Viestin lähetti B1
No kyllä mää voisin mennä syömään, josko olut maistuisi sen jälkeen huolella.
Olisko muita tulossa jos Plevnaan klo 18?
Viestin lähetti Evenuel
Pitkän työpäivän jälkeen ruoka kyllä maittaisi, mutta kun tuolla Plevnassa ei taida olla mitään kiinteää nautittavaa tällaiselle viherpiipertäjälle, niin taidan passata ja siirtyä suoraan nestetankkaukseen :)
Viestin lähetti Olkku
Luetaanko Nakkila Tampereen seutuun ?
Viestin lähetti Sistis
Mutta joo, en vielä tiedä tulenko syömään. Missäs se olustelu tapahtuu?
Viestin lähetti dude
Olustellakin voisi Plevnassa. Siellä on kattava valikoima omia oluita.
Viestin lähetti jossu
Yksi uusi naama ilmottautuu täältäkin mukaan. Paikalle selviän tosin vasta noin klo 23.30, kun tuli varattua risteily vähän huonoon saumaan. ;) Pakko se nyt kuitenkin on paikalle tulla, vaikka sitten puolikuolleena.
Viestin lähetti lake79
Muistahan sitten että tullaan yhtenä osana ja ei uiden ;D
Viestin lähetti jossu
Meinaatko että uisin Turusta Tampereelle vai linja-autoasemalta teidän tykö vai mitä häh? :P Joo, no en ajatellut talviturkkia tällä reissulla heittää.
Viestin lähetti Sistis
Kaipa minäkin sinne Plevnaan tulen ja ihan syöpöttelemään. Klo 18 on sovittu aika, vai miten on? Itse pääsen duunista jo joskus viiden jälkeen ja olisin periaatteessa valmis tulemaan suoraan sieltä.
Viestin lähetti Evenuel
Eli siis nähdään Plevnassa viiden jälkeen ja loput tulevat kun tulevat? Juodaan vaikka oluset siinä muita odotellessa. Minä kun periaatteessa pääsen töistä jo neljältä, niin mielelläni menen baariin jo ennen klo 18...
Viestin lähetti Sistis
Juu, sopii hyvin. Tosin en taida ehtiä millään ennen puolta kuutta. Voi mennä jopa jonnekin varttia vaille kuuteen. Tulin tänään vähän myöhässä töihin ja pitää vähän kompensoida ja kerryttää noita tuntikertymäsaldoja...
Olepa hyvä! Vaikka itse sanonkin, niin kyllä se lähettämäni kuva oli paljon suloisempi kuin se, minkä sain paluupostissa takaisin...Viestin lähetti Ossi
Erityiskiitokset Designerille ensimmäisestä mms:stä kaksi päivää vanhaan puhelimeeni! Message from the dark side there is.
Viestin lähetti Designer
Eilen vaan oli noin seitsenkiloinen ja äänekäs syy pysyä kotona. Saa päätellä mitä haluaa 8)
Viestin lähetti Sistis
Uudet kasvot saivat nauttia hienoa hyvältä näyttävää kulttijuomaamme.
Viestin lähetti Sistis
Koskas otetaan uusiksi? Joku perjantai?
Viestin lähetti B1
Ai niin Jossu, olen pahoillani. Mun oli pakko lähteä kun kotiinkuljetusta ei olisi ollut :(
Viestin lähetti Ossi
Ei musta oo alkoholistiksi, kun kolmas päivä on jo liikaa.