Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 284 304
  • 2 930

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti dude
Niin.. mikäs aika sovitaan? Yritän saada tuon päivän vapaaksi. katsotaan.

Siis tuo 1.6.?

Minulle käy klo 16 jälkeen.
Olen kovastipaljon avoin ehdotuksille.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse pääsen töistä noin klo 17. Liukuvista työajoista johtuen voin toki tarvittaessa lähteä aiemminkin. Ajattelin tosin, että jos vaikka haukkaisin jonkun kebabin matkalla terassille. Eli riippuen paikasta olisin ehkä noin 17.30 paikalla.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Mikäli satun onnistumaan ko. päivää koskevissa vapaapäiväneuvotteluissani, olen valmis kuin lukkari sotaan vaikka heti aamukymmeneltä. Jos ko. päivän saaminen vapaaksi ei syystä tai toisesta onnistu, ilmoittaudun paikalle vasta seitsemän jälkeen.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Barcelonassa ja El Alamossa Madridin lähellä oli aivan helvetin hyvää grillattua mustaa makkaraa tarjolla. Aijai...väittäisin jopa että parempaa kuin...

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
No perkele.. ennustelevat sadetta keskiviikolle. Emme kuitenkaan liene sokerista, emmekä mistään keinomakeutusaineesta, joten liikkeelle on lähdettävä. Perkele. Mennään sitten vaikka Naama-paariin*.

Allekirjoittanut on tarvittaessa valmis aloittamaan vaikka klo 09.00 Alepubista, mutta koska jotkut lienevät silloin töissä, ehdotan klo 18.00:ä? Kelpaako?

*) Amatööreille tiedoksi, että jotkut ryhmän ulkopuoliset henkilöt kutsuvat ko. alkoholinautiskelujuottolaa Kahdet kasvot-nimellä.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti vilperi#18

Nim. Pitäisikö meidän vaihtaa sauer kleopatran kuukautisiin?

Vaihtakaa vain, niin en käy teidän kanssa enää missään. Tosin emmä kyllä tiedä, oletteko edes halunneet meikäläistä seuraksi. Mukana olen kuitenkin aina ollut.

Juu, olen selkä. Löysin mainioita korvaajia sauersfsegtille, mutta en osaa sanoa mitä ne olivat. Sauer oli omena-pohjainen, näissä oli persikkaa, sitruunaa, appelsiiniä, greippiä(ehkä), ananasta(muistaakseni).
Niitä ei saa kuitenkaan Suomesta, joten unohdetaan se.

1.6? Minä hain sitä syömisjuttua, ja ajattelin että Ossi ja Puster olisivat mukana. Ja heti se on muutettu vain juomiseksi. Senkin alkkikset!! HÄVETKÄÄ!

Ai niin, tottakai tulen olutta juomaan ko. päivänä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Varoituksen sana

Minä olen huomenna tulossa Tampereen seudulle - Vesilahdelle. Tuskin tulen Tampereen yöhön, mutta kaikkea voi sattua.

Teitä on varoitettu, joten voitte syyttää vain itseänne, jos huomenna joudutte minun seuraani.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti MokkaSiili
Saanen ehdottaa Blondin Kostoa?

Pyh, naisten juomia...

Tuo ei ole mitään verrattuna näihin meidän drinkkeihimme. Minulla on muuten jo uusi drinkki-idea hautumassa. Pelkään vaan, että tämän drinkin hinta menee yli budjettini...

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti B1

1.6? Minä hain sitä syömisjuttua, ja ajattelin että Ossi ja Puster olisivat mukana. Ja heti se on muutettu vain juomiseksi. Senkin alkkikset!! HÄVETKÄÄ!

Ai niin, tottakai tulen olutta juomaan ko. päivänä.

Oluenjuonnin jälkeen voi mennä sivistyneesti karvakäsille kepapille ja näin on sekin kuitattu.

Voidaan mennä syömään sitten vaikka... seuraavalla viikolla?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Syöminen käy minulle kyllä, mutta mielellään vasta 20.6. jälkeen. Saan tuolloin ensimmäisen palkkani ja mielellään vähän pihistelee ruoassa sitä ennen...

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti Sistis
Syöminen käy minulle kyllä, mutta mielellään vasta 20.6. jälkeen. Saan tuolloin ensimmäisen palkkani ja mielellään vähän pihistelee ruoassa sitä ennen...

Että ruuan suhteen voi pihistellä, mutta kaljalle lähdet kyllä? :P

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Evenuel
Että ruuan suhteen voi pihistellä, mutta kaljalle lähdet kyllä? :P

Kyllä. Asiat tärkeysjärjestykseen. ;)

Eipä silti, ei tuosta olut-reissustakaan mitään ränniä tule. Max. pari kaljaa.... *toivottavasti*

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Sistis

Luottokortit on keksitty.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti dude
Luottokortit on keksitty.

No perkeles, totta. Kaipa sitä Master Cardia voi vinguttaa, jos tulee tiukka paikka... vaikka jostain syystä pyrin aina välttämään luoton ottoa.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Meikäläinen on toistaiseksi liian nuori liittymään mukaan päiväkerhoonne, mutta kyllä senkin aika vielä koittaa, älkää peljätkö.

Onko kellään mitään menoo 15.3.2009? Jos ei, niin...;)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti MokkaSiili
Naisfobia?

Ei tietenkään.

Tarkoitin tällä vaan, että tuo mainitsemasi drinkki on aikas kevyttä kamaa näihin meidän drinkkeihin verrattuna.

Vähän sama, kuin vertaisi Sinistä enkeliä ja Tervasnapsia.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Onhan tuonnimisiä drinskuja erilaisia. Osa niistä jopa kamalia, osa taas hyvänmakuisia. Se on kai siinä mitä blondin kostolta odottaa? Täytyy tietenkin odotuksissa ottaa huomioon henkilön aikaisempi historia, varsinkin rakkauselämässä.

Mutta, hei, vaaleanpunainen hyvänmakuinen juoma ei voi olla väärä.
Tai voihan sen värjätä muunkin väriseksi.

Kylmää sellasen tiukankin saan aikaan, sellaisen mistä kukaan järjellinen olento ei voi pitää. Kunnon äijäjuoman.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olenpa tulossa mukaan ensimmäistä kertaa, saas nähdä selviääkö kotiin asti illan jälkeen, kun tuo viinapää tuntuu olevan välillä yhtä hyvä kuin 12-vuotiaalla.
Illanviettoon tosin pääsen vasta hieman myöhemmin, sillä töistä olen kotona vasta kuuden jälkeen.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tulossa ollaan. En varmaan pääse kovin hyvin palstalle pariin päivään, palaan työmatkalta keskiviikkona iltapäivällä. B1 halusi syömään, multa se onnistuisi ehkä kuuden jälkeen. Riippuu hiukan siitä, mihin junaan ehtii banaanisatamasta.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No kyllä mää voisin mennä syömään, josko olut maistuisi sen jälkeen huolella.
Olisko muita tulossa jos Plevnaan klo 18?

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Pitkän työpäivän jälkeen ruoka kyllä maittaisi, mutta kun tuolla Plevnassa ei taida olla mitään kiinteää nautittavaa tällaiselle viherpiipertäjälle, niin taidan passata ja siirtyä suoraan nestetankkaukseen :)

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Yksi uusi naama ilmottautuu täältäkin mukaan. Paikalle selviän tosin vasta noin klo 23.30, kun tuli varattua risteily vähän huonoon saumaan. ;) Pakko se nyt kuitenkin on paikalle tulla, vaikka sitten puolikuolleena.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy