Juuri Sistiksen näin kaupungilla ja toivoi miittiä sen loman jälkeiselle ajalle, eipä ny muistu mieleen koska päätty. Kertokoon itse.
Zen Café ei nyt kyllä nappaa paskan vertaa huomisen takia.
....Mut elokuun puolella voisi käydä paremmin.....Olen avoin ideoille.Miitin suhteen siis.
Jou, elokuun alkua on maurikin kaavaillut jatkoaikalaisten treffiajankohdaksi, tuleekos kannatusta? Lauantai 4.8 esimerkiksi?
Jos vaikka pual seittemän Rajaportin saunaan (illan kulttuurikokemus!) - ja sitt tien päälle?
Tai ihan vain tien päälle. Tosin sauna ois kyllä eetvarttia:)
Tai petankkia Arboreettumissa ja siitä sitten syömähän etc.
Laittakaahan ideoita/kommentteja/sitovia ilmottautumisia kehiin;)))
Jou, elokuun alkua on maurikin kaavaillut jatkoaikalaisten treffiajankohdaksi, tuleekos kannatusta? Lauantai 4.8 esimerkiksi?
Nimimerkki meni aikanaan vaihtoon liiallisen lausunnan vaikeuden takia ja nyt tämä yksi ei osaa edes kirjoittaa oikein, kouluja käynyt ihminen. Menen sängyn alle itkemään. Reunat ne on minunkin maljassa! Petankkikuulat taitaa muuten olla minun voimille sopivampia kuin keilapallot.Edit: Korjasin Koirapojan Poikakoiraksi;))))
Petankkikuulat taitaa muuten olla minun voimille sopivampia kuin keilapallot.
Pikkuserkku... Kihniö... Kuinka tuonne voi olla menemättä? Korkeintaan silloin, kun Nordea tarjoaa kahvia pahvimukeista torstaina 11.20-11.30 Kyttälän konttorissa infopisteen rouvan 54-vuotissynttäreiden johdosta. Ei vais, voihan ne olla kovatkin kekkerit. Enkä edes tunne pikkuserkkuasi.Voi kyynel. Pikkuserkun hiät olis samasena päivänä Kihniössä ja huvittais sinne mennä. En just nyt muista monelta alkavat enkä siis osaa yhtään arvioida moneksko ehtisin takas, mutta tuskin tapaamisen alkumetreille ainakaan.
New Yorkiin on paha saada isolle porukalle tilaa. Siellä on pääasiassa kiinteitä loosheja, eikä irrallisia pöytiä juurikaan siten, että niitä voisi siirrellä.
No mieluummin PV kuin "yksi annos kerran tunnissa random-pöytään" NY. Tosin porukka voi olla pantsoissa hiukan hajallaan. Osa Tammelassa, osa Satakunnankadulla, osa Hämpillä ja loput Kangasalla.New Yorkissa kanapastassa oli liian vähän kanaa ja sikana pastaa. Ei hyvä. Jos kuiteski Pancho?? Pliis...
Miltäs kuulostaisi; mentäiskös ekkuna saunaan? Eli klo 18.30 Rajaportilla treffit - ja siitä sitt naama helottaen Panchoon? ;)
No mieluummin PV kuin "yksi annos kerran tunnissa random-pöytään" NY. Tosin porukka voi olla pantsoissa hiukan hajallaan. Osa Tammelassa, osa Satakunnankadulla, osa Hämpillä ja loput Kangasalla.