Komppaan tätä. Taas.Sistis kirjoitti:Enpä pääse tuolloin. Olen jossain ihan muualla.
Puster kirjoitti:Komppaan tätä. Taas.
dude kirjoitti:Komppaan. Todennäköisesti.
lake79 kirjoitti:Se vaan että onko täällä ihmisiä jotka eivät siivistä niin välitä? Siipiweikoista ei nimittäin käsittääkseni muuta saa kuin siipiä, alkupaloja ja juotavaa.
Siinä mielessä toisen ruokailupaikan miettiminen voi olla aiheellista, ettei jätetä ketään ns. rannalle.
Mitään partybagejä kuin pari juustotikkua (Sipareiden sata kertaa paremmalla dipillä, myös sipulirenkaille) ja iso korillinen siipiä vähintään hottina. Ei sitä ymmärrä ennen kuin kokeilee.TML kirjoitti:Hookin sipulirenkaat pesee siipiweikkojen vastaavat mennen tullen! Lisäksi Hookissa on paljon monipuolisempi tarjonta. Hookin partybackkihän on legenda jo itsessään!
Ossi kirjoitti:... Kuten Maurikin tuossa jo on vihjaillut (kiitettävän tiheään ;), ei tehdä hommasta liian monimutkaista. Nyt on sovittu tämä, ensi kerralla jotain muuta.
ozo kirjoitti:Jep, Hook on muuten paras :D Kävin mm. tänään viimeksi. Lautanen + juoma + jäätelö = 16,50.
...[/I]
Heh, kunhan nyt yritän vain potkia meitä liikkeelle. Ei tietenkään väkipakolla mitään ole järjestettävissä. Mutta koettaa kannattaa. :)B1 kirjoitti:Jotenkin tuntuu että yksi ihminen on aika innoissaan tästä miitistä.
Alkaa pian pelottamaan, että mitähän siellä on. Uskaltaako edes tulla...
Ossi kirjoitti:Mitään partybagejä kuin pari juustotikkua (Sipareiden sata kertaa paremmalla dipillä, myös sipulirenkaille) ja iso korillinen siipiä vähintään hottina. Ei sitä ymmärrä ennen kuin kokeilee.
Joo mutta kun mä en syö sipulia kuin pakon edessä (tosin friteeratut renkaat menee kyllä sujuvasti) ja ranskalaisiin olen kyllästynyt totaalisesti. Siksi pelkät juustotikut alkupaloiksi. Ja Siparit on muutenkin paremmalla paikalla oman kulkureittini kannalta. Mitä muuten tuohon Hookin bilepussiin kuuluu ja mitä se siis maksaa?TML kirjoitti:Voi kuule kyllä molemmissa paikoissa olen vuoroviikoin käynyt. Sipulirenkaissa siipiweikot nyt vaan jää jälkeen todella paljon. Hookissa ne meinaan ovat olutkuorrutteisia. ;) Partybag kahteen pekkaan on aika vakio minulle hookissa. Siipiweikoissa Combo-Iso Cola-16 Hottina. Hookin satsi on 20€ ja weikkojen satsi 16,80. Hinta ero siis 3,20€ ja siipiä saat 14kpl enemmän Hookissa ja lisäksi korin ranskalaisia ja 4 juomaa.
Ossi kirjoitti:Joo mutta kun mä en syö sipulia kuin pakon edessä (tosin friteeratut renkaat menee kyllä sujuvasti) ja ranskalaisiin olen kyllästynyt totaalisesti. Siksi pelkät juustotikut alkupaloiksi. Ja Siparit on muutenkin paremmalla paikalla oman kulkureittini kannalta. Mitä muuten tuohon Hookin bilepussiin kuuluu ja mitä se siis maksaa?
TML kirjoitti:Hookin partybag.... Itse tykkään ottaa sen kahteen pekkaan jolloin se tekee aika gutaa eikä tartte samana päivänä enää syödä.....