Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 873
  • 2 930
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en taida uskaltautua. Muuten ilkeämieliset huhut alkavat levitä.

Nytkin täällä puhutaan, että minä muka olisin juonut tapparalimpparia.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Perjantai käy.
Otan espoolaisen ohmon mukaan ja ehkä yhden etelä-karjalaisen. Konnelssi käy.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No joo... teoriassahan homma näyttää taas siltä, että perjantai on allekirjoittaneellekin sopivampi päivä, kuin torstai... huomiselle kun tuli jo sovittua muuta.

Demo-hässäkät ovat kuitenkin vielä hieman avoinna, joten satavarmaa lupausta en anna omasta osallistumisestani. Katsotaan sitten tarkemmin...
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Minä en taida uskaltautua. Muuten ilkeämieliset huhut alkavat levitä.

Nytkin täällä puhutaan, että minä muka olisin juonut tapparalimpparia.

Rohkeesti vaan. Ei me kerrota mitä sää täällä salaa juot. Edellisestäkään lipsahduksestasi ei kenellekään kerrottu. Tai minä en ainakaan mitään sanonut, vilperistä en tiedä kun se on vielä niin pikkanen.

Mutta O'C perjantaina. Älkää kertoko henkilökunnalle etukäteen, että ollaan tulossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Puster
Rohkeesti vaan. Ei me kerrota mitä sää täällä salaa juot. Edellisestäkään lipsahduksestasi ei kenellekään kerrottu.

Hienoa!

Tulen siis seuraavan kerran mieleni tehdessä hjallislitkua (=tapparalimpparia) teidän seuraanne Konnelssiin. Teidän ei kuitenkaan kannata pidättää hengitystä odottaessanne.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Voisihan tuota uskaltautua paikalle, koska aamuvuorossa olen. Tosin töistä menen vaihteeksi (housun)puntteja nostelemaan ja kotiin syömään salaattia tai jotain muuta, mitä ruoka syö.

Lauantaina minulla on yllättäen työpäivä ja silloin olisi tarkoitus myös juosta töihin, joten minä en ota kuin pari olutta - ja tietysti tarjotut.

Itse en huomannut mitään kellon aikaa, pidetäänkö auki vai sovitaanko sellainen. Itse olen taas muutaman päivän koneen äärestä pois, mutta se lienee vain parempi.

Viestin lähetti Puster
vilperistä en tiedä kun se on vielä niin pikkanen.

Mitään en ole paljastanut. Tai en ainakaan selvin päin. Tai en ainakaan muista. Hevosen päätä ei siis välttämättä tarvitse seeyou@:n vielä lähettää. Sitä paitsi eihän se edes ole tapparalimpparia, se on p... enpäs sanokaan ettei tule kirjoituskiellon poikasta.

T: Se riisitautinen ja persjalkainen kukkakepin lomittaja.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minä skippaan. Syy on kerrankin pätevä: vaimon syntymäpäivä. Vai tykkäisiköhän hän huonoa, jos hänen kanssaan kynttiläillallisen nauttimisen sijaan lähtisinkin rumien karvaisten miesten kanssa juomaan olutta? Nooh, enpä taida ottaa selvää. Pitäkää hauskaa!
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla jäänee kans väliin, kaverilla pippalot(mä + kaveri) jonne saattaa eksyä pari kauniimpaa sukupuolta olevaa henkilöä. Suuntaamme 22-24 välillä Amarilloon, jos eksytte sinne ottakaa yhteyttä. Bonelta ainaki löytyy mun numero/ privaa irkkiin ni vastailen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hiphei. Huomiset talkoot peruuntuivat. Nyt voi tenu... viettää iltaa sivistyneessä seurassa ilman, että omatunto rupeaa soimaamaan. Normaaliin perjantaiseen tapaan piipahtanen kaverin kanssa Sipareissa ennen Konelssia. Lienen paikalla jo kahdeksalta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, uskaltaisin ehkäpä yllättää kaikki, ja saapua paikalle. Aikataulustani en vielä tarkalleen tiedä, kun pikkusysteri on tulossa pyörähtämään Tampesteriin jonkun kaverinsa kanssa joskus tänään iltapäivällä. Pitäisi vissiin nähdä heidät ja sitten pyöriä ympäri kaupunkia ennen miittinkiä.

Noh, uskoisin että poistuvat täältä jo hyvissä ajoin ja pääsen paikalle. Jos tulee muutoksia, niin... Vilperillä on meikäläisen numero... olet siis nimitetty yhteyshenkilöksi.

EDIT: Tulevatkin jo sen verta aikaisin, etten ehdi moikkaamaan heitä. Eli tuo aikataulu ei sotke Jatkismiittiäni.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nostetaan tämä vielä ylös, niin hitaimmatkin ehtivät vielä ilmottautua.

Itse ajattelin hypätä Herwoodista bussi numero 23:een, joka on Repa Reittioppaan mukaan perillä noin 21:16, eli varmaankin 21:20 voitte odotella meikäläistä paikalle (ja kadota varmuudeksi ennen sitä)...

Ketäs kaikkia nyt on paikalla tuohon aikaan? Ossin ja Vilperin tunnistan ainakin. B1:n ehkä. Pusteria en varmaan...
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ooh... Sistis ei tunnistaisi minua. Hei, tämän illan jälkeen tunnistaisi varmasti.

Oli kivaa. Minä, Jokpoika, Sistis, Siili, Puster, Ossi, vilperi. Kaikkien yllätykseksi Buddy Langwitz tuli paikalle ysin ja kympin välilllä. Oli menossa töihin.O' Connellse juotiin loppuun sauerapfellsfseista.

Noh, jamppa hankki meille sisäänpääsyn Martti Servon keikalle. Ette usko kuinka huikeata se oli. Siis Martin keikka. Koveni välittömästi.
Aivan huikea, vaikka olikin lyhyt. Kaikki arvostivat, kiittäkämme Buddya.
Teimme vielä klassisen vuorokeskustelun: "Soita Paranoid!!" Ja Buddy soitti. Ei voi kuin arvostaa.

Vilin kanssa väännettiin paljon asioita. Ehkä päästiin sopimukseen, ehkä ei.

Oli kyllä kivaa. Kiitos kaikille, erityisesti Buddy Langwitzille. Tampereen Mafiakin arovstaa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Ooh... Sistis ei tunnistaisi minua. Hei, tämän illan jälkeen tunnistaisi varmasti.

Oli kivaa. Minä, Jokpoika, Sistis, Siili, Puster, Ossi, vilperi. Kaikkien yllätykseksi Buddy Langwitz tuli paikalle ysin ja kympin välilllä. Oli menossa töihin.O' Connellse juotiin loppuun sauerapfellsfseista.

Noh, jamppa hankki meille sisäänpääsyn Martti Servon keikalle. Ette usko kuinka huikeata se oli. Siis Martin keikka. Koveni välittömästi.
Aivan huikea, vaikka olikin lyhyt. Kaikki arvostivat, kiittäkämme Buddya.
Teimme vielä klassisen vuorokeskustelun: "Soita Paranoid!!" Ja Buddy soitti. Ei voi kuin arvostaa.

Vilin kanssa väännettiin paljon asioita. Ehkä päästiin sopimukseen, ehkä ei.

Oli kyllä kivaa. Kiitos kaikille, erityisesti Buddy Langwitzille. Tampereen Mafiakin arovstaa.
Hienoa että teillä oli hauskaa.
Juuri tämmöisen hulinoinnin vuoksi kaipaan Tampereelle erittäin kovasti :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu ja joo...

Todellakin iso kiitos Buddylle... Servo oli mikä oli, eli loistava.

Tosissaan, meikäläinen päätti lähteä vain parille kaljalle. Herra kohtalo kuitenkin päätti toisin, ja sanoi: "Sistis, pari kaljaa on harrastelijoiden puuhastelua. Otat nyt ehdottomasti enemmän". Ja näin tapahtui.

Connelsissa homma toimi vielä hyvin. Parit zxvmhshnrshauverit tuli juotua, samoin kolme kaljaa. Pienimuotoinen nousuhumala saavutettiin ennen Buddyn meille lanseeraamaa Servon keikkaa. Siellä tulikin sitten nautittua vielä yksi omakustanneolut ja parit salmarit, kiitos JoKP:lle ja B1:lle. Samaten kiitos Buddylle siitä, että otit levytoivomukseni huomioon ja soitit kaikkien aikojen hienoimman kappaleen, eli Hassisen Koneen "Tällä Tiellä". Samaten kiitos siitä, että Sielun Veljiä löytyi heti, kun toivoi.

Noh, lähdin viimeiseen Hervannan bussiin, eli siihen, mikä lähti klo 2:10. Vakaana aikomuksena päästä nukkumaan. Paskan marjat, kohtalo päätti taas toisin. Tapasin nimittäin bussijonossa erään naispuolisen tuttavani. No tämä naispuolinen tuttavani ei vaikuttanut illan kulkuun mitenkään, koska hän jäi jo Viinikassa pois kyydistä, minä taas jatkoin Herwoodiin. Maailmaa kyllä parannettiin, mutta so not, kunhan hyppy kulkee. Herwoodissa menin sitten syömään kebabin.

No, olin siitä matkalla kotiin, kun pari teekkarituttua tulee vastaan. Saivat retkut houkuteltua minut vielä hillumaan TTY:n kerhohuoneille bilettämään. Siellä menikin sitten muutama tunti, ja vasta nyt pääsin kotia kohden...

Veikkaan, että huomenna on jonkin sortin efter-dagen, mutta eipä haittaa.

Parista kaljasta tuleekin Martti Servo ja jatkot TTY:llä...elämä on ihmeellistä.
 
Mikä on kun ei taidot riitä (M.Servo)

Jeps, veljet hyvät. Kyllä pelasti perjantaini kun pikaisella netti-käynnillä bongasin, että olitte O´Connelssista löydettävissä. Kuten jo tuli mainittua, niin Sauersnautser saatiin kyseisestä narikasta juotua loppuun ja asialle myös kunnolla tuuletettiin.

Mukavata oli myös kun työpaikalleni asti illanviettoon vaivauduitte. Veli Puster sitten voitti Tomahawk Kid-aiheisen biisin tunnistuskisan, mutta kunnon SM-liiga HMV-henkeen palkinto jaettiin kaikille kisaan osallistuneille. Näin se meillä lätkä-demokratiassa.

Illan mieleenpainuvin keskustelu käytiin kuitenkin seurueemme ulkopuolella. Nimittäin sivullekirjoittaneen ja sen Martti Servon setin lopussa lavalle kiivenneen ja siellä pikaisesti alas saattamani ääliön kanssa. Seuraavassa referaatti.

Buddy: Nyt alas, nyt vtu alas.

Juntti: Läheks sä mun, läheks sä mun kans?

Buddy: Jaa mihin?

Jurpo: Läheks sä mun kans tanssiin.

Buddy (hanskoja pudottaen): Joo, koska vaan. Wanna Go?

Valitettavasti tilanne ei edennyt sen pidemmälle. Häirikkö kun otti tuhdin tango-tyyppisen,odottelevan ja tulisen asennon huulet töröllään. Kun en oikein tiennyt onko odotettavissa ohmoilua vai nuhjaamista ja sidontaa, katsoin parhaaksi peri-tapparalaiseen virkamies-tyyliin ilmoittaa olevani "vain töissä täällä". Siihen kuivui tanssit, sori Cairns.

T: Buddy the chicken

Ps. Tulkaahan toki jatkossakin rohkeasti Klubille moikkaamaan. Mä hukun töihin ainakin seuraavat pari kuukautta ja tuskin ehdin kauheasti tuleviin orgastisiin terassirientoihinne osallistumaan. See ya all!

-B
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Buddy, oliko tuo kyseinen möhlö sellainen about 30-35 -vuotias, lyhyttukkainen, silmälasipäinen, farkkutakkinen mies? Jos oli, niin sama pösilö haki meikäläistä tanssimaan pöydästä kesken Servon setin...

Perkele, mikä kummajainen. Eikö se saamari nähnyt, että minulla oli kalja kesken. Ei sitä kesken kaljan voi mihinkään tanssiin lähteä...

Henkilökohtaisia tappioitakin tuli koettua. Jätin nimittäin sateenvarjoni O'Connelsiin. Pitäkööt tunkkinsa. En viitsi kysellä perään. Halvemmaksi tulee melkein mennä tuohon kadun toiselle puolelle Nesteelle, ja ostaa sieltä uusi.
 

Puster

Jäsen
Ovatko kaikki espoolaiset alkoholin väärinkäyttäjiä? Kuinka monta kertaa voi yksi mies(?) juoda yhdestä zäyersquugel -paukusta?
Toivottavasti sait Jokipoika edes sitä Italian pataa...

Niin ja erityiskiitos vielä täältäkin Buddylle vip-kohtelun järjestämisestä nopealla aikataululla tällaiselle sakille!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ismo!

Että sellainen miitti. Perjantaina aloitettiin ja sunnuntain puolella lopetettiin.

O´Conelssissa aloitettiin ja perinteitä vaalien siis sauerafgotfelrton loppui kesken. Minunhan alunperin piti olla vain parin kaljan voimin liikkeellä, mutta sitten kuvaan astui iso mies, joka teki hienon työn hommaamalla ääliöpoppoon Servon keikalle. Ja huikaiseva keikka se olikin. Todella iso kiitos Buddylle tästä järkkäämisestä.

Silti vieläkin ihmetyttää, miten se rarionkuuntelija ei osaa kummallakaan kertaa nauttia nektariaan. Maailmassa monta on ihmellistä asiaa ja kun on näin pikkainen, ei kaikkea voikaan ymmärtää.

Lauantaina olikin sitten vaihteeksi työpäivä ja olo oli mitä parhain. Krapula oli sitä astetta, että trukilla rällätessä meinasi vatsahapposhöy viedä voiton. Voipi olla, että sitä oltiin vielä pienissä sievissä työpaikallakin. No krapulapitsa naamaan ja kunnolla keltaista jaffaa ja olo helpottui kunnolla.

Mutta se, mikä ei tapa, vahvistaa. Siispä uusinta otetiin eilen. Joukossa oli Bone, dude, Puster, rarionkuuntelija ja pari muuta ääliötä, joiden nimet minulta meni ohi. Naisiakin vieraili jossain vaiheessa joukossa, mutta mieluummin sitä vietti aikaa valaiden kanssa, eihän nuo entiset heilat jaksa hirmuisesti kiinnostaa. Kiitoksia vielä McGrawlle kyydistä, vaikka lyhyen matkaa riesana olinkin.

Vinetto maistui myös eilen, harvoinhan sitä näin sunnuntaisin ilman krapulaa töissä on. Ainoa vaan, ettei tänään jostain syystä kärsitty aamupahoinvoinnista.

Jäikö meillä Bone muuten perjantaina verbaalinenvääntö kesken?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Re: Ismo!

Jäi ja pahasti.
Tosin siihen on syynä natsimoderointi eräällä palstalla.
Pitänee tehdä kolmosella hyökkäys ensi kerralla samaan paikkaan?

Kaksi päivää ohmoiltiin urakalla.
Vilperin tarkoittamat kaksi muuta olivat stuba ja micco. Tuttuja nickkejä Jatkoajan palstalta.

Espoolainen ohmo ei ymmärtänyt tamperelaisten jatkoaikalaisten juoman päälle vaan otti sitä vähän kerrallaan. Todellinen ääliö.
Perjantaina mukana ollut jamppa jäi kuuntelemaan rariota lauantaina. Huikeata ostaa Tampereelta pullo viinaa ja viedä se kotiin korkkaamattomana.

Kivaa oli perjantaina ja lauantaina. Servon keikka oli viikonlopun kohokohta.
Perjantaina oli puhetta, että terassikauden avaus pitää järjestää. Senhän voi tehdä vaikka keskellä viikkoa, vai?
Mutta odotetaan että on vähän lämpimämpi keli.

Koskas muita uskaltaa tulla paikalle?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Designer
Minä en pääse, on suurehko este. Mutta hei, tänä kesänä toteutetaan se, mitä viime kesänä jo suunniteltiin. Vallataan Hervannan vesitorni. Sen luulisi sopivan, sillä siellä huipullahan sijaitsee ihan mukava ravintola, ja näköalat ovat kauniit jos katsoo poispäin Hervannasta.

Jokos Designer ehtisi käydä tsekkaamassa tarjonnan ja ennenkaikkea, aukioloajat?
Voitaisiin vallata tämä paikka seuraavana.

Ehdotan vaikka keskellä viikkoa (ohmo kun olen) juhannusviikolla tai juhannuksen jälkeen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti B1
Jokos Designer ehtisi käydä tsekkaamassa tarjonnan ja ennenkaikkea, aukioloajat?
Voitaisiin vallata tämä paikka seuraavana.

Ehdotan vaikka keskellä viikkoa (ohmo kun olen) juhannusviikolla tai juhannuksen jälkeen.

Kannatan itsekin jotain arki-iltaa. Odotetaanhan poijat sitä, että kesä tulee kunnolla. Ilta-auringossa tuo paikka on mitä parhain kaljankittauspaikka.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Niin ja myös ketjua ihastuksissaan lukevat ovat toki tervetulleita.
Emme ole salaseura. Kaikki ovat mukaan mahtuneet, elleivät ole tosikkoja. Sellaiset ovat lähteneet korvat luimussa pois.
Humoristiset Jatkoaikalaiset sekä tapparalaiset ovat tervetulleita.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Eipä ollenkaan huono idea vallata Hervanta. En kumminkaan yhtään ihmettelisi, jos valitun päivän aikana olisin töissä. Tai jos en ole silloin töissä, olen tunnetusti seuraavana päivänä - ja silloin ei ole hyvä fiilis.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Muistaakseni tuo torni sulkee ovensa joka ilta kello 22. Eli olisiko sopiva aika vaikka kesäkuun 23. päivä, juhannusta edeltävä keskiviikko siis, ja kello 19? Sauerjuomaa en tohdi käydä tilaamassa etukäteen, mutta kyllä sieltä saa muutakin kuin olutta. A-oikeudet käsittääkseni löytyy.

Ei, jatkot ei ole meillä. Eikä etkot. Vaimo on kotona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös