Mainos

Jatkoajan harrastekiekkoturnaus?

• 24 557
  • 205

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkuperäisessä JWC:ssä on sitten vissiin mukana keskimääräistä tyhmempää sakkia, kun useampikin on kokenut tämän niin.
Pahoittelen, jos sellainen kuva on jäänyt, koska kilpaileminen ei missään nimessä ole missään vaiheessa ollut tarkotuksena lainkaan.

Uusia otetaan kyllä mukaan, mutta koska alkuperäiset ovat mm. jo maksaneet paitansa, heillä luonnollisesti on etuoikeus osallistumiseen, osanottajien lukumäärääkään kun ei voi rajattomasti kasvattaa. Reilua, eikö? Ihan kaikki alkuperäiset tuskin pääsevät mukaan, joten kyllä sinne vapautunee paikka muutamalle ei-alkuperäisellekin.

Jos käytäntö ei sinulle sovi, voit vapaasti järjestää vaikka minkälaisen uuden turnauksen tai pelin tai sabakisat tai mölkkyheittelyn tai ihan mitä vaan, kuten nyt näyt tekevänkin. Käytäntöä kun ei tulla muuttamaan ainakaan siksi, että joku täysin random tapaus täällä nillittää, kuinka epäreilua on, että hän itse ei välttämättä mahdu jonkun muun luoman pelikonseptin joukkueiden kokoonpanoon.
Sanoin vain, että harmittaa jos ko. tapahtuma kääntyykin sisäpiirin jutuksi, kun se alunperin oli uusien naamojen tapaamista ja tutustumista. Sinä näet tämän "nillittämiseksi"? Ymmärrän toki, että vanhat ovat etusijalla, enkä siitä ole mitään valittanutkaan. Paidat ja kaikki kun on hommattu. Mutta siellä ei olla oltu kovin avoimia uusille ideoille, jotka mahdollistaisivat useampien mukaan tulon. Toki ideat ovat voineet olla huonoja, mutta niistäkin voitaisiin jalostaa jotain toimivaa. Tapahtuman kehittäminen ei mielestäni ole mitenkään paha asia?

Teidän käytännössänne ei ole mitään vikaa, mutta sitä voitaisiin kehittää. Siinä kaikki. Nykyinen käytäntö on hyvä, eikä se ole epäreilu lainkaan, mutta siinä on kehittämistä. Turhan vihamielisenä otatte kommenttini ja ideani vastaan, kun tarkoituksena oli hyvällä hengellä katsella saataisiinko jotain uutta tapahtumaa aikaan JWC:n rinnalla. Vähemmästäkin into laantuu, kuten jo laantuikin. Enpä taida enää edes jaksaa yrittää järjestää mitään, kun siitä näin paljon vihamielisyyttä syntyy.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse en ainakaan koe uutta turnausta millään tavalla "uhaksi". Omasta puolestani se on täysin tervetullut. Kukaan ei estä järjestämästä turnausta. Pointti kai oli siinä, että onko niitä pelaajia nyt niin paljon vai ei. Se on varmaa, että JWC:hen olisi tulossa enemmän kuin mahtuu, mutta kuinka paljon. Uutta turnausta järjestettäessä ei kuitenkaan voi laskea automaattisesti kahta joukkuetta mukaan JWC joukkueista. Kaikki eivät ole kiinnostuneita ja kaikki eivät pääse paikalle, vaikka olisivatkin. JWC:ssä oli 2 joukkuetta ja nyt puhutaan 4 joukkueesta. Tarvittaisiin siis yli 2 joukkueellista lisää pelaajia, ehkä jopa kolme. Turnauksessa ei varmaan tarvita niin paljoa pelaajia per joukkue, mutta kyllä pelaajia minun näkemyksen mukaan saa aika paljon vielä ilmaantua. Jos pelaajia löytyy, niin mitään ongelmaa ei ole järjestää turnaus, ja se on hieno juttu.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en ainakaan koe uutta turnausta millään tavalla "uhaksi". Omasta puolestani se on täysin tervetullut. Kukaan ei estä järjestämästä turnausta. Pointti kai oli siinä, että onko niitä pelaajia nyt niin paljon vai ei. Se on varmaa, että JWC:hen olisi tulossa enemmän kuin mahtuu, mutta kuinka paljon. Uutta turnausta järjestettäessä ei kuitenkaan voi laskea automaattisesti kahta joukkuetta mukaan JWC joukkueista. Kaikki eivät ole kiinnostuneita ja kaikki eivät pääse paikalle, vaikka olisivatkin. JWC:ssä oli 2 joukkuetta ja nyt puhutaan 4 joukkueesta. Tarvittaisiin siis yli 2 joukkueellista lisää pelaajia, ehkä jopa kolme. Turnauksessa ei varmaan tarvita niin paljoa pelaajia per joukkue, mutta kyllä pelaajia minun näkemyksen mukaan saa aika paljon vielä ilmaantua. Jos pelaajia löytyy, niin mitään ongelmaa ei ole järjestää turnaus, ja se on hieno juttu.
Ei toki olisi tulossa koko JWC:n porukkaa, se on selvää. Mutta kuten aiemmassa viestissäni esitin, niin eipä sitä porukkaa niin kauheasti enemmän tarvita, vaikka turnaus onkin kyseessä. Ja kuten ketjun avausviestissä totesin, niin ideana olikin nyt kartoittaa, että riittääkö pelaajia. Ei riitä, sanoisin.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Toivottavasti homma ei kuse ja saisitte tämän järkättyä ensi kesänä. Tsemppiä Nelfor ja muille ketä tätä nyt koittaa saada järkättyä.

Minä ainakin ilmottaudun mukaan vaikka en osaakaan pelata, kuulostaa vain niin huippu hyvältä idealta viettää päivä lätkähallissa ja ilta sit jälkipelejä puiden...
Varusteet saisin varmastikin lainaan siskon mieheltä joka pelaa harrastekiekkoa, että se ei tuota probleemaa.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Epäilen ihan näppituntumalla, että kenties noin puolet JWC:n porukasta saattaisi tulla turnaukseen. Tämä olisi siis 15-17. Neljän joukkueen turnaukseen tarvitaan vähintään 40 + 4. Tarvitaan siis vielä 27-29 pelaajaa. Tämän lisäksi tarvitaan ilmoittautumisia vähintään 5 varalle. 32-34 pelaajaa. Minusta tuo on aika paljon.

Itse olen ollut täällä "teilaamassa" mm. pelipaitoja, ajankohtaa ja sählyturnausta. Tarkoitukseni ei ole ollut teilata sinua tai ajatusta turnauksesta. Itse asiassa kannatan kaikkea tällaista aktiviteettia missä kerätään porukkaa kasaan (kannatan silloin kun se sattuu minua huvittamaan:)

Ihan rehellisesti vain sanottuna en usko tältä palstalta löytyvän tarpeeksi osallistujia. Ei ainakaan tammikuussa, eikä välttämättä maaliskuussakaan.

Meikäläisen luulot on helppo todistaa vääräksi. Riittää kunhan tähän ketjuun ilmaantuu 44 nimimerkkiä ilmoittamaan kiinnostuksensa.
Tarkoitin siis vain sitä, että JWC:ssä oli 32 pelaajaa ja turnaus vaatisi sen 44 pelaajaa. Siis ihan määrällisesti ei tarvita paljoa enempää. JWC-porukan osallistumisesta on sitten paha sanoa tarkemmin.

Olen jo todennutkin, ettei täällä näytä olevan tarpeeksi osallistujia kevään turnaukseen, koska silloin on JWC sun muut. Tällä hetkellä loppukesän turnaus on sitten se mihin tähdätään, koska silloin ei muita vastaavia tapahtumia pitäisi olla päällekäin.

Rehellisesti sanottuna kevään turnausta en enää edes yritä järjestää, ellei ihmeitä satu. Keskustelua ja ideoita aiheesta toki voidaan heitellä niin paljon kuin huvittaa, mutta tämän hetken tähtäys on sinne heinä-elokuun turnaukseen. Tästä saa toki heitellä mielipiteitä, eli onko lähtökohtaisesti innokkuutta kesäturnaukseen?

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Keskustelua ja ideoita aiheesta toki voidaan heitellä niin paljon kuin huvittaa, mutta tämän hetken tähtäys on sinne heinä-elokuun turnaukseen. Tästä saa toki heitellä mielipiteitä, eli onko lähtökohtaisesti innokkuutta kesäturnaukseen?

Jos turnaus järjestetään ja ajankohta on heinäkuun loppu tai elokuu, niin täytyy laittaa harkintaan.

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kyllähän tuohon puuhaan olisi kiinnostusta, en voi kiistääkään. Maalivahdin kamppeet löytyvät, tosin en ole ihan perillä enää että mahtuvatko tai sopivatko, kun on tuota kaljamahan kasvatusta tullut harrastettua tässä jonkun aikaa. Jäällä käynnistä kamppeineen on ehkäpä pari vuotta, joten poikaa voisi olla kokeilla ensin ennen tositoimiin ryhtymistä. Vaikka voihan niitä kokeilla ensiksi ihan kotona päällensä ja todeta sitten asian todellinen kannan.

Osallistumaan en vaan pääse ainakaan vuoden ensimmäisellä puoliskolla, vaikka näyttäähän tuo turnaus siirtyvän muutenkin loppukesän suunnalle, joten varauksin olen kyllä kiinnostunut.

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä ainakin ilmottaudun mukaan vaikka en osaakaan pelata, kuulostaa vain niin huippu hyvältä idealta viettää päivä lätkähallissa ja ilta sit jälkipelejä puiden...

Komppaan! Kuulostaa hyvältä idealta ja mukana ollaan, vaikkakin
allekirjoittanut yhtä hyvä lätkässä, kuin sika ydinfysiikassa. Mutta pitäähän siellä kentällä yksi pujottelukeppi olla [tähän hymiö]

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
täähän on menossa tappeluks.. ;-)

En ala tässä sen kummemmin ketää lainata tai vastaavaa, mutta heitämpä muutaman ajatuksen mitä tuli (pieneen) mieleeni, kun tätä ketjua luin.. Bone heitti muutaman vastineen, mut mä yritän toimia vähän niinku "sovittelijana"..

First of all.. Azul ja Nelfor. Miten tän nyt sanois? Molemmilla on tossa pointtinsa. Kumpaakaan ei voi missään tapauksessa kokonaan pois sulkea.

Azul: Ymmärrän toki että tilaa on rajallinen määrä (pelaamaan) ja nopeat syövät hitaat (eli viime kaudella ajoissa ilmoittautuneet ovat etusijalla tähän tulevaan turnaukseen). Hyvä näin, sillä nyt mullakin on saumat päästä mukaan. =) Mutta eikös ton homman alkuperäinen tarkoitus ollu tavata uusia ihmisiä ja avata se, millaisia tyyppejä nimimerkkien takaa paljastuu? Tästä syystä myös uusien kasvojen ilmaantuminen paikalle on hyvä juttu (ei teissä "vanhoissa" naamoissa mitään vikaa ole, - päin vastoin). Kaikki paikat vaan täyteen, huoltajasta - kellomieheen ja katsojiin. Millon alkaa JWC:n lipunmyynti ja koska siirrytään isommille areenoille, kun kaikki katsojat ei sovi halliin..? ..nii, et elä ite "nillitä" siellä! ;-)

Nelfor: Toi sun suunnittelema turnaus on tosi hyvä idea. Järjestetä vaan, mutta ajankohta on väärä, niin kuin on jo mainittu. Kesäturnaus on paljon parempi, olkoon se sitten vaikka Jatkoajan Summer Classic (JSC). Joo, sori Tutzba.. :D Mut ei JWC ole NIIN pyhä etteikö tota nimeä vähän voisi "lainata". Se vois olla kova juttu. Mukaan tulen, jos voi jo ilmottautua! Hyvin suunniteltuna ja toteutettuna tarpeeksi "kauaksi" tulevaisuuteen (kesä2010, ettei tule kiire) siitä tulee pirun kova turnee ja tapahtuma, missä näkee varmasti uusia kasvoja tältäkin voorumilta.. Sehän tässä on kait tarkoitus? Kaks kertaa vuodessa (perinteisesti järjestettävänä) tommonen tapahtuma olis tosi kool.

Se, mitä tässä nyt yritän sanoa on se, että JWC on se "juttu" mistä kaikki lähti. Kaikki mikä on sen ympärille rakentunut, olisi jäänyt tapahtumatta ilman sitä. (mikä olisi kyllä sääli) Tämän vuoksi sen oikeutettu paikka on olla silloin kun se on. Ja selvää on, että jos siihen tulee lähelle muita tapahtumia, vaikuttaa se varmasti tuon "uuden" turnauksen osanottajamäärään. Mutta miksi? No ei siksi että se olisi huono idea, vaan siksi että kaikki haluaa sinnekin mukaan, mutta se ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Siksi he (jotka ei pääse) priorisoivat, ja valitsevat mieluummin "perinteet". Tässä tapauksessa se on JWC.

Nykyään ihmisillä on niin kiire, ettei vaan ole mahdollista ajallisten (tai mahdollisesti taloudellisten) resurssien "niukkuuden" vuoksi lähteä kaikkiin tapahtumiin, varsinkin jos ne ovat ajallisesti lähellä toisiaan. Kuten Max Power sanoi, siinä on just toivuttu joulusta ja uudesta vuodesta, JWC häämöttää muutaman viikon päässä ja tähän väliin sitten vielä yksi tapahtuma. Tähän sitten lisätään hiihtolomareissut plus muut menot joita ihmisillä on.. Sitten jos suunnitteilla on vielä Pre-JWC? Ei, ei, ei.. Ei se vaan onnistu.

Nimenomaan vaikeeta tähän "tiukkaan" turnausrytmiin on osallistua niiden, joilla on muutakin elämää.. Mulla sitä ei ole, joten ei mitään väliä millon pelataan! :D

Niin, ja viimesimpiä tapahtumia on järjestelty hienosti. Tosi edullisesti on päästy pelaa ja vielä jälkipelehin kaupungin sykkeeseen.. Viime kumikannureissukaan ei maksanu loppujen lopuks ku karvan päälle 500€.. =D Itse turnaus maksoi 30€..

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Azul: Mutta eikös ton homman alkuperäinen tarkoitus ollu tavata uusia ihmisiä ja avata se, millaisia tyyppejä nimimerkkien takaa paljastuu? Tästä syystä myös uusien kasvojen ilmaantuminen paikalle on hyvä juttu (ei teissä "vanhoissa" naamoissa mitään vikaa ole, - päin vastoin). Kaikki paikat vaan täyteen, huoltajasta - kellomieheen ja katsojiin. Millon alkaa JWC:n lipunmyynti ja koska siirrytään isommille areenoille, kun kaikki katsojat ei sovi halliin..? ..nii, et elä ite "nillitä" siellä! ;-)

Ensinnäkin, varo poika sanojasi, tai alan taas kohotella kulmakarvojani, kuten Kumikannun jatkoilla ;)

Toisekseen, juurihan mä eilen illalla yritin tuolla varsinaisessa JWC-ketjussa rekrytä porukkaa mun seuraksi toimitsemaan ja mainitsin myös, että katsomoon saapuminen on sallittua, ja jopa suotavaa =)

Nelfor: Toi sun suunnittelema turnaus on tosi hyvä idea. Järjestetä vaan, mutta ajankohta on väärä, niin kuin on jo mainittu. Kesäturnaus on paljon parempi, olkoon se sitten vaikka Jatkoajan Summer Classic (JSC). Joo, sori Tutzba.. :D Mut ei JWC ole NIIN pyhä etteikö tota nimeä vähän voisi "lainata".

Jos osaa pistää pystyyn tapahtuman, osaa varmaan myös keksiä sille oman nimen tai vähintäänkin olla sen verran kohtelias, että neuvottelee Herr JWC:n kanssa nimenkäytöstä ;) Tutzban kanta on jo ainakin mulla tiedossa, kun ollaan aiheesta juteltu, mutta tulkoon itse kertomaan sen tänne.

Tutzba etunenässä ja moni muukin on tehnyt niin paljon pyyteetöntä duunia näiden kuvioiden eteen, että sitä olisi mun mielestä syytä arvostaa, edes vähän, tykkäsi sitten JWC:sta ja porukan tavasta järjestää se eli ei =)

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tajusinko mä nyt oikein? Että jos pistäisi JSC:n pystyyn, niin täytyisi kysyä Tutzbalta lupa tai edes mielipide, aivan kuten Tutzba kysyi NHL:n johtajilta Winter Classicin käyttölupaa, vai mitä mä tajusin?

Mun mielestä JA Classicien nimenkäytön osalta se olisi ihan kohteliasta, huomioiden, kuinka paljon pyyteetöntä duunia Tutzba on kaiken tämän eteen tehnyt.

Tällä planeetallahan ei ole pakko kuin hengittää ja maksaa veroja, kunhan (Tutzban mietteistä tietoisena) toin julki, että pitäisin sitä kohteliaana.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Oma ehdotukseni keneltäkään lupaa kysymättä: Jos tapauksessa on pienimuotoinen kesäturnaus, joskus muinoin oli Summit Series (Kanada vs. Neuvostoliitto), jospa tuosta Jatkoaika Summer Series.
Poistun taakse nelistäen vasenta laukkaa.

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Alkaa olla hyvin tarkkaa, että mitä tässä ketjussa uskaltaa puhua ilman lupaa.

Sen verran nyt ainakin uskaltaa, että innostuksissani kaivoin vanhat lätkäkamat varastosta ja olihan mukava yllätys huomata, että hometta oli ehtinyt kertymään aika kohtuullisesti. Haju oli myös aika huumaava, kun kassin aukaisi.

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Täällähän on meno kuin Muuramen Muurmannissa Nykäsen kulta-aikoina.

Jos turnaus ei keväälle järjesty niin ilman muuta katseet kohti kesää. Varmasti löytyisi pelaajia kesällä. Jos ei neljää joukkuetta niin ainakin kaksi. Minä olen ilman muuta mukana, pelataan sitten vaikka Nelfor 1 vs 1 -ottelu. Jatkoaika Summer Series (© Koirapoika) kuulostaa kyllä nimenäkin varsin mukavalta. Ei tässä vielä kannata heittää perhettä lumihankeen tai kirveitä kaivoon.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällähän on meno kuin Muuramen Muurmannissa Nykäsen kulta-aikoina.

Jos turnaus ei keväälle järjesty niin ilman muuta katseet kohti kesää. Varmasti löytyisi pelaajia kesällä. Jos ei neljää joukkuetta niin ainakin kaksi. Minä olen ilman muuta mukana, pelataan sitten vaikka Nelfor 1 vs 1 -ottelu. Jatkoaika Summer Series (© Koirapoika) kuulostaa kyllä nimenäkin varsin mukavalta. Ei tässä vielä kannata heittää perhettä lumihankeen tai kirveitä kaivoon.
Taistelu kiihtyy ja ajatukset lentelevät. Nyt ainakin lienee selvää, että kesäturnaus tuleman pitää. Mielenkiintoa tuntuu riittävän, eikä tuolloin ole tällaisista tapahtumista ruuhkaa.

Minä vs akimoto olisi todella tasainen vääntö (nimenomaan vääntö, sillä maaleja tuskin nähtäisiin), mutta ehkä muitakin voitaisiin mukaan harkita. Jos ei muuta niin heitetään akimoto lumihankeen ja kirves perään.

Varmaan nimessä ei saa olla edes Jatkoaikaa, ellei kysytä lupaa. Tai oikeastaan siinä ei saa olla mitään sanoja, koska kaikki on joku jo keksinyt. Nimetön turnaus siis. Ja eihän sitä kesällä voida järjestää, koska Nokkikselta ei heru lupaa.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Varmaan nimessä ei saa olla edes Jatkoaikaa, ellei kysytä lupaa. Tai oikeastaan siinä ei saa olla mitään sanoja, koska kaikki on joku jo keksinyt. Nimetön turnaus siis. Ja eihän sitä kesällä voida järjestää, koska Nokkikselta ei heru lupaa.

Mukahassuttelut sikseen, mutta Jatkoajan nimen käyttämisestä kannattaa ihan oikeasti kysyä lupa.
Kesäturnaus houkuttaa täälläkin.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jatkoajan nimen käyttämisestä voi kyllä olla luvan kysyminen paikallaan, en tosin tiedä oliko JWC:lläkään tuohon erityisesti lupaa haettu.

Kyllä on ja taisipa Jatkoaika ostaa yhden paidankin ellen väärin muista.

Sitten ihan yleisesti. En vaan ymmärrä, mikä ongelma tässä on. Jos on pelaajia, niin ei ole olemassa kuin järjestämisen vaiva. Turnaus pystyyn ja sillä selvä.

Mukahassuttelut sikseen, mutta Jatkoajan nimen käyttämisestä kannattaa ihan oikeasti kysyä lupa.

Onko Jatkoaika rekisteröity tavaramerkki?

Tietysti jos käyttää nimessä jatkoaika.comia nimenomaan siinä muodossa, niin luvat on kysyttävä tai jos käyttää kyseisen saitin logoa, niin sama juttu. Jatkoaika on sanana yksi sana kiekkotermistössä siinä missä maila tai paitsio.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Tietysti jos käyttää nimessä jatkoaika.comia nimenomaan siinä muodossa, niin luvat on kysyttävä tai jos käyttää kyseisen saitin logoa, niin sama juttu. Jatkoaika on sanana yksi sana kiekkotermistössä siinä missä maila tai paitsio.

Niin, miten tuo nyt sitten tulkitaan. Jatkoaika Winter Classicissä Jatkoaika viittaa suoraan tähän palstaan. Toisaalta logoa käytettiin ja siksi luvat onkin kysytty.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole missään kohtaa jaksanut puuttua tähän touhuun, mutta nyt on pakko.

Luuletko siis ihan oikeasti, että ihan muuten vaan meidän paidoissamme on Jatkoajan logo, joka sattuu kuulumaan Jatkoajalle? Että olisin niin helvetin tyhmä, että painatan jotain, mihin ei ole oikeutta?
Uskoin kyllä että lupa on, mutta sanoin että en tiedä onko. Ihan rauhassa vain.. En sitäpaitsi muistanut tuota kirjoittaessani, että paidoistahan löytyy Jatkoajan logo, joka olisi kyllä laakista selventänyt minulle, että lupa varmasti löytyy.

Tuntuu edelleen JWC:n väki olevan jotenkin meikäläistä vastaan, vaikka ihan sovussa oli tarkoitus turnausta järjestää. Rauhaa maahan. Minulla ei ole mitään tarkoitusta millään tavoin moittia JWC:tä tai ottaa siltä mitään pois, sillä jo ensimmäinen JWC-tapahtuma oli todella hienosti järjestettu ja tästä kaikki kunnia tutzballe taustajoukkoineen! Tämän turnauksen ideana ei todellakaan ole millään tavoin kilpailla JWC:n kanssa, vaan ihan sulassa sovussa järjestää muitakin lätkätapahtumia jatkoajan väelle.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)

Eikös tätä loistavaa web-sivustoa ylläpidä Jatkoaika ry? Oli hieman kyseenalaista käyttää yhdistyksen nimeä turnauksen nimessä ilman lupaa.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitten ihan yleisesti. En vaan ymmärrä, mikä ongelma tässä on. Jos on pelaajia, niin ei ole olemassa kuin järjestämisen vaiva. Turnaus pystyyn ja sillä selvä.
Minun näkökulmastani kaikki väännöt ja ongelmat liittyvät tietyn JWC-porukan vihamielisyyteen tätä tapahtumaa kohtaan. Aivan niinkuin JWC olisi ainoa tapahtuma mitä on lupa järjestää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy