Jatkoajan Battle of Turku 2009 - Turku vs Muu Maailma

• 31 117
  • 247

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Vai on Nummela L-U:n kiekkopää"kaupunki". Kukas hitto susta on jonkun senaattorin tehnyt jotta olet tämmösiä päätöksiä mennyt tekemään?

Noh noh, kiekkopää"kaupungista" en itsekään tiedä, tai en myönnä, mutta "kaupunki" osasta vois jättää " " -pois. Nummela on kaupunki, jos Karkkilakin on.

Niin siitä kyytipolitiikasta mun lisäksi tähän piti höpistä vaikka se varmaan hoituisi yv:näkin. Meinaan mulla on kyllä farmariVolvo, eli tilaa olis mukavammin ihmisille ja tavaroille. Plus sitten sulle, Lohjalaiselle.. ;)
Hanasta vielä sen verran, että jos kaverin nimimerkki on Matti Hanaan viittaava, niin pakko ottaa kyytiin vaikka ei haluaisi. Tulee vain mieleen vuosia takaperin tapahtunut perioidi HjallisAreenalla, kun juttelimme SaiPa-fanille jolla oli Hanan paita, että miksi. Vastaus oli lyhyt ja ytimekäs: Koska se on niin paska.

Jos tarkoituksena oli jäädä tutkimaan Turun yöelämää, niin se sopii myös minulle.

Edit: niin, en tiedä mitä kuljetuskalustoa teiltä sitten löytyy?

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt pitäisi Turun joukkueen GM:n olla hereillä siirtomarkkinoilla, sillä ykkösentteri puuttuu. Emme tyydy pelkkään teksti-tv skouttaukseen. Käsiä tarvitaan.

Jack's wasted life
Pituus: 175cm
Paino: 90kg sulaa laavaa
Rooli: Päämäärätön surffailija
Ura: Semi-tosissaan a-junnuihin asti. Nykyään höntsäkiekkoa h*lvetin tosissaan satunnaisesti.
Uran kohokohta: Playoff-sarja Florida Panthersseja vastaan ameriikan itärannikon junnusarjassa Montgomery Blue Devilssien rivissä. (taso ei ollut niin kova miltä ehkä kuulostaa ;)
Vahvuudet: Osaan tarvittaessa profiloida omat putket
Heikkoudet: Kaikki muu... paitsi ehkä saunailtojen pelikirja

Yhteenveto: "Parasta ennen"- päivä mennyt kauan sitten

Viimeksi muokattu:

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
näitä on hauska lukea, niin laitetaan oma lusikka tähän soppaan ;)

Pituus: 177-180cm, riippuen onko pituudesta hyötyä vai haittaa =)

Paino: en ole "neuvola" miehiä, eli mittari näyttää yli sataa

Pelihistoria/saavutukset: Jääkiekkoa harrastanut aktiivisesti päälle 11-vuotta, sarjatason ollessa "kovimmillaan" C:1-divari ja pari peliä miesten 2-divaria. Joukkueena Siilinjärven Hockey Team. Joku peli KalPan junnu joukkueessa. "Saavutuksena" myös Savo-Karjala joukkueessa voitettu luonnonjää-aluemestaruus. Aikuisiällä muutama talvi Tyräsmiesten höntsä porukassa

Idoli jääkiekon saralla: Kyl se on "ylämummojen" kiistaton kuningas Timo Jutila

Vahvuudet: Fyysisyys jota en pääse tulevassa ottelussa näyttämään ;)
erikoisesti tehtyjen maalien mies, tyhjään maaliin olen "urani" aikana melkein kaikki tehnyt,löytyy myös viimeisellä sekuntilla puolesta kentästä tehty sekä omasta päädystä tehty purkukiekko maali vastustajan maalivahdin avustuksella, sekä Jutilamainen ylämummo Turkuhallissa =)
ehkä ainoa oikea vahvuus on pelinluku taito

Heikkoudet: suurin heikkous on se, että armeijassa "hajonneen" polven takia lopetin lätkän pelaamisen jolloin päästin itseni rapakuntoon, ja siellä on tähän asti pysytty. Kunto on aivan suolesta...

Jos Turun tähtisikermässä on vielä tilaa yhdelle perus-vasen-pakki tyyliselle pelaajalle, niin voisin ilmoittautua mukaan. Lyhyellä kuvauksella olen kauden 08/09 Aki Berg; Pituutta 190 cm, ei fyysisyyttä, ei kiekollista taitoa, ei luistelutaitoa ja avauskiekot napsahtaa hyvällä prosentilla suoraan lapaan - vastustajan lapaan. NHL kokemusta löytyy yli 600 matsia, pleikkarilla.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Laitetaan se omakin pelaajakortti:

Pituus: 180cm
Paino: 82kg (tänään punnittuna)
Ikä: vielä 29, pelipäivänä 30.
Kätisyys: Left
Pelikokemus: todella pienen "kaupungin" (hah!) paskajoukkueessa, ulkojääsarjassa aina b-junnuihin asti, edellisestä kerrasta varusteet päällä on äkkiseltään laskemalla melkein 15 vuotta. Höntsäilyä talvisin, tosin Lounais-Suomessa ulkohöntsäily on ollut viimeiset talvet ajatuksenakin absurdi. Tänä talvena alla kuitenkin jo 6(!) jäätreeniä. Oon silti tosi haka NHL hockeyssä, ja katsoin eilen Mighty Ducksin telkkarista. Selkeää ykkösketjun kamaa, siis.

Samurai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS (+sympatiat muille turkulaisseuroille)
Jos Turun tähtisikermässä on vielä tilaa yhdelle perus-vasen-pakki tyyliselle pelaajalle, niin voisin ilmoittautua mukaan. Lyhyellä kuvauksella olen kauden 08/09 Aki Berg; Pituutta 190 cm, ei fyysisyyttä, ei kiekollista taitoa, ei luistelutaitoa ja avauskiekot napsahtaa hyvällä prosentilla suoraan lapaan - vastustajan lapaan. NHL kokemusta löytyy yli 600 matsia, pleikkarilla.

Onpas tutun oloista tekstiä, ihan kun ittestäni puhuisin :) Pistetääs sitä pelaajakorttia kun kerran kaikki niitä tekee:

Pituus: 185 cm
Paino: Tällä hetkellä 93 kg
Kätisyys: Left
Ikä: 20
Pelihistoria/saavutukset: Muutama vuosi ala-aste-ikäisenä K-67:ssa, lopetin kun kulkeminen treeneihin kävi ylivoimaisen hankalaksi. Suurin saavutus on kuitenkin oman yläasteen edustaminen koulujen välisessä turnauksessa maalivahtina (!!) ja suurin palkinto mahtavien aplodien saaminen omalta joukkueelta ko. tournamentin jälkeen, puinhan silloin ekaa kertaa elämässäni veskarin kamat ylleni...
Vahvuudet: Pelinlukutaito, periksiantamattomuus
Heikkoudet: Puiset kädet, puiset jalat, isoksi mieheksi aika pehmeä - aivan niinkuin edellämainittu 08/09 A.Berg.

Ai niin, jos jollakulla olis lainata varusteita mulle niin pistäköön yv:tä, mulla ei meinaan löydy kuin luistimet ja maila :(

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Kai miekin sit..

Ikä: 17v. Taidan olla samalla myös joukkueen 'juniori'. :)
Pituus: ~195cm
Paino: Mitähän se ois? ~100kg lienee lähellä totuutta..
Kätisyys: Leftillä pelaillaan.
Ura: Hah! Vai että ura.. hetken pelasin juniorijoukkueessa aikoinaan, mutta se jäi. Olen kyllä katunut etten jatkanut. Eli ulkojäiltä olen huimat taitoni kerännyt..

Vahvuudet: Fyysinen ylivoima. ;)

Heikkoudet: En mää ny mikään popiorri oo. Liike ja taidot melko.. noh, keskinkertaista.

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Turun joukkuehan on täynnä entisiä pelimiehiä. Yhdistettynä rautaiseen valmennukseen, huoltoon ja kotikenttäetuun, ei voittajasta pitäisi olla epäselvyyttä.

Olisiko turkulaisilla halukkuutta lähteä höntsäilemään treeneihin joku päivä?

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.

Tämä kävisi kyllä, jos vain noita maalivahdin kamoja tosiaan saisin lainaan. Ja tietenkin vähän on jotain pikkuohjelmaa tossa joinain iltoina, mutta parhaani mukaan yritän paikanpäälle päästä. Onneksi ajomatkassakin menee vain se ~puolisen tuntia.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toki onnistuu, ainoa ongelma tuossa lienee että mihin pääsee jäälle? Parkin kenttä on aika tukossa junioreita yleensä.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaisille on mahdollista tulla Varissuon jäähallille 22-23.00 keskiviikoisin ottamaan vauhtia ja tuntumaa.
Tällä viikolla ei onnistu, mutta siitä eteenpäin kyllä! Olisko mahdollista saada enemmänkin jengiä kasaan johonkin treeneihin?

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Ei ole Jirillä ja Hespelerillä varmastikkaan kivaa kun saivat tälläisen höyryjyrän samaan kenttään. No, yritetään pysyä perässä. Jos ei muuta niin peitänpähän ainakin Turun maalivahdin näkyvyyden. ;)

Onneksi Jiri ja Hespeler ovat hentoja taitokiekkoilijoita... Aika höyryjuna ketju tiedossa.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Onneksi Jiri ja Hespeler ovat hentoja taitokiekkoilijoita... Aika höyryjuna ketju tiedossa.

Palokunta-ketju on vanhentunut juttu. Vapise Summanen, nyt on höyryjuna-ketjut huudossa. Ja meillä onkin todella vakuuttava sellainen.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Todellakin nyt näyttää olevan kasassa vielä HC Andersenien kakkosvitjaa kookkaampi ketju. Meillähän peli kulki ihan ok, omista jäätymisistä huolimatta, joten odotukset teitä kohtaan on aika korkealla. Muutenkin melko mielenkiintoinen rosteri kertynyt kun tuntuu että itse (190/95) on joukkueen pienimpiä.
Samuraille on kyllä saatava kamat, että hän pääsee edustamaan Turkua. En halua olla kentän hitain.

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Onneksi Jiri ja Hespeler ovat hentoja taitokiekkoilijoita...

185/90 - Loput voi kaivaa vaikka profiilin takaa löytyvästä "kotisivulinkistä".

Sääntöihin haluaisin lämärit sallituiksi ja jäähyt istuttaviksi. 3 x 20min peliaika olis kans ihan jees. Kun kolmella kettingillä ei meinaa muuten tulla edes hiki. Taklaukset voisi oikeastaan kieltää koska jälleen kerran ollaan pelaajien kovin erilaisten kokemustaustojen äärellä. Loukkaantumisriski on melkoinen...

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
En kyllä hirveästi näe tarvetta lämärien sallimiselle. Maaleja syntyy runsaasti ilman niitäkin. Kuitenkin mailojen heiluessa ja lämärien lähtiessä 90 asteen hajonnalla tähdättyyn suuntaan vahingot tai ainakin riski vahingoille lisääntyy turhaan. Ehdottelisin, että pidetään tämä(kin) peli rehellisesti harrastehöntsänä. Jos tekee mieli pommitella taklauksia tai lämäreitä niin niille meiningeille on sitten pelit erikseen.

Itte ainakin tykkään tosta pidemmästä peliajasta, pelaaminen on kivaa ja 3x15 menee vaan niin nopeasti. Taklaukset on parempi jättää pois, porukan skaala voi olla melko iso ja jos siellä taklataan, niin ite en uskalla pitää kiekkoa lavassa..

Lämärit on mulle ok, mielummin lämäreiden kanssa kuin ilman. Ja ehdottomasti jäähyt, että saadaan yv ja av pelaamiset kuntoon, ilman erikoistilannepelaamista pelikirjat jää valmentajilla liian ohuiksi ja samalla nähdään kumman pää kestää ja kumpi pelaa sikaa.. Plus tuomari on Turkulainen......

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Turkulaisille on mahdollista tulla Varissuon jäähallille 22-23.00 keskiviikoisin ottamaan vauhtia ja tuntumaa.

Uhh. Tuohon aikaan on niin hankalaa bussiella matkustella (eikä muutenkaan Vakke noin alueena paljoa innosta), joten nämä reenit on jätettävä väliin.

Sen sijaan paikallisessa Wihuri-hallissa täytynee käydä höntsäämässä vapaavuoroilla.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lämäreille jyrkkä ei. Joukossa kun on parikin pelimiestä, jotka vetää aina sen 170km/h kiekkoa, ja meitsin pelisilmä ei anna senkään vertaa peliks että ehtisin alta pois.

Kourujärven Ponnistus lupasi tulla mun henkilökohtaiseksi huoltajaksi, kuivaamaan hanskoja ja hieromaan.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kourujärven Ponnistus lupasi tulla mun henkilökohtaiseksi huoltajaksi, kuivaamaan hanskoja ja hieromaan.

Tästä tulikin mieleen...

Tuleeko Turun jengille huoltajaa, tai vielä parempi vaihtoehto, eli hierojaa? Mieluiten naispuolinen, 20-25v ja "pehmeät kädet". Nimimerkillä herkät nivuset.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuleeko Turun jengille huoltajaa, tai vielä parempi vaihtoehto, eli hierojaa? Mieluiten naispuolinen, 20-25v ja "pehmeät kädet". Nimimerkillä herkät nivuset.
Käviskö esimerkiksi alkuperäiset Mustat Kobrat, mestaruusvuosien kunnossa?

Mihinkäs lähdettäis mestaruussaunaan? Mulla olis kontakteja Nummen Saunaan, joka on uusittu just pari kuukautta sitten, sinne mahtuis koko jengi?

Mihinkäs lähdettäis mestaruussaunaan? Mulla olis kontakteja Nummen Saunaan, joka on uusittu just pari kuukautta sitten, sinne mahtuis koko jengi?

Itse asiassa olin tälläistä ehdottomassa juuri itsekkin.. Toinen juttu olis kanssa se, että Kupittaalta sais pelin jälkeen kivalla sopuhinnalla ruokailut pelin jälkeen. Tai sitten tilataan Olkusta wingsejä.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse asiassa olin tälläistä ehdottomassa juuri itsekkin.. Toinen juttu olis kanssa se, että Kupittaalta sais pelin jälkeen kivalla sopuhinnalla ruokailut pelin jälkeen. Tai sitten tilataan Olkusta wingsejä.
Nummen saunalle saa tilattua myös sapuskat, Kultainen Hirvi toimii pitopalveluna. Nummen saunassa on myös se hyvä puoli, että se on ainoita saunatiloja Turussa, johon saa viedä omat juomat.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käviskö esimerkiksi alkuperäiset Mustat Kobrat, mestaruusvuosien kunnossa?

Mustat Kobrat Saijan johdolla...huhheijaa.

Niistä maalivahdin kamoista ja treenimahdollisuuksista vielä pitää kysellä...Onko jonnekin menossa enemmänkin Jatkislaisia siis treenailemaan tätä tapahtumaa varten? Ja jos on, niin saanko ne maalivahdin kuteet lainaan sinne? Ja jos saan, niin lupaatteko ettette naura meikäläistä pois sieltä, alku voi näyttää kohtalaisen koomiselta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy