Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 277 399
  • 2 930

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minä en tule, mutta jos muistan, niin lähetän taas Ossille jonkun vinkeän kuvan niin te kaikki uskotte, että olen olemassa ja Ossi pääsee ylpeänä esittelemään (melko) uutta puhelintaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Olis jo huominen.

Ja nythän se onkin, vielä kun tämä saakutin työpäivä menisi alta nopeasti.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt se varmistui. Olen pahoillani, mutta minä tulen. En tosin ole seurassanne, kovinkaan kauaa, reilut pari tuntia. Pitää ehtiä bussiin, joka lähtee tosiaan 19:45, kuten taisin jo aiemmin mainita.

Coyote klo 17:00?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Nyt se varmistui. Olen pahoillani, mutta minä tulen. En tosin ole seurassanne, kovinkaan kauaa, reilut pari tuntia. Pitää ehtiä bussiin, joka lähtee tosiaan 19:45, kuten taisin jo aiemmin mainita.

Coyote klo 17:00?

Coyote 17:00 on ainakin minulla ja nimimerkeillä jossu & grumpy osoitteena ja aikana ja eiköhän se arvon valaskin sinne ilmene silloin.

Bone, kerrotko mitä ihmettä tuo habanerochilikastike oikein on, ainakin hauskan kuulloinen. Jalapenopekoniperunat kuullostaa aika perkeen hyviltä...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
lake79 kirjoitti:
Bone, kerrotko mitä ihmettä tuo habanerochilikastike oikein on, ainakin hauskan kuulloinen. Jalapenopekoniperunat kuullostaa aika perkeen hyviltä...

Habanero on jotain x kertaa chiliä vahvempaa. Ts. aika tulista safkaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
B1 kirjoitti:
Habanero on jotain x kertaa chiliä vahvempaa. Ts. aika tulista safkaa.
Kokemuksesta viisastuneena annan teille seuraavan neuvon: jos syötte tulista safkaa, älkää vetäkö askillista xylitol-pastilleja perään. Jos hälytyskellot eivät vielä kilauta, laittakaa vaikka googleen tai wikipediaan hakusanaksi "laksatiivi".

Lykkäsi sitten sateen päälle. Onneksi ei sovittu terassitapaamista, kuten joskus aluksi oli tarkoitus.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juhlat ilmeisesti jatkuvat vielä, vaikka meikäläinen poistui paikalta jo miltei pari tuntia sitten. Tai ehkä ne jatkuvat juurikin siksi. Noh, bileet olivat ihan hyvällä mallilla, vaikka Konttorista ei saanutkaan Kleopatran kuukautisia näille kahdelle arvon neidille. Toivottavasti herrasmiehet kuitenkin muistivat tyydyttää heidän tarpeensa seuraavassa baarissa, mikä se ikinä olikaan.

Kojootin ruoka oli ihan jees, mutta meikäläisellä on taas kova nälkä. Eikä tätä dieettiä helpota ollenkaan, että täällä kotipuolessa on isillä ja äitiliinillä nyt vieraita ja tuolla on kaikkia herkkuja ruokapöytä puolillaan...

Mutta joo, noissa Tampesterin bileissä oli allekirjoittaneen lisäksi edustajina RY:n miehistä Ossi. Sitten Ilveksen naisvaltaista laumaa edustivat Jossu, Grumpy, B1, Puster ja Lake79...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Joo, kotona minäkin nyt. Aamulla lähtö klo 09 aikaan länsirannikolle, vaikka sauer-hyvää löytyi pöytään monen kierroksen verran. Juon sitten huomenna häissä vähän enemmän.

Reitti oli siis Coyote -> Konttori -> Vanha Posti -> O´Connells.
Postissa itkettiin ikärajoista jotain, joten boikotoimme tod.näk ko. paikkaa jatkossa.

Ilves johti tätä kertaa aika selkeästi. Ensin 5-2, myöhemmin 6-1. Missä ne muitten seurojen kannattajat ovat?

Tuttua väkeä oli liikkeellä. Vain uusi Ilveksen värejä kantava kaunokainen Grumpy oli uusi tuttavuus. Kyllä mää sun nimen nyt muistan!

Hauskaa oli ja jatkoa olisi varmasti piisannut pitkään. Taas tuli sovittua kaikenlaista. Nyt täytyy jotenkin yrittää pitää niistä kiinnikin.

Onneksi salarakkaani oli paikalla, kun viimeksi missasin. Ilta oli täydellinen ja sen kruunasi aito keskustelu piirroselokuvien parhaimmistosta.
Myöskin kasarimusan analysointi oli huikeaa.

Kiitos ja otetaan uusiksi taas pian, jooko?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kyllä harmittaa... Vaan ei voi mitään - c'est la vie.

Pusteria vastaan en nykyasetuksilla pärjää millään kotikaupunkivisassa. Haluaisiko joku muu teistä kokeilla YV:nä (joko Mansessa tai ry-kaupungissa asuva)?

Bone ja Designer, älkää vaivautuko.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pitäisiköhän joskus uskaltautua...

Tuntuupa olevan sen verran kiinnostavia tapahtumia että voisi joku kerta saapua ihmettelemään. Jos vaan enempi sivusta seuraileva hiljaisempi kirjoittaja otetaan joukkoon. Eilenkin menin Konttorin ohi viiden jälkeen mutta sisään en saapunut, emäntä oli mukana, muuten olisin.
 

Grumpy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitokset kaikille osallistujille oikein mukavasta illasta. Vaikka olinkin ensimmäistä kertaa ja hieman ujokin vielä, niin hyvinhän sitä tuntui porukkaan sulautuvan...ainakin omasta mielestä. Saa nähdä miten seuraaviin tapaamisiin pääsee, vaikka haluaisinkin, kun on muutto edessä sinne huomattavasti Tamperetta eksoottisempaan kaupunkiin. Muistaakohan kukaan enää edes mihin kerroin muuttavani?

Sistikselle tiedoksi, että juomat jäi tällä kertaa juomatta, joten ei saatu kuvia niistä ilmeistä. Seuraavalla kerralla sitten.

Analysoidaanko seuraavalla kerralla ysärimusaa, josta vielä tietäisinkin jotain? Jäi vauvana toi musiikin kuuntelu hieman vähemmälle :)
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Hauska ilta. Ruoka maistui, juomat samaten. Sauer oli erityisen nannaa. Eikä siinä seurassakaan valittamista ollut. Puoli kahdelta tunnelma vaan oli ehkä vähän turhan väsähtänyt. Johtuiko se sitten juoman tai väen vähyydestä, Vilperin jutuista vai jostain ihan muusta, mene ja tiedä.

Grumpy, Ossi ja Puster, oli ilo tavata ensimmäistä kertaa. Missä se Grumpyn paljon mainostama ujous muuten oli, huomasiko kukaan?

Muutkin toki oli mukava nähdä. Ei kai missään muuten näkynyt toimittajia, Bone? Toivottavasti kukaan muukaan ei rupea Seiskaan soittelemaan. Ja Sistiksen tosiaan pitää itse olla juomisoperaation silminnäkijänä, valokuvat ei riitä.

Kiitos siis kaikille. Ja mulle ainakin sopii pikainenkin uusinta. Ennen Grumpyn Forssaan muuttoa voisi nähdä, että me naiset saadaan nauttia KK:t yhdessä.

faaip de oiad kirjoitti:
Tuntuupa olevan sen verran kiinnostavia tapahtumia että voisi joku kerta saapua ihmettelemään.

Sekaan vaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Grumpy kirjoitti:
Sistikselle tiedoksi, että juomat jäi tällä kertaa juomatta, joten ei saatu kuvia niistä ilmeistä. Seuraavalla kerralla sitten.

Selvä. Ensi kerralla sitten. Näenkin mielelläni ne ilmeet ihan livenä. ;)

Grumpy kirjoitti:
Analysoidaanko seuraavalla kerralla ysärimusaa, josta vielä tietäisinkin jotain? Jäi vauvana toi musiikin kuuntelu hieman vähemmälle :)

No mutta, voihan sitä toki sivistää itseään. Itse olen sitä mieltä, että kaikkien aikojen paras levy on tehty silloin, kun minä olin 1-vuotias... ja en kuunnellut kyllä sitä vielä silloin.

Ysärimusiikki on aikamoista kuraa. Varsinkin 90-luvun alku on etenkin kotimaisessa musiikissa mielestäni kaikkein suurin lamakausi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sistis kirjoitti:
No mutta, voihan sitä toki sivistää itseään. Itse olen sitä mieltä, että kaikkien aikojen paras levy on tehty silloin, kun minä olin 1-vuotias... ja en kuunnellut kyllä sitä vielä silloin.

Ysärimusiikki on aikamoista kuraa. Varsinkin 90-luvun alku on etenkin kotimaisessa musiikissa mielestäni kaikkein suurin lamakausi.

Bogart Company ja... mitäs niitä muita, taisikin olla siinä mitä mieleen tulee. Bat ja Ryyd toki tai sitten nämä tuotokset oli kasaria. Sepi Kumpulainen taisi olla kanssa. Alkupuoli tuolta vuosikymmeneltä taisi olla "huumorimusiikin" kulta-aikaa, kuka näitä enää muistaa.

Edit: korjataan esiintyjien nimiä (ei vanhus muista enää)
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kasarimusiikin tahdissa mentiin joo. Uusia naamojakin oli peräti kaksi meikäläiselle. Saueriakin juotiin vaihteeksi, mutta O'Connell's piti pintansa, kun B1 joutui passaamaan ja Pusteria vaivasi jetlag. Loppuillan viihteestä vastasi Vilperi tajunnanvirtatarinoineen. James Joycekin olisi kateellinen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiitos kaikille seurasta ja huikeasta illasta, juttuaiheet rokkasivat ja pian otan uudelleen illan enemmän kuin mielelläni.

Grumpy, mikä ihmeen ujous? Mää en ainakaan huomannut mitään, kauniisti hymyilit ja juttu luisti. Ensi kerta tosiaan ennen kuin sinne Forssaan muutat, niin pääset nauttimaan mausta huikeasta.

Ruoka oli hyvää, erittäin maukas leipä ja joku kerta sitä habanerokastikettakin pitää maistaa, olis tosiaan pitäny tilata sitä ranskiksien kanssa.
Ps. Eipä ole ennen kellekään noin kallista nimpparilahjaa tullut ostettua, mutta mielelläni sen tein, olihan kohdehenkilökin vähintään sen arvoinen. :)

Jostain kumman syystä muistan erään kommentin "hey, wake up", loppuilta oli tosiaan aika väsynyttä ja mulla varsinkin, loma töistä tekisi nyt kyllä enemmän kuin hyvää ja saisi ladata pattereita, tosin ainahan määhän sammun ekana porukasta ja tän voi pari ihmistä täältäkin todistaa.

Tulipahan maistettua THE Saueriakin sitten ja hyvää oli, 4 naamaan ja aamulla oli olo sen mukainen, se kohta missä vedin kaksi putkeen olisi pitänyt nähdä kyllä itsekin.

Ysärimusasta tottakai voimme keskustella myös, siitä tiedänkin enemmän kuin kasarista, tosin en nyt mitenkään mairittelevan paljon. Myös elokuvat voisi olla yksi keskustelun aihe, joskin tuo sarjiskeskustelu oli kyllä huikeampaa. Odotin keskustelua jääkiekosta enemmän, mutta ehkä parempi vaan ettemme niin tehneet ja olimme "kesälomalla" kiekosta, kuten tähän vuodenaikaan kuuluukin.

Kiitos kaikille tosiaan seurasta ja palailemme jälleen. *kumartaa*
 
Viimeksi muokattu:

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Todettakoon tähän väliin, että Naamoista saa taas Saueria. Juotiin loppuun eilen ja äijä lupasi, että sitä on jatkossa enemmän, koska me ollaan "hyvä asiakasryhmät".
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Onko jollain jotain himottavaa tarvetta miitille seuraavaksi? Nyt kommenteja kehiin, rohkeasti.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
B1 kirjoitti:
Onko jollain jotain himottavaa tarvetta miitille seuraavaksi? Nyt kommenteja kehiin, rohkeasti.
Jos kustannat ilotyttöjä mukaan, niin minä tulen varmasti!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
B1 kirjoitti:
Onko jollain jotain himottavaa tarvetta miitille seuraavaksi? Nyt kommenteja kehiin, rohkeasti.

Lupaan harkita vakavasti, mutta se on talouspoliittinen ja rohkeudenkeräyskysymys, jos molempia on riittämiin niin sitten tulen.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Mää heitän röyhkeästi peliin Canned Heatin kappaleen Refried Hockey Song joka kestää ruhtinaalliset 15 minuuttia vai oliko se sittenkin pitempi (luku 25 on epämääräisenä mielessä). En kokeile nyt, nyt pitää mennä kotiin nukkumaan.
Mutta lupaan soittaa sen vaikka kuka sanoisi mitä. Ilmoitan sitten jos muistan.
Saueria ei ole, mutta yritän etsiä sitä. Olen etsinytkin vaan en löytänyt. Huono olen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
B1 kirjoitti:
Onko jollain jotain himottavaa tarvetta miitille seuraavaksi? Nyt kommenteja kehiin, rohkeasti.

Hmm... jaa... miksipä ei. Joku arki-iltaan osuva kaljoitteluko? Vaiko viikonloppuiset super-perseet, vai mikä?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 kirjoitti:
Onko jollain jotain himottavaa tarvetta miitille seuraavaksi? Nyt kommenteja kehiin, rohkeasti.
Kieltämättä on käynyt mielessä jonkinlainen jatkislaisten touhuvilo Mansessa. Ei paha idis.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Sistis kirjoitti:
Hmm... jaa... miksipä ei. Joku arki-iltaan osuva kaljoitteluko? Vaiko viikonloppuiset super-perseet, vai mikä?

Itse ehdotan arki-iltaan osuvaa kaljottelua yhdistettynä ruokailuun.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
dude kirjoitti:
Itse ehdotan arki-iltaan osuvaa kaljottelua yhdistettynä ruokailuun.
Toisaalta, jos miitti olisi vilona, niin ilta voisi olla pisempi. Ruokailu sinänsä asiallinen ajatus. Vaan voisihan sitä kai muutakin aktiviteettia kehitellä, vaikkapa keilailua, pulujen syöttämistä ja/tai ohikulkijoitten arvostelua; pääasia, että olisi jotakin 'tekemistä'. Siis sen syömisen ja juomisen lisäksi. Sana on vapaa......
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös