Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 098
  • 401

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Pikkutakki on prässätty, pelejä odotellessa.

Homma näyttää loppumetreillä saaneen kovaa tuulta purjeisiin, ja näin haluan iskeä pari ketjua kasaan ja kertoa nyt teillekin siitä.

Bliz - Roenick - JMA
RedDevil - Max Power


Doaner - Kentsu - Jiri
Tuomas - tutzba?

Wilco - Passenger - repe/paha
repe/paha - Smasa?

Loput pelipaikat ovat vielä vähän auki, katsotaan nyt kuinka tämä menee. Smasa ja tutzba saatetaan nähdä samassakin parissa, mutta en nyt muista Smasan kätisyyttä. tutzba on ainakin lefti, joten katsellaan nyt sitten. Kolmosen laitaan tod. näk. repe_joke tai Paha_Kurki. Kakkos - ja kolmosparin pakit ovat vielä vähän auki, tutzba ja Smasa halusivat vissiin olla oikealla puolella, mutta katsotaan nyt kuinka kätisyydet menevät ja ketkä vierellä tulevat ja minkä vitjan takalinjoilta kukin paikkansa löytää.
...
Ohjelma vaikuttaa hyvältä, taidan itse ottaa mäyräkoiran verran kaljaa mukaan ja katsella kuinka ilta etenee. Jirin suunnitelmat kuulostivat omaan korvaan hyviltä. Varsinkin se task.. eikun siis kortinpeluu. Niin, sen verran piti vielä sanoa, että jos et muuta keksi niin on ehkä mahdollista päästä mun kyydissä Tiksiin. Se kun on melkein matkan varrella :D pikku kierto sinne tänne.
 
Viimeksi muokattu:

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tavoitin Roenickin reissun päältä ja hän kyseli tuosta illallisesta. Kannattaako siitä maksaa se 20e? Eli minkä tyyppinen illallinen on kyseessä? Maksut hän lupasi hoitaa niin pian kuin mahdollista, viimeistään käteisellä Vierumäellä.

Koutsin ketjukoostumukset vaikuttivat hyviltä. Ja muuten, jos Tutzballe tulee ylitsepääsemätön himo päästä hyökkääjäksi, niin meikäläinen on ainakin pelin verran valmis olemaan myös pakkina ;)
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli, ottakaapa infokartta auki ja katsellaan vähän... Eli tosiaan. Pääkallopaikkana voidaan pitää tuota rantamökkiä (#7).

Infokartta avattu! "Pääkallopaikka" päätetty! Onkos muuten hallilta taksi- vai bussikuljetus "pääkallopaikalle", kun näyttäisi olevan aikas pitkä matka.

Vierumäeltä ei muuten mistään voi oikein sitten ostaa mitään olusia. Että kannattaa käydä kaupassa jo tullessa, tai sitten jossain pelien välissä. Esim. siinä ennen viimeistä alkusarjan matsia on hyvää aikaa käydä Vierumäen keskustassa (~30-40min reissu kauppakäynteineen, ei paha).

Lahdesta päin tullessa siinä on Sale noin parin kilometrin päässä. (Eli jokainen itseään kunnioittava kiekkomeesi juoksee hakemaan juomansa, vaikka sitten alkulämpimänä.) Juoman hakureissu onnistuu autolla noin 10minuutissa. Sitä en tiedä onko se sitä vierumäen "keskustaa", vai onko siellä jossain vielä toinenkin kauppa?

19:45 alkaa iltaohjelma tuolla Country Clubilla (#3) joka on ihan rantamökin vieressä. Lähdetään siitä porukalla kollektiivisesti sitten illalliselle, joka kestää klo 21:00 asti. Siinä varmaan tulee vielä ehkä olut-kaksi otettua tuolla Clubilla, mutta ainakin meikäläinen lähtee ihan mielellään tuonne rantamökille sitten takaisin.

Rantamökillä voi sitten vaikka pelata korttia tai taskubiljardia. Kuka mistäkin tykkää.

Näkisin myös asian niin että palattaisiin takaisin "pääkallopaikalle" virallisen osion jälkeen..

(paitsi ne joita onnistaa Country Clubilla).

Jokos urheiluleirit on alkanut? ;-)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tavoitin Roenickin reissun päältä ja hän kyseli tuosta illallisesta. Kannattaako siitä maksaa se 20e? Eli minkä tyyppinen illallinen on kyseessä? Maksut hän lupasi hoitaa niin pian kuin mahdollista, viimeistään käteisellä Vierumäellä.
Loistava juttu. Sitten kaikki on siltäkin osin kunnossa. Myös Saikka on luvannut hoitaa loput viimeistään Vierumäellä.

Illallisesta sen verran että meitä on nyt se 17 majoittujaa ja 17 ilmoitettu illalliselle. Uskon että on hintansa väärti ja tosiaan - Ilmoitettu on jo :)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Infokartta avattu! "Pääkallopaikka" päätetty! Onkos muuten hallilta taksi- vai bussikuljetus "pääkallopaikalle", kun näyttäisi olevan aikas pitkä matka.
Niin, jos tuosta 400m radan yhdestä sivusta vaikka ottaa ~100m mittakaavan niin onhan tuonne mökille varmaan puolen kilsan matka :)

Lahdesta päin tullessa siinä on Sale noin parin kilometrin päässä. ... Sitä en tiedä onko se sitä vierumäen "keskustaa"
Tämä Sale on kaikkien reitin varrella. Kukaan tuskin Vuolenkoskelta tai vanhaa tietä tulee. Eri asia sitten onko se vielä auki kun aamuhämärissä tuonne suunnistellaan. Vierumäeltä tuonne on 5-6 kilsaa matkaa kuitenkin... Melkein vois masinoida jollain isommalla autolla sitten sen eväsreissun tuonne. Me ollaan käyty usein pakulla sillai että kontissa on se 10 jätkää. Mutta eiköhän tääkin Vierumäellä sitten selviä.

Näkisin myös asian niin että palattaisiin takaisin "pääkallopaikalle" virallisen osion jälkeen..

Jokos urheiluleirit on alkanut? ;-)
Hjoop. Mökille vaan ja paskahousut (siis se korttipeli) pystyyn! Jos jollain on sellainen pokerisetti niin ei sekään kai huono olis ottaa mukaan :)

Ja tosiaan. Saattaa olla että baarin naistarjonta on osastoa "marginaalinen", sikäli kun jo pelkästään meidän turnauksen illallisporukka on lähes satapäinen.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Hjoop. Mökille vaan ja paskahousut (siis se korttipeli) pystyyn! Jos jollain on sellainen pokerisetti niin ei sekään kai huono olis ottaa mukaan :)

Meinasin kysellä just onko porukalla kiinnostusta pokereihin siinä pelien jälkeen. Merkkejä löytyy kaikkinensa about 1100 eli ihan kunnon pelit saisi pystyyn. Oma ehdotukseni on joku pieni teksu/omppu käteispöytä jossa voi tulla ja mennä koska huvittaa. Nää hommat ehditään kuitenkin sopimaan paikanpäälläkin.
Golfiahan tuolla pääsisi myös pelaamaan mutta en tiedä mikä on sunnuntain aikataulu. Golf on leppoisaa rapulapuuhaa.
Melkoinen kisafiilis alkaa oleen jo päällä. Jäällä en ole käynyt kuin kerran viime kuukauden aikana mutta kai sitä silti vielä pystyssä pysyy. Ketjut näyttävät kovilta ja meininki tuntuu muutenkin olevan kohdillaan. Lauantain aikainen herätys hieman mietityttää mutta eiköhän siinä pukukopissa istuessa ja ghettoblasterin pauhatessa pieni väsymys unohdu. Hyvä tästä tulee.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Toivottavasti ei olla järjestävän tahon mielestä liian "junnu" porukka. Oli meinaan sen oloinen tuo ohjeistus että notta tutzba esim voitaisiin draftata meiltä pois ikänsä puolesta
 

tutzba

Jäsen
tutzba esim voitaisiin draftata meiltä pois ikänsä puolesta

Sitä minäkin vähän kauhulla katselin. Aikoinaan ensimmäisestä ohjeistuksesta silmään osui kohta, jossa ei hyvällä katsottu pelaajia, joita on olleet vanhemmat aikoinaan kuskaamassa hallille. Jos rehellisesti sanotaan, en oikein edes ymmärtänyt tuon pointtia. Sen takia en siihen oikein jaksanut kiinnittää huomiota.

Kai minä nyt kelpaan? Parikymppinen kaiffari, joka ei ole mitään korkeaa sarjatasoa ikinä pelannut?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Toivottavasti ei olla järjestävän tahon mielestä liian "junnu" porukka. Oli meinaan sen oloinen tuo ohjeistus että notta tutzba esim voitaisiin draftata meiltä pois ikänsä puolesta

Sitä minäkin vähän kauhulla katselin.

Kai minä nyt kelpaan? Parikymppinen kaiffari, joka ei ole mitään korkeaa sarjatasoa ikinä pelannut?

Joo, ei noihin kannata liian tiukkaan tarkertua. Järjestävä organisaatio (KKK) on vaan halunnut pitää turnausten tason mielekkäänä kaikille. Ei meillä vielä ihan sellaista nippua ole että tarvitsisi pelätä tuon pykälän täytäntöönpanoa.

Tuolla lähinnä estetään/kehoitetaan välttämään sitä ettei siellä ole kahta ketjua uunituoreista A-junnujen SM-joukkueesta ja paria liigapelaajaa päälle... Olen nimittäin tässä ollut sellaisissakin turnauksissa ja siitä menee vähän mieli. Eräässä Vierumäen turneessa (Harrastekiekon päätösturnaus 2008) vastaan luisteli Matias Loppi ja Erik Kakko. Tosin eri joukkueissa. Lisäksi siellä oli jotain KooKoon "edarin" jätkiä yms...

Eli ei meillä oo mitään hätää tuon pykälän osalta. Lisäksi vielä olen KKK:n organisaatiossa mukana ja hoidan muutamia vastuutehtäviä, joten he tuskin haluavat hermostuttaa minua hajoittamalla joukkuettani ;)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jokos urheiluleirit on alkanut? ;-)

Itse kuulin viime viikolla huhuja, että siellä olisi naisipuolisia lentopalloilijoita. Tai kuten tämä kaveri jolta tuon kuulin sanoi: "tiukka perseisiä lentopallotyttöjä".
En tiedä tuon todenperäisyydestä mitään, mutta kovin varman kuuloisesti tämä kaveri siitä asiasta jutteli.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutoksia suunnitelmissa..

Noniin. Näin siinä vaan kävi että yhdestä (hyvästä)kaverista tuli isä ja varpajaiskutsu tipahti tänään. Noh, päivähän on tietysti tuo lauantai. Eli iltaohjelman sekä yöpymisen joudun jättämään näillä näkymin väliin.. Valitettavasti.

Noh, nyt siis yhdelle (nopealle) palstaveljelle / -siskolle olisi tilaa Summer Breeze 2009 turnauksen voitonjuhliin ja pokeri-iltaan.. ;-) Pakettiin sisältyy yöpyminen Vierumäen urheiluopistolla myöhemmin määriteltävässä kohteessa ja illallinen joukkueen kanssa, sekä turnauksen palkintojen jako. Vaihtoehtoja on 3. Paikan voi A) ostaa B) ottaa C) paikka jää tyhjäksi

Kiinnostustaan voi ilmaista esimerkiksi yksityisviestein tännepäin..
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Olen tällainen pretty boy, pelkään että tulee naarmuja kasvoihin. No ei vaan, visiirillä tulen varmaan.

Meikäläisestä on pretty kaukana, mutta ehkä boy sitten. Itse vedän ainakin häkillä, kuten tähänkin asti. Juuri viime turnauksessa pari viikkoa sitten sain todistaa, kun karvaamaan rynnineeltä joukkuekaverilta tempaistiin vahingossa hampaat huulesta läpi.

Smasa ja tutzba saatetaan nähdä samassakin parissa, mutta en nyt muista Smasan kätisyyttä.

Right. Tässähän voisi olla ihan mielenkiintoinen pakkipari, tutzba saa häärätä Nummelinina hyökkäyssuuntaan ja minä pysyttelen Heleniuksena oman maalin tuntumassa. Ei paineita koutseille, en rupea mököttämään vaikka pistäisitte jonkun muun pariksi tai vasempaan laitaan.

Tultiinko me sen ghettoblasterin kanssa muuten mihinkään lopputulokseen? Onko siellä huvilalla mitään soitinta iltarientoihin, jos kentsu vie jenginsä mankan pois pelien jälkeen? Minusta rokki sopisi hyvin kaljoittelun ja hold 'emin taustalle.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tultiinko me sen ghettoblasterin kanssa muuten mihinkään lopputulokseen? Onko siellä huvilalla mitään soitinta iltarientoihin, jos kentsu vie jenginsä mankan pois pelien jälkeen? Minusta rokki sopisi hyvin kaljoittelun ja hold 'emin taustalle.

Kentsulta saadaan soittopeli pukukoppiin. Mutta kämpille olisi hyvä saada myös joku soittovekotin. Siellä kun ei ole kuin telkkari. Mitä isompi ja komeempi sen parempi... Kai.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Mutta kämpille olisi hyvä saada myös joku soittovekotin. Siellä kun ei ole kuin telkkari. Mitä isompi ja komeempi sen parempi... Kai.

Voin hoitaa. Mun Sony ei ole iso eikä komea, mutta on sieltä ainakin Radio Suomen kiekkokierros hyvin kuulunut. Pistetään täysille ja möykätään itse riittävästi, niin kyllä naapurit jo siitäkin ärsyyntyvät.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulla on mennyt tämä valmennus nyt hieman överiksi. Tutzba lupasi nörttinä laittaa kuvan vielä tänään uudesta Pena-lookistani. Kävin Virossa leikkauksessa ja maksoi 20 000 euroa tuo muuntautuminen. Mä olen nyt sitten lopun elämääni kaksoisfööni.

Toivottavasti kannatti. Vaimo jo tosin otti ja lähti mut mitä sitä ei Hawaijin eteen tekisi. Pelaajilta luonnollisesti vaadin samanlaista sitoutumista.
 

tutzba

Jäsen
Tutzba lupasi nörttinä laittaa kuvan vielä tänään uudesta Pena-lookistani.

Ja tässähän se tulee, olkaapa hyvä.

Täytyy nostaa hattua, hiusistutukset sopivat todella hyvin ja näyttävät aidoilta! Itse en ole samanlaiseen sitoutumiseen vielä pystynyt, tässä alkaa pikkuhiljaa hävettää.
 

Liitteet

  • Koutsi Pena.jpg
    Koutsi Pena.jpg
    30,8 KB · kertaa luettu: 577

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kai huomasit ostaa virolaisilta vanhan faksin. Voit sitten faksailla turnauksen aikana pelaajahankintoja.

Niissä on kuuma linja suoraan Kremliin, sieltä joku Anatoli Tarantella vahvistamaan turnauksen jälkeistä nappomeininkiä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jaahas, laitetaan taas päivitystä kokoonpanon suhteen, eli tällä hetkellä näyttää tältä:

Bliz - Roenick - JMA
RedDevil - Max Power

Doaner - Kentsu - Jiri
Smasa - tutzba

Wilco - Passenger - repe/paha
repe/paha - Tuomas

Muutoinkin homma alkaa näyttää hyvältä, vähän jo taktiikoita omassa päässäni käynyt läpi. Ja se takki on tosiaan prässätty ja kledjut muutenkin iskussa kovaa turnamenttia silmällä pitäen.
Vanha Len on laittanut homman ihan viimeisen päälle kuntoon, nyt löytyy sitten vertailupohjaa mihin tähdätä.
 

tutzba

Jäsen
Doaner - Kentsu - Jiri
Smasa - tutzba

Ihanko tosissaan pääsen noin kovaan kenttään? Ei muuta kuin tack så mycket vaan.

Minä poistun kohta pariksi päiväksi mökille lataamaan akkuja ja tekemään viimeiset mielikuvaharjoitukset. Perjantaina pitäisi tulla takaisin joskus, eli voidaan sitten vaikka Jatkoajassa tai tekstiviestein sopia obin kanssa aikatauluista paremmin. Tulen kuitenkin Tampereelle lauantaiaamuna, mutta kokoontumispaikka olisi varmuuden vuoksi hyvä tietää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ihanko tosissaan pääsen noin kovaan kenttään? Ei muuta kuin tack så mycket vaan.

Eihän meillä ole kuin kovia kenttiä jne...

Ei mutta tuosta omasta ja pahis_kurjen paikka spekulaatiosta. Käviskö valmennukselle, kapteenistolle, pahis_kurjelle, faneille, sponsoreille, yms, että vedetään pahiksen kanssa 2 ekaa peliä niin, että ekassa toinen hyökkää toinen puolustaa ja tokassa päinvastoin. Noiden pelien jälkeen koutsit sitten päättää mitenkä mennää 2 viimeistä peliä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täytyy muistaa, että JWC:n aikaan Nokkis oli ollut muutaman kerran maalissa ulkojäillä ja tuo oli ensimmäinen peli missä herra pelasi. Sen jälkeen harjoitukset ulkojäillä jatkuivat ja lisäksi Nokkis liittyi harrastejengiin, jossa meininkinä oli about yksi jäävuoro + peli viikossa. Kevätsarjan päätöksessä viime perjantaina Nokkis varmisti joukkueellen voiton 6-1 päättyneessä pelissä. Joukkoon mahtui läjä hyviä pelastuksia ja ainoa maali tuli 3vs1 hyökkäyksestä.
Eli katsomovalmentaja, ja rakas ketjukaveri, voi nukkua yönsä rauhassa. :)

Näinhän se toki on. Toki tämä oli mielessä, mutta piti päästä huutelemaan. :)

Meikäläisen sijoittumisesta maalilla nyt tuskin kannattaa sen kummemmin keskustella. Katsotaan nyt miten sujuu Breezessä ja kannattaako tiuken liidellä takki auki tulevassa Winter Classicissa :)

Ei mun mitään maaleja tartteekaan tehdä, kunhan yritän sohia kiekon JMA:lle. Ja JMA:n ketjussa voi aina liidellä takki auki. :) No ei, vaan täytyy yrittää kehittyä pelaajana tässä kesän aikana, heh. Jospa mä pääsen edes yhteen kunnon vetopaikkaan ens kerralla.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
vedetään pahiksen kanssa 2 ekaa peliä niin, että ekassa toinen hyökkää toinen puolustaa ja tokassa päinvastoin. Noiden pelien jälkeen koutsit sitten päättää mitenkä mennää 2 viimeistä peliä.

Niin että try-outilla hyökkääjäksi? Mun puolesta voidaan vetää noin. Katsotaan mikä ratkaisu on joukkueen kannalta paras. (tällä en siis tarkoita sitä että vedän pakissa läskiks ja sit mut on pakko laittaa hyökkääjäksi!) ;-)

Onko tosiaan niin, että ei ole ketään innokasta, joka haluaisi iltamenoihin paikkani lunastaa?

P.S Onko muuten joku jolla puuttuu(tuskin) / on "heikossa hapessa" (todennäköisempää) jotain kamoja? Mulla olis tos kaapissa toinen "ylimääräinen" setti. Niistä voisi järjestyä lainaksi turnaukseen.. L/XL koon kaverille.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Niin että try-outilla hyökkääjäksi? Mun puolesta voidaan vetää noin. Katsotaan mikä ratkaisu on joukkueen kannalta paras. (tällä en siis tarkoita sitä että vedän pakissa läskiks ja sit mut on pakko laittaa hyökkääjäksi!) ;-)

Katsotaan kuinka läskiksi homma menee, ja mistä paikka löytyy :D
Minulle tämä järjestely sopii, siitä vain keskenään arpomaan kumpi aloittaa hyökkääjän tontilla ja kumpi pakkina.
Onko tosiaan niin, että ei ole ketään innokasta, joka haluaisi iltamenoihin paikkani lunastaa?

Laitoin sulle yv:tä asian tiimoilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös