Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 277 219
  • 2 930
Suosikkijoukkue
ILVES
Nostetaanpa ketjua ylös päin ennen kuin se valahtaa liian kauaksi.

Viestin lähetti hammer lynx
Paikka on nimeltään Bravo Plaza ja se sijaitsee Finlaysonin alueella Finnkinoa vastapäätä.
Itse olin ajatellut tuota Ruotsipeliä.
Paikassa on myös netti käytettävissä.

Itsehän epäilin paikan olevan tämä entinen Sylvesteri, mutta ei näköjään ole. Mutta passaa tämäkin paikka. Ja päiväkin. Ellei sitten pidä mennä tanssimaan, hanskat kun ovat olleet kohtuu löysällä viime aikoina, joten tipahtamisia on sattunut keskellä kirkastakin päivää.

Vahinko vain, että torstai on pakko lepoa.
 
Vilpertti. Mä tarjoon sit sen kaljan, minkä mää hävisin vedossa.
Joku 20:30-> vois olla sopiva saapumisaika.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joo, Suomi-Ruotsi voisi olla ihan mesta homma. Torstainahan lienee vapaapäivä ihan virallisestikin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No joo, enköhän minäkin tule mukaan. Muutto ja tentit voivat aina odottaa tuon verran. Kuulostaa ihan pätevältä.
 
F

Flonaldo

Meikäläinen näin hiljattain ainakin osin tamperelaistuneena voi tulla etkoilemaan 19-21, mutta pelin koittaessa siirryn YO-talolle tasokkaampaa viihdettä seuraamaan.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Flonaldo
Meikäläinen näin hiljattain ainakin osin tamperelaistuneena voi tulla etkoilemaan 19-21, mutta pelin koittaessa siirryn YO-talolle tasokkaampaa viihdettä seuraamaan.

Jaha, kerholaiset yrittävät saada ylivoimaa Ilveksestä. Ainakin hetken aikaa tämä saattaa olla mahdollista. Tosin, mikäli Flonaldo pääsee maistamaan sauervmaäodmvgmvaopdflia, jää parempi seura väliin.
 
Osanottomäärä näyttää sen verran pieneltä, että 150 hengen ravintolan varaaminen ei kannata. Siirretään paikka Ravintola Riptokseen.
Riittävä määrä Schnauzerdaffelia tilattu. Paikka sijaitsee Kehräsaaressa Ravintola Hookin vieressä ja siellä on kaksi televisiota. Mallastuotteiden ja siiderin hinta laskettu sopivaksi.
Itse pääsen paikalle vähän ennen yhdeksää.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Mukana yritetään olla tässäkin. Tosin jätän itselleni pienoisen takaportin, sillä huomenna saa mennä hommiin kuuteen ja voi hyvin käydä niinkin, että töiden jälkeiset "päiväunet" venähtänevät hieman liian pitkiksi. Ei kai nyt sentaan.

Niin ja olikos tämä Riptos se entinen Sylvesteri?
 
Viestin lähetti vilperi#18
Mukana yritetään olla tässäkin. Tosin jätän itselleni pienoisen takaportin, sillä huomenna saa mennä hommiin kuuteen ja voi hyvin käydä niinkin, että töiden jälkeiset "päiväunet" venähtänevät hieman liian pitkiksi. Ei kai nyt sentaan.

Niin ja olikos tämä Riptos se entinen Sylvesteri?

Sama mesta. Yksi vaihto ehto on että nälkäiset nauttivat aterian Hookissa ennen peliä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Itse en pääse. Oma jääkiekkopeli ajaa ohi, koska siitä on maksettu ja kysyttiin että siirretäänkö vai pelataanko peli. Kaikki halusivat pelata, joten...
Peli alkaa samaan aikaan, mutta ei kiinnosta tulla katsomaan vain yhtä erää, varsinkin kun on autolla.
Katotaan sitten taas kun tulee jotain.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, taidan jättää minäkin nyt väliin. On tuo rahatilanne sen verran tiukalla tällä hetkellä johtuen muutosta ja siihen liittyvistä vakuusmaksuista ja kohonneista vuokrista ja siitä tosiseikasta, että saan ensimmäisen palkkani vasta pitkällä kesäkuussa...

Pakko elää säästeliäästi nyt reilu kuukausi ja harkita vakavasti kännitöntä toukokuuta. :)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mikäs on meininki? Sistis ja B1 passaavat, Vilperistä ei koskaan tiedä. Hammer nyt lienee mestoilla. Minua toisaalta kiinnostaa siipeily ja pelikin, autoilu sitten taas rasittaa virvokepuolta. Flonaldo saattaa käväistä, Pusterista ei ole kuulunut mitään ja uusia naamoja on rekrytoitu hieman hintsusti.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meikäläinen myös passaa tämän kerran. Tulisi vähän kiirus ehtiä matsin alkuun paikalle ja muutenkin ei oikein kerkeä. Katsotaan sitten uusiksi vaikka kun Suomi pelaa sen suuren seitsemännen pelinsä että jos sitä kokoontuisi jonkun ison kankaan ääreen.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tänään yliopiston kampuksella muuten festari. Esiintyjinä mm. Indica. Vapaa pääsy!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
YLÖS!

Terassikausi avattu jo, mutta mieli tekee muualle.
Kiinnostaako käydä syömässä kunnon makkara-annosta Plevnassa? Currywursti ainakin himottaisi, mutta ensi viikolla lähden tutustumaan eteläisen Euroopan sauer-valikoimiin. Olen jälleen kuvioissa 30.5, joten lähteekö joku sillä viikolla?

Tyyliin Plevnassa ruoka ja pari juomaa ja jatkopaikassa pari lisää. Aamulla kuitenkin töihin.

Anyone, vai menenkö yksin?
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tokihan sitä aina kaljalle lähdetään. Jos vain tällaiset uudet kasvot sallitaan :)
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Re: YLÖS!

Viestin lähetti B1
Olen jälleen kuvioissa 30.5, joten lähteekö joku sillä viikolla?

Tyyliin Plevnassa ruoka ja pari juomaa ja jatkopaikassa pari lisää. Aamulla kuitenkin töihin.

Anyone, vai menenkö yksin?

Muutan takaisin Tampereelle 30.5. ja vaihtoehtona on siis a) järjestellä kämppää asuttavaan kuntoon tai b) "Plevnassa ruoka ja pari juomaa ja jatkopaikassa pari lisää".

Hmm, B-vaihtoehto kuullostaa ykköseltä. Ilmoittele tarkemmasta ajankohdasta -> jollei paljoa ennen kello 17, niin ilmaannun paikalle.
 

Puster

Jäsen
Nähtävästi siis osallistujamäärä on aina vakio ja voimasuhteet samoin.

Eli siis uudet ovat tervetulleita mutta minä en ehdi paikalle.

Edittiä: Näköjään uusia naamoja tulee heti kun minä en osallistu.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ilmeisesti ne pelkää sua Puster. Itse olen mukana alustavasti, voi olla, että joutuu puihinkin vetämään, voi olla ettei. Töistä, kun ei osaa vielä sanoa mitään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ilman muuta mennään terassille säävarauksella. Terassimiitithän on perinteisesti parhaita tässäkin degeneroituneessa seurassa. Milloin mennään? Toivottavasti ei 28.5. kun en ole maisemissa.

Ja uudet naamat enemmän kuin tervetulleita!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No heitän päiväyksen 31.5, kun ei ole vielä kesä ja tiistaisin ei varmaan ole ryysistä. Tämän sanottuani, aurinko paistaa taivaan täydeltä lämpötilan ollessa jotain n. +27 c ja joka paikka kuin nuijalla lyöty.

Eli 31.5. siinä apout klo 17 aikaan aloittelua? vai myöhempään kellonaikaan?
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Minulle käy tuo 17 vallan mainiosti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja 31.5. ei myöskään käy, en ole edes maassa. Ellette sitten halua tenuttaa ilman minua. Te siat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös