Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 517
  • 2 930

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ossi ei kotona. Ossi Italiassa. Pitäkää hauskaa. Tai vaihtoehtoisesti tunkkinne.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli remmissä näillä näkymin: obi-wan, Jossu, Lake, Nokkis, Koirapoika + mauri...ja ehkä kenties Sistis. Lisää!! :)
 

Jaswinder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Calgary Flames
Voi olla etten ole alusta asti pysty mukana olemaan, mutta jossain vaiheessa iltaa mukaan voisin tunkea. Missä ikinä olettekin silloin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Eli remmissä näillä näkymin: obi-wan, Jossu, Lake, Nokkis, Koirapoika + mauri...ja ehkä kenties Sistis. Lisää!! :)

Minulla on teille iloisia uutisia. Joudun näillä näkymin skippaamaan. Perkeleen aikataulut. Saatana!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Minulla on teille iloisia uutisia. Joudun näillä näkymin skippaamaan. Perkeleen aikataulut. Saatana!
Sä ja sun skipit! Grrr...
No, kuka tuurais Sististä??? Heh..
Varaan lähiaikoina Kaatopaikalta radat, joten laittakaahan yv:llä tietoo mulle, jos mielitte mukaan:) Varaan klo 19:ksi tai 20:ksi riippuen siitä, kumpanako aikana on vapaata. Periaatteessa klo 20 lienee parempi?
Eli reilun viikon päästä la 26.5. Kaikki tsekkaa ny kalenterinsa! Jepjepjepjep...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
En tule paikalle. Samaan aikaan tuparit ja viikonlopun ajan vielä kummipoika hoidossa mulla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Eli reilun viikon päästä la 26.5. Kaikki tsekkaa ny kalenterinsa! Jepjepjepjep...

Huonoja uutisia. Minä sitten ilmeisesti pääsenkin paikalle. Keilaamaan en kyllä tule, mutta sitten liityn revohkaan myöhemminkin. Tilanne elää kaiken aikaa, joten katsotaan nyt lähempänä, mikä on meininki.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Harmi, kun Bone ei pääse. Tää ei tykkää yhtään. Ja ikävää, jos Sistis pääsee - eikun siis... Ei mulla kyllä itse asiassa tohon miittiin liittyvää asiaa ollu, mutta pakko oli vaan taas sorkata lusikka soppaan.

Ensi viikon keskiviikkona eli muutama päivä ennen miittiä on Mestareiden liigan finaali. Asiasta kiinnostuneet olis kiva saada kokoon samaan paikkaan. Olisko se sitten Pelisilmä, Höyry vai kenties joku muu? Immua ja Jaswinderiä ainakin kiinnostaa ja taisipa se Leonkin olla 'Poolin miehiä. Toki muidenkin seura saattaisi kelvata... Ehdotuksia ja "ilmottautumisia" otetaan vastaan tässä ketjussa!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin, varasin Kaatopaikasta 2 rataa la 26.5; yhelle mahtuu 3-4 henkilövä. Ratamaksu on 30,-/rata. Kenkäparivuokra 1 ekee. Eli osallistumisvyörystä riippuen rataa kohen maksua tuleepi max 10 ekee, ei paha.
Ja klo 20:ksi varasin.
Lähempänä ajankohtaa voisisimme pohtia, josko tsekkaamme ennen keilailua sen Nekalan Katiskan. Vai menemmekö Kaatopaikkaan esmes 19:ksi ottamaan lasisen tahi tuopposen.
Ehotuksia? :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ehdotukseni (jota tuskin kukaan ottaa vakavasti) on että suoraan Kaatopaikalle vaan. Pitää itse mennä jo kuudeksi. Keilaaminen on helpompaa kun näkee kolme rataa ja keilaa keskimmäiselle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitenkäs te meinasitte sitten sieltä Kaatopaikalta kaupunkia kohden suunnistaa? Meinaatteko esim. näitä Kalevasta löytyviä mestoja tsekkailla? Minä voisin liittyä siinä vaiheessa seuraan mukaan.
 
Näyttäisi mulle sopivan tuo 26.5. Onkos tää Kaatopaikka Kalevassa vai Kaupissa? Kaikki kellonajat käy. Tuossa keilaamasta keskustaansiirtyminen onnistuu varmaa helpoiten tilatakseilla.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sistis kirjoitti:
Mitenkäs te meinasitte sitten sieltä Kaatopaikalta kaupunkia kohden suunnistaa? Meinaatteko esim. näitä Kalevasta löytyviä mestoja tsekkailla? Minä voisin liittyä siinä vaiheessa seuraan mukaan.
Lieneekö semmoisia paikkoja että viineissä löytyy Sorbusta ja Aperitaa kuten Pahkasiassa aikoinaan Pikku-Miihkalin isälle. Onhan siinä Pubnik vai mikä perkele se on, Sammonkadun helmi taitaa ikkunassakin lukea. Se juottola taitaa kamppailla tasapäin Kulttuuriravintola Railon kanssa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
hammer lynx kirjoitti:
Näyttäisi mulle sopivan tuo 26.5. Onkos tää Kaatopaikka Kalevassa vai Kaupissa? Kaikki kellonajat käy. Tuossa keilaamasta keskustaansiirtyminen onnistuu varmaa helpoiten tilatakseilla.
Kalevan Palloiluhalli sijaintina.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen todennäköisesti keskustassa juuri tuona iltana, joten saatamma törmätä suunnitellusti tai -matta. Tai jos muuten en ole, niin änkeän seuraan. Lupaan olla olematta migreenissä tällä kertaa joten minusta saattaa olla ihan oikeaa seuraakin. Joko tulen keilaamaan tai sitten en tule ja varmasti en tule, jos ei mahdu mutta hengaamaan tulen siinä tapauksessa muuten vaan. Ja olen huolissani, jos joku ymmärtää tästä jotain.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
hammer lynx kirjoitti:
Näyttäisi mulle sopivan tuo 26.5. Onkos tää Kaatopaikka Kalevassa vai Kaupissa? Kaikki kellonajat käy. Tuossa keilaamasta keskustaansiirtyminen onnistuu varmaa helpoiten tilatakseilla.
Metro-Auto Areeeenasta onpi kyse siis, Kaatopaikka on sen alakerrassa. Sisään mennään ihan pääovesta ja aulan kautta rappuset ales.
Klo 19 rehevit Kaatopaikalla - kuulostaa hyvältä. Pidetään sitt kontaktoa niidenkin kera, jotka valuvat porukkaan mukaan pitkin matkaa.
Toistaiseksi taidamme mahtua 2:lle radalle, mutta jos homma karkaa käsistä eli jengiä tulee enämpi, niin tarvii sitt varata lisää, pikimmiten... :) Olkaatten siis nopeat!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun siirrytte kohti keskustaa, niin Pistäkää Mr. Pickwick boikottiin!!!

Itse kävin siellä tänään, enkä todellakaan mene toista kertaa. Tilasin Guinnessin, koska tiskillä näytti olevan G-hana. Noh, baarimikko-nainen tuokin minulle pienen tölkki-G:n ja sanoi hinnaksi 3.90€. Kun heitän hänrelle pankkikortin ja hän menee laskemaan kuluja kassakoneelta, hän väittääkin hinnan pomsoahtaneen viiteen euroon!

Siis, ei vittu! Pieni tölkki-Guinness maksaa saman verran kuin iso pintti ihan missä vaan ravintilassa
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Ensi viikon keskiviikkona eli muutama päivä ennen miittiä on Mestareiden liigan finaali. Asiasta kiinnostuneet olis kiva saada kokoon samaan paikkaan.

Pitäkääpä hauskaa ja toivottavasti porukkaa saatte kasaan, allekirjoittanut jättää illan väliin. Ei vaan nappaa kyseinen finaali niin paljoa ja vitutus unelmafinaalin kariutumisesta on vielä liian suuri, lisäksi hyvä säästää rahaa lauantaille.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Toistaiseksi taidamme mahtua 2:lle radalle, mutta jos homma karkaa käsistä eli jengiä tulee enämpi, niin tarvii sitt varata lisää, pikimmiten... :) Olkaatten siis nopeat!

Koska en ole koskaan keilannut, niin se osuus kiinnostaisi. Onko kyseessä hohtosellaista vai ihan tavallista?
 
Koska en ole koskaan keilannut, niin se osuus kiinnostaisi. Onko kyseessä hohtosellaista vai ihan tavallista?

Hohtokeilaustahan se on. Itse en ole mikään himokeilaaja, mutta amatöörille tuo hohtokeilaus on ihan kivaa vaihtelua.
Siellä ilmoitetaan myös pallon nopeus, eli jos keilojen kaato ei ole hallussa voi skabailla vaikkapa sillä että paljonko saa palloon vauhtia. Päälle 40 km/h on jo kova tulos
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Hohtokeilaustahan se on. Itse en ole mikään himokeilaaja, mutta amatöörille tuo hohtokeilaus on ihan kivaa vaihtelua.
Siellä ilmoitetaan myös pallon nopeus, eli jos keilojen kaato ei ole hallussa voi skabailla vaikkapa sillä että paljonko saa palloon vauhtia. Päälle 40 km/h on jo kova tulos

Hyvä, hohtokeilausta on minulle kehuttu. Saavun paikalle seiskan ja kasin välillä.
Jos radat on jo silloin täynnä, niin ei voi sitten mitään.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä, hohtokeilausta on minulle kehuttu. Saavun paikalle seiskan ja kasin välillä.
Jos radat on jo silloin täynnä, niin ei voi sitten mitään.

Yhtelle ratalle mahtuupi ookoosti 4, joten näillä näkymin kaikki mahtuvat osallistumaan "keilapallojen kiihdytyskisaan".. ;))

EDIT: Nyt mukaan keilailemaan ovatten ilmottautuneet siis: jossu, lake, Koirapoika, Nokkis, heikkik, hammer lynx, obi-wan & mauri.
Messiin tullenee matkan varrella kaapuntilla jossain ainaski Sistis ja Designer - ja paljon muitakin, eiksni???!? :D
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Eipä näytä kiinnostavan illan peli (lue: meikäläisen seura), hmph. Menenpä kuitenkin Pelisilmään istuskelemaan ja odottelemaan, jos vaikka joku tuttukin paikalle ilmaantuisi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eipä näytä kiinnostavan illan peli (lue: meikäläisen seura), hmph. Menenpä kuitenkin Pelisilmään istuskelemaan ja odottelemaan, jos vaikka joku tuttukin paikalle ilmaantuisi.
Pitää passata. Ja mulla on alibi, en ole edes Tampereella pelin aikaan. Ja lauantaimiitin aikaan en ole edes Suomessa. Avanti poppolo!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo mutta me, jotka naatiskelemme kotomaamme suloisesta uudesta kesästä - me hohtohippaloimme. Ja vaikka mitä...Eli la 26.5. Muistutukseksi - ja houkuttimeksi uusillekin:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös