Jatkoajan Battle of Turku 2009 - Turku vs Muu Maailma

• 31 362
  • 247

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Turku:

xxx - xxx - Twite
Jack's wasted life - Lonkkataklaus - FutureHockey
Red Devil - xxx - El Mariachi

xxx - Cartman-Costanza Kramer
xxx - Powell
JZZ? - Tykkijutila
Samurai
Hyökkääjän paikkaa pelaan, laidalla ei suuresti ole väliä. Vasen laita näyttäisi olevan vapaana, joten siihen?

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Vihollinen näyttää värvänneen ammattilaisia penkin taakse. Kyllä mulla on kova luotto Streideriin ja tämän kadonneeseen pelikirjaan. Lisäät sinne vivahteita Napoleonin sodankäynnistä ja mukaan hieman Hitlerin salamasotaa niin turkulaiset anovat armoa, kun taululla on lukemat 0-20.

Koska pelikirja tosiaan on jossakin päin maailmaa, niin aloitin lukemaan erästä kirjaa nimeltä Jalkaväki hyökkää, jonka joku Rommel on kirjoittanut.. :)
Vahva tunne, uusi pelikirja on löytynyt ja voitto häämöttää. Jos pelikirjaa tarvitsee joskus päivittää, niin löytyyhän se Panssari hyökkää.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jack's wasted life - Lonkkataklaus - FutureHockey

Tässähän on jo hyökkäyksen All-Star kasassa. Jos Lonkkataklaukselta tulee vähänkään yhtä jäätäviä syöttöjä kuin teksti joissakin (ennakoissa) on, ei meillä pitäisi olla hätää.

Head Coach: Jani Mesikämmen
Valmennus.. Noh. Toivottavasti peluutus on tasaista niillekkin, jotka joskus turun ovat jättäneet.

B1 - Obi-Wan
Onko syytä olla huolissaan? Jokainen muistaa tämän JWC'ssä tapahtuneen raa'an kohtaamisen. Mitä jos sama tapahtuu täälläkin? Tällä kertaa olisi syytä soittaa poliisit paikalle jo ennen peliä ja varmuuden vuoksi Muukkonen seuraamaan peliä katsomoon.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Cartman-xxxxxxx voisi korjata Muun maailman ketjukokoonpanosta asian siten, että B1 otetaan pois kokoonpanosta ja Bone obi-wanin kanssa samaan ketjuun. Vaihdoin eilen nimimerkkiä B1 -> Bone. Kaikki jatkislaiset muutenkin mua Boneksi kutsuvat, jo vuodesta 2001 lähtien.

Turkulaisten valmennus ei huoleta yhtään. Aika moisia jamppoja siellä on, mutta veikkaan että head coach jäätyy pahimmalla mahdollisella hetkellä (tekee ns. Hannu Virrat) ja apuvalmentajat paukkustelevat jo muutenkin, niin homma lienee selvä jo alusta lähtien.

Nokkis on oikeassa siinä että eihän me nyt obi-wanin kanssa tapella, kun ollaan samalla puolella. Mutta tarvittaessa omaa maalia suojellaan loppuun asti eikä bench clear brawl ole poissuljettu mahdollisuus, jos valmennus niin määrää.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Cartman-Costanza Kramer kirjoitti:
Muu Maailma:

Wilco - Speed -Doaner

HC Andersenin tehoketju (wilco, Speed, Twite) oli hyvässä vireessä JWC:ssä, mutta nyt kun Twite pelailee turun joukkueessa niin ykköseen tarvitaan korvaajaa.

Doaner siis oikeaan laitaan, nannaa. Jätkät, lupaan käydä treenaamassa sitä vetoa, että saisin niistä paikoista sisään. Ja laitan muutaman kivenmurikan taskuun, jotta pelin lopussa en kaatuile kertaakaan.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jos vielä mahtuu olen mukana. Ja joukkueena tietysti muu maailma. Tällä kertaa vielä hyökkääjänä, jos sellainen mahdollisuus olisi.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos vielä mahtuu olen mukana. Ja joukkueena tietysti muu maailma. Tällä kertaa vielä hyökkääjänä, jos sellainen mahdollisuus olisi.

Jengiin taitaa vielä mahtua, mutta hyökkääjänpaikat taitavat olla jo varattu. Mutta voidaan vetää peli vaikka puoliksi, silleen että molemmat ovat 30min pakkina ja 30min hyökkääjänä, ok?

Itellä olisi vielä tarkoitus jäädä turkuun jatkoille pelin jälkeen. Pitää nyt kuitenkin tsiigailla sitä vielä. Näin alustavasti kuitenkin voin sanoa että jos tarvitset kyytiä niin sellainen saattaisi ainakin Turkuun päin onnistua!

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kyllä, Nummelasta ollaan. Ok, olen mä syntynyt Lohjalla.. :)
Sielläpäin vaikutat sitten vissiin? Toivottavasti, ettei kuitenkaan ole kyse Karkkilasta.. Niin, tuosta samalla kyydille menosta, kyllähän tuo sopii. Hittoako sitä mennä kahdella autolla jos molemmilla suunta samaan paikkaan.

Pelikirjan päivityksestä vielä, niin sen voin kertoa ainakin, ettei siihen ole sitten otettu mitään nupsin peleistä.

Ok, tulleepi varmaan tuo yks isokokoinen, hyvin syöttelevä pakki meidän kyydillä kans, se kun on myös sieltä päin. Meinattiin jos jäätäis tarkastelemaan yöelämää, eli sunnuntaina takas.
Ihan ok jos ei Nupsin pelikirjalla mennä, se edellyttäisikin semmosta orientoitumista ettei ole vuosiin niin paljon lätkään satsattu, kaikki kunnia Koivistolle, mut tässä kohtaa ex-liigapakin pelikirja hyytyy, koska meillä on kuitenkin nopeampi hyökkäys ja hitaampi sekä sunnattomasti isokokoisempi puolustus kuin Nupsilla.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jengiin taitaa vielä mahtua, mutta hyökkääjänpaikat taitavat olla jo varattu. Mutta voidaan vetää peli vaikka puoliksi, silleen että molemmat ovat 30min pakkina ja 30min hyökkääjänä, ok?

Itellä olisi vielä tarkoitus jäädä turkuun jatkoille pelin jälkeen. Pitää nyt kuitenkin tsiigailla sitä vielä. Näin alustavasti kuitenkin voin sanoa että jos tarvitset kyytiä niin sellainen saattaisi ainakin Turkuun päin onnistua!

Kuulostaa hyvältä. Jatkot kiinnostaisivat minuakin, kun viimeeksi jouduin jättämään ne väliin, vaikka olin ilmoittanut olevani mukana.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...

B1 - Obi-Wan
repe_joke - Bone
M.Hana - xxx

Nokkis

Toimihenkilöt:
Streider
Tutzba

Täydennysmies kumpaan tahansa:
Metalheart
Cranbrooker
TosiFani

edit. pystyn järjestämään jonkin verran varusteita lainaan ja ainakin puumailoja lyötyy jopa muistoksi asti.

Kuten jo aikaisemmin (8.2. klo 20.25) sanoin, haluan pakiksi Muun maailman joukkueeseen, tällöin pakiston painoarvo kasvaa selvästi.

Eli

Bone - Obi-Wan
repe_joke - TosiFani
M.Hana - xxx

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuten jo aikaisemmin (8.2. klo 20.25) sanoin, haluan pakiksi Muun maailman joukkueeseen, tällöin pakiston painoarvo kasvaa selvästi.

Eli

Bone - Obi-Wan
repe_joke - TosiFani
M.Hana - xxx

Ja kuten Steegil ja minä tuossa sovimme ylempänä, niin vedämme pelin puoliksi silleen että molemmat vetää 30min ykkösen laidassa ja 30min kolmospakkiparissa.

Eli Muun Maailman joukkue on siis näillä näkymin täynnä...?

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Heitetään nyt se pakollinen pelaajakorttikin sitten:

Pituus: 174,5 miehistä senttiä
Paino: about 70 naisellista kiloa.
Päänympäryys: liian iso
Pelihistoria: Lähinnä salibandyn puolelle ollaan menty, mutta talvisi joitakin höntsäiltoja kaveriporukalla ollaan vietetty. Maalitili edelleen avaamatta.
Idoli jääkiekon saralla: Sarah Palin pudottamassa kiekkoa. Taidoiltani olen lähes Derek Boogaardin tasoa ja tappelutaidot hämmästyttävät Alexander Seminin kovuudella.
Erikoisliike: Ilkka Pikkarainen - move. Haastan riitaa ja etsin heti pennejä maasta.

M.Hana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Islanders
Ihan ok jos ei Nupsin pelikirjalla mennä, se edellyttäisikin semmosta orientoitumista ettei ole vuosiin niin paljon lätkään satsattu, kaikki kunnia Koivistolle, mut tässä kohtaa ex-liigapakin pelikirja hyytyy, koska meillä on kuitenkin nopeampi hyökkäys ja hitaampi sekä sunnattomasti isokokoisempi puolustus kuin Nupsilla.

Aijai.. särähtipä ikävästi korvaan (silmään tässä tapauksessa). Tässähän on asiavirheitä toisensä perään AnkanPoikanen(kentsu)? Mutta ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin.. nimittäin voi olla, että aika ei riitä nupsin pelikirjan selailemiseen ja toki luotan myös täysin Streiderin harkintakykyyn pelikirjan suhteen. Mies kuitenkin päivittelee pelikirjaansa Länsi-Uudenmaan kiekkopää"kaupungissa"

Nyt ne virheet. Koivistohan oli hyökkääjä, ei suinkaan puolustaja. Ja että meillä olisi hitaampi ja suunnatomasti isokokoisempi puolustus? Varmasti isokokoisempi, mutta että hitaampi? Ei koskaan :D

Ja kuten "Veikko" Nieminen aikanaan letkautti jossain haastattelussa, kun kyseenalaistettiin miehen nopeutta. "jääkiekko on siitä kiva peli, että tässä voi oikaista".

M.Hana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tehdäänkö nyt sitten heti Muun Maailman joukkueen kanssa sopimus, että jos te puolustatte niin minä torjun ja jos te olette puolustavinanne niin minä olen torjuvinani.

Eiköhän me Nokkis tehä sellanen diili, et sä hoidat makuupaikat metrin säteellä maalista ja pakit hoitaa seuraavat kaks metrii.. sen kauempaahan saa jo kunnon veskarille ilman maskia antaa vetääkkin??

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
En nyt mitenkään tahdo valittaa tapahtuman järjestäjälle mutta ainakin itselle olisi huomattavasti helpompaa, jos tapahtuma olisi esimerkiksi 14:00-16:00. Juna Lappeenrantaan kun lähtee kello 18:00 tuolloin, niin saattaa tulla vähän kiire ehtiä tuohon tapahtuman päättyessä klo. 17:00.

Mutta eiköhän aikataulusovittelu onnistu tuohon alustavaankin, jos siihen päädytään.

Tai sitten vaan jään turkuun yöksi.

En nyt mitenkään tahdo valittaa tapahtuman järjestäjälle mutta ainakin itselle olisi huomattavasti helpompaa, jos tapahtuma olisi esimerkiksi 14:00-16:00. Juna Lappeenrantaan kun lähtee kello 18:00 tuolloin, niin saattaa tulla vähän kiire ehtiä tuohon tapahtuman päättyessä klo. 17:00. .

Toi menee valitettavasti sen mukaan, että 15.00 eteenpäin halli on tyhjänä. Kunhan Tuto ei pelaa finaaleissa kotiedun kanssa.. Turkuhalli olisi 14.00-16.00 vapaana, mutta se on täysin a-junnuista/edustuksesta kiinni plus se maksaisi n. 4-5 kertaa enemmän.

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Toi menee valitettavasti sen mukaan, että 15.00 eteenpäin halli on tyhjänä. Kunhan Tuto ei pelaa finaaleissa kotiedun kanssa.. Turkuhalli olisi 14.00-16.00 vapaana, mutta se on täysin a-junnuista/edustuksesta kiinni plus se maksaisi n. 4-5 kertaa enemmän.

Aivan, jotain tälläistä ajattelinkin. No, onnistuu tuo aikataulujen sovittaminen tuonkin mukaan. :)

M.Hana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winter Classicissa olikin tuo makuupaikka varsin paljon käytössä, itselläni. Milloin maalin sisällä ja milloin ulkona.

No, mutta käyhän se niinkin.. ei siihen kovin montaa vastustajaa mahdu ripareita kyttäämään jos äijä pötköttää siinä maalinedessä :) Se, että mistä ne riparit mahdollisesti tulee jos Nokkis on pötköllään.. se on vielä arvoitus :D

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Maalit on sitten syytä vetää kettingillä kiinni. Olen hakenut esikuvaltani senaattori Sinuhe Wallinheimolta vaikutteita. Vielä tässä opettelen, että miten lentää mahdollisimman näyttävästi selälleen kun vastustaja luistelee metrin päästä ohi.

Taidan sittenkin tulla Sorsikseen, tässä harjoittelussa en tartte mailaa.

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Meikäläinen lähtee kans vahvistamaan (lue: heikentämään) Turun joukkuetta. Siellähän näyttää kakkospakkiparissa olevan vielä sopivasti tilaa yhdelle puukätiselle halonhakkaajalle.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Säännöt:
- 3 x 20min tehokasta?
- Jäähyt vai rankkarit?
- Sovelletut säännöt, lämärit ok? Nein taklauksille?

edit. pystyn järjestämään jonkin verran varusteita lainaan ja ainakin puumailoja lyötyy jopa muistoksi asti.
- 3 x 15 riittää mulle, mutta 20 käy myös.
- Rankkarit
- Ei lämäreitä, ei taklauksia.

Ja varusteista tarviin tosiaan kaiken muun paitsi luistimet, hanskat ja mailan.

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Minulle ihan sama onko jäähyt vai rankkarit, en kuitenkaan saa kiekkoa sisään. :D

Ja jos joltain löytyy varusteita, ainakin housut, rintapansari ja kyynärsuojat niin tänne vaan. Kokoa xxl. Nämä ns. pienemmät varusteet kyllä saan itsekkin ostettua, nuo yllämainitut ois kiva saada lainaan.

Ei ole Jirillä ja Hespelerillä varmastikkaan kivaa kun saivat tälläisen höyryjyrän samaan kenttään. No, yritetään pysyä perässä. Jos ei muuta niin peitänpähän ainakin Turun maalivahdin näkyvyyden. ;)

Viimeksi muokattu:

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
HockeyNator

Ikä: 20
Pituus: 181
Paino: 74
Kätisyys: valitettavasti lefti
Ura: D-junnujen yli-ikäisenä viimeinen kausi. Lopetin mestarina.
Vahvuudet:
+Pehmeät kädet
Heikkoudet:
-Pelituntuman puute. Kuusi vuotta edellisestä pelistä, sen jälkeen säännöllisesti höntsäilyä ulkojäillä.
-Kuntopohja. Kunto tulee pettämään viimeistään kolmannessa erässä. Koittakaa heittää roikkua omasta päästä vastustajan siniselle, kyttään siellä.
-Fyysisyys. Kentän heikoin mies. Onneksi mulle löytyy suojelijoita, ainakin joukkuekavereiden painoista päätellen.
-Mielialapelaaja.
Pelaajavertaus: Laiskempi Niinimäki/Wellwood

Itä-Suomen divisioona kasvatti lukumääränsä kolmeen. Henkilökohtainen huoltaja tulee luultavasti mukaan. Pääseekö hän penkin taakse, vaikkei tällä sivustolla vaikutakkaan?

Edit. Jos peliaika on 3x20 niin mieluummin minuutin jäähy kuin rankkari.

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tässähän on asiavirheitä toisensä perään AnkanPoikanen(kentsu)? Mies kuitenkin päivittelee pelikirjaansa Länsi-Uudenmaan kiekkopää"kaupungissa"

Nyt ne virheet. Koivistohan oli hyökkääjä, ei suinkaan puolustaja. Ja että meillä olisi hitaampi ja suunnatomasti isokokoisempi puolustus? Varmasti isokokoisempi, mutta että hitaampi? Ei koskaan :D

Vai on Nummela L-U:n kiekkopää"kaupunki". Kukas hitto susta on jonkun senaattorin tehnyt jotta olet tämmösiä päätöksiä mennyt tekemään?

Ei Ziiiiiiiisas!! Mitähän mä olen ajatellut kun olen Ramin siirtänyt pakiksi??!?! Eihän se osaa ees luistella kunnolla takaperin. Noh, sen siitä saa kun yömyöhään on koneella ja aamulla silmät ristissä duuniin...
Moon nähnyt Bonen ja Obi-Vaaaaaaaanin kentällä, ja siinä vauhdissa ei meinaa pysyä kukaan kun ukot laittaa putket liikkeelle.

- 3 x 15 riittää mulle, mutta 20 käy myös.
- Rankkarit
- Ei lämäreitä, ei taklauksia.

3 x 20, olettaen että aika riittää. Ilmeisesti kenttää ei välillä ajeta?
Mielummin jäähyt, olettaen että Jiri ja M. Hana saa pyörittää ylivoimaa, jotta on siis joku maalintekijä, me voidaan Blizin kanssa olla tässä kohtaa vaihdossa opiskelemassa maalintekoa. Näin ollen meille on enemmän hyötyä jäähyistä, koska rankkareita ei meidän jengistä laita sisään kuin Doaner.

Joo, lämärit ja taklaukset kieltoon, joukossa on kuitenkin pelaajia jotka osaavat nämä hommat, ja sitten on taas pelaajia jotka eivät osaa varoa ylikelaamista tai ehdi lämäreiden edestä pois.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy