Mainos

Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 285 238
  • 2 930

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselleni ainakin sopii paremmin lähiaikoina arki-illat. Viikonloput ovat aina vähän epävarmoja.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Itselleni ainakin sopii paremmin lähiaikoina arki-illat. Viikonloput ovat aina vähän epävarmoja.
No jos lössiä saa paikalle, niin iliman muuta vaikkas arkena! Porukka liikkeelle vaan! Ehlotuksia, minne mentäisiin? Hook? Sen verran olen tuore manselainen, että eksoottisemmat paikat eivät ole vielä tiedossa. Hook on asiallinen, hieman erilainen. Sieltähän saa varata pöydät etukäteen näppärästi.
Elikäs ideoita kehiin!

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
No jos lössiä saa paikalle, niin iliman muuta vaikkas arkena! Porukka liikkeelle vaan! Ehlotuksia, minne mentäisiin? Hook? Sen verran olen tuore manselainen, että eksoottisemmat paikat eivät ole vielä tiedossa. Hook on asiallinen, hieman erilainen. Sieltähän saa varata pöydät etukäteen näppärästi.
Elikäs ideoita kehiin!

Arkitapaaminen kelpaa kyllä mutta toinen ehdotus ammuttava alas. Sen pari kertaa mitä Hookissa on tullut käytyä, olen joutunut toteamaan hinta vs. laatu+koko suhteen aika heikoksi. Paikka sinänsä on ihan vinkeä, mutta evästäessä lautasen tarjonta kiinnostaa enempi kuin sisustus.

En tosin kitise vastaan jos muut Hookiin tahtovat, kun ei ole se osallistuminen vielä varmaakaan. Toista paikkaa en tietenkään voi ehdottaa.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
...Sen pari kertaa mitä Hookissa on tullut käytyä, olen joutunut toteamaan hinta vs. laatu+koko suhteen aika heikoksi. Paikka sinänsä on ihan vinkeä, mutta evästäessä lautasen tarjonta kiinnostaa enempi kuin sisustus...
Noo, kunhan heitin jotain pelinavaukseksi. Eiköhän sopeva mesta löydy. Joku voisi pistää paremmaksi. Sitten vain päivämääriä pöytään...Kuis olisi esimerkiksi vkolla 36? Tuleeko liian nopeasti?

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Noo, kunhan heitin jotain pelinavaukseksi. Eiköhän sopeva mesta löydy. Joku voisi pistää paremmaksi. Sitten vain päivämääriä pöytään...Kuis olisi esimerkiksi vkolla 36? Tuleeko liian nopeasti?

Hyvä avaushan se oli. Viikolla 36 voisi loppuviikosta olla sen verran varallisuutta että kykenisi paikalle, en lyö vielä lukkoon.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
Hyvä avaushan se oli. Viikolla 36 voisi loppuviikosta olla sen verran varallisuutta että kykenisi paikalle, en lyö vielä lukkoon.

No jos sitten vaikka torstaista aloittaisi 8.9.? Olisiko syömään ja juomaan lähtijöitä? Ja niitä maanmainioita ehdotuksia syömäily- ja juomailupaikaksi?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
No jos sitten vaikka torstaista aloittaisi 8.9.? Olisiko syömään ja juomaan lähtijöitä? Ja niitä maanmainioita ehdotuksia syömäily- ja juomailupaikaksi?

Itse ainakin voisin lähteä ja paikaksi syömiseen ehdotan Siipiweikkoja, American Diner taitaa olla vähän turhan "rasvainen" paikka.

Syömään ja juomaan, 9.9 on vielä lomaakin, niin ei tarvitse töihin menoakaan miettiä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Itse ainakin voisin lähteä ja paikaksi syömiseen ehdotan Siipiweikkoja, American Diner taitaa olla vähän turhan "rasvainen" paikka.

Syömään ja juomaan, 9.9 on vielä lomaakin, niin ei tarvitse töihin menoakaan miettiä.

Homma bueno! Eli aletaanpas keräämään porukkata saman katon alle! Huhu liikkeelle! Torstai 8.9. / Siipiweikot / klo noin 19? Meikäläiselle voisi ilmoittautua, niin voisin sitten varaille pöytiä etukäteen.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Itselleni viikko 36 on todella paha. Kalenteri huutaa nyt jo hoosiannaa, joten yritän väkisin ehdottaa viikkoa 35, mikä passaisi selkeästi paremmin. Mites muille?

Ruokailupaikaksi ehdotan gastropub-tyyppisiä Sohoa tai Tuulensuuta. Jälkimmäisestähän on lyhyt matka siihen yhteen nimeltämainitsemattomaan Naama-baariin juomaan sitä nimeltämainitsematonta Sauerjlaksdjajsdmkasld-juomaa.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
dude kirjoitti:
Itselleni viikko 36 on todella paha. Kalenteri huutaa nyt jo hoosiannaa, joten yritän väkisin ehdottaa viikkoa 35, mikä passaisi selkeästi paremmin. Mites muille?

Ruokailupaikaksi ehdotan gastropub-tyyppisiä Sohoa tai Tuulensuuta. Jälkimmäisestähän on lyhyt matka siihen yhteen nimeltämainitsemattomaan Naama-baariin juomaan sitä nimeltämainitsematonta Sauerjlaksdjajsdmkasld-juomaa.

Meikäläiselle kun käy kumpi viikko vain, niin nyt sitten yleinen huutoäänestys käyntiin -- milloin ja minne. Joku päätös pitää tietysti tehdä koht suht pian tai muuten menee pelkäksi huudoksi. Heh.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
mauri kirjoitti:
Joku päätös pitää tietysti tehdä koht suht pian tai muuten menee pelkäksi huudoksi. Heh.

Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, aikataulut muuttuvat viime metreillä joka tapauksessa, joten en ainakaan itse ota turhaa stressiä aiheesta.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
dude kirjoitti:
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, aikataulut muuttuvat viime metreillä joka tapauksessa, joten en ainakaan itse ota turhaa stressiä aiheesta.
Juu ei; ei tämä stressin aihe tietenkään ole. Ajattelin lähinnä sen pöytien varauksen kannalta, että jonkinlainen plääni voisi olla paikallaan. Nyt kannattaisi tuoda toiveita pvämäärän ja paikan suhteen näytille; niin kunkin on huomattavasti helpompaa tsekata, että pääseekö vaiko eikö. ;)

Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toimisiko tämä parhaiten siten, että porukat laittaisivatten minulle yksityisviestinä, kumpi kävisi paremmin; joko torstai 1.9. tai torstai 8.9.? Jahka näen, että kuka olisi milloinkin pääsemässä - niin tehtäisiin sen perusteella nuijaniskupäätös illasta ja paikasta? (Siipiweikkoa ehdotettu.)

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nostan tämän taas pintaan, jotta nälkäiset ja janoiset tamperelaiset ja:laiset huomaavat tapauksen. Saa muualtakin tulla, totta mooses! Jeputi.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Canned Heat : Refried Hockey Song, se kestääpi ruhtinaalliset 25 minuuttia ja ettenkö sanoisi että tuhtia hokitavaraa koko ajan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse tosin olisin kyllä myös perjantain kannalla, monella tosiaan töitä perjantaina ja eivät ehdi olemaan kuin muutaman tunnin, jos sitäkään. Mutta tämä oli vain yksi mielipide.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Itse suosin tuota 1.9. päivämäärää.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lisää porukkaa mukaan? Näyttäisi siltä, että torstai 1.9. olisi seuraavaa torstaita paree. Ilmoittautukaa meikäläiselle, niin varaan pöydän 'jostain' - eli olisiko se Siipiweikot?

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
lake79 kirjoitti:
Itse tosin olisin kyllä myös perjantain kannalla, monella tosiaan töitä perjantaina ja eivät ehdi olemaan kuin muutaman tunnin, jos sitäkään. Mutta tämä oli vain yksi mielipide.

Komppaan lake79ä. Perjantai/lauantai olisi parempi kuin noi arki-illat. Seuraava työpäivä menisi paremmin ja kun taas saa alkaa harrastuksien perässä pyörimään arkisin niin ei oikein kerkeiskään.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
PeZu kirjoitti:
Komppaan lake79ä. Perjantai/lauantai olisi parempi kuin noi arki-illat. Seuraava työpäivä menisi paremmin ja kun taas saa alkaa harrastuksien perässä pyörimään arkisin niin ei oikein kerkeiskään.

Tämä jakaa nyt hieman immeisiä; toisille passaisi arki, toisille vilo. Eli vaikea sanoa nyt sitten, mikä olisi se sopivin...

Grumpy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse täytyy ainakin tällä kertaa jäädä pois muuttokiireiden takia. Arki-ilta varsinkin on täysin mahdottomuus.

Harmi vain, kun ette nyt pääse nauttimaan hyvästä seurastani. Siirtyy sitten taas toiseen kertaan ne erikoisjuomien maistelut.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Eipä tässä ketjussa ole demokratia ikinä toiminut.
Parasta vaan että ehdottaa jotain paikkaa ja painutaan sinne. Aina on väkeä tullut paikalle, ei ole yksin tarvinnut olla siellä.

Pöydän varaus voi olla ihan hyvä idea, mutta niitä välistävetoja tulee aina. Varsinkin viime tingassa, niin ravintola ei välttämättä tykkää kun varataan pöydät 15 hengelle ja paikalla on 4. Varsinkin Siipiweikoissa, joka ei mikään megakokoinen ole.

En osaa vielä itsekään sanoa, mihin ehdin ja koska. Joten on parempi että se paikka sovitaan ja sitten sinne tulee väkeä tai ei.

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
B1 kirjoitti:
Eipä tässä ketjussa ole demokratia ikinä toiminut.
Parasta vaan että ehdottaa jotain paikkaa ja painutaan sinne. Aina on väkeä tullut paikalle, ei ole yksin tarvinnut olla siellä.

Pöydän varaus voi olla ihan hyvä idea, mutta niitä välistävetoja tulee aina. Varsinkin viime tingassa, niin ravintola ei välttämättä tykkää kun varataan pöydät 15 hengelle ja paikalla on 4. Varsinkin Siipiweikoissa, joka ei mikään megakokoinen ole.

En osaa vielä itsekään sanoa, mihin ehdin ja koska. Joten on parempi että se paikka sovitaan ja sitten sinne tulee väkeä tai ei.

B1 puhuu täyttä asiaa. Itse toin vaan esille että tuo alkuperäissuunnitelma ei mulle välttämättä natsaa. Joku ottaa asian hoidettavakseen ja ilmoittaa täällä mikä paikka ja aika niin porukka tulee jos on tullakseen. Kuitenkin tuskin siellä tarvii yksin istua, aina on ollut porukkaa ihan mukavasti paikalla.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
PeZu kirjoitti:
....Joku ottaa asian hoidettavakseen ja ilmoittaa täällä mikä paikka ja aika niin porukka tulee jos on tullakseen. Kuitenkin tuskin siellä tarvii yksin istua, aina on ollut porukkaa ihan mukavasti paikalla.

Juu, tällaista tuossa yriteltiinkin, mutta ajattelin, että ensin olisi paikallaan hieman haistella mielipiteitä. Olisihan ideaalinen ajatus, että paikalle pääsisi ideaalisen paljon porukkata. Että tällainen idea.
Pitäisikö tehdä niin, että lyön lukkoon tältä istumalta uuden päivämäärän; onpahan sitten aikaa kullakin funtsailla, että pääseekö messiin.

Syömäily- ja juomailuistunto perjantaina 16.9. klo 19 alkaen Siipiweikoissa. Ilmoittautua saapi meikäläiselle. Toteutuu tai ei. Itse menen joka tapauksessa, pakko on Siipiweikot katsastaa vertailun vuoksi. Ugh, heh.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Syömäily- ja juomailuistunto perjantaina 16.9. klo 19 alkaen Siipiweikoissa. Ilmoittautua saapi meikäläiselle. Toteutuu tai ei. Itse menen joka tapauksessa, pakko on Siipiweikot katsastaa vertailun vuoksi. Ugh, heh.

Enpä pääse tuolloin. Olen jossain ihan muualla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy