Eli mikä on sitten tilanne nesteytyksen osalta? Kannattaako sinne raahata edes paria tölkkiä, vai nautitaanko koko ilta raflan tarjonnasta?
Kyllä ainakin itse aion viettää suuren osan illasta oma tölkki kourassa jossain kämpillä. Tai siis siinä 8 hengen mökin lähettyvillä, joka on luultavsti joukkueen "pääkallo-paikka."
Ei näillä palkoilla ravintolassa koko iltaa oteta. Tosin tuota juomistakin joutuu hieman tarkkailemaan, kun pitää seuraavana päivänä ajella kotiin. Eli ei yhtään fisua tai muutakaan terävää mulle. Olut linjalla pitää mennä.
Sorry pitkät lainaukset mutta molemmat pohjustavat meikäläisen suunnitelmat illan osalta aika hyvin.
Eli, ottakaapa
infokartta auki ja katsellaan vähän... Eli tosiaan. Pääkallopaikkana voidaan pitää tuota rantamökkiä (#7). Varmaan mahdutaan sinne iltaa viettämään koko porukalla, vaikka siellä majoitus vain kahdeksalle onkin. Mennään Otteluiden jälkeen sinne Rantamökille sitten kaikki. Osa jättää tietty varmaan tavaroitaan matkan varrella sijaitsevaan Jytinään (#9). Jytinässä meiltä yöpyy 9 henkilöä ja rantamökillä 8.
Tässä välissä on hyvä ottaa muutamat oluet ja ehkä napostella jotain pientä tuossa rantamökillä. Siellä on alkeelliset kokkausmahdollisuudet ja tietty jääkaappi, joten ehkä jotain välipalaa voinee laittaa. Ja tietty yöllä pitää saada silliä ja salamia! Eli tuohon Tutzban tiedusteluun: Ota tässä välissä 12 tölkillistä vapaavalintaista olutta. Vierumäeltä ei muuten mistään voi oikein sitten ostaa mitään olusia. Että kannattaa käydä kaupassa jo tullessa, tai sitten jossain pelien välissä. Esim. siinä ennen viimeistä alkusarjan matsia on hyvää aikaa käydä Vierumäen keskustassa (~30-40min reissu kauppakäynteineen, ei paha).
19:45 alkaa iltaohjelma tuolla Country Clubilla (#3) joka on ihan rantamökin vieressä. Lähdetään siitä porukalla kollektiivisesti sitten illalliselle, joka kestää klo 21:00 asti. Siinä varmaan tulee vielä ehkä olut-kaksi otettua tuolla Clubilla, mutta ainakin meikäläinen lähtee ihan mielellään tuonne rantamökille sitten takaisin.
Rantamökillä voi sitten vaikka pelata korttia tai taskubiljardia. Kuka mistäkin tykkää. Mitään älyttömiä bileitä tuskin on luvassa, vaan enemmänkin aikuisten keskistä illanviettoa ja rupattelua. Joku saattaa haluta jo nukkuakin tuolloin. En tiedä mitä Jytinän porukka sitten haluaa tässä vaiheessa tehdä. Minun puolestani voivat tulla takaisin Rantamökille viettämään iltaa.
Toki tuonne Klubillekin saa jäädä ja tulla "viimeisellä bussilla" kämpille. Ei siinä mitään. Ei vaan ole mikään kummoinen "disko" mutta kuitenkin ihan täydet ravintolahinnat ja -oikeudet. Muistakaa kuitenkin kuljettajien vastuu alkoholin kanssa. Itse ajattelin olla sunnuntaina aamiaisella (#2).
Avaimethan saatte tuossa ennen alkulohkon viimeistä ottelua (alkaa 14:15) pukukopissa. Majoituksista sen verran että mä olen ainakin mökissä ja haluaisin seurakseni mukavia ja asiallisia herrasmiehiä. Vaatimukset ovat sikäli tarpeettomia tähän kirjata koska meistä kaikki täyttävät nuo. Eli eiköhän me yhteisymmärrykseen päästä. Kaikki vissiin omissa sängyissä nukkuu kuitenkin :] (paitsi ne joita onnistaa Country Clubilla).
Tiivistin vielä tuota ekaa viestiä ja lisäsin sinne
tämän tiedotteen. Lukekaa tuo huolella läpi. Siinä on paljon asiaa.
ps. Olen edelleen sitä kyytiä vaille. Eli Vierumäeltä pitäisi päästä Tikkurilaan. Tiputan vain laina-auton matkalla Lahteen (parin kilsan koukku, ei todellakaan paha).