No jos lössiä saa paikalle, niin iliman muuta vaikkas arkena! Porukka liikkeelle vaan! Ehlotuksia, minne mentäisiin? Hook? Sen verran olen tuore manselainen, että eksoottisemmat paikat eivät ole vielä tiedossa. Hook on asiallinen, hieman erilainen. Sieltähän saa varata pöydät etukäteen näppärästi.Sistis kirjoitti:Itselleni ainakin sopii paremmin lähiaikoina arki-illat. Viikonloput ovat aina vähän epävarmoja.
mauri kirjoitti:No jos lössiä saa paikalle, niin iliman muuta vaikkas arkena! Porukka liikkeelle vaan! Ehlotuksia, minne mentäisiin? Hook? Sen verran olen tuore manselainen, että eksoottisemmat paikat eivät ole vielä tiedossa. Hook on asiallinen, hieman erilainen. Sieltähän saa varata pöydät etukäteen näppärästi.
Elikäs ideoita kehiin!
Noo, kunhan heitin jotain pelinavaukseksi. Eiköhän sopeva mesta löydy. Joku voisi pistää paremmaksi. Sitten vain päivämääriä pöytään...Kuis olisi esimerkiksi vkolla 36? Tuleeko liian nopeasti?faaip de oiad kirjoitti:...Sen pari kertaa mitä Hookissa on tullut käytyä, olen joutunut toteamaan hinta vs. laatu+koko suhteen aika heikoksi. Paikka sinänsä on ihan vinkeä, mutta evästäessä lautasen tarjonta kiinnostaa enempi kuin sisustus...
mauri kirjoitti:Noo, kunhan heitin jotain pelinavaukseksi. Eiköhän sopeva mesta löydy. Joku voisi pistää paremmaksi. Sitten vain päivämääriä pöytään...Kuis olisi esimerkiksi vkolla 36? Tuleeko liian nopeasti?
faaip de oiad kirjoitti:Hyvä avaushan se oli. Viikolla 36 voisi loppuviikosta olla sen verran varallisuutta että kykenisi paikalle, en lyö vielä lukkoon.
mauri kirjoitti:No jos sitten vaikka torstaista aloittaisi 8.9.? Olisiko syömään ja juomaan lähtijöitä? Ja niitä maanmainioita ehdotuksia syömäily- ja juomailupaikaksi?
lake79 kirjoitti:Itse ainakin voisin lähteä ja paikaksi syömiseen ehdotan Siipiweikkoja, American Diner taitaa olla vähän turhan "rasvainen" paikka.
Syömään ja juomaan, 9.9 on vielä lomaakin, niin ei tarvitse töihin menoakaan miettiä.
dude kirjoitti:Itselleni viikko 36 on todella paha. Kalenteri huutaa nyt jo hoosiannaa, joten yritän väkisin ehdottaa viikkoa 35, mikä passaisi selkeästi paremmin. Mites muille?
Ruokailupaikaksi ehdotan gastropub-tyyppisiä Sohoa tai Tuulensuuta. Jälkimmäisestähän on lyhyt matka siihen yhteen nimeltämainitsemattomaan Naama-baariin juomaan sitä nimeltämainitsematonta Sauerjlaksdjajsdmkasld-juomaa.
mauri kirjoitti:Joku päätös pitää tietysti tehdä koht suht pian tai muuten menee pelkäksi huudoksi. Heh.
Juu ei; ei tämä stressin aihe tietenkään ole. Ajattelin lähinnä sen pöytien varauksen kannalta, että jonkinlainen plääni voisi olla paikallaan. Nyt kannattaisi tuoda toiveita pvämäärän ja paikan suhteen näytille; niin kunkin on huomattavasti helpompaa tsekata, että pääseekö vaiko eikö. ;)dude kirjoitti:Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, aikataulut muuttuvat viime metreillä joka tapauksessa, joten en ainakaan itse ota turhaa stressiä aiheesta.
lake79 kirjoitti:Itse tosin olisin kyllä myös perjantain kannalla, monella tosiaan töitä perjantaina ja eivät ehdi olemaan kuin muutaman tunnin, jos sitäkään. Mutta tämä oli vain yksi mielipide.
PeZu kirjoitti:Komppaan lake79ä. Perjantai/lauantai olisi parempi kuin noi arki-illat. Seuraava työpäivä menisi paremmin ja kun taas saa alkaa harrastuksien perässä pyörimään arkisin niin ei oikein kerkeiskään.
B1 kirjoitti:Eipä tässä ketjussa ole demokratia ikinä toiminut.
Parasta vaan että ehdottaa jotain paikkaa ja painutaan sinne. Aina on väkeä tullut paikalle, ei ole yksin tarvinnut olla siellä.
Pöydän varaus voi olla ihan hyvä idea, mutta niitä välistävetoja tulee aina. Varsinkin viime tingassa, niin ravintola ei välttämättä tykkää kun varataan pöydät 15 hengelle ja paikalla on 4. Varsinkin Siipiweikoissa, joka ei mikään megakokoinen ole.
En osaa vielä itsekään sanoa, mihin ehdin ja koska. Joten on parempi että se paikka sovitaan ja sitten sinne tulee väkeä tai ei.
PeZu kirjoitti:....Joku ottaa asian hoidettavakseen ja ilmoittaa täällä mikä paikka ja aika niin porukka tulee jos on tullakseen. Kuitenkin tuskin siellä tarvii yksin istua, aina on ollut porukkaa ihan mukavasti paikalla.
mauri kirjoitti:Syömäily- ja juomailuistunto perjantaina 16.9. klo 19 alkaen Siipiweikoissa. Ilmoittautua saapi meikäläiselle. Toteutuu tai ei. Itse menen joka tapauksessa, pakko on Siipiweikot katsastaa vertailun vuoksi. Ugh, heh.