Tässähän on asiavirheitä toisensä perään AnkanPoikanen(kentsu)? Mies kuitenkin päivittelee pelikirjaansa Länsi-Uudenmaan kiekkopää"kaupungissa"
Nyt ne virheet. Koivistohan oli hyökkääjä, ei suinkaan puolustaja. Ja että meillä olisi hitaampi ja suunnatomasti isokokoisempi puolustus? Varmasti isokokoisempi, mutta että hitaampi? Ei koskaan :D
Vai on Nummela L-U:n kiekkopää"kaupunki". Kukas hitto susta on jonkun senaattorin tehnyt jotta olet tämmösiä päätöksiä mennyt tekemään?
Ei Ziiiiiiiisas!! Mitähän mä olen ajatellut kun olen Ramin siirtänyt pakiksi??!?! Eihän se osaa ees luistella kunnolla takaperin. Noh, sen siitä saa kun yömyöhään on koneella ja aamulla silmät ristissä duuniin...
Moon nähnyt Bonen ja Obi-Vaaaaaaaanin kentällä, ja siinä vauhdissa ei meinaa pysyä kukaan kun ukot laittaa putket liikkeelle.
- 3 x 15 riittää mulle, mutta 20 käy myös.
- Rankkarit
- Ei lämäreitä, ei taklauksia.
3 x 20, olettaen että aika riittää. Ilmeisesti kenttää ei välillä ajeta?
Mielummin jäähyt, olettaen että Jiri ja M. Hana saa pyörittää ylivoimaa, jotta on siis joku maalintekijä, me voidaan Blizin kanssa olla tässä kohtaa vaihdossa opiskelemassa maalintekoa. Näin ollen meille on enemmän hyötyä jäähyistä, koska rankkareita ei meidän jengistä laita sisään kuin Doaner.
Joo, lämärit ja taklaukset kieltoon, joukossa on kuitenkin pelaajia jotka osaavat nämä hommat, ja sitten on taas pelaajia jotka eivät osaa varoa ylikelaamista tai ehdi lämäreiden edestä pois.