Jatkoajan Battle of Turku 2009 - Turku vs Muu Maailma

• 31 066
  • 247

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tsemppiä peliin kaikille tasapuolisesti, ja ensi vuonna sitten kokoonnutaan Winter Classiciin uudestaan tutulla ja vanhalla porukalla!

Anteeksi, että huutelen ulkopuolelta ja vähän off-topiccia, mutta eikö Jatkoaika Winter Classicia kannattaisi kehittää yhdessä sivuston kanssa?

Särähti vaan tuo, että kokoonnutaan tutulla ja vanhalla porukalla.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Varmistetaan nyt vielä, että mukana olen, jos saan olla oikealaitapakki =)
Jos peli on 21.3, niin tässähän ennättää saada jopa jonkinlaisen tuntuman luisteluun. Viimeisistä "smirklailuista" on jo 3 talvea aikaa.

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Innokkaana ilmottaudun mukaan. Hyökkäys mieluummin, mutta puolustus sujuu sekin huonosti. Muu maailma joukkueena, mutta tarvittaessa stunttaan turkua.

Varusteet sain juuri puhelimella hoidettua, enää puuttuu luistimet ja maila.

Powell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,New Jersey Devils,Arsenal
Niin, jos sitä pelureista pulaa on, niin ehdottomasti olen mukana. Turun joukkueeseen olisin tulossa. Omat pelit on jo vuosia sitten tullut pelattua, mutta valmentajan pesti on edelleen hallussa. Sellanen Kipru tyylinen rightin pakki olen, hidas ja hyvin sijoittuva. Mutta ehdottomasti haluaisin pelata vasemmalla puolella, koska ei toi pakinkäännös toisinpäin ole koskaan ollut mun juttu. Enkä sentään ole Kiprun näköinen, joten turha pelätä katsojien puolesta. Ulkonäössä enemmänkin George Parrosta.

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Ei jumalauta Turkuun pitäisi lähteä, täältä Venäjän rajalta pitäisi toiselle puolelle maailmaa. Onhan siinä Niksulilla yhtä pitkä matka, joten ei yksinään tarvitse matkustaa. Jäi sen verran ketuttamaan, kun jätin tuon JWC:n väliin, että kai se on tähän tultava. Paidankin tilasin, mutta jostain syystä jätin väliin, prkl. Ilmoittaudun siis alustavasti ja vasen laita pelipaikaksi, kakkosketjuun Blizin rinnalle. Bliz on ilmeisesti pelimies, joten pitää hieman tasoittaa ettei liian ylivoimaisia olla.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Bliz on ilmeisesti pelimies, joten pitää hieman tasoittaa ettei liian ylivoimaisia olla.

Tässä uskossa olin itsekin ennen JWC:tä. Alustavissa treeneissä Sorsapuiston jäällä kikkailin Koirapoikaa ja aattelin että täähän menee hyvin. Itse pelissä oli sitten vastassa toisen tasoista porukkaa ja oma suoritus jäi kovin vaatimattomaksi. Senkin takia tähän uuteen settiin on pakko osallistua ja hieman parantaa mainetta.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
21.3. on SM-liigan pudotuspelipäivä. Ei sillä että tuo nyt Turussa kauheasti haittaisi, mutta kun se on myös playout-pelipäivä. Muistakaa huomioida jos täällä oli joku joka seuraa jääkiekkoa.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarkoitin että TosiFanin ollessa ex-tieskuinkahelkkarinkovamaalivahti, mikä kyllä näkyi JWC:ssä, niin nyt jos toinenkin veskari olisi "amatööri". Sekava viesti tuo aikaisempi, siitä tullut näköjään tapa.

Tämä on kyllä arvotonta arvonnousua, jos olisin pelannut Bonersissa, tulos olisi ollut varmasti sama.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Mulla asuu yks diileri Varissuolla. Ja siellä on mielenkiintoisia kerrostalo-asuntoja.
Jotain muitakin tuttuja lähiöitä on tullut kierrettyä, mutta ei pysty muistamaan nimiä. Jotain sukulaisiakin vissiin siellä Turussa asuu.

Mutta olen muusta maailmasta.

Tietysti tulen.

Kun tulet, niin pistä farkun puntit sukkien sisään. Saat enemmän uskottavuutta turkulaisten silmissä.

Laitahyökkääjän paikka tänne, ketjulla ei niin väliä. Mukana ollaan saletisti, jos eletään vielä silloin.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Lueskelin ketjusta, ettei Vanha Len ole lähdössä huoltohommiin, joten isken itseni muun maailman valmennustiimiin, kuten jo ketjun alussa höpisin. Jos joku on sitä vastaan, niin sanoo sitten :(

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Mukana muun maailman joukuueessa.
Kuten tuolla JWC ketjussa ilmoitin, niin olen mukana tässä hommassa oli peli sitten koska tai missä tahansa, turggulaisia on kiva jurmuttaa!

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kentsu voisi sijoittua kakkosketjun laidalle niin saataisiin siihenkin ketjuun nopeat jalat. Maalintekovastuu tosin lankeaa HockeyNatorille. Nopeasti näyttää paikat menevän enkä kyllä ihmettele yhtään. Hetken olin jo huolissani miten tästä eteenpäin saa ajan kulumaan kun ei ole enää JWC odotusta, mutta onneksi voi ruveta nyt fiilisteleen tätä.

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kentsu voisi sijoittua kakkosketjun laidalle niin saataisiin siihenkin ketjuun nopeat jalat. Maalintekovastuu tosin lankeaa HockeyNatorille. Nopeasti näyttää paikat menevän enkä kyllä ihmettele yhtään. Hetken olin jo huolissani miten tästä eteenpäin saa ajan kulumaan kun ei ole enää JWC odotusta, mutta onneksi voi ruveta nyt fiilisteleen tätä.

Meidän ketjulla on ongelma, jos tänne suuntaan sniperin viittaa ojennetaan. Mä oon tällänen raipe ja jos maalin satun tekemään niin sen pitää olla youtube-materiaalia. Pelityyli on tsekkiläinen, vain passengermainen takapiiska puuttuu.

M.Hana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Islanders
Tehokas pakki vois tulla try-outille muun maailman tiimiin, mikäli huolitaan.
Näytöt on vähissä näissä kehissä, mutta vain toistaiseksi :)

Kamat on kyllä joskus päällä ollut, että ihan eka kerta ei kyseessä olisi.

Pituus: 187cm
Paino 110kg
Shoots: left
Role: puckhandling defenseman :D

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Turun porukkaan voin hyökkääjäksi tulla jos vielä mahtuu.

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Mukana!

Hyökkää. Mieluiten keskellä. Helvetin nopee luistelija ja periksiantamaton luonne.

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lueskelin ketjusta, ettei Vanha Len ole lähdössä huoltohommiin, joten isken itseni muun maailman valmennustiimiin, kuten jo ketjun alussa höpisin. Jos joku on sitä vastaan, niin sanoo sitten :(

Käsitinkö oikein muuten että sun pelikirjaa päivitellään nummelasta käsin?
Jos näin niin voitaisiin matkustella samalla kyydillä, mä kun asun siinä naapuri kylässä...

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoittaudun siis alustavasti ja vasen laita pelipaikaksi, kakkosketjuun Blizin rinnalle. Bliz on ilmeisesti pelimies, joten pitää hieman tasoittaa ettei liian ylivoimaisia olla.

Kentsu voisi sijoittua kakkosketjun laidalle niin saataisiin siihenkin ketjuun nopeat jalat. Maalintekovastuu tosin lankeaa HockeyNatorille.

Kentsu - HockeyNator - Bliz

Käsittääkseni te molemmat halusitte laidalle? Mulle kelpaa senan paikka oikein hyvin.
Bliz ilmeisesti siis muistaa mun viimeistely tehokkuuden JWC:stä kun on Hockeynatorille tunkemassa maalintekovastuuta? Jalat käy joo, mut mitä se auttaa kun kädet putoo vauhdissa pois?

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mielummin olen joo laidalla. Muistan kyllä kentsun maalintekotaidon JWC:stä ja koska omatkin kyvyt sillä osa-alueella olivat nollan arvoiset, ei vaihtoehdoksi oikein jäänyt muuta kun HockeyNator.
Ensimmäinen myllyhaastekin tuli jo facebookissa mutta nimimerkki Samurai näyttääkin jo havittelevan paikkaa huoltoporukasta. Puku päälläkö se meinaa sitten tulla myllyttämään? Eihän Turkulaisista kyllä koskaan tiedä..

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tehokas pakki vois tulla try-outille muun maailman tiimiin, mikäli huolitaan.
Näytöt on vähissä näissä kehissä, mutta vain toistaiseksi :)

Kamat on kyllä joskus päällä ollut, että ihan eka kerta ei kyseessä olisi.

Pituus: 187cm
Paino 110kg
Shoots: left
Role: puckhandling defenseman :D

Koutsi, nyt hereillä! Laita tää meidän ketjun taakse niin jopa mä ja Bliz saatetaan onnistua maalinteossa. Nimittäin kaverin nimimerkki sekä oma mainintansa "tehokas" ovat niin toisensa poissulkevia, että maalia tää jamppa ei tuu tekemään, voidaan sit ripareita hakata sisään Blizin kanssa jos ne kaaliperhoset viivalta maalille asti kantautuvat.

Ja on muuten painonsakin puolesta oiva lisä meidän jo valmiiksi niin pienikokoiselle puolustukselle.
Obi-wan
Bone

Viimeksi muokattu:

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli kentsu suostuu olemaan sentteri, hyvä. Jos olisin sentteri niin tarjoaisin kierroksen kaikille jokaisesta voittamastani aloituksesta. Ja Hana meidän ketjun taakse, tämä on vaatimus. Avaussyötöt napsuu lapaan ja laukaukset ylämummoon, tälläinen muistikuva Matista SaiPan ajoilta jäi.

Vihollinen näyttää värvänneen ammattilaisia penkin taakse. Kyllä mulla on kova luotto Streideriin ja tämän kadonneeseen pelikirjaan. Lisäät sinne vivahteita Napoleonin sodankäynnistä ja mukaan hieman Hitlerin salamasotaa niin turkulaiset anovat armoa, kun taululla on lukemat 0-20.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muu Maailma:

B1 - Obi-Wan
repe_joke - Bone
M.Hana - xxx

Vaikka artist formerly known as B1 onkin suuri persoona niin ei kai hän sentään kahta paikkaa vie joukkueesta? Kunto varmasti riittäisi mutta kai meidän täytyy Turkulaisia sääliä edes sen verran, ettei anneta Bonen luutia 2/3 matsista.

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Mielestäni myös tämän ottelun yhteydessä pitäisi kerätä rahaa paikalliselle jääkiekkoseuralle, TPS:lle. Olisi komiaa kun jatkoaika.com maksaisi Max Kolun ensi kauden palkan, 550e.

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Ilmeisesti tuo muun maailman all-star-kokoonpano tuli täyteen niin ollaan sitten turkulaisten apuna( tai ainakin yritetään olla). Mieluusti voisi sitä vaikka pienen peliajan rikkovassa roolissa sitten olla. Ei muuta kun Ne Luumäet - Tie Domi päälle ja keep your head up!

Kuten aiemmassa viestissäni mainitsin niin jos arvon Cartman-Costanza Kramer voisi lisätä palstaveli lennon myös listalle, oli siis myöskin käsittääkseni Turun kokoonpanoon halukas.

Sitten se kuuluisa ongelma, pitäisi niitä kuuluisia varusteita saada jostain isokokoiselle kaverille, piituutta on se vähän päältä 180 cm, mutta painoa taaseen suhteessa sitäkin paljon enemmän. Yritän joillain kontakteilla hankkia, mutta jos joku sattumalta omistaa sopivia varusteita niin infoa vaan allekirjoittaneelle. Pyrin ratkaisemaan tämän ongelman mahdollisimman nopeasti, joten jos näyttää siltä, että ei sopivia löydy kissojen tai koirienkaan kanssa niin lupaudun luonnollisesti tarjoamaan paikkani muille halukkaille.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Käsitinkö oikein muuten että sun pelikirjaa päivitellään nummelasta käsin?
Jos näin niin voitaisiin matkustella samalla kyydillä, mä kun asun siinä naapuri kylässä...

Kyllä, Nummelasta ollaan. Ok, olen mä syntynyt Lohjalla.. :)
Sielläpäin vaikutat sitten vissiin? Toivottavasti, ettei kuitenkaan ole kyse Karkkilasta.. Niin, tuosta samalla kyydille menosta, kyllähän tuo sopii. Hittoako sitä mennä kahdella autolla jos molemmilla suunta samaan paikkaan.

Pelikirjan päivityksestä vielä, niin sen voin kertoa ainakin, ettei siihen ole sitten otettu mitään nupsin peleistä.

Mukana!

Hyökkää. Mieluiten keskellä. Helvetin nopee luistelija ja periksiantamaton luonne.

Tää on hyvä juttu. Se energia ja tunne kun saadaan maalintekoon, niin helvetin hyvä.

Helppo lähtee koutsina tänne, kun osan porukasta nähnyt pelaamassa ja porukka muodostelee jo ketjut kuntoon. Voitettu peli :)

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy