Jatkoajan Battle of Turku 2009 - Turku vs Muu Maailma

• 31 363
  • 247

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Kyllähän sitä mukana voisi olla, kunhan kilpailu ei ole liian vakavamielinen. Pitkiin aikkoihin ei ole tullut luisteltua, mutta aikaa on laittaa itsensä ruotuun. Kumpaankin joukkueeseen ilmeisesti sovin näiden kriteerien pohjalta, niin jos vaikka team Turku jää ilman valmentajaa voin tämän rankan vastuun ottaa harteilleni, muuten voin vaikka liittyä joukkueeseen, joka kärsii suuremmasta pelaajapulasta. Rooliksi sopii niin enforceri,gooni, stay-at-home-pakki tai maskimies.

Suurin ongelma tässä on varusteiden puute. Maila ja luistimet on järjestelykysymys omalla kohdallani, mutta muut tarvittavat varusteet pitäisi saada jostain lainaksi. Opiskelijabudjetilla ei kuitenkaan suuria summia tähän(kään) pysty sijoittamaan.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Susta tehdään kuukaudessa uusi Salak.

Tuomarin sijasta ajattelin käydä käsiksi vastapuolen pelaajiin. Tai valmentajaan, olen edelleenkin Streiderille syvästi katkera siitä että mies peluutti minua, vaikka sen näkivät kaikki ettei hommasta tule yhtään mitään...Toisessa erässä voi maalivahdin purkukiekot karkailla, pidä pää ylhäällä.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Jos pelipäivä on tuo 21.3., niin sitten mukana hyökkäämässä muun maailman joukkueessa.

Että silleen...

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse ajattelin käyttää viikatetta läpi matsin. Turkulaiset kun on vastassa.

Siis tottakai, viikatetta jatkuvasti. Ron Hextallmaisella asenteella myös rännikiekkoihin, perkele niittiä vastustajaan jos niikseen tulee. Ja juu, kyllähän mä tuon maalivahdin paikan otan itelleni, mitään aikarajoja enää. Meni jo.

Pelin järjestäjä voisi sitten ilmoitella varman päivän mahd. nop. mielellään niin varaan hotellin. Jos joku haluupi jäädä Turkkuseen niin jaetaan yöpymiskustannuksia.

Pelipäivä on selvillä huomenna, kunhan saan tuon jään järjestettyä tuohon päivään, paikka on kysymysmerkkinä vielä, mutta Kupittaalta pitäisi ainakin onnistua. Tottakai jos Turkuhallista tuon saisi päivällä ennen Tps-Jyp peliä, siinä voisi olla vähän ihmettelemistäkin... Mutta Turkuhallin jää on niin jäätävän iso, että pelaajamäärä pitäisi olla 25+1 että siellä jaksais...

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Kiinnostaa toki tulla mukaan. Tuo ensimmäinen peli jäi erinäisten syiden takia väliin, ja Turkuunhan pääsee suht helposti junalla niin mikä ettei. Edellyttäen että joku käy noukkimassa rautatieasemalta.. Alustavasti* voisin ilmoittautua.

Pelipaikka : Kolmoskentän laituri, toki voin sentterinäkin pelata jos tarpeen on.
Joukkue : Muu maailma tietysti.
Näytöt : Jalkakynät Kimpisen kaukalolla. Saatanpa jopa tässäkin pelissä kerran vetäistä. Useamman kerran jos vetää niin katsojat eivät pääse järkytykseltään ylös penkeiltä..

PS. Jos Nokkis uskaltaa majoittautua lähes kaksimetrisen ruhon kanssa samaan huoneeseen niin saattaapa kiinnostaakkin.

* Otan oikeuden perua osallistumiseni viimeistään viikko ennen ottelua, jos tulee ylitsepääsemättömiä menoja.

PS2: tai pitääpä tuota majoittautumista vielä katsoa, näyttää hyvin lähtevän junia poiskinpäin klo 16 ja 18. Monen aikaan on ollut suunnitelmana pelailla?

PS3: lisätään nyt vielä sen verran että jos joltain löytyy isoja, ylimääräisiä varusteita niin tänne kelpaa. Pitää katsella mitä noista vanhoista varusteista mahtuu enää päälle..

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt ei kykene. On vielä niin kierrokset päällä eilisestä. Sitä paitsi olen lojaali Bonerseille:)

Loistavaa, että JWC alkaa poikimaan lätkäharrastusta enemmänkin Jatkoajan kirjoittajiin. Hyvä kiertää...

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hei, mun ja obi-wanin pitää sitten olla samassa pakkiparissa tekemässä tuhojamme. Joten, se pitää vaihtaa, kiitos.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos päivä on 21.3. niin mukana ollaan. Mulle käy taas mikä pelipaikka tahansa.

Voin tulla turkulaisille maaliin, opiskelenhan Turun yliopistossa, tosin Raumalla, mutta kai se riittää.

Jos taas saatte maalivahdiksi todellisen turkulaisen, niin voin pelata kentällä Muun maailman joukkueessa, Nokkiksen hoitaessa maalivahdin hommat.

Tarvittaessa voin myös toimia tuomarina, tuomaripaita ja -housut löytyy, luultavasti ovat kyllä kutistuneet tuolla vintillä...

Jarzki

Jäsen
Taidan itse tämän tapahtuman passata, sillä tulee ehkä turhan äkkiä suuren ja mahtavan JWC:n jälkeen. Hieman on sellainen fiilis, että katoaa hohto, mikäli vastaavia pelejä järjestetään vähän väliä. Takki on vielä niin tyhjä eilisen pelin jälkeen, ettei välttämättä toista peliä reilun kuukauden päästä kykene vielä pelaamaan.

Sitä paitsi tuo tarkoittaisi todennäköisesti sitä, että kävisin Turussa kaksi kertaa kolmen viikon sisällä, se on ehkä vähän liikaa. Kun tuo matka täältä on kuitenkin 300km suuntaansa, niin pelkästään matkoihin menisi jo sen verran rahaa, että ei köyhällä ole varaa. Kun vielä muutot ja muut tulevat ajankohtaiksi jonkun ajan päästä, niin no thanks. Perustelinko riittävän hyvin sivuun jäämiseni?

Pitäkää joka tapauksessa hauskaa, seuraavassa JWC:ssä viimeistään olen kuitenkin ehdottomasti mukana.

EDIT:
Pelipäivä on selvillä huomenna, kunhan saan tuon jään järjestettyä tuohon päivään, paikka on kysymysmerkkinä vielä, mutta Kupittaalta pitäisi ainakin onnistua. Tottakai jos Turkuhallista tuon saisi päivällä ennen Tps-Jyp peliä, siinä voisi olla vähän ihmettelemistäkin... Mutta Turkuhallin jää on niin jäätävän iso, että pelaajamäärä pitäisi olla 25+1 että siellä jaksais...

Jos samalle viikonlopulle(=päivälle) saisi tuon TPS-JYP-matsin kanssa, niin sitten saatan jo perua puheeni.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos taas saatte maalivahdiksi todellisen turkulaisen, niin voin pelata kentällä Muun maailman joukkueessa, Nokkiksen hoitaessa maalivahdin hommat.

Oma mielipiteeni asiaan (millä nyt mitään merkitystä kuitenkaan ole), on se että olisi kiva jos maalivahteina toimisi kaksi "saman tason" veskaa. Toki Nokkis oli aivan kurko JWC:ssä, mutta...no, ilmoittauduin tuossa muutama viesti takaperin, Turkulaiset saavat tämän päättää. Voin yhtä hyvin toimia taustajoukoissakin.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oma mielipiteeni asiaan (millä nyt mitään merkitystä kuitenkaan ole), on se että olisi kiva jos maalivahteina toimisi kaksi "saman tason" veskaa. Toki Nokkis oli aivan kurko JWC:ssä, mutta...no, ilmoittauduin tuossa muutama viesti takaperin, Turkulaiset saavat tämän päättää. Voin yhtä hyvin toimia taustajoukoissakin.

Ok, tämä sopii hyvin mulle. Voin toimia Muun maailman joukkueessa vasempana pakkina, kentän tyhmin mies.

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Sen verran tiuhaan tahtiin paikkoja näyttää menevän, että aiempaan puhelinkeskusteluuni palstaveli lennon kanssa perustuen, varaisin hänelle alustavasti paikkaa. Kun arvon herra ei ole vielä suvainnut itsestään ilmoitella, mutta antoi minun ymmärtää olevansa mukana.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis ekskusemii, oletkos sä sitten joku pro-sm-vahti? Jos olet, niin ei muuta kuin huoltojoukkoihin siitä! Nimim. ei ole kivaa jos ei ole kivaa. Nimim2. Voin mennä kentällekin.

Tarkoitin että TosiFanin ollessa ex-tieskuinkahelkkarinkovamaalivahti, mikä kyllä näkyi JWC:ssä, niin nyt jos toinenkin veskari olisi "amatööri". Sekava viesti tuo aikaisempi, siitä tullut näköjään tapa.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mieli tekis olla mukana (Turun joukkueessa), mutta a) oon paska ja b) mulla ei oo muita varusteita kuin luistimet, hanskat ja maila. Mut jos joltain löytyis 180cm/80kg sopivia kamoja lainaan niin voisin olla mukana?

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos sä haluat olla maalissa ja tuntuu siltä, että pitää olla tasaväkiset maalivahdit, niin laitetaan TosiFani maaliin. Kyllä mä voin kentällä käydä. Onhan se kiva käydä tekeen parit kassit ;)

Ei, siis...

Mä olen ihan noviisi, en ole koskaan pelannut lätkässä ihan oikeasti maalivahtina, säbässä ja futiksessa kyllä. Tuota juuri tarkoitin, etten välttämättä haluaisi olla kassarina jos toisella puolella on kovin-ikinä-missään -tason kaveri luukulla. Mutta samapa tuo nyt on, kuten sanoit, hauskaahan noissa pidetään. Voin olla vaikka maskottina jos tarvitaan.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mieli tekis olla mukana (Turun joukkueessa), mutta a) oon paska ja b) mulla ei oo muita varusteita kuin luistimet, hanskat ja maila. Mut jos joltain löytyis 180cm/80kg sopivia kamoja lainaan niin voisin olla mukana?

Katsohan vaan noita JWC-kuvia. Siellä se numero 7 Bonersin puolella oli ihan saman tason kaveri. Ellei jopa huonompikin.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
No siis, mä käsitin ihan väärin. Luulin sun olevan about pro. Mutta jos asia on niin, että olet kuin meikä, että hupshörps, niin ei muuta kuin maaliin vain ja pidetään hauskaa.

Juurikin näin, tajuat varmaan nyt miksi olen Turun jengissä mukana. Verbaalinen talentti tasoa mattihagman.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tietysti tulen. Mielummin rest of the world, mutta hätätapauksessa Turun joukkue käy koska olen asunut Varissuolla. Harmi kun ketju wilco-speed-twite ei näytä olevan vapaana enää.

Ja hyökkäilijäksi, kiitos.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Katsohan vaan noita JWC-kuvia. Siellä se numero 7 Bonersin puolella oli ihan saman tason kaveri. Ellei jopa huonompikin.
Osaan mä sentään luistella ja peli"uraa" löytyy jopa b-junnuihin saakka. Sen minkä taidossa häviän, korvaan löysillä otteilla ja huonolla asenteella ;) Mutta tosiaan kamat lähinnä hakusessa, jos sellaiset löytyy niin oikean laidan hyökkääjä jämäketjuihin on tässä.

tutzba

Jäsen
Tarkemmin kun mietin, niin joudun kyllä perumaan tulemiseni paikalle. Tulee kuitenkin pikkuisen liian äkkiä tästä Winter Classicista, ja vaikka jääkiekkoa aina tekeekin mieli pelata, niin taidan antaa pikkuisen ajan kulua tässä välissä.

Tsemppiä peliin kaikille tasapuolisesti, ja ensi vuonna sitten kokoonnutaan Winter Classiciin uudestaan tutulla ja vanhalla porukalla!

Edit: Niin, tämä koski siis pelaamista. Saatan tulla paikalle peliä kuitenkin katsomaan.

Edit2: Löytyykö tilaa valmentajan paikalta tuohon muuhun maailmaan?

Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Hei jumalauta! Nyt buranaa ostamaan ja vaikka polvi poikkinaisena tulen tuohon 15 km päähän höntsäilemään. Eli mukana. Hyökkääjä mieluiten.

Edit. Niin ja turun joukkueeseen tulen. Asunut turussa synnyttyäni, tällä hetkellä lähellä rajaa asun. Turkulaista joukkuetta kannattelen.

Samurai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS (+sympatiat muille turkulaisseuroille)
Jos Turun joukkueeseen mahtuu siksi kuuluisaksi "seitsemänneksi puolustajaksi" ja saan jostain lainakamat niin olen mukana! Omia lätkävarusteita ei meinaan ole muuta kuin luistimet ja maila (johtuen siitä että oma aktiiviura loppui yli 10 vuotta takaperin kymmenvuotiaana naperona) :)

Huoltoporukoihinkin tulen mielelläni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy