Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 277 026
  • 2 930
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Niin, unohdin mainita vielä että ko. jamppa on tosikko :)

Eikäkö yritin salakavalasti luistella sanastani irti. Olen tulossa keskiviikkona Tallinnasta kotiin ja jos jaksan, tulen Tampereellekin.

Nyt voit siis joka tapauksessa pitää minua sanansyöjänä ;)
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Sistis
23 tai 30 on hyvä. Jos tulet numerolla 23, jäät pois Orivedenkadun sillalla. Jos taas 30:llä. jäät pois Nesteen kohdalla. Kummalla tahansa tulet, niin soitat meikäläiselle kun olet jäänyt pois bussista. Tulen henk. koht. vastaan, mikäli on vaara, että eksyt täällä Suomen Sovetossa.

Piti vaihtaa keskiviikon työvuoro tiistaille, joten tämän ohmon tulo on varma. Eiköhän sinne Suomen Monacoon joten kuten osaa tulla. Jos ei muuten, lyöttäytyy valaiden kanssa samaan seurueeseen ja piiloutuu heidän hartioiden taakse. Tosin tällainen kukkakeppi hädin tuskin näkyisi edes lyhtypylvään takaa.

T: Punttisalilla (housun)puntteja nosteleva ääliö - kyllä, todellinen ääliö
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Sistis
Keskiviikon sääennuste ei näytä tällä hetkellä miltään kovin hyvältä. Otetaanko varapaikaksi Kultainen Apina, jos sää tosiaan on sarjassa liian kostea?

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Tampere

Toistan kysymykseni, josko joku vastaisi siihen tällä kertaa. :)

Ja siis kello 18 oli siis laskettu aika? Mitenkä Keskustan Ohmot, osaatte ilmeisestikin paikalle?
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wakykin ilmoittautuu veto-oikeuden kanssa. Kuudeksi en kyllä ehdi, mutta tulen luultavimmin vilkaisemaan illan aikana.

Riippuen säästä valitsen kummasta kohteesta aloitan porukan etsinnän :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos vielä illalla sataa, niin Kultaiseen Apinaan sitten. Jos siirto tehdään, niin käyn ensin tornissa katsomassa, onko siellä ketään eksyneen näköistä ja oloista jatkislaista, ja tulen mukaan poimittujen kanssa Apinaan sitten. Kellonaika on näköjään jossain välissä vaihtunut 18:aan, joten olkoon se sitten se.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja jos jatkoajan sudeetti-hervantalaiset eivät tiedä, niin Kultainen Apina sijaitsee Hervannan pääkadulla, liki Tapsantoria vastapäätä. Vain hieman kaupunkiin päin. Samassa rakennuksessa muun muassa Makuuni, Rolls ja joku Pitsa-paikka.

Apinasta saa hyvää olutta ja siellä on karaoke.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näyttää siltä, että Apina kutsuu. Sade ei näytä hellittämisen merkkejä. Veikkaan, että Des saa tehdä turhan reissun tornille. Sinne tuskin eksyy kukaan.

Vilperin pistämän tekstiviestin muodosta päätellen myös Ilves-Ohmojen ja muiden ei-Herwoodin metsän iloisten veikkojen tie tuo Apinaa kohden.

Valitettavaa, että säät estivät vierailun torniin. Keskustan miehiltä jää näkemättä upeat maisemat yli luonnonkauniin Hervannan lähiön.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sistis puhuu taas asiaa. Apinaan vaan. Jos kerran ne turhakkeet sieltä jostain pohjoisesta ovat tulossa suoraan sinne, niin hittoako käyn siellä tornissa kääntymässä (vaikka matkaa sinne on kotiovelta noin 200 metriä).

Mutta vältetään varmuus ja huudetaan se vielä tähän lopuksi:

EMME OLE MENOSSA TORNIIN, TULKAA SUORAAN APINAAN KETKÄ TULOSSA ON.
 

Puster

Jäsen
Itse istun tattina kustannuspaikalla vielä tuonne yhdeksään asti ja siitä sitten voisin poiketa kotimatkalla Apinassa ohmoja ihmettelemässä kulkematta lähtöruudun kautta. Mikäli tutunomaista älämölöä ei kyseisestä ravitsemusliikkeestä enää kuulu, olen puhelimitse yhteydessä johonkin suuntaan ja harkitsen jatkotoimenpiteitä.

Tässä vaiheessa tosin lienee jo syytä mainita, että normaalista ismoilusta poiketen tulen siis suoraan töistä autolla. Eikä tilannetta helpota yhtään sekään, että lomat on jo lusittu, perunat on seipäillä ja huomenna on työpäivä uus.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Puster
Itse istun tattina kustannuspaikalla vielä tuonne yhdeksään asti ja siitä sitten voisin poiketa kotimatkalla Apinassa ohmoja ihmettelemässä kulkematta lähtöruudun kautta. Mikäli tutunomaista älämölöä ei kyseisestä ravitsemusliikkeestä enää kuulu, olen puhelimitse yhteydessä johonkin suuntaan ja harkitsen jatkotoimenpiteitä.

Karaoke taitaa alkaa vasta yhdeksän jälkeen, eli saatamme hyvinkin olla paikalla vielä tuolloin. ;)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko heittää uusi viesti, jos joku vielä tätä ketjua lukee. Eli meikäläinen tulee paikalle aikaisintaan puoli seiskalta. Ja paikka on tosiaan tuo The Golden Monkey, ei The Mini-Näsinneula.

Perkele, kun juuri kun koetti livistää töistä, pomo pyysi puheilleen minuutiksi. Pomon minuutti on puoli tuntia ja tuon jälkeen satuin vielä näkemään projektin ohjaajan, jolle esittelin vielä aikaansaannoksia. Meni siis tunti pitempään, ennen kuin pääsin lähtemään. Ai niin... ei tämä ollutkaan se Vitutusketju.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ipa 2, Kerho 3

Ipan tasoitus yliajalla. Lopputulos ei muuttunut videotarkistuksessa. Työpäivä pelotti kaikkia, kukaan ei hoksannut tilata Sauermakia. Hyvä näin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Nostetaas ylös taas.
Mini-Näsinneula jäi taas tosiaan valloittamatta sateen takia.
Löytyykö Suomesta ikinä sellaista säätä, että sen pystyy tekemään?

No niin, koska uusi yritys? Puhetta oli, että kesän aikana.
Päivämääriä pöytään, koska minä yleensä arvon päivät, jos ei kukaan uskalla sanoa mitään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuon Korkean paikan leirin ajankohta kannattaisi kenties päättää vasta sitten, kun säidenhaltija näyttää että Suomessa on mahdollista sellainen ihme, kuin sateeton viikko. Tai edes sateettomat kolme päivää. Muuten joudutaan taas siirtämään paikkaa sateen takia.

Toinen juttu: Tammerfest tulee taas. Olisiko miittinkiä vaikkapa keskiviikko- tai torstai-illoille tiedossa? Toki muutkin illat käyvät, mutta itse en ole niissä paikalla. Menokalenteri perjaintain ja lauantain osalta on jo buukattu täyteen. En nimittäin viitsi raahata mukanani 5-10 miespuolisen teekkarin ja yhden AMK-insinööriopiskelijan (kaikkein pahin örveltäjä) muodostamaa retkuetta herättämään pahennusta pelkällä olemuksellaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja tätä vielä kertaalleen ylös... vai olenko minä muka ainoa, joka on menossa Festeille...

Cover-teltta olisi ilmainen ke- ja to-iltoina. Saisiko sinne porukkaa kasaan?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Emmä tiedä muustakuin että Tampere-cupin finaalipäivänä voisi mennä saueria maistelemaan otteluiden jälkeen The Naamoihin.
Sieltä sitä ainakin saa.
Joskus siinä iltatuimaan.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Sauerhammasta kolottaa niin pahasti, että itse näkisin aihetta miitille jo aikaisemmin. Vaikkapa elokuun alkuviikoille. Tällöin jäisi vielä vieman väliä mahdolliselle kaudenavausmiitille, joka viime vuonna pidettinn Plevnassa (ja The Naamoissa). Nyt pitääkin tuohon kauden avuasmiittiin (mikäli sellainen pidetään) suunnitella paikka harkiten, että saeria löytyy valikoimasta, eikä kysytä tuleeko se jään kanssa ja tarvittaessa saa myös tilata lastenlistalta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viikonloput eivät käy allekirjoittaneelle elokuussa, eikä myöskään aikaväli: 19.-23.8. Muuten olen näillä näkymin mukana.

Ja muuten, jos uutta paikkaa tahdottaisiin kokeilla, niin olisiko Suomi-Rock-baari JeeJee mitään? Allekirjoittaneella kun on sinne etukortti, jolla irtoaa olut 2,5€ hintaan...
 

Puster

Jäsen
Mitäs jos oltaisin kerrankin sen ainaisen viinan kanssa läträämättä ja vaikkapa hiukkasen sivistettäisiin itseämme? Haetaan vaikka Akateemisesta hengen ravintoa ja mennään sitten kirjastotalonpuistoon lukemaan katkelmia toisillemme. Pussikaljat vapaaehtoiset.

Vielä jos kirjalliseen laitokseen sattuisi saamaan tuotoksen tekijän omatassuisen kuittauksen, niin olisihan sekin melkoinen tapaus.

Kävisikö tällainen suunnitelma esimerkiksi ensi torstaina? anyone anyone...?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sait ylipuhuttua. Missä ja monelta? Mikä on pelimuoto? Ketkä saavat osallistua?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Käy. Haen uunituoreen opuksen ja voimme lukea kaikkea kivaa siitä.
Mulle käy joskus neljän-viiden maissa.
Missä?Mitä?Miten?Ketkä?Kuinka?
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Itsekin voisin toki paikalle tulla, mutta aikaisintaan kuuden aikoihin. Pääsen töistä hieman ennen neljää ja suuntaan siitä puntille. Tai toinen vaihtoehto on, että menen miitin jälkeen puntille. Tai sitten en mene ollenkaan. Mutta ainakin tarkoitus olisi saapua paikalle, mikä se sitten lieneekään.
 

Puster

Jäsen
Niin, intteernetistä löytyi tällainen sivusto ja siellä seisoo, että Herra Kirjailija on kohdattavissa kello 20:00 alkaen. Sivulla kerrotaan myös kuurojen yhdistyksen sketsiryhmän esityksestä, mutta se ei kuulu tähän.

Voisimme tietysti hankkia kirjat jo alkuillasta ja ahdistella toimituskuntaa kirjasta löytyneillä räikeillä asiavirheillä ja muillakin typoilla.

Kuinka herroille vain sopii, minulla on huomenna kuitenkin krapula.

Prost!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Puster
Voisimme tietysti hankkia kirjat jo alkuillasta ja ahdistella toimituskuntaa kirjasta löytyneillä räikeillä asiavirheillä ja muillakin typoilla.

Kuinka herroille vain sopii, minulla on huomenna kuitenkin krapula.
Minulle sopii ihan miten vaan. Olen lomalla. Krapulaa ei ole vielä suunnitteilla, mutta sekin ehtii vaihtua tässä illan aikana. Minulla on tosin pieni aavistus, että joku valas tulee kyläilemään päivällä. Ehkä suunnistamme sen jälkeen kirjaostoksille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös