Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 771
  • 2 930

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Muuten kyllä oisin tullut, mutta olen poikien kanssa äijäreissulla. Punaista lihaa, olutta, viinaa, rasvaa luksushuvilalla järven lähellä. En vaihda kyllä tuota reissua yhteen höpöhöpö-peliin. Ja töllö näkyy sielläkin.

Sorry.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Paikalle tulen, mikäli saadaan porukkaa kasaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisin laittaa harkintaan. Lopullisen päätöksen teen tuonnempana, eli varmaan vasta ihan hetki ennen h-hetkeä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikäs tilanne huomisen suhteen?

Immu + tar? Leon? Koira? Jossu? Hammer? Muut?

Nimimerkki Jaswinder harkitsee asiaa.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
lake79 kirjoitti:
Mikäs tilanne huomisen suhteen?

Immu + tar?
Ei olla tulossa.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Tämä ainakin tahtoo maurin kanssa turisemaan pitkästä aikaa. Nyt viimeisetkin epävarmat voivat sitten lopettaa miettimisensä. Eihän meidän seuraa nyt voi väliin jättää. Siis jos ei mitään tosi tärkeää ole. Enhän kuitenkaan liikoja itsestäni luule. ;D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ketäs kaikkia nyt tulossa? Mietin, että vääntäytyisinkö paikalle...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Ketäs kaikkia nyt tulossa? Mietin, että vääntäytyisinkö paikalle...
Jossu, Jaswinder, Lake ja meikkis. Että vielä mahtuis, jos oikein kinnais;))
Kerho, klo 19......
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Okei, minä saatan tulla paikalle. Ihan klo 19:a en ehdi, mutta tulen kun kerkiän. Pitäkää paikkaa meikäläiselle, jos olette inhimillisiä. :)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Okei, minä saatan tulla paikalle. Ihan klo 19:a en ehdi, mutta tulen kun kerkiän. Pitäkää paikkaa meikäläiselle, jos olette inhimillisiä. :)
Mehän ollaan suorastaan lutusia...CU!
(Ja muitakin saa tulla....!!)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nokkis kirjoitti:
... Seuraavalla kerralla sitten otetaan oikein ajan kanssa :)

No niin, saimme tuossa äskettäin väkevän irean (korkeeella romillllella), notta lauantaina 26.5 lähäremmä ensin ottamahan yhyret Nekalan Katiskaan (vai mikä se nimi olika?????) - sen jälkeen jonku välipaikan kautta- ite keilauspaikalle elikäs Kaatopaikalle - sieltä syömään - ja sieltä vapautuneesti liikenteeseen. ELIKÄS: kaik innokkaast, ilimottautukaa maurille 21.5 mennessä, notta kerkiin varaamaan radat keilailuhallilla -- kyll sakkiin saa muutoinki lyöttäytä matkan varrella:))) Eli kehikehi......
Ny nukkummaa.............................Ehe.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jaahas, kivaa oli ja olen hieman myös humalassa. Ilta päättyi kebabbiin Sistiksen kanssa, ihan jees oli.

Kiitos kaikille seurasta, mukava ilta oli ja Jaswinderille terveiset, että toivottavasti herkkudrinkki maistuu suussasi myös heti aamulla kun heräät. 26.5 ja tulen mukaan, syödään vaan sit jotain muuta kuin siipiä!

Myös jatkiksen saunailtaa väläyteltiin ideana, ainakin tytöt saavat olla alasti sitten, paikka tosin vielä epäselvä.

Ps. Sistis on pelottava mies.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Jaahas, kivaa oli ja olen hieman myös humalassa. Ilta päättyi kebabbiin Sistiksen kanssa, ihan jees oli.

Olihan se ihan jees kebabia, vaikkakin liha oli kuivaa ja salaattia oli vain näennäisesti pätevää ja kastikkeista ei ilmeisesti oltu kuultu mitään. Kuitenkin, ehkäisee ehkä huonoa oloa aamulla.

lake79 kirjoitti:
Ps. Sistis on pelottava mies.

Kyllä. Ainoastaan Mauri ei tunnu pelkäävän minua, mikä minua hieman pelottaakin. Kuten lupasin, niin vuonna 2017 kirjoitan vitutusketjuun, etten lämmennyt Maurin iskuyrityksille. ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
...Ainoastaan Mauri ei tunnu pelkäävän minua, mikä minua hieman pelottaakin. Kuten lupasin, niin vuonna 2017 kirjoitan vitutusketjuun, etten lämmennyt Maurin iskuyrityksille. ;)
Se nimi kirjotetaan pienellä;)
Aikoinaan Sistis silitteli ämmä niin kuin maurin hiuksia ja kehui, notta käteen tuli tikkuja...Vaan kukapa se todellinen puupää meistä onkaan..?? *piruileepi*

Oukei - jään otottelemaan ilimottautumisia; laitattehan yv:llä, tänks!

Nokkis, Katiskan ideahan juuri onkin se, kun se kuulemma on melko hirvee mesta. Suuri kulttuurikokemus sinänsä!!?! :D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
26.5. näytti bändikalenterissa täydeltä. Täydeltä siis nimenomaan parin muun jampan osalta, joten meikäläisellä on ainakin musisointien puolesta vapaa ilta. Mutta mutta, en vielä tiedä, miten olen Tampereella silloin.

Keilaukselle en uskalla antaa vielä puoltavaa osallistumisääntä. On mahdollista, että palaan vasta illaksi paikalle, ja silloinhan voi olla jo kello niin paljon, että keilat ovat olleet pystyssä jo tovin ja kaatamista harjoitetaan jo jossain lähiöbaarissa. Tässä tapauksessa siis liityn seuraan vasta myöhemmin.

Tai sitten on mahdollista, että minulle tulee yllättäviä esteitä. Tai sitten pääsen paikalle jo alusta asti. Katsotaan tilannetta. Mutta alustavasti: jollain muotoa ollaan mukana.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Vielä en löytänyt mitään estettä 26.5. Pahasti näyttää siltä että pyrin raahautumaan paikalle. Pitää vielä varmistaa ja varmistaa vielä varmistuksen päälle.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Eiköhän lauantain miitingistä ole kaikki tarpeellinen sanottu, mutta kiitänpä minäkin vielä kaikki paikalle eksyneitä. Pelin laadusta (tai sen puutteesta) huolimatta oli erittäinkin mukava ilta.

Mauri (ja Nokkis aveceineen) häippäsi Kerhosta kotiin, meidän muiden jatkaessa matkaa Konttoriin. Siellä minä sitten neljän miehen kanssa hörpin ja höpisin. Tosiaan saunailta-ajatus tuli siitä Konttorin tilaussaunasta. Taisi olla jopa minun idea. Pelottavaa sinänsä. Kesällä jonkun mökki voisi olla hyvä paikka...

Kesäksi maurin kanssa suunniteltiin myös ohjelmaa. Jonnekin rannalle vaan nyyttäripiknik pystyyn, jotain peliä ja sillee. Pyhäjärven ja Peltolammin äärestä ainakin oli puhetta. Sateen sattuessa Peltolammilta on helppo siirtyä myös minun luokseni eväiden kanssa.

Vaikka yv:llä niitä vastauksia pyydettiinkin, niin sanonpa minäkin tähän olevani mukana 26. päivän tapahtumissa. Yritän tässä mietiskellä itsekin jotain sopivia käyntikohteita.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tähän väliin huutelen että löytyykös Tamperelaisista Allsvenskanin seuraajia. Itse kun ajattelin Malmö-Hammarby ottelun johonkin mennä tuijottelemaan. Höyry ilmeisesti tähän hyvä paikka?
 

fani#x

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missäs mansessa on parasta seurailla huominen loppuottelu? höyry vai joku muu mesta missä tunnelma on suomen peleissä paras?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin, nyt on toivuttu viisuista ja ämmämeistä...Ja katse kohti tulevaa: la 26.5!
Hyvin on jo jengiä ilmottautunu mukaan - lisää?? :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös