Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 098
  • 401

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Roenick pelaa paikkaa kuin paikkaa. Mieluiten samassa vitjassa meikäläisen kanssa :D

No sittehän ne muotoutuu sopivasti edellisestä Streiderin kokoonpanosta.

Bliz - Passenger - JMA

Wilco - Kentsu - Jiri

Doaner - Roenick - repe_joke

JMA-Bliz, Jiri-Kentsu ja Doaner-Roenick -kaksikot. Toki tämän päättää valmentajat. :)
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ketjusommitelmat..

Auts! Valmennusjohto tekee näköjään sitten seurahistorian (toistaiseksi)pahinta virhettä.. Ja laittaa mut pakiks.. =) Noh, eipä siinä mitään. Meneehän sekin paikka. Jos homma pakin paikalla menee ihan puihin, ni tehdäänkö ketjumuutoksia?

Mielestäni mä olikin liian kovassa maineessa, ku ekoissa ketjusuunnitelmissa JWC:n osalta olin jo Andersenin ykköskentässä. Nyt mut oli laitettu kolmosen laitaan, mutta tulihan se tiputus pakiksi sieltä sitten lopulta.

EDIT: Tiuke räväytti mut jo vilttiin tässä välissä. :D (jaa, eipä ollutkaan. Näytti noi hyökkäysparit vaan olevan listattuna tonne alas.)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Auts! Valmennusjohto tekee näköjään sitten seurahistorian (toistaiseksi)pahinta virhettä.. Ja laittaa mut pakiks.. =) Noh, eipä siinä mitään. Meneehän sekin paikka. Jos homma pakin paikalla menee ihan puihin, ni tehdäänkö ketjumuutoksia?

Ei nämä ole vielä lopulliset kirkossa kuulutetut kokoonpanot :) alustavaa rakentelua. Katsotaan kuinka homma suttaantuu ja mistä kukin paikkansa löytää, hyvä vaan kun annetaan palautetta ja kerrotaan missä se peli sujuu parhaiten.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Auts! Valmennusjohto tekee näköjään sitten seurahistorian (toistaiseksi)pahinta virhettä.. Ja laittaa mut pakiks.. =) Noh, eipä siinä mitään. Meneehän sekin paikka. Jos homma pakin paikalla menee ihan puihin, ni tehdäänkö ketjumuutoksia?

Mielestäni mä olikin liian kovassa maineessa, ku ekoissa ketjusuunnitelmissa JWC:n osalta olin jo Andersenin ykköskentässä. Nyt mut oli laitettu kolmosen laitaan, mutta tulihan se tiputus pakiksi sieltä sitten lopulta.

EDIT: Tiuke räväytti mut jo vilttiin tässä välissä. :D (jaa, eipä ollutkaan. Näytti noi hyökkäysparit vaan olevan listattuna tonne alas.)

Ei täällä niin kujalla sentään olla. Boldattua yritin ottaa huomioon tuolla ensimmäisessä ehdotelmassani aikanaan. Mutta valmentajat tekee päätökset, itse lähinnä sotken, pyörin jaloissa ja olen jotain tekevinäni, vaikka asia ei millään tavalla minulle kuulu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos homma pakin paikalla menee ihan puihin, ni tehdäänkö ketjumuutoksia?

Kyllä varmasti joitain muutoksia joudutaan tekemään pelin sisällä tai sitten pelien välillä. Kokeillaan sua pakin tontilla mutta jos et viihdy pelin alla niin sitten pitää tehdä muutos. Lähtökohtana kun on se, että aloitetaan pelit puolustusvoittoisesti.

Nyt rehellinen vastaus...onko sulla nopeat kintut?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Rightilta pelaan mutta mielellään oikealla, yv:tä varten voidaan pyöräyttää toisin päin jos koutsit näin haluavat...

Itte oon lefti ja kanssa oikeaa mieluummin, mutta ei tästä tappelemaan viitti alkaa. Voin pelata mitä paikkaa tahansa kunhan ei sentteriksi laiteta. Maalivahdiksikin mieluummin.

Niin ja ylivoimaa turnauksessa ei pelata ollenkaan. Rankkari tulee rikkeestä JWC.n tapaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin ja ylivoimaa turnauksessa ei pelata ollenkaan. Rankkari tulee rikkeestä JWC.n tapaan.

JWC:ssä neppailtiin keskenämme, mutta tuolla pelaatte muita vastaan ja puolustatte Jatkoajan mainetta(?). Kyllähän siinä kannattaa rikkomista välttää, toisin kuin JWC:ssä, missä sillä ei oikeastaan ollut väliä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarmaa. Kokoonpanot tulevat elämään, kuten Vanha Len jo sanoikin, pelien sisällä ja niiden välissä tarpeen mukaan.

Ainoat lähes varmat asiat aloittavaan kokoonpanoon liittyen ovat minun mielestäni:

Bliz - Roenick - JMA (kuulin, että Roenick on oikeasti kovan tason peluri ja ykköskentän kamaa, Blizin ja JMA:n kohdalta tiedän sen JWC:n perusteella)

Pakkeina heidän takanaan tulee todennäköisesti viilettämään pari
RedDevil - Max Power

XX - Kentsu - Jiri (Näiden kahden yhteispeli JWC:ssa sujui kivasti kun laitettiin samaan kenttään)

Myös Passengerista tiedän sen verran, että rankkareita vetämään aina varma valinta. Kova voittoprosentti aloituksissa kertoili vahvasti sitä, että hänet läydetään sentterin paikalta. Doaneria olen omissa papereissa istutellut Kentsun ja Jirin ketjuun, ihan fiilispohjalta. Hyvillä koutseilla on sellaista? :D

EDIT: Pakkiparit alkavat muodostumaan hitaasti ja epävarmasti, yksi valmis, kaksi paria vielä kasaan. Nou hätä, aikaahan vielä on :)
 
Viimeksi muokattu:

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä varmasti joitain muutoksia joudutaan tekemään pelin sisällä tai sitten pelien välillä. Kokeillaan sua pakin tontilla mutta jos et viihdy pelin alla niin sitten pitää tehdä muutos. Lähtökohtana kun on se, että aloitetaan pelit puolustusvoittoisesti.

Nyt rehellinen vastaus...onko sulla nopeat kintut?

Pelaan kyllä pakkia jos niin sovitaan, ei siinä mitään.

Nopeet jalat? Ei täällä. Mut hyökkäyssuunnan pelaaminen on mulla enemmän vahvuus kun pakkina pelaaminen, sillä meinasin sitä et voisin mielummin olla hyökkääjä. Mut siis pakki tarvittaessa.

..itse lähinnä sotken, pyörin jaloissa ja olen jotain tekevinäni, vaikka asia ei millään tavalla minulle kuulu.

Niin minäkin! :D
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Joo. Meillähän on Saikka käytettävissä kuvaajana joka voisi ~jollain pokkarilla räpsiä edes ~jotain otoksia pelien aikana. Parhaat kuvathan toki saadaan vasta illanvietosta.

Kämpillä ei varmaan hirveästi tule loppupeleissä oltua. Mutta kai sielläkin joku pieni mankka voisi olla pyörimässä. Talon puolesta kun on vaan telkkari ja sekin pieni ja ruma.

Pukukoppiin ehdottomasti ghettoblaster!

Ketjukoostumuksiin panostetaan huolella. Hyvä.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Tätä videota ei olisi pitänyt nostaa esiin juuri ennen turnausta. Sijoittuminen ei taida olla Nokkiksen parhaita puolia. Onneks Nokkis onkin HC Boners -edustaja.

Täytyy muistaa, että JWC:n aikaan Nokkis oli ollut muutaman kerran maalissa ulkojäillä ja tuo oli ensimmäinen peli missä herra pelasi. Sen jälkeen harjoitukset ulkojäillä jatkuivat ja lisäksi Nokkis liittyi harrastejengiin, jossa meininkinä oli about yksi jäävuoro + peli viikossa. Kevätsarjan päätöksessä viime perjantaina Nokkis varmisti joukkueellen voiton 6-1 päättyneessä pelissä. Joukkoon mahtui läjä hyviä pelastuksia ja ainoa maali tuli 3vs1 hyökkäyksestä.
Eli katsomovalmentaja, ja rakas ketjukaveri, voi nukkua yönsä rauhassa. :)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Eli mikä on sitten tilanne nesteytyksen osalta? Kannattaako sinne raahata edes paria tölkkiä, vai nautitaanko koko ilta raflan tarjonnasta?

Nimim. Köyhä kuin kirkonrotta

Kyllä ainakin itse aion viettää suuren osan illasta oma tölkki kourassa jossain kämpillä. Tai siis siinä 8 hengen mökin lähettyvillä, joka on luultavsti joukkueen "pääkallo-paikka."

Ei näillä palkoilla ravintolassa koko iltaa oteta. Tosin tuota juomistakin joutuu hieman tarkkailemaan, kun pitää seuraavana päivänä ajella kotiin. Eli ei yhtään fisua tai muutakaan terävää mulle. Olut linjalla pitää mennä.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Bliz - Roenick - JMA (kuulin, että Roenick on oikeasti kovan tason peluri ja ykköskentän kamaa, Blizin ja JMA:n kohdalta tiedän sen JWC:n perusteella)

Joo, lyökää tää lukkoon. Huhuja kuultu että herra Roenick on päässyt vetämään viimeistelyharjoituksia kovien ukkojen kanssa ;)

XX - Kentsu - Jiri (Näiden kahden yhteispeli JWC:ssa sujui kivasti kun laitettiin samaan kenttään)

Myös Passengerista tiedän sen verran, että rankkareita vetämään aina varma valinta. Kova voittoprosentti aloituksissa kertoili vahvasti sitä, että hänet läydetään sentterin paikalta. Doaneria olen omissa papereissa istutellut Kentsun ja Jirin ketjuun, ihan fiilispohjalta. Hyvillä koutseilla on sellaista? :D

Kuulostaa hyvältä ketjulta. Voin mennä maalin eteen hakattavaksi häkki päässäni!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Meikäläisen sijoittumisesta maalilla nyt tuskin kannattaa sen kummemmin keskustella. Katsotaan nyt miten sujuu Breezessä ja kannattaako tiuken liidellä takki auki tulevassa Winter Classicissa :)

Joo, voin todeta että eteenpäin on menty, Mursun legendaarisien sanojen mukaisesti. eli tuo ei ole huolena ollenkaan. Enemmän huolettaa se, että vaikka jäällä on nyt itsekkin tullut veskan kamoilla käytyä, niin peliä en ole pelannut herran aikaan. Että taikatemppuja ei kannata odottaa :D
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Pitäisiköhän muuten ottaa kypärä visiirillä vai häkillä? Jiri hei, millaista se touhu tuolla on? Tuleeko kuinka paljon korkeaa mailaa?

No! Tuo lause osoittaa pelkoa! Ei tuolla asenteella voiteta peliäkään. Nyt kaikki valmistautuvat loppu viikon siihen, että jokaisella jannulla on samanlainen voittamisen halu ja tappamisen meininki kuin Jirillä JWC.ssä. Sillä me tuo turnaus hoidetaan!

Vastaus: VISIIRILLÄ TAI ILMAN!
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Eli mikä on sitten tilanne nesteytyksen osalta? Kannattaako sinne raahata edes paria tölkkiä, vai nautitaanko koko ilta raflan tarjonnasta?

Kyllä ainakin itse aion viettää suuren osan illasta oma tölkki kourassa jossain kämpillä. Tai siis siinä 8 hengen mökin lähettyvillä, joka on luultavsti joukkueen "pääkallo-paikka."

Ei näillä palkoilla ravintolassa koko iltaa oteta. Tosin tuota juomistakin joutuu hieman tarkkailemaan, kun pitää seuraavana päivänä ajella kotiin. Eli ei yhtään fisua tai muutakaan terävää mulle. Olut linjalla pitää mennä.

Sorry pitkät lainaukset mutta molemmat pohjustavat meikäläisen suunnitelmat illan osalta aika hyvin.

Eli, ottakaapa infokartta auki ja katsellaan vähän... Eli tosiaan. Pääkallopaikkana voidaan pitää tuota rantamökkiä (#7). Varmaan mahdutaan sinne iltaa viettämään koko porukalla, vaikka siellä majoitus vain kahdeksalle onkin. Mennään Otteluiden jälkeen sinne Rantamökille sitten kaikki. Osa jättää tietty varmaan tavaroitaan matkan varrella sijaitsevaan Jytinään (#9). Jytinässä meiltä yöpyy 9 henkilöä ja rantamökillä 8.

Tässä välissä on hyvä ottaa muutamat oluet ja ehkä napostella jotain pientä tuossa rantamökillä. Siellä on alkeelliset kokkausmahdollisuudet ja tietty jääkaappi, joten ehkä jotain välipalaa voinee laittaa. Ja tietty yöllä pitää saada silliä ja salamia! Eli tuohon Tutzban tiedusteluun: Ota tässä välissä 12 tölkillistä vapaavalintaista olutta. Vierumäeltä ei muuten mistään voi oikein sitten ostaa mitään olusia. Että kannattaa käydä kaupassa jo tullessa, tai sitten jossain pelien välissä. Esim. siinä ennen viimeistä alkusarjan matsia on hyvää aikaa käydä Vierumäen keskustassa (~30-40min reissu kauppakäynteineen, ei paha).

19:45 alkaa iltaohjelma tuolla Country Clubilla (#3) joka on ihan rantamökin vieressä. Lähdetään siitä porukalla kollektiivisesti sitten illalliselle, joka kestää klo 21:00 asti. Siinä varmaan tulee vielä ehkä olut-kaksi otettua tuolla Clubilla, mutta ainakin meikäläinen lähtee ihan mielellään tuonne rantamökille sitten takaisin.

Rantamökillä voi sitten vaikka pelata korttia tai taskubiljardia. Kuka mistäkin tykkää. Mitään älyttömiä bileitä tuskin on luvassa, vaan enemmänkin aikuisten keskistä illanviettoa ja rupattelua. Joku saattaa haluta jo nukkuakin tuolloin. En tiedä mitä Jytinän porukka sitten haluaa tässä vaiheessa tehdä. Minun puolestani voivat tulla takaisin Rantamökille viettämään iltaa.

Toki tuonne Klubillekin saa jäädä ja tulla "viimeisellä bussilla" kämpille. Ei siinä mitään. Ei vaan ole mikään kummoinen "disko" mutta kuitenkin ihan täydet ravintolahinnat ja -oikeudet. Muistakaa kuitenkin kuljettajien vastuu alkoholin kanssa. Itse ajattelin olla sunnuntaina aamiaisella (#2).

Avaimethan saatte tuossa ennen alkulohkon viimeistä ottelua (alkaa 14:15) pukukopissa. Majoituksista sen verran että mä olen ainakin mökissä ja haluaisin seurakseni mukavia ja asiallisia herrasmiehiä. Vaatimukset ovat sikäli tarpeettomia tähän kirjata koska meistä kaikki täyttävät nuo. Eli eiköhän me yhteisymmärrykseen päästä. Kaikki vissiin omissa sängyissä nukkuu kuitenkin :] (paitsi ne joita onnistaa Country Clubilla).

Tiivistin vielä tuota ekaa viestiä ja lisäsin sinne tämän tiedotteen. Lukekaa tuo huolella läpi. Siinä on paljon asiaa.


ps. Olen edelleen sitä kyytiä vaille. Eli Vierumäeltä pitäisi päästä Tikkurilaan. Tiputan vain laina-auton matkalla Lahteen (parin kilsan koukku, ei todellakaan paha).
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Aika jännä tuo ratkaisu tasurin tullen. Kolme jäähyä tietää ulosajoa pelistä (tämä oli myös meidän sarjassakin), mutta myös koko turnauksesta! kova tuomio mielestäni.

Näillä mennään, suapi nähä tuleekohan kauden eka jäähy jo ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös