Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 284 003
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itselleni käy tuo 16.9 oikein hyvin, Siipiweikkoihin tulen silloin.

Puster

Jäsen
Sistis kirjoitti:
Enpä pääse tuolloin. Olen jossain ihan muualla.
Komppaan tätä. Taas.

Tosin huomenna ajateltiin Ossin kanssa nauttia hyvin paljon tarpeellista määrää enemmän elämää suurempaa olutta, ehkä kenties jotain samenttista viskiä (whiskey) ja mahdollisesti joku purilainen jossain välissä, jos alkaa hiukoon.
Zâuerquukeliakin löytyis vielä yksi pullo varastoista.

Ihan vaan wittuillakseni kirjoitin...

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noo, katsellaan, kuis käy. Jou. Katselkaahan kalentereitanne, jospas saumaa löytyisi. Jeps. Pe 16.9. klo 19 -->

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pe 16.9. sopinee, Siipiweikot jopa vallan loistavasti. Aika on sikäli hyvä, että ruuhka ei ole vielä pahimmillaan. Kyllä, olen paikan kanta-asiakas. Alakerrassa on lisää tilaa, mutta ovi aukeaa silloin kun aukeaa. Ja ensikertalaisille tiedoksi: sieltä ei saa sitten muuta kuin niitä kanansiipiä ja jotain uppopaistettua alkupalaa. Jos haluaa hienostella "plattereiden" kanssa, menkööt Hookiin. Mutta se pointti ei olekaan siinä ruuassa, vaan elämyksessä. Siipiin joko jää koukkuun tai sitten ei. Sipareissa on muuten parempi dippi kuin Hookissa. Varsinkin alkupaloille.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Se vaan että onko täällä ihmisiä jotka eivät siivistä niin välitä? Siipiweikoista ei nimittäin käsittääkseni muuta saa kuin siipiä, alkupaloja ja juotavaa.
Siinä mielessä toisen ruokailupaikan miettiminen voi olla aiheellista, ettei jätetä ketään ns. rannalle.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Se vaan että onko täällä ihmisiä jotka eivät siivistä niin välitä? Siipiweikoista ei nimittäin käsittääkseni muuta saa kuin siipiä, alkupaloja ja juotavaa.
Siinä mielessä toisen ruokailupaikan miettiminen voi olla aiheellista, ettei jätetä ketään ns. rannalle.

Ei ainaska ole sen suhteen tullu napinaa. Että eiköhän wingsit edelleen ole kelpoinen idea. Toki ainaskin meikkis on valmis vaihtamaan paikkaa, mutta siinä on sekin, että sitten se voi mennä ikuiseksi jahkaamiseksi...Vähän niinkuin aikataulunkin suhteen. Mutta totta kai kannattaa ehdotuksia heittää kehiin; pääasia, että saadaan kiakkohullu porukka kasaan kauden alun tuntumissa, eka kierros jo takana tuolloin... ;)

TML

Jäsen
Hookin sipulirenkaat pesee siipiweikkojen vastaavat mennen tullen! Lisäksi Hookissa on paljon monipuolisempi tarjonta. Hookin partybackkihän on legenda jo itsessään!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
TML kirjoitti:
Hookin sipulirenkaat pesee siipiweikkojen vastaavat mennen tullen! Lisäksi Hookissa on paljon monipuolisempi tarjonta. Hookin partybackkihän on legenda jo itsessään!
Mitään partybagejä kuin pari juustotikkua (Sipareiden sata kertaa paremmalla dipillä, myös sipulirenkaille) ja iso korillinen siipiä vähintään hottina. Ei sitä ymmärrä ennen kuin kokeilee.

Mutta siis, jos ei halua syödä, liittyy porukkaan vasta rastilla 2. Ei se sen kummallisempaa ole. Kuten Maurikin tuossa jo on vihjaillut (kiitettävän tiheään ;), ei tehdä hommasta liian monimutkaista. Nyt on sovittu tämä, ensi kerralla jotain muuta.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ossi kirjoitti:
... Kuten Maurikin tuossa jo on vihjaillut (kiitettävän tiheään ;), ei tehdä hommasta liian monimutkaista. Nyt on sovittu tämä, ensi kerralla jotain muuta.

Heh, kyllä mauri jaksaa! ;p
Muutki mukaa nyvvaa!

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Jep, Hook on muuten paras :D Kävin mm. tänään viimeksi. Lautanen + juoma + jäätelö = 16,50.

Onko joku teistä menossa katsomaan U20-jääkiekkoa?

U20 maajoukkue pelaa syyskuussa Pirkanmaalla. Tampereella pelattaviin otteluihin liput myy Lippupalvelu. Valkeakosken otteluun liput vain jäähallilta ennen ottelua.

2.9 klo 18.30 Suomi-Tsekki, Tampere
2.9 klo 18.30 Ruotsi-Venäjä, Kangasala
3.9 klo 15.00 Ruotsi-Tsekki, Nokia
3.9 klo 16.00 Suomi-Venäjä, Valkeakoski
4.9 klo 15.00 Suomi-Ruotsi, Tampere (TV-peli)
4.9 klo 18.30 Venäjä-Tsekki, Tampere

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ozo kirjoitti:
Jep, Hook on muuten paras :D Kävin mm. tänään viimeksi. Lautanen + juoma + jäätelö = 16,50.
...[/I]

Päätetään paikka lähempänä, kunhan nyt saahaan kuitenniin meitä liikenteeseen. Jou. Hook rulettaa myös...

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jotenkin tuntuu että yksi ihminen on aika innoissaan tästä miitistä.
Alkaa pian pelottamaan, että mitähän siellä on. Uskaltaako edes tulla...

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että yksi ihminen on aika innoissaan tästä miitistä.
Alkaa pian pelottamaan, että mitähän siellä on. Uskaltaako edes tulla...
Heh, kunhan nyt yritän vain potkia meitä liikkeelle. Ei tietenkään väkipakolla mitään ole järjestettävissä. Mutta koettaa kannattaa. :)

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Vakiovastaukseni taas kerran: tulen paikalle jos olen tullakseni, ehkä siipiä syömään tai ehkä vasta kakkosrastille tai sitten en ollenkaan. Tiedän itsekin asianlaidan vasta kyseisenä päivänä ja todennäköisesti vaan lähetän jonkun hassun kuvan Ossin kännykkään kotoa.

TML

Jäsen
Ossi kirjoitti:
Mitään partybagejä kuin pari juustotikkua (Sipareiden sata kertaa paremmalla dipillä, myös sipulirenkaille) ja iso korillinen siipiä vähintään hottina. Ei sitä ymmärrä ennen kuin kokeilee.

Voi kuule kyllä molemmissa paikoissa olen vuoroviikoin käynyt. Sipulirenkaissa siipiweikot nyt vaan jää jälkeen todella paljon. Hookissa ne meinaan ovat olutkuorrutteisia. ;) Partybag kahteen pekkaan on aika vakio minulle hookissa. Siipiweikoissa Combo-Iso Cola-16 Hottina. Hookin satsi on 20€ ja weikkojen satsi 16,80. Hinta ero siis 3,20€ ja siipiä saat 14kpl enemmän Hookissa ja lisäksi korin ranskalaisia ja 4 juomaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
TML kirjoitti:
Voi kuule kyllä molemmissa paikoissa olen vuoroviikoin käynyt. Sipulirenkaissa siipiweikot nyt vaan jää jälkeen todella paljon. Hookissa ne meinaan ovat olutkuorrutteisia. ;) Partybag kahteen pekkaan on aika vakio minulle hookissa. Siipiweikoissa Combo-Iso Cola-16 Hottina. Hookin satsi on 20€ ja weikkojen satsi 16,80. Hinta ero siis 3,20€ ja siipiä saat 14kpl enemmän Hookissa ja lisäksi korin ranskalaisia ja 4 juomaa.
Joo mutta kun mä en syö sipulia kuin pakon edessä (tosin friteeratut renkaat menee kyllä sujuvasti) ja ranskalaisiin olen kyllästynyt totaalisesti. Siksi pelkät juustotikut alkupaloiksi. Ja Siparit on muutenkin paremmalla paikalla oman kulkureittini kannalta. Mitä muuten tuohon Hookin bilepussiin kuuluu ja mitä se siis maksaa?

TML

Jäsen
Ossi kirjoitti:
Joo mutta kun mä en syö sipulia kuin pakon edessä (tosin friteeratut renkaat menee kyllä sujuvasti) ja ranskalaisiin olen kyllästynyt totaalisesti. Siksi pelkät juustotikut alkupaloiksi. Ja Siparit on muutenkin paremmalla paikalla oman kulkureittini kannalta. Mitä muuten tuohon Hookin bilepussiin kuuluu ja mitä se siis maksaa?

Hookin partybag maksaa 40€ ja se on tarkoitettu 4 henkilölle. Mutta 4 tarkoitetaan pientä lapsiperhettä varmaankin. Itse tykkään ottaa sen kahteen pekkaan jolloin se tekee aika gutaa eikä tartte samana päivänä enää syödä. Partybagiin kuuluu 60 siipeä, kori sipulirenkaita, kori ranskalaisia ja 4 kaljaa tai 8 coca-colaa (4 pientä ja 4 isoa). Ihan miten vain haluaa. Voin kertoa että tuolla satsilla kyllä täytyy ihan mukavasti. Eli aika halpa satsi kun laskee paljon sama maksaa yksittäishintana vaikkapa juuri Hookissa. Kori sipulirenkaita 3,60€+ isot juomat (4x 2,10€) 8,40€+ pienet juomat (4x 1,70€) 6,80€+ ranskalaiskori 3,30€+ 60 siipeä jotka maksavat yksittäisinä 26€. Eli yhteishinnaksi tulee 48,10€. Huomattava säästö.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
TML kirjoitti:
Hookin partybag.... Itse tykkään ottaa sen kahteen pekkaan jolloin se tekee aika gutaa eikä tartte samana päivänä enää syödä.....

Juu, kokemuksesta tiedän, että kyllä Hookissa nälkänsä saa taitettua. Joten kannatan ajatusta.. :)

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Vaikka en siivistä mitenkään innostunu ookaan, niin kai sitä vois syömäpaikallekin tulla. Päättäkää sitten vaan hyvissä ajoin kumpaan haluatte. Mulle se on ihan sama.

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
C'mon, mä lähden sunnuntaina katsomaan tuota RUS-CZE -ottelua. Nuorta venäläistä ja tsekkiläistä taitoa on kiva seurata. Mukana mm. Pittsburghin tuleva supertähti Jevgeni Malkin. Liput vissiin 8 euroa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kävin eilen hiukan vaklaamassa Siipiweikoissa. Annos edelleen konstailematon ja erittäin palkitseva. Puoli kahdeksan aikaan mahtui hyvin alakertaan, kunnes Koivusalo, Liinoja ja sekalainen kasa muita näyttelijöitä ja muutenkin äänekkäitä ihmisiä valtasi paikan. Vilperille vinkki: Sipareissa saa tilata myös lasten annoksen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy