Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 277 154
  • 2 930
Suosikkijoukkue
ILVES
Ensi lauantai kuulostaa kyllä todella hyvältä, sillä itsehän päätän lomaani tuolloin. Maanantaina, kun työt alkavat, on parempi ettei lomasta muista juuri mitään.

Joten ainakin täältä tulee puoltava vastaus ensi lauantaille, silloin kun ei edes (Ilveksen) peliä. Entäs aika, olisiko kuuden aikaan sopiva aika ruokailla vai venytämmekö ruokailua illemmalle?

Ps. Niin ja kaikki uudet kasvot minunkin puolestani tervetulleita. En minä niin pelottava ole kuin väitetään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lauantai kuulostaa pahalta, mutta ehkä teidän onneksi pääsen paikalle hyvin lyhyeksi aikaa. Pitää mennä näillä näkymin yksiin tupareihin illaksi. Tilannekatsaus tehdään kuitenkin lähempänä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Lauantai 25.9. Aamulla kaveria muuttamaan, ja klo 15.30 menen snobailemaan Ratinaan, katsomaan junttikuulaa ja syömään katkarapuvoileipää. Tosin riippuen sen paikan ruokatarjoilusta, niin se voi olla alkuruoka.
Tuolla sitten lisää, ainakin jos alkais klo 18 tai sitä rataa.
Kyllähän Valas ruokaa tarvitsee. Päättäkää nyt.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Huomenna SuperPäivä finnkinossa eli kaikki katsomaan Supersize Me 'tä 5€.. :)
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
18.00 passaa. Kiloa en lupaa yrittää, mutta syömään tulen ja kaljaa juomaan.
 

Puster

Jäsen
Kello 18:00 on siis sovittu!
Itsekin olen todennäköisesti Ratinassa iltapäivällä palelemassa ja nälkähän siellä kuitenkin tulee. Siitä onkin sitten hyvä lähteä enemmän tai vähemmän suoraan lihapatojen äärelle.

Tähän mennessä "ilmoittautuneita" on kuusi kappaletta + mahdolliset vierailevat tähdet. Lisää siis sopii joukkoon ei-niin-sankkaan.
Minä voin tehdä ison maailman tyyliin pöytävarauksen ja samalla voisin kehoitaa kokkia lahtaamaan vielä yhden lehmän.

Toron välittömässä läheisyydessä on muuten kuulemma ns. naamapaari, johon emme perinteisesti tälläkään kertaa mene. Vaikka sinne loivahko alamäki johdattelisikin. Tai emme ainakaan varoita heitä etukäteen tulostamme.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noh, infotkaa meikäläistä jatkoista, jos haluatte. Vilperillä on numeroni.

Voi olla etten kuitenkaan pääse messiin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko jatkopaikan valintaa vielä päätetty, vai naamat irveessäkö meinaatte istuskella? Entä onko mitään suuntaa-antavaa kellonaikaa päätetty? Itselläni on noihin edellä mainittuihin tupareihin meneminen vielä vähän fifty-sixty. Ja joka tapauksessa onnistuisin mahdollisesti tulemaan pieneksi hetkeksi ohmoilemaan ennen kuin poistuisin taka-alalle ilmaisen boolin kimppuun.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tukehdu Sistis booliis. Itsehän tässä myöskin mietin josko sitä hukkais selvän päivän. Toroon voisin tulla mussuttaan jotain ruokaa ja humaltuun. Mutta tosiaan mites tuolta eteenpäin?

Edit: Ylläri että suunnitelma muuttuu kun päivä etenee. Houkuttelin kaverin dokaan joten meen sen luo örveltään ja jätän Toron väliin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
ILVES
Kaikki tapparalaiset on neitejä! Ei uskalla tulla rakkaille naapureille edes sauereita tarjomaan! Hävetkää! Jopa opiskeleva perunanviljelijä tuli tarjoamaan seureelle oluet. Ja tämä on se asia, jonka pitäisi vähettää niin läsnä ja poissa olleita!

Itse yritän parantaa tapani seuraavassa miitissä, tai örveltää senkin edestä. Loppuillasta voin vain mainita, että vitutusketju, here I come, mikäli vain sinne jaksan kirjoittaa. Vituttaa nimittäin sen verran tuo vastakkainen sukupuoli, että melkein tekee tässä olotilassa avautua.

Illan tavote saatiin maksimaalisesta vitutuksesta huolimatta saavutettua, sauerafelrkjgmiosmf saatiin loppumaan The Naamoista, jossa siis emme olleet.

Toron keikasta voin todeta, että ihan hyvät alkupalat oli kyseessä, mutta eipä tuosta syömästäni annoksesta tullut kuin vihaiseksi. Liekö sitten ateriani ollut sittenkin lastenlistalla, vaikka sieltä tilaamista yritin vältää. The Pihvi näytti kumminkin olevan lontooksi pala kakkua eli todella helppoa syötävää. Hieman pettynyt olen valaisiin, etteivät edes lähteneet tuota yrittäneet.

Ps. Mukanahan oli dude, Puster ja Ossi, sekä hieman myöhemmin sivistystä seurastamme hakenut Sistis. Niin ja se yksi Pepsin juoja, jota kukaan ei tuntenut.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vilperi#18
Jopa opiskeleva perunanviljelijä tuli tarjoamaan seureelle oluet. Ja tämä on se asia, jonka pitäisi vähettää niin läsnä ja poissa olleita!

Ps. Mukanahan oli dude, Puster ja Ossi, sekä hieman myöhemmin sivistystä seurastamme hakenut Sistis. Niin ja se yksi Pepsin juoja, jota kukaan ei tuntenut.

Korjataan sen verta, että työtä tekevä osittaisopiskelija tarjosi teille oluset. Ja osti myös itselleen sellaisen. Ja syy, miksi tarjosi sellaiset oli, että olitte juoneet Zchtapparauferit loppuun ja teitä oli riittävän vähän. Lisäksi tarjosin muuten Ossin suosikkidrinkin, Kleopatran kuukautiset koko seurueelle (kts. Kamalimmat paukut -ketju)

Ja joiko se SaiPa-Matti muka Pepsiä? Litoveliä se ainakin joi todistettavasti. Sen siitä saa kun raahaa kavereitaan mukanaan Tapparaa kannattavan muian tupareista...

Ja todettakoon, että myös nuoremman polven perunanviljelijä otti hetken aikaa valitettavatsti lepoa pöytää vasten, mutta täm tapahtui vasta ravintola BeBobista.

Tämämn illan naissaldo oli ympitunnelissa tehty flirttailun esiaste erään pissiksen kanssa BeBobin tiskillä ja lähtiessä saatu hali todelliselta Tappara-fani-tytöltä (20v).

Ja onneksi löysinb Bebobista työkaverin, jonka kyydissä pääsin Herwoodiin kirhottaaaan viiltämvää analyysiä siitä kiinalaisesta ravinto,asta, josssa kävimm e ennen lähtöä syön´mässä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ohmot näemmä jatkoivat matkaa. Torossa kukaan ei syönyt The Pihviä. Naapuripöydän jamppa veti sitä tasaseen tahtiin ja luki päivän iltapäivälehteä kuin ei mitään. Loppua emme nähneet, tahti oli tosin sellainen, että varmaan meni kaikki alas.

Itse olin tosiaan eri linjalla kuin muut. Kovuutta tämä kysyy, kun Torosta mentyämme Old Brick Inniin, baarimikkokin vittuilee ja kysyy että onko mulla takin taskussa oma jallupullo. No ei.

Naamabaarista on sitten virallisesti sauer juotu loppuun kerran.
Maljoja nostettiin Ismolle, kansainväliselle työluvalle, Dogille ja parille muullekin asialle.
En jaksanut katsella kännijuttuja enää puolenyön aikaan, joten lähdin parempaan seuraan. Eli kotiin nukkumaan.

Toastimiitti pitää ottaa Old Brick Inniin. Huikean näköisiä toasteja ja ISOJA.

Edelleen ihmettelemme missä ne uudet kasvot ovat..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Sistis
Ja joiko se SaiPa-Matti muka Pepsiä? Litoveliä se ainakin joi todistettavasti. Sen siitä saa kun raahaa kavereitaan mukanaan Tapparaa kannattavan muian tupareista...
Veikkaan kuitenkin, että nyt puhutaan seuraamme yllättäen lyöttäytyneestä kaverista. Onneksi Olde Brick'sissä oli sopivasti telkkari hollilla, mistä saimme ovelasti paljastettua tyypin henkilöllisyyden. Ihan mukavaksi jannuksi osoittautui, vaikkei alkoholin päälle mitään ymmärräkään. Sehän oli ihan selvästi siis Timo Rautiainen.

Sen verran jäi nälkä siitä 80 gramman kanaleikkeestä, että piti ottaa iltapalaksi vielä yksi burana. Toro on nyt virallisesti boikotissa.

Muuten olen sitä mieltä, että seuraavalle miittikutsulle pitää avata uusi viestiketju 'Samat vanhat naamat Tampereen seudulla' tai jotain. Ei se meidän rekrytointimme näköjään pärjää edes Tepsin omien NHL-starojen vastaavalle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ossi
Veikkaan kuitenkin, että nyt puhutaan seuraamme yllättäen lyöttäytyneestä kaverista. Onneksi Olde Brick'sissä oli sopivasti telkkari hollilla, mistä saimme ovelasti paljastettua tyypin henkilöllisyyden. Ihan mukavaksi jannuksi osoittautui, vaikkei alkoholin päälle mitään ymmärräkään. Sehän oli ihan selvästi siis Timo Rautiainen.

No tietysti, stupido minä...

Mutta puolustuksena minun on todettava, että melkoisesta humalatilastani johtuen laskin henkilömäärät tarjoamieni oluiden perusteella. Näin ollen on sangen inhimillistä, etten muistanut tuota yhtä miestä. Varsinkin, kun kaveri oli sangen pienikokoinen, jolloin huomaaminenkin oli vaikeata.

Totean, että loppuillasta Be-Bobissa olin sangen päihtynyt alkoholi-nimisen nautintoaineen takia. Ja tosiaan, unohdin kirjoittaa yöllä viiltävän analyysin kiinalaisesta ravintolasta, jossa kävimme syömässä. Ruoka oli keskinkertaista ja kallista, mutta se esti krapulan tulemasta.

Meikäläisellä on tänään elämäni paras krapula. Mukavan raukea ja aivoton tila. Päätä ei särje, maha ei ole kipeä eikä mitään tärinääkään ole havaittavissa. Äskeinen 1½ tunnin bussimatka Kanta-Hämeen alueelle sujui mukavasti todella upeassa syyssäässä. Kohta bänditreeneihin, jossa vetäistään melkoiset jamit ja sitten takaisin Tampereelle. Ja veikkaisin, että täydellisen päivän kruunaa se, että paluumatkalla bussissa tapaan tulevan vaimoni... Vai olisikohan tuo jo liikaa vaadittu... No luotetaan siihen, päivä on mitä parhain.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kuullostaapa mielenkiintoiselta. Minkäläinen paikka tämä Old Brick Inn oikein on? En ole koskaan käynyt, mutta lauantai-iltana siellä näytti olevan ihan mukava imago-jono..

Itse piipahdin nopeasti Café Europan yläkerrassa ja sitten lähdin kuuntelemaan Swampista ennen virallista julkaisupäivää ostettua Rammstein-levyä. Yeah.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti ozo
Kuullostaapa mielenkiintoiselta. Minkäläinen paikka tämä Old Brick Inn oikein on? En ole koskaan käynyt, mutta lauantai-iltana siellä näytti olevan ihan mukava imago-jono..

Itse piipahdin nopeasti Café Europan yläkerrassa ja sitten lähdin kuuntelemaan Swampista ennen virallista julkaisupäivää ostettua Rammstein-levyä. Yeah.
Olde Brick's on ihan viihtyisä paikka, vaikka ei vedäkään vertoja Jyväskylän vastaavalle. Tosin se disco-puoli vaikutti hiukan blaahilta nopean kurkkaisun perusteella. Asiakkaita oli hiukan joka lähtöön. Saatan poiketa toistekin. Varsinkin toast-miitin aikaan.

Ja ihan väärin piipahdettu. Olisit liittynyt joukkoon, jolloin olisimme voineet vihkiä sinut juhlallisin menoin salaseuraamme.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti B1
Naapuripöydän jamppa veti sitä tasaseen tahtiin ja luki päivän iltapäivälehteä kuin ei mitään.

Joo, kyllähän aikomoinen saavutus on lukea iltapäivälehteä.

Mutta ettei viesti jäisi ihan sättimiseksi, pitää kysäistä, koska pidämme sen paljon puhutun traiautin uusille naamoille... naamoissa? Vai avaammeko Ossin ehdottaman uuden ketjun "ne samat vanhat naamat Tampereen seudulta"?

Vitutusketjuun en ole vielä jaksanut mennä avautumaan.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Ossi
Olisit liittynyt joukkoon, jolloin olisimme voineet vihkiä sinut juhlallisin menoin salaseuraamme.

Pelottaa teidän liittymisrituaalit. Kuitenkin ootte ihan pimeitä kaikki ja kaikki mun illuusiot mukavista jatkoaikalaisista romahtaa saman tien.. :) Sitä paitsi mä en kannata Ilvestä eikä Tapparaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti ozo
Pelottaa teidän liittymisrituaalit. Kuitenkin ootte ihan pimeitä kaikki ja kaikki mun illuusiot mukavista jatkoaikalaisista romahtaa saman tien.. :) Sitä paitsi mä en kannata Ilvestä eikä Tapparaa.
Ottaen huomioon, ettet ole käynyt yhdessäkään kokouksessa, saati sitten muuten tunne meitä ollenkaan, tunnet meidät suorastaan pelottavan hyvin. Me olemme karuja ja epäsosiaalisia jannuja.

Mutta ei tuo paikalliskannatus mikään kriteeri ole. Tähän mennessä miitteihin on osallistunut edustajistoa ainakin seuraavista porukoista: HIFK, HPK, Ilves, Lukko, SaiPa, Tappara ja TPS. Saatoin jopa unohtaa jonkun. Kyllä sinne ainakin yksi Ässä mukaan mahtuu :)

PS. Mistäköhän tuon Ässän keksin?
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Ossi
Ottaen huomioon, ettet ole käynyt yhdessäkään kokouksessa, saati sitten muuten tunne meitä ollenkaan, tunnet meidät suorastaan pelottavan hyvin. Me olemme karuja ja epäsosiaalisia jannuja.

Mutta ei tuo paikalliskannatus mikään kriteeri ole. Tähän mennessä miitteihin on osallistunut edustajistoa ainakin seuraavista porukoista: HIFK, HPK, Ilves, Lukko, SaiPa, Tappara ja TPS. Saatoin jopa unohtaa jonkun. Kyllä sinne ainakin yksi Ässä mukaan mahtuu :)

PS. Mistäköhän tuon Ässän keksin?

En kyllä tiedä tuosta Ässästä. Mä en oikeastaan edes seuraa kauheasti Sm-liigaa, enemmän tuota NHL-liigaa, joka ei nyt valitettavasti näy.. En tunne teitä enkä tiedä haluanko :) Minkäläiset teidän "kokoukset" sitten ovat ja mitä porukkaa niissä käy?
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokoukset ovat riehakkaita, mieleenpainuvia ja ennenkaikkea kosteita.

Mukavaa porukkaa ovat ihan jokainen. Harmi etten asu enää tampereella, sillä noissa kemuissa oli aina kivaa, ainakin omalta osaltani.
Nykyään taitaa olla vielä parempi meininki ;)

Eli rohkeasti vaan mukaan uudetkin naamat.
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Moro mansen tyypit! Muutin itse Tampereelle tänä syksynä opiskelemaan, ja vaikka kaupunkia nyt jo aika hyvin tuntee, niin vähän on vielä aukkoja. Siksi olisinkin kysynyt että löytyykö täältä jotain baaria joka näyttäisi torstain Hockey Night-pelejä, jotka tulee siis plussalta. Lähinnä kiinnostaisi luonnollisesti torstain Kärpät-HIFK-matsi, mutta en sit tiedä näyttääkö nää vaan ipan ja tapparan pelejä. Joku valistunut tamperelainen kiekkoihminen, viittisitkö auttaa pääkaupunkiseutulaista sisämaassa?
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Jääkarhu
Moro mansen tyypit! Muutin itse Tampereelle tänä syksynä opiskelemaan, ja vaikka kaupunkia nyt jo aika hyvin tuntee, niin vähän on vielä aukkoja. Siksi olisinkin kysynyt että löytyykö täältä jotain baaria joka näyttäisi torstain Hockey Night-pelejä, jotka tulee siis plussalta. Lähinnä kiinnostaisi luonnollisesti torstain Kärpät-HIFK-matsi, mutta en sit tiedä näyttääkö nää vaan ipan ja tapparan pelejä. Joku valistunut tamperelainen kiekkoihminen, viittisitkö auttaa pääkaupunkiseutulaista sisämaassa?

Veikkaisin, että ainakin Verkatehtaankadulla olevassa Konttorissa näkyy ja varmaan jäähallin vieressä Jäähovissa.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Kirjoiuttakaa se nyt joku, jos joku edes tietää kuinka se kirjoitetaan, se juoma se sauerapfelmitähä, kuitenkin sen perinnejuoman ihan virallinen nimi.
Pitäisi nimittäin tilata muutama pullo ja tämähän on tarkka juttu ettei tule mitään huuhaata.
Jatkoajan perinnejuomat esiin ja heti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sauerapfel (Sauer Apfel?) lienee se tavallisin Suomessa myytävä merkki/tuotenimi.

Ja kun tämä ketju on nyt sopivasti ylhäällä, koskas kokoonnutaan ja minne? Toast-miitti sovittiin tuossa alkusyksystä. Sinne vai muuanne?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös