Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 295
  • 965

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joo ei vaihtoja minunkaan mielestäni. Niillä mennään mitä varataan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Eiköhän tää selvä ole sit vaihtojen suhteen. Armollinen olen kuitenkin jos tulee pidempi loukki ennen kauden alkua (min. 3kk).
 

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Saa nähä saanko edes toista vaihtoa tehtyä ennen kauden alkua, jos tällä vauhdilla jatketaan. Seuraavalla kerralla vaan aktiivisimmat mukaan tai se tavallinen yhden illan varauskeikka.
 

Abdel

Jäsen
Meikäläinen lähtee käväseen Ukkini ysikymppisillä tähän väliin. Sen verran kunnioitan tilaisuutta, etten ota koko luuria matkaan. Ihan siltä varalta jos tässä nyt se 17 ukkoa varaa ennenko taas mä oon vuoros. Heh. Viimeistään klockan 19 täällä taas kyttäilemässä.
 

Frolikov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyl mä kaipaisin hivenen aktiivisempaaa toimintaa jos tähän on mukaan lähtenyt. Tätä tahtia ei olla 2 viikon päästä kovinkaan pitkällä varauksissa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Meikäläinen häippäsee kohta yöpuulle. Työt alkaa aamukuudelta enkä jaksa uhrata yöunia odotteluun toivoen, että kuusi osallistujaa varaisi vielä tänäpä. Alla pientä statistiikkaa draftista tähän mennessä:

"Ennakkovarauksina" varattiin 16 pelaajaa ennen kuin varaustilaisuus virallisesti alkoi.
La 1.9. varattiin 15 pelaajaa
Su 2.9. on toistaiseksi varattu 17 pelaajaa (Vuorokausi kesken).

Keskiarvo siis toistaiseksi 16 pelaajaa vuorokaudessa. Jos draftissa varataan 360 pelaajaa yhteensä, niin ei siihen mene tällä tahdilla kuin 19,5 vuorokautta. Huomisesta alkaen odotan vähän tsemppiä jätkiltä. Me perustettiin jo Tornadosin ja Knapin kanssa keskeinen whatsapp-ryhmä, sillä vaikka jokainen meistä käykin tavallista aktiivisemmin palstalla, niin tuolla saadaan todennäköisesti edes se n. 20min säästymään aikaa per vuoro per kierros. Kehoitan muitakin samaan.
 

Ralph

Jäsen
Ei tarvitse miettiä, että saako pelaajia vaihtaa ennen kauden alkua, kun kausi alkaa ennen kuin drafti on ohi.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä ihan oikeasti kannatan, että laitetaan huomisesta lähtien 2 tunnin aikaraja varausta kohden... Ei tässä ole mitään järkeä tällä tyylillä, että n. puolet porukasta päivystää palstalla odotttaen omaa vuoroaan, jota ei ikinä tule...

@Lico miten olisi ihan puhtaasti meininki, että edellisestä varauksesta on tasan 2h aikaa suorittaa oma varaus. Muuten menee rästiksi, jonka suorittaa sitten kuin suorittaa. Tässä on nyt viikonloppu katseltu, ja kyllä mä ainakin olen sitä mieltä, että tämä systeemi ei toimi...

edit. Sen verran lienee oikeus edellyttää vetoon osallistujilta munaa, ettei laita kaikkia muita osallistujia tanssimaan omien aikataulujen mukaan...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Enemmän tää epäaktiivisuus on kiinni siitä, että osa ei joko halua numeroitaan jakaa vieruskavereille tai eivät muista/koe aiheelliseksi ilmoittaa pidemmistä menoista. Mun mielestä on kuitenkin reilua antaa jonkun verran kaikille aikaa, koska se työelämä on niin monenlaista.

Itse en kahden tunnin settiin antaisi omaa ääntä, vaikka palstan aktiiviporukkaan kuulunkin. Syynä on se, että tiedän tulevat menoni ja siksi olenkin todella iloinen, että @Frolikov sekä @Roo ovat olleet messissä numeroiden vaihdossa. Enemmistön ehdoilla mä kuitenkin menen, vaikka rahaa onkin pelissä. Ja luotan, että saan varattua kahden tunnin ikkunassakin.

Mä antaisin pari päivää tälle 8:n tunnin ikkunalle ja katotaan miten sujuu. @FutureHockey :lle kiitos nippelitiedoista, ehkä jengi suostuu heltymään ja jakaa niitä yhteydenottotapoja. Tulostakaa töihin listat, merkatkaa äkkiä yli kun kerkeette ja varaatte sitten omalla vuorolla paskalla istuessanne. Minäkin teen niin.

Jos tämä ei tästä nopeudu (19,5 päivän ennuste on edelleen reilusti ennen kauden alkua), niin jossain vaiheessa pakko päättää ne tietyt päivät ja sit mennään eikä meinata. Jos ensi viikolla homma ei nopeudu, niin utelen sitten kaikilta mahdollisia päiviä erikseen tietyllä tavalla.
 

Tornados

Jäsen

Keskiarvo siis toistaiseksi 16 pelaajaa vuorokaudessa. Jos draftissa varataan 360 pelaajaa yhteensä, niin ei siihen mene tällä tahdilla kuin 19,5 vuorokautta. .

Sen verran tarkennusta, että 36 pelaajaa varaa jokainen 11 pelaajaa eli yhteensä pelaajia varataan 396 kpl. Pidentänee kokonaisaikaa vajaalla 2 vuorokaudella.
 
En kyllä sallisi mitään pelaajien vaihtoja. Sehän tässä onkin jännää, että etenkin tulokkaan kohdalla otat hallitun riskin. Voit ottaa sen kärkivarauksen ja toivoa, että pysyy ylhäällä koko kauden tai otat pienemmän pistepotentiaalin omaavan rookien, joka todennäköisemmin pelaa koko kauden.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Siinä on vaan se (ainakin omalla kohdalla), että en jaksaa enää olla ns. valmiina varaamaan, kun tässä on viikonloppu mennyt jo hukkaan hitaan varaustahdin myötä... En tiedä muista "aktiivisista" käyttäjistä, mutta itse olen periaatteessa päivystänyt koko ajan valmiina varaamaan. Siinä on se riski, että jos aktiivistenKIN päivystäjien into lopahtaa, niin sitten mennään oikeasti sillä 4-5 varausta per päivä tahdilla. Tänäänkin taisi olla useampi tunti pahimmillaan varausten välissä...

Mä en tästä asiasta päätä, mutta itse olisin jonkun konkreettisen aikarajan kannalla heti huomisesta lähtien. Silloin ne työkiireiset ihmiset voisivat halutessaan sumplia aikataulunsa tai toimittaa listan jollekin muulle käyttäjälle. Mulla on kesäloma menossa, joten voin ottaa listoja vastaan tarvittaessa. En kuitenkaan tahtoisi viettää sitä lomaa yliviivaamalla 5 pelaajaa/vrk omista listoista.

Jos jollekulle aikarajat on ylivoimainen este, niin silloin mun mielestä automaattinen ratkaisu pitäisi olla vetäytyminen vedosta. Ei me voida tällaisessa massavedossa ajatella jokaisen osallistujan henkilökohtaisia menoja, vaan nimenomaan päinvastoin...

edit. Ja siis tarkennuksena, että mulla on niin paska luuri, että en edes yritä sen kanssa säheltää varauksia. Eli siis läppärin varassa menen, mutta en enää aio omia aikatauluja säätää drfaftin mukaan, ellei saada jotain selkeää systeemiä aikaiseksi...

edit2. Mä en oikeastaan ymmärrä, että jos kerran sovittu, että jokainen huolehtii joko sähköposti-ilmoituksella tai haluamallaan tavalla ilmoituksen omasta vuorosta, niin miksi meillä pitäisi olla 8 tuntia aikaa sen jälkeen suoriutua varaamaan...? Jos ei kännykällä halua varata, niin se on oma valinta. Mä en oikeasti usko, että kukaan meistä tekee konkreettisesti 8 tuntia töitä putkeen, niin ettei voi jossain välissä uhrata 5 minuuttia sille omalle varaukselle...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös