Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 284 283
  • 2 930

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Ainakin minä siis lepuutan hermojani rassaavan palaverin jälkeen n. klo 18 alkaen Kustaassa, Näsilinnankadun ja Kauppakadun kulmassa. Ja seura on siis enemmän kuin tervetullutta :)

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pitäkäähän hauskaa. Meikäläisellä on velvollisuuksia. Olen aina nimittäin kokenut velvollisuudekseni nauttia ilmaista alkoholia, kun sitä on tarjolla. Tosin tällä kertaa se vaatii vastapalveluksena siedettävän määrän ruumiillista työtä. Mutta toisaalta, kirveen kanssa on aina ollut hauska heilua.

Tänään siis Kerho ja Ilves ottivat yhteen vaihtelevalla kokoonpanolla. Enimmäkseen tilanne taisi olla tasan, siellä sun täällä. Mitä nyt Ilves aloitti pelin tuntia ennen Kerhoa. Tsekki-vahvistuksiakin oli paikalla, mutta ne taisivat olla lähinnä hangaroundeja.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Nostanpa tätä ketjua hieman ylemmäs, jotta kaikki potentiaaliset kaljottelijat näkisivät tämän ja klo 18 ottaisivat suunnakseen Kustaan!

Anyone?

Olenko minä yksin?

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Siis ollaanko täällä nyt menossa syömään ja terassille jonain päivänä vaiko ei? Ja onko se jonain päivänä kenties lähiaikoina vaiko kuukausien päästä?

Päättäkää saatana!

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Perkele, terassille vaikka tänään :)

Ei mutta tosissaan, 1.6. olisi mainio päivä isommalle miitille, vaiko eikö?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Evenuel
Perkele, terassille vaikka tänään :)

Ei mutta tosissaan, 1.6. olisi mainio päivä isommalle miitille, vaiko eikö?

Niin, minä jo ikään kuin käsitin, että tuo 1.6. lyötiin alustavasti lukkoon. Päivä ainakin on hyvä.

Tänään ei ehdi terassille.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Ei tänään ehdi terassille, mutta sovitaan alustavasti 1.6. Walas-velikin on tullut Epsanjasta.

En ehdi kuin vasta seitsemän jälkeen ja seuraavana päivänä on työpäivä. Joten ihan lärvejä ei voi vetää.

Suosikkijoukkue
ILVES
Kai maar määkin poikkeen tuun mihin sitten mennäänkään, mutta samaa virttä laulelen kuin dudekin. Meinään, kuten jo aikasemmin mainitsin, seuraavana päivänä saa kuuteen töihin mennä.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vilperi#18
Kai maar määkin poikkeen tuun mihin sitten mennäänkään, mutta samaa virttä laulelen kuin dudekin. Meinään, kuten jo aikasemmin mainitsin, seuraavana päivänä saa kuuteen töihin mennä.

Juu, toki ollaan kiltisti. Duunia on itse kullakin... meikäläisellä on onneksi liukuva työaika, mutta on se puoli kymmenenkin (mikä on periaateessa se aika jolloin viimeistään pitää olla paikalla) turhan aikainen töihin meno, jos enemmän kupittaisi.

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen ymmärtänyt, että uudetkin naamat olisivat tervetulleita. Mutta napsahti prkl iltaviikko töissä, juuri tuolloin 1.6, niin jääpä sitten väliin... kaupungissa olisin kuitenkin vasta klo 23 jälkeen.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Töitä, töitä seuraavana päivänä. Ja iltapäivällä pitäisi olla oikein edustamassa ja kaikkea.

Mutta, mutta... Näkisin aiheelliseksi sopia jonkinlaista selkeää tapaamispaikkaa tahi jotakin. Minä en ainakaan meinaan enää kehtaa keneltäkään mennä baarissa kysymään, että anteeksi, mutta et sattumoisin kirjoita Jatkoaika.comiin. Sen verran noloa oli viimeksi.

Jos tuolloin on terassikeli, niin ehdottaisin sitä Hämeenpuistossa olevaa terassihässäkkää, mikä sen nimi nyt sitten olikaan, siinä Metson tykönä. Ja jos taivas päättääkin pudottaa vettä niskaan, niin siinä on Dublinin Ovet vieressä :)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Evenuel

Jos tuolloin on terassikeli, niin ehdottaisin sitä Hämeenpuistossa olevaa terassihässäkkää, mikä sen nimi nyt sitten olikaan, siinä Metson tykönä. Ja jos taivas päättääkin pudottaa vettä niskaan, niin siinä on Dublinin Ovet vieressä :)

Espan terassi. Hieno mesta, jos on hieno sää. Siellä minäkin olin aikanani ensimmäistä kertaa Jatkoaika-miitissä.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Sistis
Espan terassi. Hieno mesta, jos on hieno sää. Siellä minäkin olin aikanani ensimmäistä kertaa Jatkoaika-miitissä.

Ja siitä on lyhyt matka naamoihin juomaan Saueria.

Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti dude
Ja siitä on lyhyt matka naamoihin juomaan Saueria.

Naamoistahan ei enää kuulemma saa saueria. Törkeintä, mitä olen koskaan kuullut. Missään. Kornia ilmeisesti saa, mutta sitä en tiedä, joutuuko sitä juomaan jäiden kanssa.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Naamoistahan ei enää kuulemma saa saueria. Törkeintä, mitä olen koskaan kuullut. Missään. Kornia ilmeisesti saa, mutta sitä en tiedä, joutuuko sitä juomaan jäiden kanssa.

Mitäs helvettiä? Suorastaan skandaali.

Missä me tästä lähtien käymme?

Suosikkijoukkue
ILVES
Re: Törkeintä mitä olen Suomessa IKINÄ nähnyt!!!

Dude, näin toverimme Valas kirjoitti muutama sivu takaperin.

Viestin lähetti B1
Otsikko viittaa siihen että Naamoista on lopetettu Sauerin tilaaminen!!! KYLLÄ! NAAMOISTA EI SAA ENÄÄ SAUERIA!
Siellä on tilalla joku ranskalainen sgjilrgnladngadnfhkjanhjkzfdnhkljzdnhksnhslfkhnlfghnlsfgh-juoma, joka muistuttaa etäisesti Saueria. Maku on sama, ihan OK. Mutta jälkimaku on aivan liikaa makea.

Oltiin työkavereiden kanssa liikkeellä ja tuota oli tarjolla. Perkele.
Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa? Mikä on uusi tukikohta tämän jälkeen kun Naamoista ei saa enää Saueria?

Niin olisiko käynyt niin, että Naamojen vakikyypparimme olisi vienyt juomansa Sohoon. Pitänee tehdä Naamojen lähialueelta pienoinen kyselykierros. Sen tiedän, että ainakin YO-taloa vastapäätä jumalten nektaria löytyy, sillä tyhjensimme viime syksynä yhden pullon serkkujeni ja veljeni kanssa. Paikan nimi ei nyt valitettavasti tule mieleeni.

edit: Pistetään Jari Porttila tai Hannu Karpo selvittämään syytä.

Viimeksi muokattu:

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Mahdollisesti ja ilmeisesti skrrräädkjjghfå´juoma on loppunut sieltä sun täältä sillä sitä ei löydy normaalien hankintareittien kautta.

Etsikää sellainen paikka missä sitä ei kukaan ole juonut ja juokaa se loppuun.

Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti MokkaSiili
Mahdollisesti ja ilmeisesti skrrräädkjjghfå´juoma on loppunut sieltä sun täältä sillä sitä ei löydy normaalien hankintareittien kautta.

Johtunee siitä, että olemme vierailleet niin monessa paikassa ja lähes joka paikasta se on saatu loppuun. Jopa naamoista Ilves-mafian tehdessä yllätysiskun.

Nim. Pitäisikö meidän vaihtaa sauer kleopatran kuukautisiin?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Nim. Pitäisikö meidän vaihtaa sauer kleopatran kuukautisiin?

Sitähän tässä on jo hiljalleen tehty. Minä köyhänä opiskelijapoikana tarjosin kierroksen Kleopatran kuukautisia kaikille joskus keväällä. Tulee muuten selkeästi halvemmaksi. Szgloijgdjigphjppisuisaueria kun pitää ostaa niin monta snapsia, kuin mitä on juojia. Kleopatran kuukautisista kun saa yhdestä lasista yhden kierroksen kaikille. Ja jos Puster ei ole mukana, menee vielä muutaman kierroksen kiellon päällekin.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Mitä ihmettä on Kleopatran kuukautiset?

Perverssejä olette... :D

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Evenuel
Mitä ihmettä on Kleopatran kuukautiset?

Perverssejä olette... :D

Nii ollaanki!

Noh, ehkäpä saat tutustua kyseiseen aiheeseen joskus. Se on nimittäin niin, että jokaisen tuoreen kasvon pitää nauttia tuollainen miitingeissä.

Kyseessä on minun luomani drinkki, jonka nimi syntyi jossain hämärässä yhteydessä. Mainitsin tuosta drinkistä jossain ketjussa, jonka inspiroimana Ossi avasi hienon ketjun, nimeltään 'Kamalimmat paukut'. Tuo resepti löytyy sieltäkin.

Noh, kerran tarjosin miittingissä kyseisen cocktailin ja nykyään siitä on tullut jonkinlainen kulttidrinkki myös näissä piireissä.

Mulla on vaan huono maku...

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti Sistis

Noh, ehkäpä saat tutustua kyseiseen aiheeseen joskus. Se on nimittäin niin, että jokaisen tuoreen kasvon pitää nauttia tuollainen miitingeissä.

Jasso. Mielenkiinnolla odotan...

Drinkkejä jos jonkinlaisia on tullut maisteltua. Kolme vuotta jopa opiskelin niiden tekemistä :)
(okei, opiskeltiin me muutakin, tuo vaan oli kivointa...)

Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Sistis
Kleopatran kuukautisista kun saa yhdestä lasista yhden kierroksen kaikille. Ja jos Puster ei ole mukana, menee vielä muutaman kierroksen kiellon päällekin.

Älä nyt, itsekin olen kerran juonut kolme neljäsosaa kyseisestä drinkistä ja vielä suhteellisen nopeaan tahtiin. Pyötäseurueessamme oli tuolloin kuusi henkeä minun lisäksi (yhdellä oli synttärit ja olihan hänelle pakko drinkki tarjota, kun hän alku illasta niin kuuluvalla äänellä ilmoitti) ja lisäksi apajilla kävi myös pari muutakin tuttua. Tarina tuttu, tarjoaja sai juoda, kun ei hyvää alkoholia pois halunnut heittää.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Niin.. mikäs aika sovitaan? Yritän saada tuon päivän vapaaksi. katsotaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy