Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 950
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tö Mein ting iss, että lössiä saahan kasaan; uskoakseni molemmissa paikoissa löytyy listoilta jotain naposteltavaa. Äänestys lienee sitten paikallaan, kun nähdään kyseisen viikon esmes puolivälissä, että ketä onkaan lähdössä retkueeseen. Jeps.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Tö Mein ting iss, että lössiä saahan kasaan; uskoakseni molemmissa paikoissa löytyy listoilta jotain naposteltavaa. Äänestys lienee sitten paikallaan, kun nähdään kyseisen viikon esmes puolivälissä, että ketä onkaan lähdössä retkueeseen. Jeps.

Kyllähän mä voisin kannattaa sittenkin Hookkia, ihan muitakin ajatellen siellä käsittääkseni on parempi valikoima muihin ruokiin (mm. salaatit), kuin pelkkiin siipiin ja voishan tota kokeilla vaihteluna Weikkoihin.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ossi kirjoitti:
Vilperille vinkki: Sipareissa saa tilata myös lasten annoksen.

Siipparit on kyllä tuttu paikka, tosin tällöin olen kantanut korteni ketoon ja tukenut HPK:n pronsseja tilaamalla ranskalaiset. Se, kun on sopivan pikkanen annos meikäläiselle.

Mutta mitä miittii tulee, taitaa tämä ajatusten tonava tällä kertaa jättää poppoon rauhaan. Ei työt ei ole esteenä, olen silloin ensimmäistä viikkoa kesälomalla. Sen verran vain häpeninkiä silloin, etten usko pääseväni. Pidän kumminkin korvan takana tätäkin, jos.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Passaan tällä kertaa, yleisen yleistilanteeni takia.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tsekkasin eilen Siipiweikot, mutta ei se ihan kyllä vakuuttanut. Mestassa ei ole sellasta sfääriä kuin Hookilla ja vääränmaalaiset vinkutkin listalla, heh. Olisi hyvä tietää ensi keskiviikkoon mennessä, että moniko lähtee, niin voisin sitten varata pöytää. Ok? Ainakin Hookissa on mesta täynnä klo 19, joten sinne on syytä varata paikat etukäteen. Eli varmistelkaapas vielä, ketkä lähtee, jeps.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tunteeks joku tuota Mauria? Alkaa pelottaan :D

Jou, kuka on tulossa perjantaina Hookiin?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
ozo kirjoitti:
Jou, kuka on tulossa perjantaina Hookiin?
Hook kyllä kiinnostaisi, mutta varmaksi en pysty vielä sanomaan. Päällekkäisiä menoja on ihan riittävästi, jatkis-miitti tosin listan kärjessä. Mutta kun parissa päivässä ehtii tapahtua aika paljon, tyydyn edelleen sanomaan vain "ehkä".
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Sen verran voin varoittaa, että kun mauri on vetässy tommosen Party Bagin naamaansa, niin seuraavana listalla ankat ja sitten sitkeemmät kissat pl. kotikissat.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Ei kykene paikalle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse tulen syömään ja en ole varma lähdenkö siitä enää eteenpäin, kovin hiljaiselta näyttää osallistujat ja toivottavasti sinne nyt edes muutama ihminen tulee.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ozo kirjoitti:
Tunteeks joku tuota Mauria? Alkaa pelottaan :D

Jou, kuka on tulossa perjantaina Hookiin?

Pienellä varauksella kannattaakin suhtautua meikkikseen.. ;p
Jeps...heh.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tilatiili kirjoitti:
Sen verran voin varoittaa, että kun mauri on vetässy tommosen Party Bagin naamaansa, niin seuraavana listalla ankat ja sitten sitkeemmät kissat pl. kotikissat.
Tilatiilihän se parhaiten maurin sielunelämän tuntee...Udelkaa siltä juu. :))
Hook kl 19? Se mesta ON sitten todella tunkunen, joten suunnitelma bee on oltava takataskussa. Mutta eiköhän Mansesta syötävää löydy..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Tilatiilihän se parhaiten maurin sielunelämän tuntee...Udelkaa siltä juu. :))
Hook kl 19? Se mesta ON sitten todella tunkunen, joten suunnitelma bee on oltava takataskussa. Mutta eiköhän Mansesta syötävää löydy..

Klo 19:00 sopii hyvin, sillon ilmestyn Hookkiin ainakin itse.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitakaahan hauskaa. Itse en talla hetkella ole Tampereella, joten en paase riemuihinne mukaan. Mutta nauttikaa. Niin teen minakin. Muistakaa tarjota uusille naamoille eraat herkkudrinkit.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
mauri tunnustaa tappionsa; ei riittäny meikäläisellä auktoriteetti saada porukkaa liikkelle. Heh. Katsellaan, kuinka syksy jatkuu ja löytyykö jengillä inspirationia... ;) Eli Hook-ilta tältä perjantailta peruttu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jep jep, päätin jättää itsekin illan väliin vähäisen osallistujamäärän takia ja myös kun haluan säästää rahojani, syksymmällä sitten ja mielellään niin että porukkaakin tulee mukaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
mauri tunnustaa tappionsa; ei riittäny meikäläisellä auktoriteetti saada porukkaa liikkelle. Heh. Katsellaan, kuinka syksy jatkuu ja löytyykö jengillä inspirationia... ;) Eli Hook-ilta tältä perjantailta peruttu.

Sattui varmaan vaan huono ilta. Vakionaamoista moni oli jossain muualla. Itsekin olin sopinut menoni jo kuukausia sitten.

Hravatska quittaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätä ketjua pitänee nostaa ylös. Sen verran kauan on viime miitingistä aikaa. Olisiko nyt näin syksyn edettyä ihmisillä enemmän aikaa? Itse en ehdota erikseen mitään aikaa tai paikkaa, koska aikatauluni on tällä hetkellä yleensä aika helppo sovittaa... mutta mitenpä te muut?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
B1 kirjoitti:
Aika hiljaista näyttää olevan...

Niin näyttää. Mutta miksi? Onko Ilves-ihmisillä joku kriisi päällä ja Kerhon miesten seura ei enää kelpaa? Tappara-ihmisiä nyt ei ole ennenkään ollut mukana, joten he kahvatkoon rauhassa missä kahvaavat, mutta...
 

Puster

Jäsen
Aktiivisuuttako täällä odotetaan? Mikä on miehillä (ja niillä muutamalla naispuoleisella) mielessä? Siis niitten normaalien asioiden lisäksi. Pitääkö taas tehdä suunnitelmat ja varaukset kuukaudeksi eteenpäin?

No kuinka sattuikaan, noin kuukauden päästä teen jälleen invaasion kaupunkiin. Ja yllättäen kyseisellä viikolla on Ilveksellä kaksin kappalein kotipelejä. Joten ruoka-peli-tappionkarvaskalkki-olut -linjaa voisi suunnitella.
Siis jos teistä on siihen...
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Puster kirjoitti:
No kuinka sattuikaan, noin kuukauden päästä teen jälleen invaasion kaupunkiin. Ja yllättäen kyseisellä viikolla on Ilveksellä kaksin kappalein kotipelejä.

Ja kyseessä oli mikä päivä?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kai tää on hiukan kuin liigaseuroilla, kaikki odottelevat verohelpotuspäivän takarajaa. Joka onkin jo kai ihan ovella. Ei muuta kuin barrikadeille ja keksitään sopiva teema. Itse ehdotan oluenjuontia. Te saatte ehdottaa päivämäärää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös