä hankittuja pillereitä ja piriä. Herään putkasta Oulussa. Mitäköhän sitä tuli tehtyä? Aika tuottavalla tuulella olin ollut sen piirrustuksen ja sen kirjoittamani artikkelin perusteella. Vaan siitä huolimatta ehdin riehumaan itseni putkaan. Sitä se piri teettää... tehokkuus ennen kaikkea. Vittu mitä elämää. Nyt himassa Keravalla, Visa kädessä ja taas vetämässä amfetamiinia nokkaan.
Ei saatana. Putki poikki heti alkuunsa. En vaan uskalla kuvitella, minkälainen liskojen yö on edessä, kun edellisyönkin unet olivat tota luokkaa.
Ja muija jätti. No, en oikeastaan voi häntä tän häröilyn jälkeen syyttääkään.
Kerava ei tunnetusti ole paras paikka yrittää putken katkaisua. Mietin, että pitäisikö lähteä muutamaksi päiväksi selviämään mutsin luo Forssaan...