Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 277 026
  • 2 930

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Saattaa olla että tulenkin. Riippuen siitä tarviiko eräs illan päätähdista minun ja minun vaatimattoman kulkuvälineeni työapua. Kirjaostoksille minun ei tarvitse tulla, olen hankkinut kirjasta toista kautta kopion.

Iltapäivä/illansuu on siis paras käyttää virheiden etsimiseen teoksesta.

Ilmeisesti siis menemme häiriköimään klo 20 kirjailijaa ja kohdetta.
Tosin minulla voi olla VIP-tason kutsu jonnekin, joten saatan luistaa jossain vaiheessa. Ei tiedä vielä.
Katsotaan, sanoi mummo kun nenäänsä kaivoi.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No niin. Asiat selvenevät, miehet eivät.
Itse pääsen tuossa klo 16-16.30 välillä erkanemaan pois tilaisuudesta. Silloin minulla on uunituore kirja, jota voimme tarkkailla. Olisiko silloin sitten joku paikka hyvä?
Pitääkö se pussikalja vielä paikkaansa?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti HN
Missäs päin kaupunkia se Suutarin poika Meidän Helgen kanssa kahdeksasta eteenpäin häröilee? Akateemisessa Kirjakaupassako?

Siellä siellä.
Käytiin paikalla. Suutari taisi vaan olla jonkun koriksen pelaajan kanssa paikalla.

Oltiin Connellsissa ja Wanhassa Postissa.
Jaot: Ilves 3 - HPK 1
Selkeä voitto siis. Tämä porukka tarvitsee uutta verta selkeästi, myöhemmin lisää infoa.

Hauskaahan tuolla oli, kirjakin näyttää hyvälle.
Ai niin...Tampereen porukan seuraava tavoite on Mestis-peli, tod.näk. Forssassa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä! Porukka tarvitsee ehdottomasti uutta verta. Jos Wanhassa Postissa olisi ollut saueria, olisin taas joutunut kuulemaan kolme maljapuhetta Raimolle, ja vain kerran olisimme juoneet Ry-perunoille. Tulemmekin siis suurella todennäköisyydellä järjestämään try-out -tilaisuuden uusille paikkakuntalaisille, miksei myös vanhoille lurkkereille. Tilaisuus järjestettäneen satunnaisessa paikassa opintorahojen maksupäivänä. Sisäpiiriin pääsee helpoiten pienellä lahjuksella. Vilperi tulee paikalle, jos ei ole töitä seuraavana päivänä. Kerroin on 1,03.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti HN
Konttori ja Henkka. Oli siellä yläkerrassa kuulemma käynyt jotain vempuloita.

Joo, niin oli. Ville Nieminen vaimoineen.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Missä Tampereen jatkoaikalaiset aikovat seurata jääkiekon World Cupia? Grand Star Caféssa? Vai onko täällä muita (parempia) paikkoja..?!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti ozo
Missä Tampereen jatkoaikalaiset aikovat seurata jääkiekon World Cupia? Grand Star Caféssa? Vai onko täällä muita (parempia) paikkoja..?!

Kuulostaisi hyvältä, ellei mennä jonkun kotiin juomaan koko baarinkaapin zcghzvxprxzchauer-varastoa tyhjäksi.

Suomi-Tsekki pelataan näemmä 30.8. (maanantai). Olisiko miittingin paikka? Voisin ihan piruuttani pistää päälle Prahasta tuomani Tsekin maajoukkuepaidan (valkoinen Kubina) päälle ja kokeilla, nouseeko turpaansaantifrekvenssi. Jos joku haluaa lainaan punaisen Hasek-paidan, onnistuu pientä splchauer-korvausta vastaan.

Kannatan joka tapauksessa isänmaallisena miehenä Suomea, vaikka Tsekissä tehdäänkin parempaa olutta.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Siitä vaan, Sistis. Ei täällä ole niin fanaattisia faneja, että turpaan tulisi. Itse olin kerran Suomi-ottelussa Tre Kronor t-paidassa ja ihmiset reagoivat yllättävän vaisusti...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ketjua ylös... onko kisastudio-meininkiä maanantaille suunnitteilla? Vai joudunko menemään joihinkin teekkari-pelleily-bileisiin?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No tuo dude tuossa avautui irkissä, niin mun 28" laajakulmasta näkee kyllä peliä. Snautseria ei löydy kaapista valitettavasti, grappakin juotiin kesäjuhlilla.
Jotain sieltä löytyy, en kyllä lupaa tasoa mitenkään...
Mut jos halua on, niin yv:llä voipi tulla osoite mihin tulla.
dude uhkaili ainakin tulla.
Kaljat voitte tuoda mukananne, jotain voidaan kaapista repiä. Itse menen tiistaina aamulla töihin, että baariin tuskin lähden.

Nous vayons comme ca!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Kaippa sitä pitää tulla kisastudioon. Minullahan alkoi sopivasti loma, mutta eilenkin kun serkkujen kanssa tuli kaupungilla hieman juopotella, ei vinetto juurikaan maistunut. Voi siis olla jopa mahdollista, että hieman himmailen itsekin. Tarkoitus, kun on hieman keskittyä reenaamiseen kuin kaljajuopotteluun loman aikana. Ehkä.

Mutta kaippa sitä pitää sollistua Bonen häätöä hankkivaan joukkioon.

Mää tierän Bone missä sää Bone asut.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään oli vissinkin sitten kaksi irrallista kisastudiota. Ipan ohmoilla oli ilmeisen hauskaa keskustassa ja Herwoodin puolella Suomen lippua kannattivat korkealla Poutros Poutremos ja Sistis sekä eräs turkulainen wannabe-hockeyfani. Erityiskiitos Poutroksen kotiviinille, mikä oli hyvää ja nousi kuboliin.

Jatkoja täytyi pitää Herwoodin 'menomestoissa'. Ihan kunnioittaakseni Tsekin hienoa peliä, otin baariin mukaani Kubina-paitani. Se herätti hilpeyttä ja rakentavaa kesksutelua.

Vilperille kiitokset kutsusta Saksa-peliin. Muuten tulisinkin, mutta joudun perkele olemaan organiseeraamassa yhtä tapahtumaa Ylöjärvellä. Muuten olisin totaalisesti mukana. Jos joku järjestää lauantaina Ruotsi-peliä varten studion, niin jag är där.

Itse voisin muuten järjestääkin, mutta ei tänne kukaan kuitenkaan tulisi, koska:
A) Asun Hervannassa
B) Asun opiskelijasolussa
C) Telkkarini on todella pieni. 14 tuumaa taitaa olla aika liki... Pitää ottaa tuntuva humala, että kaikki näyttää yhtä isolta, kuin Bonen ruudulla.

Ja perkele... Poutros todisti, että Hirttämättömät-kommentit purevat naisiin. "Kato tuolla on nainen!" "Jaa sellainen, millä on tissit vai?".

Nyt nukkumaan. Aamulla töihin... joo...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, onko tälle päivälle suunnitteilla mitään studiomeininkiä Ruotsi-ottelun kunniaksi?
 

Puster

Jäsen
Olisiko aika taas tavata ja vaikkapa käydä vähäsen syömässä? Oma ehdotukseni ruokapaikasta on tällä kertaa tämä paikka ja kohteena itse pihvi. Sopii siis myös opiskelijoiden kukkarolle. Tuon syömisen jälkeiseksi ohjelmaksi kelpaa tosin vain rauhallinen oleskelu ja ehkä muutama snauer-snaupsi.

Se yksi kaveri, joka erehdyttävästi muistuttaa Raipea, tuskin lähtee mukaan muuta kuin baarin puolelle, mutta olisiko muista palstalaisista tähän?
Kymmenen päevöö aekoo, jou!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en kyllä ole niin isoruokainen, että kykenisin moiseen suoritukseen, vaikka nälkäinen opiskelija olenkin. Tietysti jonkinlainen bulimia-kokeilu saattaisi auttaa tuossa suorituksessa...

Mutta mutta... JeeJeessä oli ainakin vielä viime viikolla tiistaisin kalja 1.90€ ja ilmainen Suomi-Rock -jukeboxi. Schauerin saannista en tiedä, mutta paikka on ihan kohtuullinen ja kalja halpaa ja musiikki hyvää. Sijaintikin on melko pätevä. Ja mesta sopii myös teille isommille pojille.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Voisihan sitä reissua Toroon jopa harkita, tosin työvuoroista ei selkoa ole, sillä viettelen tässä viimeistä lomaviikkoa ja todennäköisesti miitti osataan ajoittaa sopivasti päivälle, jolloin töitä pukkaa.

Torossa on muuten lastenlista, joten ehkä minäkin jaksan syödä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Paikka on ihan jees, mutta objekti vaikuttaa itsemurhalta. Eihän sitä tietenkään ole pakko syödä kokonaan, mutta sitten se taitaa tulla melko kalliiksi. Taidan ottaa Vilperin seuraksi lastenlistalta.

Ja ujot ja hiljaiset uudet jäsenet saavat tulla tietenkin sankoin joukoin mukaan. Rupeaa hiukan kyllästyttämään nuo samat naamat. Ei niitä selvinpäin kestä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Luin menua ja vesi herahti kielelle. Toki mukana, jos aikataulu sallii. Tälläkään kertaa en keksi aikaa itse, vaan saatte te ehdottaa. Ja liigapelipäivänä on aina paha.
Ainakin ruokaseuraksi lähden mukaan, katsotaan jatko.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Alustavasti mukana. Ehdottakaa päiviä.

Mikä on lasten lista?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti dude
Alustavasti mukana. Ehdottakaa päiviä.

Mikä on lasten lista?
Ehdotan ensi viikon keskiviikkoa tai vielä mieluummin torstaita. Varapäivänä maanantai ja tiistai. Menee varmaan ma-ke jonnekin kahdeksaan, että ehtii treeneistä suihkun kautta radalle.

Lastenlista (lasten lista?) on ravintoloissa se nauravat nakit -osasto. Vilperi tilaa aina siitä, kun on mahdollisuus.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ossi
Ehdotan ensi viikon keskiviikkoa tai vielä mieluummin torstaita. Varapäivänä maanantai ja tiistai. Menee varmaan ma-ke jonnekin kahdeksaan, että ehtii treeneistä suihkun kautta radalle.

Lastenlista (lasten lista?) on ravintoloissa se nauravat nakit -osasto. Vilperi tilaa aina siitä, kun on mahdollisuus.

Mitenkäs se tiistai, ja jatkoille JeeJeehen halvan kaljan pariin?

Ruokailua mietin vielä. Jatkoille saatan jopa lähteä.
 

Puster

Jäsen
Ehdotan ensi lauantaita. Perustelut: tarpeeksi aikaa syödä ja varsinkin koko pyhäpäivä aikaa sulatella.

Tiistaina ja torstaina on pelit ja eihän sitä näin aktiivisena työssäkävijänä viikolla niin viitsisi. Siis sitä halpaa kaljaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Puster
Ehdotan ensi lauantaita. Perustelut: tarpeeksi aikaa syödä ja varsinkin koko pyhäpäivä aikaa sulatella.
Mulla on salibandyn sarja-avaus lauantaina kolmelta, ellei edellisten pelien takia olla kovin pahasti myöhässä. En pääse ennen viittä keskustaan. Sen jälkeen kyllä ei oo muuta kuin aikaa ja nälkä. Ai niin, jano myös.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
La 25.09.2004 Kuulostaa hyvältä. Ei ole vielä mitään suunnitelmia, jokohan sitä meikäläinen saisi itseni liikkeelle mukaan syömään ja juomaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Saatan tulla piipahtamaan jatkoilla, jos vaimo antaa luvan. Häiriköin sitten vaikka Ossia puhelimitse udellakseni silloista olinpaikkaanne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös