Kuten olen sanonut, niin asioita olen jo päättänyt ja lähes kaikki muu on melkolailla selvää, paitsi tapahtumapäivä, jota en ole vielä päättänyt. Mikä ihme siinä on, että joka puolelta valitetaan kun yritän ottaa huomioon muiden mielipiteitä ja ideoita? Veikkaanpa, että jos päättäisin jokaisen asian oman mieleni mukaan, niin valitusta tulisi monin verroin enemmän.Nelfor, sanon saman minkä sanoin Tuzballe JWC:n kohdalla, tee päätöksiä ja ilmoita ne. Kannattaa tietysti lukea vinkit, mutta joskus pitää lyödä asioita lukkoon. Joku menee Ruisrokkiin, joku Jazzeille ja minä olen mökillä, kaikkia et voi miellyttää. Päätösten jälkeen ryhmä elää niiden mukaan. Kiukuttelua ja neuvoja tulee, mutta päätöksiä tarvitaan.
Kovan homman olet ottanut, koska kyseessä on yksittäisten ihmisten rekrytoiti, eikä joukkueiden.
Mielestäni tapahtumapäivää päätettäessä muita on pakko kuunnella, varsinkin kun tarkoituksena on saada mukaan paljon jengiä. On selvää, ettei kaikkia voida miellyttää, mutta silti on järkevintä valita päivä, jolloin mahdollisimman moni pääsee mukaan, eikö vain?
Kertaalleen jo valitsin päivänkin itse, mutta tuli siinä huomattua, että diktatuurimainen päätös muita kuuntelematta ei tuottanut mitään hyvää. Uusi ajankohta päätettiin loppukesäksi, joten siellä on paljon vaihtoehtoja. Niistä täytyisi vain löytyää se paras vaihtoehto ja tätä valitessa on äärimmäisen järkevää kuunnella muita, eikä vain satunnaisesti valita jotain päivää.
Kovan homman otin, mutta ei ole ensimmäinen kerta kun tämän kokoluokan tapahtumaa järjestän. Kunhan vain pitää hommat selkeänä ja hallinnassa, niin suuremmilta ongelmilta vältytään. Apua olen pyytänyt ja saanut järjestelyissä, mutta sekin apu pitää käyttää järkevästi hyödyksi, ettei kaikki taas sekoitu.