Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 284 283
  • 2 930

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se Koti on kyllä tosi kiva kuppila Mansessa, varsinkin se kasaripuoli siellä. Savuttomalla puolella on niin hyvät sohvat, että niille olisi varmasti mukava sammua. Viime lauantaina tuli siellä käytyä. Ainut asia, mikä vitutti oli se, että eräs baarimikko(nainen) oli sen näköinen, että suorastaan vitutti olla töissä. Rupesi itseänikin korpeamaan tuollainen ja tilasinkin kerran näillä sanoilla: "Pystyisiks millään myymään mulle kossuvissyä?".

No, kiva paikka oli joka tapauksessa.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Ossi
Ja 31.5. ei myöskään käy, en ole edes maassa. Ellette sitten halua tenuttaa ilman minua. Te siat.

No koskas arvon sikakaveri tulee pois Teiskosta?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsehän olen luonnollisesti mukana, mikäli vaan hommat sallivat. Nyt kun olen karistanut Herwoodin pölyt taakseni, niin pääsen varsin kätevästikin paikalle.

Päivämäärä-ehdotukset eivät ainakaan vielä kuulosta huonoilta. Tosin ette vissiin vielä lyöneet mitään päivää lukkoon?

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Yrittäkää nyt sopia joku päivä, niin ilmoitan tulenko vai enkö tule.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti B1
No koskas arvon sikakaveri tulee pois Teiskosta?
En ole käytettävissä 28-31.5. Ennen tai jälkeen käy. Enkä mää missään Teiskossa oo. Uudessakaupungissa ja Tallinnassa vaan.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ossi
Uudessakaupungissa ja Tallinnassa vaan.

Entäs Tallinnan Vanhakaupunki?

No joo, mitenkäs sitten esim. joku ilta tuossa edellisellä viikolla? 23.5.-27.5. ?

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Sistis
No joo, mitenkäs sitten esim. joku ilta tuossa edellisellä viikolla? 23.5.-27.5. ?

Oletsä pilannut näkösi katsomalla liigan ainoata ry-kiekkoa? Luetaas nyt niitä viestejä vähän myös alusta(=ketjun ylösnostosta) lähtien...

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti B1
Oletsä pilannut näkösi katsomalla liigan ainoata ry-kiekkoa? Luetaas nyt niitä viestejä vähän myös alusta(=ketjun ylösnostosta) lähtien...
Oisko se sitten kesäkuun ensimmäisenä torstaina?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti B1

Kyllähän minä ne luin. Siksi ehdotinkin tuota aikaa. ;)

Eipä vainen, kiireessä jäi moinen pikkuseikka havaitsematta... mutta tuo kesäkuun ensimmäinen torstai on ihan pätevä idea.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Kesäkuun ensimmäinen torstai, elikkäs siis 2.6.? Prkl, ei sitten uusi naama päässytkään mukaan rientoihin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Koska uudet naamat ovat tärkeämpiä kuin B1 ja sistis yhteensä, otetaanko muita ehdotuksia? Jos vaikka ne, joilla on jotain tiedossa olevia esteitä tms., sulkisivat päivämääriä omalta osaltaan pois. Vai meneekö liian vaikeaksi ja mennään vain simppelisti kaljalle joku päivä?

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Omalta osaltani voin sulkea pois tuon 2.6., 4.6. ja 6.-11.6. välisen ajan.

Muuten oikeastaan käykin mikä vaan :)

Olisiko 1.6. hyvä päivä? Noin niinku kesän avajaiset tai jotain?

Suosikkijoukkue
ILVES
Itsellenihän tuo 1.6 käy hieman huonommin, vaikka silloin vapaapäivää viettelenkin. Muutoa nimittäin pukkaa meikäläiselläkin päälle ja seuraavana päivänä saa töihin mennä jo klo 6:00.

Mikäli tuo päivä jostain syystä lukkoon lyödään, katson tilannetta myöhemmin. Puihin siis en vedä homaa ainakaan ihan heti.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kunhan nyt päätätte päivän 30.5 tai myöhemmin, niin olen aika varmasti mukana.
Että sen puoleen lähes kaikki käy.

vilperi, onko muuttokeikalla oluttarjoilu? Jos on, niin sitten tarjoan apuani. Muuten en.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tiedä sitten kuuluisiko tämä vitutusketjuun vai mihin, mutta nyt on sellainen tunne, että tuo kaljalla käynti maistuisi vaikka jo tänään.
Kaveritkin heittävät tissiposki-kommentteja tyyliin "No kun huomenna on työpäivä..."

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Evenuel
Tiedä sitten kuuluisiko tämä vitutusketjuun vai mihin, mutta nyt on sellainen tunne, että tuo kaljalla käynti maistuisi vaikka jo tänään.
Oliko tuo kutsu? Ketkä saa osallistua? Missä? Monelta?

t. nimim. Työmatkan jälkeen voisi maistuakin. Ihan vaan lääkkeeksi.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Minä ainakin käytän Kustaa III:n palveluja hyväkseni töitten jälkeen, elikkäs tuossa 16 jälkeen.
Eli jos näkee vittuuntuneen tytön istuvan siellä yksikseen, niin se olen varmaankin minä. Saa tulla juttelemaan, jos uskaltaa :)

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"tää niitä päiviä on kun en tiedä...

..kannattaako nousta vai jäädä, vetää peitto yli päänsä ja hautautua alle surujen vuoren.."

Taidan jättää auton parkkihalliin ja talsia Kustaaseen 16 jälkeen "yhdelle".

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Hienoa hienoa!

Ja sitten vielä lisää väkeä?

Ei sillä, etteikö Gentlemanin kanssa varmaan riittäisi juttua, mutta onhan se aina mukavaa kaljoitella isommalla porukalla :)

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mää kerkiän täältä banaanisatamasta aikaisintaan viideltä. Pitääkin pyörähtää Kustaan kautta.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No voi paska!

En ole vielä saanut töissä tietokonetta ja uudella asunnollakin netti alkoi pelaamaan vasta äskettäin... olisi niin tehnyt mieli lähteä messiin, mutta tänään taitaa olla turha enää lähteä talsimaan sinne. Olette varmaankin jo lopetelleet...

Ensi kerralla sitten... ei ole edes kenenkään teidän numeroita, niin ei voi tiedustella tilannetta...

Suosikkijoukkue
ILVES
Prkle, näin vasta nyt tuon kutsun. Kyllä sitä olisi voinut tulla Kustaassa käväseen limpparilla, jäävedellä ja tarjotuilla.

Niin ja Bone, voipi olla että ollut on tarjolla, kun muuttaminen alkaa. Varsinkin sillon, kun raijaan loput kamoistani Kalevasta keskustaan.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Taitaapi ainakin tällä olla uusinta huomenna ohjelmassa, tosin vasta klo 18 jälkeen.

Kauhiaa, mitähän minustakin oikein tulee tätä menoa...

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Evenuel

Kauhiaa, mitähän minustakin oikein tulee tätä menoa...

Kohtuukäyttäjä?

Siis huomennako uusi miittinki, johon me tämän missanneet (ainakin vilperi ja allekirjoittanut) pääsisimme? Sama paikkako? Missäs tuo Kustaa III oikein sijaitsikaan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy