Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 612
  • 2 930

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Designer
Muistaakseni tuo torni sulkee ovensa joka ilta kello 22. Eli olisiko sopiva aika vaikka kesäkuun 23. päivä, juhannusta edeltävä keskiviikko siis, ja kello 19? Sauerjuomaa en tohdi käydä tilaamassa etukäteen, mutta kyllä sieltä saa muutakin kuin olutta. A-oikeudet käsittääkseni löytyy.

Ei, jatkot ei ole meillä. Eikä etkot. Vaimo on kotona.

Päivä voisi olla sopiva. Riippuen toki kyseisen ajanjakson säätilanteesta. Tuonne ei nimittäin kiinnosta mennä, jos vettä tulee kuin Esterin takamuksesta.

Jatkot vaikkapa kulttipaikka Pub Rubensissa, tai Kultaisessa Apinassa. Sieltä löytyy karaoke.

Etkot ja jatkot eivät ole myöskään meikäläisellä. Opiskelijasolussa on rajallinen vieraskapasiteetti.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hätätilassa sopii tuo päivä, mutta seuraavalla viikolla oikeasti parempi.

Eikä perunanviljelijät tunne vieraanvaraisuutta. Omituista sakkia ja huonoja selityksiä.
Noh, kai se pitää kehitellä jotain...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ylös

No niin, eihän se päivä sovi meikäläiselle.
Olisi ollut muutakin menoa, mutta pomo tarjoamassa ruokaa ja juomaa vie ainakin toistakseksi voiton illasta Hervannassa.
Joten minä en tule ainakaan tuolloin. Jonain toisena päivänä ehkä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, ei sovi minullekaan. Ja oikeastaan ihan samasta syystä, laitoksen kesäpäivän vietto on kyseisenä iltana ja totta kai syön mahani ja juon pääni täyteen, kun kerran ilmaiseksi saa. :)

Hervannassa sitten kenties seuraavalla viikolla? Torstai-illat olisivat muuten allekirjoittaneen kannalta paremmat. Mitenkäs te muut ohmot?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
No siirretään sitten juhannuksen jälkeisen viikon keskiviikkoon. Kellonaika ja suorituspaikka samat.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisiko sen pakko olla keskiviikko? Torstait toimisivat allekirjoittaneen kohdalla ainakin 10 kertaa paremmin. Torstaina on pakko mennä kahdeksaan töihin, perjantait ovat vapaampia.

Ainakin kokemuksesta voin sanoa, että Kultaisessa Apinassa riittää porukkaa torstai-iltaisinkin, jos (ja kun) jotain (karaoke-)jatkoja kehitellään.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Päivä kun päivä käy.
Tosin torstai voisi olla jees. Perjantaina pienessä krapulassa töissä kaikki käy jees. Tosin perjantaina taitaa alkaa eräät kesäjuhlat ja sitten pitääkin ryypätä.
Nojaa...ihan sama.
Kunhan sinne tulee muitakin, ettei tarvi puhua uusimmista perunanviljelymenetelmistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin voin tulla. Sekä keskiviikko että torstai sopivat.

Kuten tuonne vitutusketjuun kirjoitin, en enää tiedä puhelinnumeroitanne (paitsi Designerin), eli en pysty olemaan puhelimitse yhteydessä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Minäkin voin tulla. Sekä keskiviikko että torstai sopivat.

Kuten tuonne vitutusketjuun kirjoitin, en enää tiedä puhelinnumeroitanne (paitsi Designerin), eli en pysty olemaan puhelimitse yhteydessä.

JES!!
Free at last!!!!



ehkä pieni hymiö tähän perään....
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä skippaan,ellette ole keskustaan valumassa illal/yöllä. 20 vuotta Herwoodis oli ihan tarpeeks :P
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
No jos torstaiksi aiotte siirtää, niin sen kun siirrätte mutta minulle se ei käy. Keskiviikko sopisi sitäkin paremmin, vaikkakin seuraavana päivänä on mentävä taas töihin.

Päättäkääs nyt jo joku tämä asia, soutaa ja huovata voi järvessä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noh mennään keskiviikkona. Pitää itse sitten ottaa rauhallisemmin ja poistua viimeistään yhdentoista jälkeen kotiin. Niin, ja tässä tuo yksitoista ei tosiaan tarkoita oluita tai Zcschzchauereita tai mitään vastaavaa....
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Nojoo...kaikki käy kunhan on hiivaa.
Keskiviikko se on. Klo 18 siis. Olen paikalla.
Paitsi jos olen ainoastaan noiden kahden jampan kanssa, niin sitten varmaan sekoan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti B1
Paitsi jos olen ainoastaan noiden kahden jampan kanssa, niin sitten varmaan sekoan.

On kolmenlaisia ihmisiä. Niitä jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät.

Seeyou@Designer.Sistis = 3, eikä 2.

Mutta Rixa hei, Ei tämä Herwood niin paha paikka ole, ettetkö voisi tulla vielä pistäytymään täällä. Tämähän on jopa valittu Suomen parhaaksi lähiöksi.

Ja muut Ilves-ohmot, mukaan kanssa!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei tuon Seeyoun sanaan kannata luottaa. Se on HIFK-häirikkö, eikä osaa edes suunnistaa jäähallissa. Nähty on.
Joten laskin vain sudeetti-hämisläiset mukaan.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Koska olen onnistuneesti luistanut jo monesta tapaamisesta niin ajattelin jatkaa valitsemallani tiellä.
Hervannassa tuli käytyä tänään työkeikalla ja epäilen että loppuvoden kiintiö on täynnä.

Ensi viikon ovat kuitenkin anoppi ja appiukko kylässä joten kiinnostusta olisi :)

Enivei, Hyvää Juhannusta kaikille Tampereen Ohmoille!
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sistis jees. Toi Valasohmi mihin törmäsin ke-to yönä Emmassa sai ylipuhuttua mut.Kävin tekeen tutkimusmatkan Hervantaan tänään (alko aamulla klo 4.40 taksitolpalta,kotiin pääsin 16 jälkeen :D). En ollu Herwoodis käyny yli vuoteen. Joten ajattelin tulla ke teidän kiusaks.

Voisin sopia Bonen kanssa samalla dösäl tulosta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Rixa

Voisin sopia Bonen kanssa samalla dösäl tulosta.

Millä vitun dösäl?
Ensinnäkin, dösä-sanaa käytetään tuossa tuulenpiiskaamassa, jumalanhylkäämässä kyläpahasessa, jota myös El Singiksi kutsutaan.
Toisekseen me kuljemme nyssellä täällä.
Ootsä stana joku sudeetti-hesalainen?

KOlmannekseen, jos emme käytä autoa, tulemme vossikalla.
Nih!
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No ok linjapiilillä. Meneekös Hervannasta yöllä kaupunkiin päin nyssejä? Vai onko 2315 tjsp lähtevä linjapiili viimeinen?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suosikkijoukkue
ILVES
Tämäkin ohmo saattanee tulla vierailulle paikkaan, jota olen onnistunut välttelemään pitkään - Hervantaan. Siis, jos miitti on keskiviikkona. Teirän arvuuttelusta saa mitään selvyyttä, onko miitti keskiviikkona vaiko torstaina.

Keskiviikkona olen yllättäen töissä - iltavuorossa. Tämä ei tietenkään liene yllätys kenellekään ohmolle. Tulen siis teekkreiden ja muiden nuorisorikollisten luvattuun maahan hieman myöhässä. Mikäli miitti on torstaina, jään kotio kuunteleen rariota. Perjantaina puskee meinaan eteen aamuvuoro.

Jos lukemisenymmärtämiseni ole aivan kuihtunut, näyttäisi tapaaminen oleva keskiviikkona, saanen ehkä vaihdettua vuoroni aamuun. Ehkä.

Hervantaan pitänee nyssellä saapua paikalle. Koska Herwoodissa päin ei ole yksi koskaan uskaltanut liikkua - olevan niin pikkainen - ei meikäläisellä ole hajuakaan, millä linjalla pitää tulla saatika, missä päin pitää pois jäädä.

Muuten, miten tuohon miittikiin kannattaa varustautua. Pärjääkö pistooli povarissa vai pitääkö kantaa vähintään ITKK:ta olalla, että saa olla rauhassa. Teräaseet ja nyrkkiraudat lienee varattu Hervannan kansalaisenemmistölle (vai lasketaanko hervantalaiset opiskelijat omaksi väestöryhmäksi) Vai riittääkö, että huutelee valkoisiavalheita tyyliin: " Mää en tiärä yhtää perunavviljelijää!" ja " Vaikka pikkainen ja vaikkei mulla miälipiteitä ookaan, mää tunnen valaita, jotka lähettää helposti hevosenpään sulle. Eiku mulle!"

Enivei Pesosta kaikille älliöille.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vilperi#18
Hervantaan pitänee nyssellä saapua paikalle. Koska Herwoodissa päin ei ole yksi koskaan uskaltanut liikkua - olevan niin pikkainen - ei meikäläisellä ole hajuakaan, millä linjalla pitää tulla saatika, missä päin pitää pois jäädä.

23 tai 30 on hyvä. Jos tulet numerolla 23, jäät pois Orivedenkadun sillalla. Jos taas 30:llä. jäät pois Nesteen kohdalla. Kummalla tahansa tulet, niin soitat meikäläiselle kun olet jäänyt pois bussista. Tulen henk. koht. vastaan, mikäli on vaara, että eksyt täällä Suomen Sovetossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Ei tuon Seeyoun sanaan kannata luottaa. Se on HIFK-häirikkö, eikä osaa edes suunnistaa jäähallissa. Nähty on.
Joten laskin vain sudeetti-hämisläiset mukaan.

No johan provon lykkäsit!

OK, ymmärrän yskän ja jätän tulematta, kun ei minua sinne haluta. Tampereesta pidän kovasti, mutta en tule häiriköimään, ellei seurani kelpaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
No johan provon lykkäsit!

OK, ymmärrän yskän ja jätän tulematta, kun ei minua sinne haluta. Tampereesta pidän kovasti, mutta en tule häiriköimään, ellei seurani kelpaa.

Niin, unohdin mainita vielä että ko. jamppa on tosikko :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös