Tämäkin ohmo saattanee tulla vierailulle paikkaan, jota olen onnistunut välttelemään pitkään - Hervantaan. Siis, jos miitti on keskiviikkona. Teirän arvuuttelusta saa mitään selvyyttä, onko miitti keskiviikkona vaiko torstaina.
Keskiviikkona olen yllättäen töissä - iltavuorossa. Tämä ei tietenkään liene yllätys kenellekään ohmolle. Tulen siis teekkreiden ja muiden nuorisorikollisten luvattuun maahan hieman myöhässä. Mikäli miitti on torstaina, jään kotio kuunteleen rariota. Perjantaina puskee meinaan eteen aamuvuoro.
Jos lukemisenymmärtämiseni ole aivan kuihtunut, näyttäisi tapaaminen oleva keskiviikkona, saanen ehkä vaihdettua vuoroni aamuun. Ehkä.
Hervantaan pitänee nyssellä saapua paikalle. Koska Herwoodissa päin ei ole yksi koskaan uskaltanut liikkua - olevan niin pikkainen - ei meikäläisellä ole hajuakaan, millä linjalla pitää tulla saatika, missä päin pitää pois jäädä.
Muuten, miten tuohon miittikiin kannattaa varustautua. Pärjääkö pistooli povarissa vai pitääkö kantaa vähintään ITKK:ta olalla, että saa olla rauhassa. Teräaseet ja nyrkkiraudat lienee varattu Hervannan kansalaisenemmistölle (vai lasketaanko hervantalaiset opiskelijat omaksi väestöryhmäksi) Vai riittääkö, että huutelee valkoisiavalheita tyyliin: " Mää en tiärä yhtää perunavviljelijää!" ja " Vaikka pikkainen ja vaikkei mulla miälipiteitä ookaan, mää tunnen valaita, jotka lähettää helposti hevosenpään sulle. Eiku mulle!"
Enivei Pesosta kaikille älliöille.