Mainos

Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 285 473
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ossi kirjoitti:
...Te saatte ehdottaa päivämäärää.
Mauri ei enää taida ryhtyä aiheesta rummuttamaan; olen kuitenkin kuulolla. Eli jos jotain saadaan aikaiseksi, aion olla joukonjatkeena. :) (Viimeksi Ossi ja mauri olivat ne aktiivisimmat; wingsit maistuivat ja juttu kulki!)

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
mauri kirjoitti:
(Viimeksi Ossi ja mauri olivat ne aktiivisimmat; wingsit maistuivat ja juttu kulki!)

No kai varmaan, kun kaksin punoitte salajuonia Kerho-mafian puolesta.

Oluenjuonti kuulostaa hyvälle.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
B1 kirjoitti:
Oluenjuonti kuulostaa hyvälle.

Kuinkas moni on korkannut tämän "uuden ALE-pubin", eli siis pubin, joka sijaitsee OBI:a vastapäätä? Paikka on nimestään huolimatta ainakin allekirjoittaneen mielestä varsin viihtyisä ja oluen hintakaan ei ole mitenkään kova, vain 1.95€ puolen litran tuopista...

Ei sillä, kyllä kalliimpikin olut käy...

Niin, miten tuo liittyy aiheeseen... no jos siellä kävisi vaikka parilla ja jatkaisi Naamoihin tms...

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
B1 kirjoitti:
No kai varmaan, kun kaksin punoitte salajuonia Kerho-mafian puolesta.
Eipä Ilveksen Oy-herroille kelvannut ry-seura. Pitääkö tällä kertaa pyytää oikein virallinen audienssi, vai millä teidät toljakkeet saa messiin?

PS. Sinne Hookiin ei tosiaan mahdu, ellei tilaa pöytää n. 10:lle hengelle etukäteen.

Puster

Jäsen
Ossi kirjoitti:
Itse ehdotan oluenjuontia. Te saatte ehdottaa päivämäärää.
Kuullostaa kotoisalta.
Ehdotan marraskuun 25. päivää. On muuten perjatai. Onko taas tarpeeksi varoaikaa?

Niin ja Ilveksenohmot (siis ainakin Bone) merkatkoon kalentereihinsa kyseiseltä viikolta tepsi- ja saipa -pelit. Aion olla paikalla ja saatan nauttia oluesta ennen, aikana ja jälkeen. Tai ainakin kaljasta...
Tarvittaessa tuon tuliaisia.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 kirjoitti:
No kai varmaan, kun kaksin punoitte salajuonia Kerho-mafian puolesta...
Heh, ja tulostakin on punominen tuottanut. "Ja niin kaatuu Tappara..."

Alepubi on muuten viini-immeisellekin edukas. Jos siis puhumme siitä, joka on aika liki Sokosta jne. Siellä kellarissa.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Alepubi on muuten viini-immeisellekin edukas. Jos siis puhumme siitä, joka on aika liki Sokosta jne. Siellä kellarissa.

Juu, siitä minä puhuin. Kiva paikka. Ja jos sieltä saa viiniäkin edullisesti, niin sen parempi. Itse kun olen paikoin siirtynyt oluesta tuon nektarin pariin...

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Juu, siitä minä puhuin. Kiva paikka. Ja jos sieltä saa viiniäkin edullisesti, niin sen parempi. Itse kun olen paikoin siirtynyt oluesta tuon nektarin pariin...
Keväällä kävin, ja mielestäni vinkun hinta alkoi 3:lla, mikä mieltä ilahduttaa.

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
New kid in town

Tässä olisi yksi uusi kasvo, joka on hiljattain (n.vuosi sitten) muuttanut paikkakunnalle ja kannattaa joukkuetta joka on myös hiljattain liittynyt suureen ja mahtavaan liigaperheeseen. Eli jos kaipaatte lisää väriä (?) Tappara/HPK/Ilves painotteisiin tapaamisiinne, olen käytettävissä.

Et tämmöttis, tuo 25.11. kuulostais tällä syömisellä sopivalta, mutta mitä se on kuukauden päästä ni sen näkee sitten...

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
theace kirjoitti:
Tässä olisi yksi uusi kasvo, joka on hiljattain (n.vuosi sitten) muuttanut paikkakunnalle ja kannattaa joukkuetta joka on myös hiljattain liittynyt suureen ja mahtavaan liigaperheeseen. Eli jos kaipaatte lisää väriä (?) Tappara/HPK/Ilves painotteisiin tapaamisiinne, olen käytettävissä.

Et tämmöttis, tuo 25.11. kuulostais tällä syömisellä sopivalta, mutta mitä se on kuukauden päästä ni sen näkee sitten...
Yhtä suurta kiakkokansaahan tässä ollaan, heh. Kun laittaa rastin ruutuun nyt jo, niin silloinhan tuo perjantai sopii. Niin se menee... :)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
theace kirjoitti:
Eli jos kaipaatte lisää väriä (?) Tappara/HPK/Ilves painotteisiin tapaamisiinne, olen käytettävissä.

Kaivataan toki. Teretulemast. Sen verran kuitenkin oikaistaan, että miittingit ovat aina olleet HPK/Ilves -painotteisia. Tietääköhän meistä kukaan edes, mitä Tappara tarkoittaa...

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
...Sen verran kuitenkin oikaistaan, että miittingit ovat aina olleet HPK/Ilves -painotteisia. Tietääköhän meistä kukaan edes, mitä Tappara tarkoittaa...
Eikös se ole se manselainen haukkapala, jota saa eineshyllyltä siwasta...? ;p

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ossi kirjoitti:
Eipä Ilveksen Oy-herroille kelvannut ry-seura. Pitääkö tällä kertaa pyytää oikein virallinen audienssi, vai millä teidät toljakkeet saa messiin?

No jos vielä hoidat limusiini-kuskin hakemaan kotoa ja tuomaan takaisin, niin voin jopa harkita.
Itse en tullut silloin yleisen yleistilanteeni johdosta. Ehkä muuten olisinkin.

Puster kirjoitti:
Kuullostaa kotoisalta.
Ehdotan marraskuun 25. päivää. On muuten perjatai. Onko taas tarpeeksi varoaikaa?

On, mutta ei käy. Firman pikkujoulut, katsos nääs. Joku toinen päivä voisi kelvata minulle.

Puster kirjoitti:
Niin ja Ilveksenohmot (siis ainakin Bone) merkatkoon kalentereihinsa kyseiseltä viikolta tepsi- ja saipa -pelit. Aion olla paikalla ja saatan nauttia oluesta ennen, aikana ja jälkeen. Tai ainakin kaljasta...
Tarvittaessa tuon tuliaisia.

Merkkasin, oli näemmä muutakin sillä viikolla. Pitää sovitella parhaiten päin.

Sistis kirjoitti:
Tietääköhän meistä kukaan edes, mitä Tappara tarkoittaa...

Saatan tietää, en voi sitä täällä sanoa. Voi tulla pelikieltoa.
Vilperi#18, allekirjoittanut ja lake79 osaavat koko joukon synonyymeja sanalle Tappara. Voimme kertoa niitä jossain miiteissä, kunhan nestetasapaino on kohdillaan.

Naamoissa on pidetty tämän porukan tunnettavuutta yllä.
Toissa viikolla kävin ystäväjoukkoni kanssa paikalla ja kun menee baaritiskille ja tilaa kerralla 14 saueria, niin se naispuoleinen tarjoilija muistaa varmasti. Kuten kävi toissa viikolla. Taisi muuten olla ennätysnopea visiitti. Tiskille, tilaus, juomat huiviin ja seuraavaan paikkaan. 3 minuuttia ei ollut kaukana.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
B1 kirjoitti:
On, mutta ei käy. Firman pikkujoulut, katsos nääs. Joku toinen päivä voisi kelvata minulle.
No perhana, niin minullakin. Eikä olla edes samassa kioskissa töissä. Joku muu päivä, jookos?

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
'I went to a meeting for premature ejaculators. I left early.'
I do not get that..

This I would get
'I went to a meeting for premature ejaculators. I came early.'

Jatkakaa.

PS. Eipä tarvinnut taas kauaa odottaa 'En tule koska'-viestejä. Kummaa porukkaa olette, tamperelaiset nääs.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
25.11. ei oikein ole sopiva päivä, seuraavana aamuna aikaisin Ouluun ja kohti Kärpät-Ilves peliä.
Joku toinen päivä kiitos, tosin marraskuu on aikas kiireinen kuu, joten täytyy sitten katsoa miten ehtii.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
25.11. ei oikein ole sopiva päivä...tosin marraskuu on aikas kiireinen kuu, joten täytyy sitten katsoa miten ehtii.
Kai miittiajankohta pitää silti kylmästi vain päättää, koska kyselemällä ei löydy ikinä yhteistä päivää. Eli olisiko se pe 25.11. yhä tavoite?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Kai miittiajankohta pitää silti kylmästi vain päättää, koska kyselemällä ei löydy ikinä yhteistä päivää. Eli olisiko se pe 25.11. yhä tavoite?

Melkein suosittelisin jotain toista päivää, koska ns. vakionaamoista niin moni näyttää jo olevan 'varattu'. Mitenkäs saman viikon keskiviikko, 23.11.?

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Melkein suosittelisin jotain toista päivää, koska ns. vakionaamoista niin moni näyttää jo olevan 'varattu'. Mitenkäs saman viikon keskiviikko, 23.11.?
Öö...kaljottelemaan/vinkkuilemaan keskellä viikkoa? Onkohan hyvä ajatus?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
mauri kirjoitti:
No mitäs veikkaat, kumpaan porukka lähtee? Firmansa pikkujouluihin vai jatkiksen kaljoitteluun?

Tarkennuksena vielä. Ossi ei pääse 25.11, ei myöskään B1, Designer ei saa iltalomaa, Sistiksellä on demolevyn kehystäminen seinälle, Vilperillä on aamuvuoro tai kissan nimpparit. Tapparaa ei näy muutenkaan. Paikalla mauri ja Puster, ehkä yksi uusi naama. Muuten ehdottaisin viikkoa aikaisemmin, kun on tuo pikkujouluaikakin sotkemassa rehellisten ihmisten ryyppäämistä. Mutta kun ulkomaalaiskiintiön ainoa edustaja ei pääse vielä tuolloin paikalle. Pannahinen.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ossi kirjoitti:
...

Tarkennuksena vielä. Ossi ei pääse 25.11, ei myöskään B1, Designer ei saa iltalomaa, Sistiksellä on demolevyn kehystäminen seinälle, Vilperillä on aamuvuoro tai kissan nimpparit. Tapparaa ei näy muutenkaan. ....
*naureskelee*
Juu, tehhään sillain, että viisaammat päättää, mauri sopeutuu. ;p

EDIT: Tosin viikolla en taida lähteä, meikäläinen kun on niin tunnontarkka työläinen. Hah.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:

Katsos, kaljoitellaan ihan siististi, eikä vinguta ollenkaan. Ja jos kaljoittelu menee hieman käsistä ja aletaan jo vinkua, niin sitten kärsitään se seuraava päivä töissä ja mietitään sitä, miten kivaa oli eilen. :)

On sitä ennenkin ollut siistejä miittejä viikolla. Ja ainakin meikäläisellä on onneksi liukuva työaika ja vaikkapa mahdollisuus lähteä työpäiväksi TTY:lle etsimään d-työ -aineistoa. :)

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
.... Ja ainakin meikäläisellä on onneksi liukuva työaika ja vaikkapa mahdollisuus lähteä työpäiväksi TTY:lle etsimään d-työ -aineistoa. :)
Kuulostaa reilulta työjärjestelyltä - olisiko teillä paikkaa meikätytöllekin? ;p

Puster

Jäsen
Sistis kirjoitti:

Tai sitten saman viikon tiistai ja/tai torstai. Yhdistettynä illan jääkiekko-ottelutapahtumaan.

Jos ei näistä päivistä joku käy, niin pitäkää tunkkinne ja miittinkinne. Nappailen sitten laatuviskejä omiin nimiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy