Jatkoajan Battle of Turku 2009 - Turku vs Muu Maailma

• 31 066
  • 247

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Lisää ukkoja äkkiä koska kahdella kentällä pelailuun on turha lähteä Tampereelta suhaamaan. Tosin tilanne on tällä hetkellä se, että ajaisin täältä yksin.

Alkaa oikeasti olemaan huono tämä tilanne

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Lisää ukkoja äkkiä
Nimenomaan. Sana kiertämään kavereille ja hyvänpäiväntutuille.

Jos näin lätkähullusta kansasta ei löydy kahta joukkueellista wannabe -jääkiekkoilijoita, asiat on todella huonosti. Kunnon halli, tuomarit, varusteet, maalivahdit, saa nostaa kiekkoa.... Missä mättää? Puitteet ainakin ovat täydelliset.

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Muulla maailmalla taitaa olla kasassa vähän yli yksi hyökkäysketju…

Nopeasti vilkaistuna noita peruutuksia, niin taitaa heitä nelisen peluria vielä olla. Aletaanko haalia omia kavereita lisää vai mitä tehdään?

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nopeasti vilkaistuna noita peruutuksia, niin taitaa heitä nelisen peluria vielä olla. Aletaanko haalia omia kavereita lisää vai mitä tehdään?

Valitettava tosiasia on se että idea tästä on nyt muuttunut paikalliseksi höntsyksi ja tämän vuoksi menen lauantaina sitten tuomaroimaan. Ei mitään järkeä tämän takia liikkua 300 km.

Pahoillani tästä

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmeisesti tapahtuma kuivuu kasaan. Itse tulen mielläni pelaamaan, mutta jos joukkueeseen kuuluu ak:n lisäksi kolme pelaajaa, jätän väliin. Jos saatte molemmille puolille pari kentällistä pelaajia, olen mukana.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ilmeisesti tapahtuma kuivuu kasaan. Itse tulen mielläni pelaamaan, mutta jos joukkueeseen kuuluu ak:n lisäksi kolme pelaajaa, jätän väliin. Jos saatte molemmille puolille pari kentällistä pelaajia, olen mukana.

Sama ajatus mulla. Tulen oikein mielelläni pelaamaan, mutta jos joutuu pelaamaan parilla vaihtomiehellä koko joukkue, niin silloin kiitos ei. Meikä saa sitä tehdä muutenkin omassa joukkueessa. Siellä on välillä ollut sen verran pelaajia, että olen rehellisesti kellottanut sellaiset 57-58 minuuttia peliaikaa. Sitä ei kyllä jaksa montaa kertaa kaudessa.

Kyllä se 10 per puoli pitää olla kentällä plus molari. Muuten ei jaksa painaa järkevällä tasolla.

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Kun iso osa muun maailman joukkueesta on kovaa vauhtia luopumassa haasteesta, olisi ehkä aika laittaa käsi pystyyn niiden osalta, jotka edelleen ovat tulossa. Ilmeisesti kotijoukkueella olisi vielä pari kentällistä kasassa, mutta vielä mukana oleville urheille muun maailman taistelijoille pitäisi kavereita hommata.

Maalivahdit idean isä Cartman-Costanza Kramer aiemman viestin perusteella pystyy ilmeisesti järjestämään, joten kenttäpelaajista on siis pulaa. Omastakin mielestä 10 + maalivahti per tiimi on vielä riittävä määrä vetämään peli läpi. Mikäli muun maailman kriteereitä täyttäviä ei kasaan tarpeeksi saada, eiköhän turkulaisvahvistuksia löydy täyttämään aukkoja. Tarkoitushan on pitää hauskaa, eikä kuolemanvakavasti taistella maailman herruudesta. Sitä paitsi, eiköhän se herruus jo jaettukin kun yli puolet muun maailman joukkueesta luovutti varman tappion edessä.

Eli siis nyt voisivat tulijat vielä varmistaa osallistumisiaan, jotta pystytään kartoittamaan henkilömäärää ja vahvistusten tarvetta. Eli aloitetaan. Varmaan tulikin jo selväksi, mutta toistetaan …. Shane Falco, edelleen tulossa.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
JZZ edelleen tulossa - kunhan kamat löytyy. Pelkät polvaritkin riittää pitkälle, mutta housut, kypärä, munarit ja hartiasuojatkin olis kivat. Kyynärpääsuojat on homoille, ne heitetään kuitenkin tappelun alkaessa pois.

edit: myönnettäköön, että oma kiinnostuskin tähän tapahtumaan on laskenut huomattavasti. Haluaisin pelata tämän Jatkoajan porukoilla, ja jos tänne tulee kaikki tutunkumminkaimat pelaamaan, niin alkuperäinen idea kyllä hälvenee kovasti siitä mihin ainakin minä olin lähtemässä.

Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen edelleen tulossa jos saan eilen jämähtäneen selkäni edes jonkinlaiseen höntsäkuntoon. Tarvittaessa voin kysyä muutamaa kaveria mukaan.

Viimeksi muokattu:

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Myös Devon aikoo hypätä askiin, jos vaan peli saadaan aikaiseksi.

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen kuin alan kysymään porukkaa lisää, haluaisin kuitenkin tietää pitääkö aika, paikka ja päivämäärä vielä paikkaansa.

Valitettavasti joudun perumaan. Kävin tänään Mehiläisessä ja tuli ilmi ettei tällä polvilumpiolla voi muutamaan viikkoon pelata. Harmi homma, sillä odotin innolla matsia.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mulla on pokeriturnaus tiedossa tuolle päivälle, että jää waterboyn/huoltajan hommat jollekin muulle. Eipä silti, ketään varmaan edes kiinnosta, mutta tiedättepähän sitte, miksi Timo Kulonen-palkintoa ei matsin jälkeen jaeta.

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Taitaa jäädä tämä tapahtuman ainakin pelaamisen osalta allekirjoittaneeltakin väliin. Vanha vamma ilmoitteli olemassaolostaan taas parhaaseen mahdolliseen aikaan. Vasemman nilkan nivelsiteet taas paskana salibandyhöntsän jäljiltä ja pari viikkoa on luvassa taukoa urheilusta. Toivotan kuitenkin onnea kaikille osallistujille.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli ilmeisesti näyttää siltä, että peli jää pelaamatta??

Itselläni on sovittuna lapsenvahti kyseiselle päivälle, koska emäntä on Rukalla. Haluaisin vahvistuksen pelaamiselle viimeistään huomenna, jotta voin suunnitella perheen viikonlopun menot.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaahas, alle viikko tapahtumaan, suurin osa peruuttanut tulonsa ja järjestävä taho pysyy hiljaa maan alla. Eiköhän kannata suosiolla peruuttaa tapahtuma tässä vaiheessa kun kiinnostus selvästi on laantunut monilta osin.

edit: En siis ole järjestäjä, joten en voi tapahtumaa peruuttaa, mutta nyt kaipaisin todella selkeän tilannetiedoituksen järjestävältä osapuolelta että missä mennään.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koska järjestävältä taholta ei kuulu mitään viestiä, joudun jäämään pois.

Sen verran palautetta järjestävälle taholle, että hoidetaan homma jos sellainen otetaan hoidettavaksi. Pelin olisi voinut vaikka peruuttaa, eikä jättää porukkaa epätietoiseksi onko peliä vai ei. Osa porukasta tulee kuitenkin ympäri Suomea ja joutuu järjestämään kuljetuksia, majoituksia yms.

Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis onko tuo jäävuoro peruttu lopullisesti vai saatiinko sitä alunperinkään?

Ja mitä tulee tuohon "reaaliaikaiseen päivitykseen" käsitän sen kyllä vähän eritavalla.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaahas, ekaan postaukseen on siis päivitetty tiedoitus järjestävältä taholta. Hyvä näin. Harmi, että tämä tapahtuma lopulta peruttiin, olisi ollut mukava höntsäillä hyvässä porukassa. Otetaanpa uusi yritys ensi talvena ja voin olla mukana järjestämässä vaikka silloin, niin vetovastuu ei kasaannu yhdelle miehelle.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli valittettavasti palaan asiaan nyt vasta, mutta tuon suurimman lopettamisaallon jälkeen iski motivaatio pula pahemman kerran. Tai itse asiassa leikkisästi, odotin vain näin pitkälle asti, jotta Turun joukkue saisi luovutusvoiton.

Liian nopeasti huusattu kasaan, vai ongelmana se, etten järjestävänä tahona, ollut päivittäin päivittämässä pelaajakortteja? Itse ajattelin homman olevan jämpti varaamalla jäät yms.. Mutta kun myöhemmin lueskelin noita JWC ketjuja läpi, totesin olevani täysin väärällä pelikirjalla liikenteessä, joten valitettavasti se oikein tuntunut riittävän, joten seuraavaan kertaan pitää varata enemmän aika spekulointia varten. Ainakin omalta osaltani voidaan katsoa ensi talven tienoilla uudestaan, 2009 puolelle jos tuo saataisiin niin todella hienoa se olisi.

Harmi, olen pahoillani, mutta katsotaan ensi kerta sitten kunnolla. Ja niille turkulaisille, jotka haluavat vielä tänään jäälle päästä, niin ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä, niin laitetaan try-out päälle.

Laitetaan tämä myös tänne viestiketjun loppuun, jos joku ei huomaa lukea ensimmäistä viestiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy