Siinä on vaan se (ainakin omalla kohdalla), että en jaksaa enää olla ns. valmiina varaamaan, kun tässä on viikonloppu mennyt jo hukkaan hitaan varaustahdin myötä... En tiedä muista "aktiivisista" käyttäjistä, mutta itse olen periaatteessa päivystänyt koko ajan valmiina varaamaan. Siinä on se riski, että jos aktiivistenKIN päivystäjien into lopahtaa, niin sitten mennään oikeasti sillä 4-5 varausta per päivä tahdilla. Tänäänkin taisi olla useampi tunti pahimmillaan varausten välissä...
Mä en tästä asiasta päätä, mutta itse olisin jonkun konkreettisen aikarajan kannalla heti huomisesta lähtien. Silloin ne työkiireiset ihmiset voisivat halutessaan sumplia aikataulunsa tai toimittaa listan jollekin muulle käyttäjälle. Mulla on kesäloma menossa, joten voin ottaa listoja vastaan tarvittaessa. En kuitenkaan tahtoisi viettää sitä lomaa yliviivaamalla 5 pelaajaa/vrk omista listoista.
Jos jollekulle aikarajat on ylivoimainen este, niin silloin mun mielestä automaattinen ratkaisu pitäisi olla vetäytyminen vedosta. Ei me voida tällaisessa massavedossa ajatella jokaisen osallistujan henkilökohtaisia menoja, vaan nimenomaan päinvastoin...
edit. Ja siis tarkennuksena, että mulla on niin paska luuri, että en edes yritä sen kanssa säheltää varauksia. Eli siis läppärin varassa menen, mutta en enää aio omia aikatauluja säätää drfaftin mukaan, ellei saada jotain selkeää systeemiä aikaiseksi...
edit2. Mä en oikeastaan ymmärrä, että jos kerran sovittu, että jokainen huolehtii joko sähköposti-ilmoituksella tai haluamallaan tavalla ilmoituksen omasta vuorosta, niin miksi meillä pitäisi olla 8 tuntia aikaa sen jälkeen suoriutua varaamaan...? Jos ei kännykällä halua varata, niin se on oma valinta. Mä en oikeasti usko, että kukaan meistä tekee konkreettisesti 8 tuntia töitä putkeen, niin ettei voi jossain välissä uhrata 5 minuuttia sille omalle varaukselle...