Mainos

Jatkoajan harrastekiekkoturnaus?

• 24 559
  • 205

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minun näkökulmastani kaikki väännöt ja ongelmat liittyvät tietyn JWC-porukan vihamielisyyteen tätä tapahtumaa kohtaan. Aivan niinkuin JWC olisi ainoa tapahtuma mitä on lupa järjestää.

Mitä heistä välität? Voit aivan hyvin järjestää turnauksen. Eikö sitä loppukesää ole jo aika moni ehdottanut. En itse kyllä ihmeemmin ongelmia näe. Vääntää voi, mutta mitä merkitystä niillä on? Jos joku ei tule paikalla, niin sitten ei tule. Joku muu luultavasti tulee.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä heistä välität? Voit aivan hyvin järjestää turnauksen. Eikö sitä loppukesää ole jo aika moni ehdottanut. En itse kyllä ihmeemmin ongelmia näe. Vääntää voi, mutta mitä merkitystä niillä on? Jos joku ei tule paikalla, niin sitten ei tule. Joku muu luultavasti tulee.
Enpä pahemmin välitäkään ja järjestämässä edelleen ollaan, ei tässä siitä ole kyse. Turhan vääntämisen vaan voisi jättää vähemmälle, kun oikeasti syytä ei ole. Miksei tätä voisi järjestää ihan sulassa sovussa JWC:n kanssa?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Enpä pahemmin välitäkään ja järjestämässä edelleen ollaan, ei tässä siitä ole kyse. Turhan vääntämisen vaan voisi jättää vähemmälle, kun oikeasti syytä ei ole. Miksei tätä voisi järjestää ihan sulassa sovussa JWC:n kanssa?

Monet on sulassa sovussa olleetkin näiden suhteen. Osalle varmasti tulee mieleen, että ollaan kopioimassa JWC:tä, vaikka niin ei olekaan. On väännetty ajankohdasta ja pelaajien määrästä. Jos aika olisi sijoittumassa loppukesälle, niin jotain konkreettista sinun ilmeisesti täytyisi saada siitä osallistujamäärästä tällä hetkellä. Olen hieman sitä, että olet aliarvioinut ainakin hieman sitä pelaajien lisätarvetta, mutta voin olla väärässä.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä nyt tällaisessa vitutusryöpyssä kerrottuna.
Miksi vitutus? Ehkä joo lähdin välillä väärille linjoille liian ideoinnin kanssa, mutta onneksi heräsin. Ymmärrän ettei se liikaa herätä luottamusta.

Mutta mitä helvettiä sulla on nyt tätä vastaan noin perkeleen paljon? En saisi välittää yhtään siitä että puolet JWC:n jengistä käy täällä valittamassa kaikesta? Jos jumalauta sillä ei ole mitään merkitystä mitä olette mieltä, niin miksi edes mitään sanotte?

Kuten olen usein sanonut, niin arvostan JWC:tä tapahtumana ja näin ollen myös sinua järjestäjänä. En missään nimessä olisi matkinut nimeä tai mitään JWC:ltä kysymättä ensin sinulta sopiiko tämä. Vaikka JWC on sun juttu, sun keksintö ja sun järjestämä, niin todella lapsellisen kuvan antaa tuollainen aiheeton vittuuntuminen ja vittuilu minua kohtaan, kun en ole missään vaiheessa sanonut mitään pahaa JWC:stä tai sen järjestäjistä. Alunperinkin oli tarkoitus ihan sovussa JWC porukan kanssa järjestää hieman erilainen tapahtuma ja eri aikaan.

En tosiaankaan jätä mitään järjestämättä vaikka jotkut sitä vastaan ovatkin, mutta tuollainen aiheeton vittuilu ja valittaminen on täysin turhaa. Vielä turhempaa on valittaa siitä, että minä välitän jollain tapaa tuosta vittuilusta. Aivan käsittämätöntä toimintaa, oletin tutzban olevan mukava ja järkevä heppu, kun noin hienon tapahtuman sai järjestettyä. Ilmeisesti osuin hieman hutiin tuon oletuksen kanssa.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, Nelforhan onkin ainoa syy miksi ihmistä voi vituttaa.

Jätän tämän tähän, pitäkää hauska turnaus tulevaisuudessa!
Jos jokin muu asia vituttaa, niin ehkä voi jättää silloin kirjoittamatta tänne sillä hetkellä, ettei synny turhaa sotaa. Ehkä on asiallista olettaa, että vitutuksesi liittyy tähän asiaan, jos et mainitse sen liittyvän mihinkään muuhun.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jatkoajan nimen käyttämisestä voi kyllä olla luvan kysyminen paikallaan, en tosin tiedä oliko JWC:lläkään tuohon erityisesti lupaa haettu.

Kyllähän se lupa kannattaa kaiken varalta kysyä, varsinkin kun tän palstan kautta väkeä sinne tulee.
Sen mitä olen kuullut muilta palstalaisilta vastausajoista, niin melkein kannattaa kysyä jo nyt, niin voit saada ensi kesäksi vastauksen.

Porukka tosiaan käy kuumana Nelforille, koska heidän mielestään Nelfor on varastamassa JWC:tä. Tai ainakin eri paikkaan tulevaisuudessa siirtämässä tai kahdesti vuodessa järjestämässä. Nelfor puolustautuu, ettei se ole ollut edes mielessä. Lukekaa kaikki ketjut tarkkaan, niin aukeaa teillekin.

Kuitenkin, hyväähän Nelfor tarkoittaa ja intoa riittää. Toivottavasti kaikkea intoa ei ole puskettu kumoon. Kesäturnaus voisi jopa onnistua, mutta ajankohta kannattaa miettiä tarkkaan ja vetää galluppia ajoissa palstanimimerkeiltä koska olisi otollisin hetki pitää se. Kun vaan kunnolla suunnittelee, niin kyllä siitä voi hyvä tulla.

tutzban sanoja muistelleena, on yhden turnauksen järjestäminen kyllä helvetin iso urakka. Ja tutzba hoiti sen yksin.

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän haluan heti nyt huomauttaa, ettei tämä "pre-JWC" ole mikään tapahtuma, ei edes lähelle sitä. Höntsävuoro se on ja tuskin on realistista olettaa tuon edes tapahtuvan.

Kun täältä Lahesta lähetään, ni siitä tulee kyllä tapahtuma! :D Ei sitä höntsälle Tampesteriin noin vain täältä tulla! ;-)

Calm down. Turhaa tämmösestä stressaat.. Anna kenen tahansa matkia, kopioida, lainata (luvan kanssa tai ilman), siinä on tekemistä jos saa sellasen tapahtuman aikaan minkä sä järjestit! ;-)

Kait sä oot vielä JWC:n kanssa kuvioissa? Älä nyt vedä tätä nyt puihin! :D

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän se lupa kannattaa kaiken varalta kysyä, varsinkin kun tän palstan kautta väkeä sinne tulee.
Sen mitä olen kuullut muilta palstalaisilta vastausajoista, niin melkein kannattaa kysyä jo nyt, niin voit saada ensi kesäksi vastauksen.
Jep, laittelen pian viestiä sinne tämän asian tiimoilta.

Porukka tosiaan käy kuumana Nelforille, koska heidän mielestään Nelfor on varastamassa JWC:tä. Tai ainakin eri paikkaan tulevaisuudessa siirtämässä tai kahdesti vuodessa järjestämässä. Nelfor puolustautuu, ettei se ole ollut edes mielessä. Lukekaa kaikki ketjut tarkkaan, niin aukeaa teillekin.
Näinhän se on. En ole missään vaiheessa ollut tosiaan viemässä JWC:tä itselleni tai eri paikkaankaan. Tuonne JWC ketjuun vain kerroin vaihtoehtoisesta järjestämispaikasta, koska käsittääkseni ei kuitenkaan ole kiveen hakattu tämä jokavuotinen paikka. Minulla ei todellakaan ole mitään erityistä halua JWC:tä siirtää minnekään. Lisäksi en ole järjestämässä mitään JWC 2:ta, vaan ihan erillisen ja erilaisen tapahtuman. Yksi ottelu ja turnaus kun eivät ole sama asia.

Kuitenkin, hyväähän Nelfor tarkoittaa ja intoa riittää. Toivottavasti kaikkea intoa ei ole puskettu kumoon. Kesäturnaus voisi jopa onnistua, mutta ajankohta kannattaa miettiä tarkkaan ja vetää galluppia ajoissa palstanimimerkeiltä koska olisi otollisin hetki pitää se. Kun vaan kunnolla suunnittelee, niin kyllä siitä voi hyvä tulla.
Näinhän se menee. Hyvin valmisteltu on puoliksi tehty. Intoa riittää kyllä, kunhan nyt ei ihan yksin tarvitsisi täällä kaikkia vastaan taistella. Ajankohta on tärkeä juttu ja sitä miettiessä kyllä kuunnellaan kaikkia.

tutzban sanoja muistelleena, on yhden turnauksen järjestäminen kyllä helvetin iso urakka. Ja tutzba hoiti sen yksin.
Aivan varmasti on iso urakka ja turnauksen järjestäminen lienee vielä astetta isompi. Onneksi olen jo saanut muutamia mukaan auttamaan järjestelyissä.

Eikös tätä loistavaa web-sivustoa ylläpidä Jatkoaika ry? Oli hieman kyseenalaista käyttää yhdistyksen nimeä turnauksen nimessä ilman lupaa.

Niin yhdistyksen nimi on Jatkoaika ry. Tapahtuman nimi ei ole "Jatkoaika ry:n kesähöntsät" tms.

Vähän sama kun en saisi perustaa baaria nimeltä Jatkoaika kysymättä ensin Jatkoaika ry:n hallitukselta. Vai pystyykö joku lainoppinut teilaamaan suunnitelmani?

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Niin yhdistyksen nimi on Jatkoaika ry. Tapahtuman nimi ei ole "Jatkoaika ry:n kesähöntsät" tms.

Vähän sama kun en saisi perustaa baaria nimeltä Jatkoaika kysymättä ensin Jatkoaika ry:n hallitukselta. Vai pystyykö joku lainoppinut teilaamaan suunnitelmani?

Mä nyt en puhunut varsinaisesti juridisesta näkökulmasta, vaan ihan moraalisesta näkökulmasta. Suomessa kuitenkin jääkiekkoa aktiivisesti seuraavat tietävät Jatkoaika.comin ja varmasti yhdistävät jatkoaika sanan tähän verkkosivustoon.

Mä nyt en puhunut varsinaisesti juridisesta näkökulmasta, vaan ihan moraalisesta näkökulmasta. Suomessa kuitenkin jääkiekkoa aktiivisesti seuraavat tietävät Jatkoaika.comin ja varmasti yhdistävät jatkoaika sanan tähän verkkosivustoon.

Ahaa no sitten puhutaan kokonaan eri asioista. Ymmärrän kantasi varsin hyvin, mutta itse en näe edes mitään moraalisesti arveluttavaa tuossa. Mutta kuten sanoin, ymmärrän sinuakin.

Ihan näin täysin ulkopuolisena on kyllä pakko ääneen ihmetellä JWC-porukan ylimielisyyttä tässä ketjussa ja suhtautumista Nelforin yritykseen järjestää turnaus. Olettaisin kuitenkin, että kaikki täällä on ainakin melkein aikuisia ihmisiä.

Se on OK, että teillä on oma tiivis porukka, joka höntsäilee ja juo jallua keskenään. Mutta se ei anna teille patenttia tällaiseen toimintaan, eikä varsinkaan oikeutta alentua lastentarhaikäisten pikkupoikien tasolle tyyliin "toi urpo osti samanlaisen ifkirotsin ku mulla, veetään sitä kannuu ja revitään takki pillunpäreiks.."

Nelfor heitti ilmoille ajatuksen kiekkoturnauksesta. That's it. Ei siis uhannut tulla jatkoillenne polttamaan mökkiänne. Vaan järjestää turnauksen.

Itse en aio kumpaankaan mittelöön tällä erää osallistua, mutta jos Nelforin höntsäilyt eivät kiinnostaa, niin pysykää omalla hiekkalaatikollanne. Ja juokaa lisää jallua.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ihan näin täysin ulkopuolisena on kyllä pakko ääneen ihmetellä JWC-porukan ylimielisyyttä tässä ketjussa ja suhtautumista Nelforin yritykseen järjestää turnaus.

On se vähän ihmetyttänyt näin "sisäpuolisenakin". Jotkut ideoista toki on ollut niin järjettömiä että niihin on pitänyt puuttua ja jossain kohdin tuon olisi voinut ehkä hoitaa asiallisemmin. Niin hieno tapahtuma kuin JWC olikin niin se on nyt tosiaan järjestetty kerran, joten mikään pyhä perinne se ei varsinaisesti vielä ole. Nelfor onnistui muutamassa kohdassa vähän sohaisemaan sillä tavalla, että se herätti osassa porukkaa vähän närää. Ei tässä nyt varmaan kuitenkaan liikaa pääse pelaamaan kamat päällä lätkää enemmän tai vähemmän kavereiden kesken niin vähän voisi ottaa iisimmin. Ei se kuitenkaan ole yhtään JWC:ltä pois jos harrastemeininki leviää muutenkin. Pikemminkin päinvastoin.

Snagari

Jäsen
Ihan näin täysin ulkopuolisena on kyllä pakko ääneen ihmetellä JWC-porukan ylimielisyyttä tässä ketjussa ja suhtautumista Nelforin yritykseen järjestää turnaus. Olettaisin kuitenkin, että kaikki täällä on ainakin melkein aikuisia ihmisiä.

Se on OK, että teillä on oma tiivis porukka, joka höntsäilee ja juo jallua keskenään. Mutta se ei anna teille patenttia tällaiseen toimintaan, eikä varsinkaan oikeutta alentua lastentarhaikäisten pikkupoikien tasolle tyyliin "toi urpo osti samanlaisen ifkirotsin ku mulla, veetään sitä kannuu ja revitään takki pillunpäreiks.."

Nelfor heitti ilmoille ajatuksen kiekkoturnauksesta. That's it. Ei siis uhannut tulla jatkoillenne polttamaan mökkiänne. Vaan järjestää turnauksen.

Itse en aio kumpaankaan mittelöön tällä erää osallistua, mutta jos Nelforin höntsäilyt eivät kiinnostaa, niin pysykää omalla hiekkalaatikollanne. Ja juokaa lisää jallua.

Samaa olen ihmetellyt. Yhtäkkiä alkaa tulla JWC-porukkaa tähän ketjuun kommentoimaan epäoleellisia ja komppaamaan toisiaan "taistelussa" Nelforia vastaan.
Ja sitten kommentoidaan loppuun tyyliin, "en todellakaan ole osallistumassa, mutta hei, onnee sulle!" Pari ihan asiallista kirjoitusta on tältä JWC-porukalta tullut, lähinnä nimimerkki tiuken toimesta. Muuten aika naurettavaa kirjoittelua parilta kirjoittajalta. Itsekään en luultavasti aio osallistua tapahtumaan, mutta toivon kyllä vilpittömästi että Nelfor saa järjesteltyä hienon turnauksen!

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Samaa olen ihmetellyt. Yhtäkkiä alkaa tulla JWC-porukkaa tähän ketjuun kommentoimaan epäoleellisia ja komppaamaan toisiaan "taistelussa" Nelforia vastaan.
Ja sitten kommentoidaan loppuun tyyliin, "en todellakaan ole osallistumassa, mutta hei, onnee sulle!"

Azul 28.10.2009 kirjoitti:
JWC:stä tuttuun tapaan voin toimia kirjurina, jos aikataulut mätsäävät. Mutta musalaitteisiin en (enää) koske ja kuulutuksia en hoida missään tapauksessa =)

Ei muuta. Jatkakaa.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kuten olen todennut, että turnaus on hieno asia ja jos ajankohta on oikea, niin saatan osallistuakin. Kaikki on kuitenkin niin monesta asiasta kiinni. Heti kun löytyy edes 30 nimeä listalla, niin silloin voin harkita osallistumista. 40-50 nimeä tarvitaan kuitenkin, että turnaus pystytään vetämään läpi neljällä joukkueella.

Jos joukkueessa on kaksi ketjua porukkaa ja peliaika on 2x 20 min suoraa aikaa, niin saatanan kova kuntoista porukkaa on tulossa, jos 4 peliä vetää läpi hyvällä sykkeellä.

Kumikannussa vedin pakkina joka toista vaihtoa kolme peliä ja olin finaalissa sen verran puhki etten punaisen yli enää juurikaan noussut. Ei näkynyt enää valmentajan sanomia "allanmeasuresmaisia" nousuja. Ikävä kyllä. Vois olla finaalista muutakin tuliaisena kuin rankkaritappio =)

Nelforille varaukseton peukku järjestämiselle ja toivottavasti summer series onnistuu!

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kuten olen todennut, että turnaus on hieno asia ja jos ajankohta on oikea, niin saatan osallistuakin. Kaikki on kuitenkin niin monesta asiasta kiinni. Heti kun löytyy edes 30 nimeä listalla, niin silloin voin harkita osallistumista. 40-50 nimeä tarvitaan kuitenkin, että turnaus pystytään vetämään läpi neljällä joukkueella.

Jos joukkueessa on kaksi ketjua porukkaa ja peliaika on 2x 20 min suoraa aikaa, niin saatanan kova kuntoista porukkaa on tulossa, jos 4 peliä vetää läpi hyvällä sykkeellä.

Asiahan ei minulle missään määrin kuulu, mutta. Eikö tällaisen turnauksen järjestämissessä Jatkoajan piirissä olisi fiksuinta lähteä siitä, että HC olisi oma poppoonsa?

Haastetta kehiin esimerkiksi HF Boardsin suomalaiskirjoittajille, jos vaikka sieltä saisi yhden joukkueen tai vaikka Jatkoajan toimitukselle. Tämän jälkeen kahden joukkueen kerääminen ei olisi enään niin mahdoton homma.

Tällainen turnaus on ihan mielenkiintoinen ajatus ja minäkin voisin hyvin vaivautua paikalle sellaista töllistelemään.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Jotkut ideoista toki on ollut niin järjettömiä että niihin on pitänyt puuttua ja jossain kohdin tuon olisi voinut ehkä hoitaa asiallisemmin.

Samaa mieltä, kaikki muut kuin jääkiekkoturnauksen voi mielestäni suorilta unohtaa. Mutta jos turnaus tosiaan kesällä järjestetään, niin voisin olla kanssa mukana pelailemassa.

Mutta tosiaan osallistujia kannattaa alkaa kartoittaa ajoissa, tyyliin vuoden vaihteessa, koska tuollaisen pelaajamäärän kasaamiseksi tarvitaan jo hyvää organisoimista. Jos tarpeeksi pelaajia saadaan kasaan, niin ehkä kannattaisi raha-asiat hoitaa jokaisen joukkueen (kun ne on selvillä) sisällä. Jos jokainen alkaa erikseen pistämään tilille rahoja, niin maksaneiden seuraaminen on aika tuskaista.

Mutta ehkä ajattelen epäolennaisuuksia tässä vaiheessa. Pointtina vain se, että helvetin iso homma on turnaus järjestää, joten ajoissa liikkeelle. Nämä tapahtumat ovat kuitenkin erittäin hienoja ja itsekin viihdyin hienosti kesällä jatkoajan höntsyvuorolla. Mukava tavata uusia ihmisiä!

Snagari

Jäsen
Azulille: Oli jäänyt huomaamatta tuo sinun viestisi, mutta en sinua tällä heitollani ajatellutkaan, vaan lähinnä tätä tutzban viestiä:
Niin, Nelforhan onkin ainoa syy miksi ihmistä voi vituttaa.

joka oman tulkintani mukaan oli pientä vittuilua Nelforille. MUTTA voin toki olla tulkintani kanssa täysin väärässä, ja toivottavasti olenkin, koska en haluaisi muuttaa mielipidettäni teistä JWC-ihmisistä, koska ainakin tähän asti se mielipide on ollut positiivinen joten toivon että se on sitä tämän "väännön" jälkeenkin. Jotenkin tuli vaan olo, että olisi hyvä esittää myös vaihteeksi tukea Nelforille, on saanut mielestäni aiheettoman paljon kritiikkiä tässä ketjussa..

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
On se vähän ihmetyttänyt näin "sisäpuolisenakin".
Sama, näin puolisisäpuolisena. JWC porukka kuitenkin on ihan oikeasti joviaalia ja avointa, tämä tällä kertaa vain jotenkin ajautui tällaisille raiteille. Kärjistäen voisi sanoa että kuka helvetti meidän kanssamme tahtoo pelaamaan tulla tällaisen pr-tempauksen jälkeen. Ei näköjään kukaan koska huomiseen Turun peliin ei ole ilmoittautumisia tullut.

Ei tässä oikeasti kuitenkaan ole siitä kyse että yhtikäs kukaan vastustaisi kiekkoturnauksen järjestämistä. Uskon vahvasti noin.

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Luulen että myös se hermostutti (JWC) väkeä, että jo pari turnausta yhdessä pelanneen Jatkoaika HC:n (50% JWC 09:n porukasta btw.) jäsenet kyllä haluttiin (ja itseasiassa alkuvaiheessa jopa oletettiin) mukaan tähän Nelforin ideoimaan turnaukseen, mutta erikseen, koska ollaan liian hyviä, vaikkei mitään olla voitettukaan...

Ja kun tässä on lukenut viime viesteistä että "JWC -porukka vaan vittuilee ja yrittää hiekoittaa Nelforin turnausjärjestelyitä", niin voi katsoa esim. minun asennettani tämän turnauksen järjestämiseen tuolta alkuvaiheilta, silloin kun siis tässä ketjussa vielä suunniteltiin turnausta eikä vielä raavittu ja revitty tukasta. Jos nuo viestini ovat "epäoleellisuuksia" ja "komppauksia Nelforia vastaan" niin haen vuoheni.

Voihan se tietysti olla ettei minua kukaan pidä JWC-porukan jäsenenä. Omasta mielestäni olen kuitenkin tämänkin porukan nimissä jossain joskus jotain harjannut.

Ja mitä itse turnaukseen tulee, niin tosiaan; Toivottavasti turnaus järjestyy. Olisi kiva päästä tuonnekin suunnalle vähän reissaamaan ja pelailemaan. Kovasti vaan kyllä haluaisin pelata tällä "meidän joukkueella", mutta käykö sitten niin että jäljelle jäävistä Jatkoajan Keskustelupalstan kiekkoilevista kirjoittajista ei saada kilpailukykyistä joukkuetta, joka pystyisi tarjoamaan vastusta tälle nykyiselle porukalle, tai esim. kahdelle paikalliselle harrasteporukalle...

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jirille sen verran, että puhe oli lähtökohtaisesti Jatkoaika HC:n hajottamisesta, mikäli ovat osallistumassa, koska käsittääkseni sieltä löytyy kuitenkin suhteellisen paljon harrastekiekkoa pelaavaa porukkaa, jotka ovat jo pelanneet yhdessä. Turnaukseen on kuitenkin osallistumassa paljon sellaisiakin, jotka hädin tuskin ovat koskaan varusteet päällä jäällä käyneet. Mitään lopullista päätöstä Jatkoaika HC:n osallistumisesta sellaisenaan ei ole tehty.

Olen tehnyt monia hätiköityjä päätöksiä, heittänyt monia turhia ideoita ja ollut väärillä linjoilla monen asian kanssa. Nämä johtuvat liiallisesta innokkuudesta ja kokemattomuudesta tällaisen turnauksen järjestämisestä (vaikka muita tapahtumia onkin oltu järjestämässä). Joten toivottavasti ymmärrätte, ettei tässä nyt mitään pahaa tarkoiteta, vaan parhaani yritän. Neuvoja otan kyllä vastaan ja kuuntelen kokeneempia. Viisastun asian suhteen hetki hetkeltä enemmän.

Enkä ole missään vaiheessa väittänyt koko JWC porukan olleen minua vastaan tai että olisivat olleet sitä jokaisessa viestissään. Sikäli on turha jokaisen yksitellen puolustaa, että enhän minä, koska en ole heitä syyttänytkään mistään.

Eiköhän pahimmat väittelyt ole nyt väitelty ja voitaisiin jatkaa asialinjalla.

Täysin samaa mieltä koko viestistäsi!

Minäkin olen tässä itsekseni hiljaa hymyillyt "The Original JWC" © -porukan ylimielisyydelle ja halulle teilata suorilta käsin kaikki toisinajattelit, siis vääräuskoiset. Voivoi sitä selkääntaputtelun määrää mitä kyseinen porukka harrastaa. Siis sellainen kuva on jäänyt porukasta näin ulkopuolisena tämänkin ketjun perusteella.

Nelforille kovasti jaksamisia ja tsemppiä turnauksesi toteuttamiseen. Ja tsemppiä myös JWC-porukalle oman tapahtumansa parissa!

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Minäkin olen tässä itsekseni hiljaa hymyillyt "The Original JWC" © -porukan ylimielisyydelle ja halulle teilata suorilta käsin kaikki toisinajattelit, siis vääräuskoiset. Voivoi sitä selkääntaputtelun määrää mitä kyseinen porukka harrastaa. Siis sellainen kuva on jäänyt porukasta näin ulkopuolisena tämänkin ketjun perusteella.

Suosittelen lukemaan tästä ketjusta viestit 5, 14, 20 ja 24 vaikka alkupaloiksi todisteena ylimielisydelle ja halulle teilata suorilta käsin kaikki toisinajattelit. Toisaalta, kuten aiemminkin totesin, voihan se olla ettei kukaan pidä minua "The Original JWC" © -porukan jäsenenä (yhyy).

Mitäs jos nyt vaan autettaisiin porukalla Nelforia järjestämään sitä turnausta ja puukotellaan selkään ja naamaan sitten vaikka ihan kasvotusten siellä turnauksessa?

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Turnausta pystyyn vaan, onhan se hyvä muitakin kuunnella, mutta suosittelisin että otat Nelfor vain käskytysvallan itsellesi, niin kauan kuin asioita sumplitaan keskenään niin asioiden etenemisvauhti on erittäin hidasta.
Päätä päivä, paikka, pelimuoto, joukkuemäärät, pelaajien määrä joukkueessa ja muut asiaan kuuluvat hommat ja pistä uusi ketju pystyyn.
Uskoisin että mikä JHC:n poppoon sai takajaloilleen oli tuo Jirin mainitsema viittaus JHC-porukan hajoittamiseen, ymmärrän tämänkin pointin, ihminen on laumaeläin ja tutussa laumassa on helpompi olla ja porukan hajoittamalla saisi uusia porukoita. Eikä muodostuisi niin helposti "kuppikuntia"
Toisaalta, ei tuolla JHC:ssa mitään kiekkoilijoita ole, jokunen joskus jossain pelannut, pari luistelevaa nuijaa ja enemmistö kuitenkin täysin harrastajia lajin muissa osa-alueissa kuin kentällä. Se tosin on sanottava, että taisi aika moni löytää itselleen pysyvän harrastuksen JWC:n jälkeen lajista, mikä on erittäin hienoa.
Olisihan se varmasti muille kirjoittajillekin mukava haaste pelata JHC:ta vastaan ja siitä saisi sopivan alun jo turneelle kun olisi jo ainakin yksi varma jengi. Paidatkin olisi, joten niitäkään ei tarvitsisi hommata. Multa saa yhdet "Turuset" sit tarvittaessa.
Mutta, kuten jo aikaisemmin sanoin, mukana jos aikataulu osuu yksiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy