Nyt kun pääsin taas koneen ääreen, niin voin minäkin ilmasta kiitollisuuteni!
Suuri kiitos teille, herrat. Niin ja jossu :) Aina mukava tavata uusia ihmisiä.
Minulla ainakin oli oikein mukava ilta. Tosin aamu ei sitten ollutkaan. Sitä hirveessä krapulassa katseli, kuinka krapulakeiju oli käynyt vaihtamassa rahat kuitteihin. Ja heräsi jälleen kysymys, että onko nykyään ravintolahenkilökunta niin ilkeää, että antavat vielä tuollaiset muistutukset seuraavaa aamua varten. Ihan kuin se paha olo ja morkkis ei riittäisi. Ei, muistutetaan nyt vielä kuinka paljon meni rahaa...
Ja yksi asia mua ihmetyttää. Missä ihmeen välissä kerkesin juomaan itseni niin tuubaan? Minä kun mielestäni kovin sivistyneesti hörpin olutta...
Jos vain seura kelpaa, niin olen ehdottomasti valmis lähtemään liikenteeseen uudestaan. Minulle tosin taitaa käydä vasta kesäkuun puolenvälin jälkeen.
Olisiko mitään ideaa joku lauantaipäivä mennä johonkin, vaikkapa Sorsapuistoon, istuskelemaan ja nauttimaan auringosta, mukavasta seurasta ja oluesta?
Edit: Ja se kulttijuoma oli erittäin mielenkiintoista. Varsinkin kun selitin sitä seuraavana päivänä siskolleni ja se maku muistui elävästi mieleen...
Suihinotot oli muuten kans kivoja. (ymmärtäköön kukin mitä haluaa)