mauri kirjoitti:Eli remmissä näillä näkymin: obi-wan, Jossu, Lake, Nokkis, Koirapoika + mauri...ja ehkä kenties Sistis. Lisää!! :)
Sä ja sun skipit! Grrr...Sistis kirjoitti:Minulla on teille iloisia uutisia. Joudun näillä näkymin skippaamaan. Perkeleen aikataulut. Saatana!
mauri kirjoitti:Eli reilun viikon päästä la 26.5. Kaikki tsekkaa ny kalenterinsa! Jepjepjepjep...
Lieneekö semmoisia paikkoja että viineissä löytyy Sorbusta ja Aperitaa kuten Pahkasiassa aikoinaan Pikku-Miihkalin isälle. Onhan siinä Pubnik vai mikä perkele se on, Sammonkadun helmi taitaa ikkunassakin lukea. Se juottola taitaa kamppailla tasapäin Kulttuuriravintola Railon kanssa.Sistis kirjoitti:Mitenkäs te meinasitte sitten sieltä Kaatopaikalta kaupunkia kohden suunnistaa? Meinaatteko esim. näitä Kalevasta löytyviä mestoja tsekkailla? Minä voisin liittyä siinä vaiheessa seuraan mukaan.
Kalevan Palloiluhalli sijaintina.hammer lynx kirjoitti:Näyttäisi mulle sopivan tuo 26.5. Onkos tää Kaatopaikka Kalevassa vai Kaupissa? Kaikki kellonajat käy. Tuossa keilaamasta keskustaansiirtyminen onnistuu varmaa helpoiten tilatakseilla.
Metro-Auto Areeeenasta onpi kyse siis, Kaatopaikka on sen alakerrassa. Sisään mennään ihan pääovesta ja aulan kautta rappuset ales.hammer lynx kirjoitti:Näyttäisi mulle sopivan tuo 26.5. Onkos tää Kaatopaikka Kalevassa vai Kaupissa? Kaikki kellonajat käy. Tuossa keilaamasta keskustaansiirtyminen onnistuu varmaa helpoiten tilatakseilla.
jossu kirjoitti:Ensi viikon keskiviikkona eli muutama päivä ennen miittiä on Mestareiden liigan finaali. Asiasta kiinnostuneet olis kiva saada kokoon samaan paikkaan.
Toistaiseksi taidamme mahtua 2:lle radalle, mutta jos homma karkaa käsistä eli jengiä tulee enämpi, niin tarvii sitt varata lisää, pikimmiten... :) Olkaatten siis nopeat!
Koska en ole koskaan keilannut, niin se osuus kiinnostaisi. Onko kyseessä hohtosellaista vai ihan tavallista?
Hohtokeilaustahan se on. Itse en ole mikään himokeilaaja, mutta amatöörille tuo hohtokeilaus on ihan kivaa vaihtelua.
Siellä ilmoitetaan myös pallon nopeus, eli jos keilojen kaato ei ole hallussa voi skabailla vaikkapa sillä että paljonko saa palloon vauhtia. Päälle 40 km/h on jo kova tulos
Hyvä, hohtokeilausta on minulle kehuttu. Saavun paikalle seiskan ja kasin välillä.
Jos radat on jo silloin täynnä, niin ei voi sitten mitään.
Pitää passata. Ja mulla on alibi, en ole edes Tampereella pelin aikaan. Ja lauantaimiitin aikaan en ole edes Suomessa. Avanti poppolo!Eipä näytä kiinnostavan illan peli (lue: meikäläisen seura), hmph. Menenpä kuitenkin Pelisilmään istuskelemaan ja odottelemaan, jos vaikka joku tuttukin paikalle ilmaantuisi.