Toivottavasti täydellä mahallakin eli että ne hypetetyt siivet ovat maineensa veroisia.Leon kirjoitti:Mutta sitten täydellä sydämellä mukana koko loppuillan.
Toivottavasti täydellä mahallakin eli että ne hypetetyt siivet ovat maineensa veroisia.Leon kirjoitti:Mutta sitten täydellä sydämellä mukana koko loppuillan.
Minulleko? Voi, tuskin maltan odottaa! Ei sittenkään, minä en ole mukava mies.lake79 kirjoitti:Ja enhän voi olla tulematta seitsämän jälkeen, sillä mulla on huomenna eräs erittäin tärkeä tehtävä suoritettavana eräälle erittäin mukavalle henkilölle, joka on paikalla seitsämältä.
Alamummo kirjoitti:Toivottavasti täydellä mahallakin eli että ne hypetetyt siivet ovat maineensa veroisia.
Puhelimella, numero tulossa yv:llä.obi-wan kirjoitti:Tota,
kun pääsen tosiaan vasta 21:00 niin silloin joukkio on missä?
Ja koska siihen ei kukaan osaa vastata niin miten se sitten olisi tarkoitus ottaa selville?
Heh, eiks ollukki reilu peli! Mutt hei, vastoinkäymiset kasvattaa sua ihmisenä eli viime yön venaamisen jälkeen lienet hiotunut suorastaan timantiksi:) Nyt voit antaa haastattelun Me Naiset -lehdelle tyyliin "Vaikeudet opettivat minua arvostamaan elämää". Ajattele, mikä mahdollisuus!!! ;)))))seeyou@jäähalli kirjoitti:...Maurille: Kiitti vaan, eka houkuttelet jäämään, ja sitten lähdet itse pois. Kuin pisteenä iin päällä, VR on sitä mieltä, että tänään ei ole lauantai. 3.47-juna toimii vain lauantaisin. Olipa kiva istuskella asemalla tunnin verran.
lake79 kirjoitti:Täydellistä allekirjoituskamaakin illasta tuli, mutta annan sen mennä Leonille. Nimittäin kuultuaan Immortalin Puolan Liigacupin (jalkapallo) seuraamisesta, tokaisi vain "sillä ei ole kyllä kaikki ihan balanssissa"
jossu kirjoitti:Niin ja toki rahapussin poislähtö vaikutti myös hieman mahdollisuuksini jäädä. :D
jossu kirjoitti:Se tokaisija oli muuten mauri, mutta Leon sitä siinä rupesi toistelemaan. Ei siis ihme, että hämäännyit. Keskustelua tosin voi myös seurata. :P
Koirapoika kirjoitti:obi-wan voinee paljastaa pääsikö luennolle ja missä kunnossa.
lake79 kirjoitti:Ps. Sistis on mätä peruna, mies lähtee ennemmin TURKUUN, kuin tulee seuraamme, häpeä!
Asiaan tietysti voi vaikuttaa sekin, että Immu ei ollut enää Connelsissa paikalla puolustamassa puhetulvaisen titteliä - ja mauri oli SELVINPÄIN!!!!!B1 kirjoitti:...obi-wan otti kyllä porukan haltuun huolella, tuolla ääni- ja juttu-määrällä pärjää aina tuossa porukassa. Voittaa ehkä jopa maurin ja immunkin.
....
Kaikenlaista aktiviteettia tukevaa toimintaa kannatetaan!lake79 kirjoitti:Olisikos muuten ollenkaan huono idea, jos pidettäisiin joku kerta jatkoaika goes rantapallo / grillaus-päivä?
Pitäähän sitä nyt perkele oikeastikin joskus tehdä tuollaisia asioita näin kesälomalla, eikä vaan puhua. Nyt kun kelitkin lämpiämässä ja HPK tippumassa ronssipeliin. ;)
...tai jokerifaniksi.obi-wan kirjoitti:Homo tai HPK-fani vielä menee. Kuhan ette sano turkulaiseksi.
Tullilla on kuulemma Poets of the Fall. Itsehän vältän Tampereen keskustaa vappuna viimeiseen asti. Joka paikka täynnä ördääjiä. Ja kadut toki täynnä pissiksiä ja vittumarkoja. Ja lasia.kovalev kirjoitti:Missäs on parasta vappumenoa Tampereella. Onko esim. hyviä keikkoja ?