Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 277 427
  • 2 930

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ossi kirjoitti:
Ehdotankin nyt, että tehdään uusi aluevaltaus ja aloitetaan Konttorilta.

Käy

Ossi kirjoitti:
Olen nimittäin melko varma, että ainakin minä ja Puster mennään safkalle jonnekin ennen varsinaista kekkeröintiä. Seurataan tilannetta.

Niin minäkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itsekään en mitenkään älyttömällä budjetilla lähde iltaan, tottakai muutama pitää ottaa ja lisäksi olen luvannut eräälle tarjota saman juoman, mikä tarjottiin minulle ensimmäisellä käyntikerrallani viimeksi... :)

Jos en heti 18-19 ole konttorilla, niin ilmoittelen puhelimitse ihmisille jotka paikanpäältä tunnen, perjantaina näemme!
ps. Tahtoo maistaa saueria.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Joutunen passaamaan tällä kertaa. Liian paljon tekemistä, liian vähän aikaa.
Eikä sitten mitään luentoja ajankäytöstä ja -hallinnasta. Sain kuunnella sellaista jo viikonloppuna, prkl.

Mutta pitäkäähän hauskaa, mutta älkää liian :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ossin kanssa väännettiin kättä ja kolme ruokapaikkaa tulivat esille:
Coyote Hämeenkadulla, Zarillo ja Soho ihan Konnellssin vieressä.
Mulle käy kaikki.
Kojootissa sais pippuripihviä habanerokastikkeella.... nam.

Kellonaika? klo 16 jälkeen kaikki käy.
 

Puster

Jäsen
B1 kirjoitti:
Ossin kanssa väännettiin kättä ja kolme ruokapaikkaa tulivat esille:
Coyote Hämeenkadulla, Zarillo ja Soho ihan Konnellssin vieressä.
Mulle käy kaikki.
Kojootissa sais pippuripihviä habanerokastikkeella.... nam.

Kellonaika? klo 16 jälkeen kaikki käy.

Mistä minä noista tiedän, tehän tässä niitä mooseksia olette...

Jos noissa kaikissa pitää käydä, niin sitten varmaan täytyy aloittaa jo reilusti ennen neljää. Mutta mikäli arvon valas tarkoitti, että mihin vain klo 16 jälkeen niin sitten ehdotan ajankohtaa 17:00. Paikan saatte valita mutta minä äänestän habaneroo.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Puster kirjoitti:
Mistä minä noista tiedän, tehän tässä niitä mooseksia olette...

Jos noissa kaikissa pitää käydä, niin sitten varmaan täytyy aloittaa jo reilusti ennen neljää. Mutta mikäli arvon valas tarkoitti, että mihin vain klo 16 jälkeen niin sitten ehdotan ajankohtaa 17:00. Paikan saatte valita mutta minä äänestän habaneroo.
Kuulen valaan valitusta merten takaa. Vai että mooseksia. Noh, ollaan herralle mieliksi ja mennään vain yhteen ruokamestaan. Ja olkoot se minunkin puolestani Coyote Bar, kun siellä ei ole tullut vielä käytyä. Zarillon lista on hiukan liian tuttu. Sohon lista on ihan ok, voin suositella kertakokemuksen perusteella. Mutta siis viideltä habanerolle ja varmaan kuuden paikkeilla Konttorille. Jos uudet naamat arkailevat, yhteystietoja voi pyydellä vaikka yv:llä, jos ette muuten usko meitä tunnistavanne. Tai jos vaikka liitytte myöhemmässä vaiheessa iltaa mukaan.

Game on.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Coyote viideltä sopii paremmin kuin hyvin. Olishan se ollut kiva saada Evenuelkin mukaan, ettei tarvis olla ainoo nainen seurueessa, mutta ehkä selviän jotenkin tästä(kin). Toivottavasti muutkin sitten kestää mua.
 
Viimeksi muokattu:

Grumpy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jaa enpä taida uskaltaa tulla. Voisi ollakin ihan mielenkiintoista, mutta kun on tämmöinen ujo nainen, niin saattaa jäädä väliin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Grumpy kirjoitti:
Jaa enpä taida uskaltaa tulla. Voisi ollakin ihan mielenkiintoista, mutta kun on tämmöinen ujo nainen, niin saattaa jäädä väliin.

Höp, sinne vaan.
Eikös se oo enemmänkin niin että miehet menee naisia karkuun, kun niistä saa tyttöbakteereita jos on lähempänä kuin 10 metriä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Grumpy kirjoitti:
Jaa enpä taida uskaltaa tulla. Voisi ollakin ihan mielenkiintoista, mutta kun on tämmöinen ujo nainen, niin saattaa jäädä väliin.

Höpönpöpöt. Tälläisen porukan kun tapaat, haluat päästä jatkossakin aina jokaiseen miittiin. Ja varsinkin kun nyt mukaan on tulossa se sitkeä sissilauma, joka käy lähes jokaisessa miitissä. (Paitsi ehkä Puster, kun se snobailee Irlantireissuillaan ja juo siellä viskiä paljon....)
EN OLE KATEELLINEN!!!
 

Grumpy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No ehkäpä sitä pitäisi kerätä rohkeutensa ja saapua paikalle. On sitä ennenkin tullut lähdettyä mukaan mihin sattuu ja rempseiltähän te kaikki vaikutatte. Mistäs tämän porukan tunnistaa?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Grumpy kirjoitti:
Mistäs tämän porukan tunnistaa?
Helppohan meidät on tunnistaa. B1 on se Timo Rautiaisen kadonnut kaksoisveli. Me muut ollaan muuten vain komeita.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ossi kirjoitti:
Helppohan meidät on tunnistaa. B1 on se Timo Rautiaisen kadonnut kaksoisveli. Me muut ollaan muuten vain komeita.

jaaha...kasvatankin hiukset perjantaiksi ja leikkaan parran pois. Hämään teitäkin.

Jooh, tuo Ossin komea analyysi pitänee paikkansa. Paitsi että ei ne loput ny niin komeita ole...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
B1 kirjoitti:
Jooh, tuo Ossin komea analyysi pitänee paikkansa. Paitsi että ei ne loput ny niin komeita ole...
Jos tämä helteistä ja kohonneesta sisälämpötilasta aiheutunut unettomuus ei kohta tokene, meidän näköis-julkkiskaartimme saa uuden Jari Porttilan näköisen silmäpussi-ihmeen. Sepä vasta olisi skandaali.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
B1 kirjoitti:
jaaha...kasvatankin hiukset perjantaiksi ja leikkaan parran pois. Hämään teitäkin.

Jooh, tuo Ossin komea analyysi pitänee paikkansa. Paitsi että ei ne loput ny niin komeita ole...

Ei ollakkaan komeita ja johan sulla oli hiukset ja voin sanoa etten tunnistaa meinannut, vielä parta tuosta pois niin en minäkään löydä teitä jatkismiitissä, paitsi tietenkin jos kuulen erään nimeltä mainitsemattoman herran huutavan naama punaisena kun lasten listaa ei ole.

Edit: Porttila-look-a-like on paikalle tervetullut, kunhan ei tee meistä juttua eteenpäin, sitä vasta se skandaali syntyisikin.
 
Viimeksi muokattu:

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Täällähän on vallan riehaannuttu. Minä en ainakaan aio huijata ketään, paitsi ehkä itseäni jossain vaiheessa iltaa.

Grumpy: Jos haluat jo syömään tulla, niin voidaan vaikka nähdä siinä ovella. Tai siis ainakin minä voin. Tunnistan kyllä noista herroista ainakin muutaman, joten oikea porukka kyllä löytyy. Minut tunnistaa pitkästä ponnarista ja silmälaseista.

Mutta jos tulet vasta Konttoriin, niin ei meitä voi olla huomaamatta. Ollaan siis se hiljaisin ja sivistynein porukka.
 

Grumpy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
jossu kirjoitti:
Mutta jos tulet vasta Konttoriin, niin ei meitä voi olla huomaamatta. Ollaan siis se hiljaisin ja sivistynein porukka.


Varmasti.

Täytyy vielä huomenna katsoa milloin ja mihin ehdin. Tiedä sitten miten hyväksytte mukaan 20 ja ehkä hieman omalaatuisen naisen. Syömäänhän voisin ainakin tulla, varsinkin kun ruoka sattuu olemaan suurin iloni (tästä voisi tehdä jotain johtopäätöksiä kokoani ajatellen), mutta mutta.. Konttoriinhan en taida edes päästä nuoresta iästäni johtuen :)
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Grumpy kirjoitti:
Täytyy vielä huomenna katsoa milloin ja mihin ehdin. Tiedä sitten miten hyväksytte mukaan 20 ja ehkä hieman omalaatuisen naisen. Syömäänhän voisin ainakin tulla, varsinkin kun ruoka sattuu olemaan suurin iloni (tästä voisi tehdä jotain johtopäätöksiä kokoani ajatellen), mutta mutta.. Konttoriinhan en taida edes päästä nuoresta iästäni johtuen :)

Omalaatuisuus on vaan plussaa tässä porukassa. ;)

Hitsi, nyt vasta tajusin tarkastaa, että se Konttorin ikäraja on tosiaan 22. Itse täpärästi täytän vaatimukset, mutta olishan se kiva ollu saada toinenkin nainen mukaan. Mutta tule ihmeessä ainakin syömään. Jos haluat, niin voitaisiin siellä sitten vaihtaa numeroita ja voisin informoida kun vaihdetaan paikkaa ns. sopivampaan. Sikäli mikäli herrat eivät siirry K-24 paikkaan ja tiputa muakin kyydistä. :)
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
jossu kirjoitti:
Omalaatuisuus on vaan plussaa tässä porukassa. ;)

Hitsi, nyt vasta tajusin tarkastaa, että se Konttorin ikäraja on tosiaan 22.

Omalaatuisuus on aina plussaa. Konttorin ikäraja on vain ravintolan oma, ja jos ja kun porukan keski-ikä on kuitenkin huomattavasti suurempi (kiitos noiden parin vanhuksen), ei mitään ongelmia varmastikaan tule. Lakihan ei siis määrää heittämään alle 22v. ulos.

Itsehän kävin Konttorissa usein jo 20-vuotiaana.

Niin, itse yritän mahdollisimman pian saada selville, pääsenkö mukaan vai en. Joka tapauksessa tulen korkeintaan vain syömään. Konttoriin tuskin ehdin, koska viimeistään 19:45 lähtevällä bussilla pitää poistua Kanta-Hämeen suuntaan. Enkä mitään ryyppäämistä pysty tällä kertaa harrastamaan, aamulla aikaisin pitää olla ajokunnossa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Omalaatuisuus on vaan plussaa tässä porukassa. ;)

Hitsi, nyt vasta tajusin tarkastaa, että se Konttorin ikäraja on tosiaan 22. Itse täpärästi täytän vaatimukset, mutta olishan se kiva ollu saada toinenkin nainen mukaan. Mutta tule ihmeessä ainakin syömään. Jos haluat, niin voitaisiin siellä sitten vaihtaa numeroita ja voisin informoisin kun vaihdetaan paikkaa ns. sopivampaan. Sikäli mikäli herrat eivät siirry K-24 paikkaan ja tiputa muakin kyydistä. :)

Ketään ei haluta tarkoituksellisesti hylätä, joten Grumpy tosiaan tule ainakin syömään ja uskon ettei konttorin suhteen ongelmaa tule ja tekeehän se elämästä aina jännempää kun ei ennakkoon tiedä varmaksi :)
 
Viimeksi muokattu:

Grumpy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän sitä sitten syömään voisi tulla ainakin. Saisi jotain tekemistä aina niin ankeisiin perjantai-iltoihin.

jossu: Olisi todella mukava,jos nähtäisiin jo siinä ovella niin ei tarvi haihatella yksin siellä sisällä jokseenkin tyhmän näköisenä. Sovitaanko siis treffit 17.00 ravintolan oven edessä? Minut siis tunnistaa lähes vaaleista (hiukan tummaa myös mukana) kiharista hiuksista ja melko lyhyestä olemuksestani.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Grumpy kirjoitti:
jossu: Olisi todella mukava,jos nähtäisiin jo siinä ovella niin ei tarvi haihatella yksin siellä sisällä jokseenkin tyhmän näköisenä. Sovitaanko siis treffit 17.00 ravintolan oven edessä? Minut siis tunnistaa lähes vaaleista (hiukan tummaa myös mukana) kiharista hiuksista ja melko lyhyestä olemuksestani.

Asia selvä. Kohtaamme siinä sitten. Eiköhän me näillä ohjeilla toisemme tunnisteta - ja tuskin siinä niin hirveästi muita ihmisiä seisoskelee siihen aikaan. :)

Olis jo huominen.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Vahvistetan tuloni, tosin voi olla, että tulen vasta kahdeksan tienoilla, jopa sen jälkeen tankkaamaan nestettä. Aamuvuoro ja punttitreeni saattavat viedä sen verran mehut päivällä, että parempi syödä ihan kotioloissa ja levehtää hetken aikaa ennen.

Oluelle, jos toisellekin olisi tarkoitus tulla, mutta annetaan teille hieman etumatkaa ja ruokarauha. Mikäli aikaa saapumiselleni pitäisi arvioida, jotta osa ehtii karkuun ja muut jaksaisivat minua humalpäissään katsella, saapunen kahdeksan ja yhdeksän välillä. Todennäköisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös