Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 277 457
  • 2 930

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti B1
No kyllä mää voisin mennä syömään, josko olut maistuisi sen jälkeen huolella.
Olisko muita tulossa jos Plevnaan klo 18?

Mennään Plevnaan syömään ja sen jälkeen näiden hippien kanssa olustelemaan.

EDIT: Hipitkin saa tulla Plevnaan olustelemaan. Siellä on myös vegeruokaa. Valitettavasti.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Evenuel
Pitkän työpäivän jälkeen ruoka kyllä maittaisi, mutta kun tuolla Plevnassa ei taida olla mitään kiinteää nautittavaa tällaiselle viherpiipertäjälle, niin taidan passata ja siirtyä suoraan nestetankkaukseen :)

Mielestäni Plevnassa on myös kasvisruokavaihtoehtoja. Täyttä varmuutta en osaa sanoa.

Mutta joo, en vielä tiedä tulenko syömään. Missäs se olustelu tapahtuu? Ei taida ihan terassikeli olla kuitenkaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Olkku
Luetaanko Nakkila Tampereen seutuun ?

Heh, yhtä hyvinhän voisi kysyä kuuluko Nakkila Turun seutuun ;), kun välimatkoilla kyseisiin paikkoihin ei ole eroa kuin 10km.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Sistis
Mutta joo, en vielä tiedä tulenko syömään. Missäs se olustelu tapahtuu?

Olustellakin voisi Plevnassa. Siellä on kattava valikoima omia oluita.

Toki voimme ruokailun jälkeen siirtyä jonnekin toiseenkin anniskeluravintolaan. Ihan miten herrasväki haluaa. Tai ei ihan...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti dude
Olustellakin voisi Plevnassa. Siellä on kattava valikoima omia oluita.

Sillä juuri kysyinkin. Plevnan oluset ovat tuttuja meikäläisellekin. Joka tapauksessa voisin tällä kertaa ehdottaa kyllä jotain toista mestaa. En tiedä, mistä johtuu, mutta Plevna ei oikein juuri nyt nappaa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pirauttelen BeeYkköselle keskiviikkona siinä 21 pintaan ja utelen missä meette. Alko houkutteleen toi iltakalja. Duunikun loppuu täälä Tampellan alueella paikallista aikaa klo 21.00 jakun seuraavana päivänä kustannuspaikalla pitää olla vasta klo 13.00

Notta ei sitä tiä vaikka eksyisin teirän seuraan :)
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Hmm... Eli siis osa porukasta menee ensin Plevnaan syömään, osa menee heti kaljotteleen.

Eli mihin mennään heti kaljotteleen? :)

Sistis puhui naamoista, onko se ok kaikille? Plevnastakaan ei mitenkään järin pitkä matka sinne ole.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Varoitukseksi: Ei, tämä ei ole se viesti, jolla vedän homman omalta osaltani puihin.

Plevna käy oikein hyvin aloituspaikaksi, suomalaisen kesän ollessa parhaimmillaan. Tosin voi olla, että itse siirryn heti nestelinjalle, ellei Plevnassa saa tilata lastenlistalta. Ehkä syön, ehkä en, so not.

Lärvit käy myös erittäin mainiosti jatkopaikaksi. Varsinkin siitä syystä, ettei Plevnassa joudu juomaan kornia jäiden kanssa.

Arvioitua saapumisaikaa onkin sitten vaikeampaa lähteä arvuuttelemaan, mutta kuten jo mainitsin, tulen seuraksenne katkaisemaan neljän viikon tipattoman kauden. Johan on sen aikakin.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Eli klo 18 Plevnaan ja sieltä sitten kun siltä tuntuu Kaksiin Kasvoihin. Hienoa.

Johan tässä alkaakin olutta taas tekemään mieli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viestin lähetti jossu
Yksi uusi naama ilmottautuu täältäkin mukaan. Paikalle selviän tosin vasta noin klo 23.30, kun tuli varattua risteily vähän huonoon saumaan. ;) Pakko se nyt kuitenkin on paikalle tulla, vaikka sitten puolikuolleena.

Muistahan sitten että tullaan yhtenä osana ja ei uiden ;D
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Viestin lähetti lake79
Muistahan sitten että tullaan yhtenä osana ja ei uiden ;D

Meinaatko että uisin Turusta Tampereelle vai linja-autoasemalta teidän tykö vai mitä häh? :P Joo, no en ajatellut talviturkkia tällä reissulla heittää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viestin lähetti jossu
Meinaatko että uisin Turusta Tampereelle vai linja-autoasemalta teidän tykö vai mitä häh? :P Joo, no en ajatellut talviturkkia tällä reissulla heittää.

Eikun laivalta takaisin Suomeen, kun sitä laidanylijuttua vitsailit :).
Anteeksi kovasti chättääminen, oli viimeinen kerta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaipa minäkin sinne Plevnaan tulen ja ihan syöpöttelemään. Klo 18 on sovittu aika, vai miten on? Itse pääsen duunista jo joskus viiden jälkeen ja olisin periaatteessa valmis tulemaan suoraan sieltä.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti Sistis
Kaipa minäkin sinne Plevnaan tulen ja ihan syöpöttelemään. Klo 18 on sovittu aika, vai miten on? Itse pääsen duunista jo joskus viiden jälkeen ja olisin periaatteessa valmis tulemaan suoraan sieltä.

Eli siis nähdään Plevnassa viiden jälkeen ja loput tulevat kun tulevat? Juodaan vaikka oluset siinä muita odotellessa. Minä kun periaatteessa pääsen töistä jo neljältä, niin mielelläni menen baariin jo ennen klo 18...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Evenuel
Eli siis nähdään Plevnassa viiden jälkeen ja loput tulevat kun tulevat? Juodaan vaikka oluset siinä muita odotellessa. Minä kun periaatteessa pääsen töistä jo neljältä, niin mielelläni menen baariin jo ennen klo 18...

Juu, sopii hyvin. Tosin en taida ehtiä millään ennen puolta kuutta. Voi mennä jopa jonnekin varttia vaille kuuteen. Tulin tänään vähän myöhässä töihin ja pitää vähän kompensoida ja kerryttää noita tuntikertymäsaldoja...
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti Sistis
Juu, sopii hyvin. Tosin en taida ehtiä millään ennen puolta kuutta. Voi mennä jopa jonnekin varttia vaille kuuteen. Tulin tänään vähän myöhässä töihin ja pitää vähän kompensoida ja kerryttää noita tuntikertymäsaldoja...

Tarkemmin YV?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kotona jo nyt.
Lähdin ajoissa, multa ei vaan onnistu aamunouseminen kun tässä kunnossa olen. Lähes selvä, mutta tästä lähtis se kuuluisa Soliferi horisonttia kohti. Ja sitten olisi aamulla ikävä olo.

Paikalla oli taas Ilves-ylivoima, lopuksi 5 henkilön kera 8 mahdollisesta.
Plevnassa syötiin ja sitten naamoihin. Osa porukasta pääsi tutustumaan Kleopatran kuukautisiin.

Mut päivän pohjanoteerauksen teki kyllä vilperi. Jätkä osti PIENEN keskioluen. En voinut uskoa näkemääni.

Kiitos kaikille osallistujille, uudet kasvot olivat tervetulleita.

Mikäs on seuraava miitti sitten?

Ai niin Jossu, olen pahoillani. Mun oli pakko lähteä kun kotiinkuljetusta ei olisi ollut :(
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joo. Ei jaksanut pitempään. Tällä kertaa se ei poikkeuksellisesti johtunut seurasta, vaan omasta henkisestä ja fyysisestä vireystilasta. Ei musta oo alkoholistiksi, kun kolmas päivä on jo liikaa. En saanut edes narrattua Sististä möläyttämään mitään noloa Blondin koston syvimmästä olemuksesta.

Erityiskiitokset Designerille ensimmäisestä mms:stä kaksi päivää vanhaan puhelimeeni! Message from the dark side there is.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ahoi!

Täytyy sanoa, että olipahan miittinki. Periaatteessa aika sivistynyt, mutta kuitenkin siitä huolimatta ihan hauska. Uusiakin naamoja näkyi kivasti. Saatiinpa paikalle myös naisedustusta. Ja naisväen määrä tuplaantui heti sen jälkeen, kun Ossi ja B1 poistuivat keskuudestamme...

Uudet kasvot saivat nauttia hienoa hyvältä näyttävää kulttijuomaamme. Eivät tosin tuntuneet kovinkaan paljoa arvostaneen tätä taidepläjäystä, mutta ehkä sitten ensi kerralla....

Itse kokeilin baarissa ensi kertaa tätä blondi/suihinottaja-juttua, ja vieläpä kahteen kertaan. Ei se niin pahalta tuntunut, kuin voisi kuvitella.

Kotiin palatessani kaksi isoa pahaa poikaa (puhun siis kooltaan isoista, toinen oli vuosiltaan vielä teini) yrittivät houkutella minua vielä erään Oslo Pubin - tai joku vastaava, pääkaupunki siinä nimessä ainakin oli - puolelle. Olinkin jo herkkänä persoonana menossa mukana, mutta totesin ovella, että 'Elämä on'. Siis mielestäni hinnoittelussa on jokin pielessä, jos meidän pitää maksaa baareille siitä että tulemme sinne juomaan. Mielummin toisin päin.

Jatkoin siitä sitten matkaani kotia kohden ja luulen jopa pääseväni huomenna töihin.

Koskas otetaan uusiksi? Joku perjantai?
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ihan mielenkiinnosta kysäisin että minkälajinen se teitin blontikostonne oli?

Kuten jo todettua niin niitähän on erilaisia.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Ossi
Erityiskiitokset Designerille ensimmäisestä mms:stä kaksi päivää vanhaan puhelimeeni! Message from the dark side there is.
Olepa hyvä! Vaikka itse sanonkin, niin kyllä se lähettämäni kuva oli paljon suloisempi kuin se, minkä sain paluupostissa takaisin...

Paikalla olleille uusille naamoille tiedoksi: minullakin on naama, ja tulen sen joskus näyttämään vaikka nuo vanhat naamat eivät niin haluaisikaan. Eilen vaan oli noin seitsenkiloinen ja äänekäs syy pysyä kotona. Saa päätellä mitä haluaa 8)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Designer
Eilen vaan oli noin seitsenkiloinen ja äänekäs syy pysyä kotona. Saa päätellä mitä haluaa 8)

Kerro sitten, kun se kotiviini on käynyt valmiiksi. Tulemme sitten porukalla juomaan sen, vaikkei sitä nyt kovinkaan isoa pönttöä tunnu olevan...
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Kiitokset vaan munkin puolesta kaikille vielä saapuessani paikalla olleille. Tunti oli turhan lyhyt aika, mutta ehkä ihan hyvä että ajoitte mutkin kotiin nukkumaan. Haukotteluni ei siis todellakaan johtunut seurasta.

Erityiskiitos Evenuelille, säästit mut liian pitkältä bussin odotukselta tai kotiin kävelyltä. :)

Viestin lähetti Sistis
Uudet kasvot saivat nauttia hienoa hyvältä näyttävää kulttijuomaamme.

Mullehan kyseistä drinkkiä vielä tarjottu. Tosin estelin itsekin. Mutta lupaan ainakin maistaa sitä seuraavalla kerralla, kun olen vähän paremmista lähtökohdista liikkeelle lähtenyt.

Viestin lähetti Sistis
Koskas otetaan uusiksi? Joku perjantai?

Perjantai on ihan hyvä päivä, vaikka mulle käy tässä elämäntilanteessa melkein mikä päivä tahansa. Mutta kiva olisi, jos mahdollisimman moni voisi olla mahdollisimman pitkään. Että ehdottakaa te, kenellä on töitä ja muita velvotteita.

Viestin lähetti B1
Ai niin Jossu, olen pahoillani. Mun oli pakko lähteä kun kotiinkuljetusta ei olisi ollut :(

Ooh, melkein jo ajattelin sut haukkua, mutta eihän tälläsen anteekspyynnön jälkeen voi. :)
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti Ossi
Ei musta oo alkoholistiksi, kun kolmas päivä on jo liikaa.

Aamulla tuntui että yksikin ilta on liikaa. Onneksi on kesäloma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös