Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 102
  • 401

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei minulle ole mikään ongelma saada itseäni ja kamoja Tampereelle lauantaina, voidaan lähteä sitten samasta paikasta kaikki. Turha täältä on koukata. Millainen aikataulu on suunnitteilla?

Eka peli on 9:15 ja itselläni oli ideanan olla siinä tuntia ennen peliä paikalla, eli siinä kasin nurkilla. Joka tarkoittaa sitä että aikaisin pittee lähtee. Joskus kuuden jälkeen
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pakkeina tällä hetkellä siis Max Power, Smasa ja Repe_Joke? Itsekin viimekaudella sentterinä pelanneena, tuota aloitushommaa ainakin hyökkäyspäässä voidaan katsoa kätisyyksien mukaan.

Mulle on ihan sama kummalla laidalla pelaan. Puolustukseen jos vaan löytyy enemmän paikkaa pelanneita niin ilmoitelkaa ihmeessä koutseille.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Tutuin paikka itelle on laituri, puolella ei niin väliä. JWC:ssä pelailin sentterinä ja kai sekin hoituu mutta tosiaan mielummin laidassa. Ketjukavereiden suhteen ei isompia toiveita ole esittää, sillä joukkuen on täynnä pelimiehiä. JMA:n kanssa ainakin kulki ihan ok, tosin kelläpä ei kulkisi.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Sen verran pakeille tiedoksi, että nyt ollaan sitten tiukemmin kiekon alla eikä lähdetä ryntäilemään hyökkääjien tueksi liikaa. Glooriaa saa muutenkin kuin tekemällä maalin. Puolustusvoittoisesti aloitetaan ja katsotaan vaikka eka peli miten lähtee liikkeelle.

Tää ei tuota mitään ongelmia. Kun JWC.tä muistelen, niin Minun Ja Aallon Teemun aikana ei mennyt yhtään kiekoa omiin ja tehotilasto taisi olla jotain +7 - +12 luokkaa. Tosin siitä saa kiittää pitkälti Hyökkäyskolmikkoa Bliz-JMA-Tiuke. Niiden ollessa kentällä kiekko oli koko ajan vastustajan päässä.

Puolustavaa peliä ja hyvää hyökkäysten tukemista. Siten yritän pelata. Maalivahdeille sellainen toive, että pitää meteliä siellä maalilla. Esim. OTA ÄIJÄ MAALILTA, YKSI TULEE LUJAA, RAUHA, POIS MASKISTA, OTAN, PEITÄ tms. Eli kunnon ohjeistusta siellä maalilla. Hiljaisen veskarin edessä on vittumainen pelata.

Itse yritän aina olla vedon edessä ja jos se häiritsee maalivahtia, niin siitä pitää ilmoittaa. Siitä voi tulla pahoja maskivetoja, mutta yleensä noin 7 vetoa 10.stä on mun polkkareissa.
 

tutzba

Jäsen
Jos tarve on, voin kiskoa kyllä pakin paikalla. Joskus aikoinaan on tullut sitäkin tonttia pelattuna, eli voin sinne mennä. Olisin varmaan sellainen rauhallinen pakki, en lähtisi mihinkään höntyilemään. Joskus saattaisi tulla petterinummelinmaisia hyökkäyksiä, mutta voisin yrittää pysyä pääosin puolustavana puolustajana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tää ei tuota mitään ongelmia. Kun JWC.tä muistelen, niin Minun Ja Aallon Teemun aikana ei mennyt yhtään kiekoa omiin ja tehotilasto taisi olla jotain +7 - +12 luokkaa.


Loistavaa. Power siis ykkösen toinen pakki. Pariksi sitten Passenger tai Tutzba. Näistä sitten toinen kakkoseen. Kyllä tämä alkaa tästä kehkeytymään.

Bliz-JMA tutkaparia ei saa hajoittaa. Kuka sopisi kolmanneksi? Ehdotan Kentsua ja Jiriä myöskin samaan ketjuun. Siinä on kaksi tunteikasta kaveria. Maalinteon sivussa juuri sopivia miehiä hämmentämään vastustajia.

Red Devil voisi olla kolmannen vitjan sentteri ellei 1. tai 2. sitten tarvita. Pitää hieman tasapainottaa ketjuja eli ei kaikkia munia samaan koriin. Suht tasaista peluutusta alussa. Kova kuntoisille sitten loppupäivästä enemmän vastuuta.

En muista JWC- pelistä Andersien toimivia ketjuja, joten olkaapa pelaajat itse nyt äänessä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Puolustavaa peliä ja hyvää hyökkäysten tukemista. Siten yritän pelata. Maalivahdeille sellainen toive, että pitää meteliä siellä maalilla. Esim. OTA ÄIJÄ MAALILTA, YKSI TULEE LUJAA, RAUHA, POIS MASKISTA, OTAN, PEITÄ tms. Eli kunnon ohjeistusta siellä maalilla. Hiljaisen veskarin edessä on vittumainen pelata.

Tämähän on se mun vahvin alue. Nimittäin omille huutaminen ja kauhea neuvominen. Yleensä vielä ihan päin persettä. Mutta kyllä siellä ainakin sitten meteliä on.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Senttereiksi olen kaavaillut ainakin Tutzbaa ja Kentsua, Bliz taitaa myös osata homman?

Nämä kaverit taisivat pelata JWC:kin senttereinä? Mun puolesta saavat pelata nytkin, voidaanhan me vaihdella paikkoja turneen aikana jos siltä tuntuu. Edelleen mulle on ihan sama mitä paikkaa pelaan.

Ei muuta kuin rohkeesti luonnoksia esille vaan ;)
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toimin oma-aloitteisesti kotiinjäävänä varavalmentajan varavalmentajana ja pukkaan ilmoille kokoonpanon. Pohja on valmentajien vapaasti käytettävissä ja muokattavissa.


JMA-tutzba-Bliz
Jiri-kentsu-Doaner
wilco-passenger-Paha_Kurki

smasa-Max Power
Red Devil-Roenick
Tuomas-repe_joke

Nokkis
obi-wan

Paikkaansa tyytymätön voi ottaa yhteyttä varsinaisiin valmentajiin. :)
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Aika hyvä ehdotelma, mutta taitaa Roenick olla hyökkäyspään peluri? Vai miten on Doaner?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Jees. Homma on aktiivoitunut näköjään ihan toden teolla. Hyvä näin. Itselläni meni viikonloppu täysin kuutamolla. Meillä oli HC Jatkoaika - Xbox/NHL -porukan saunailta ja viikonloppu tässä... Aika kosteita juhlia.

Kokoonpanoista sen verran että kaikki hyökkäyspaikat käy. Oikea laita on erittäin ok, kuin myös kapteenin C. Kiitos siitä.

Täytyy tuossa huomenna tarkistaa viimeisimmät maksut ja päivitellä tuota ekaa viestiä. Nyt on helvetillinen yskä, nuha ja krapula... Toivottavasti tervehtyy Hawajiin mennessä!

ps. Tarvitsen kyydin sunnuntaina Vierumäeltä Tikkurilaan. Matkan varrella laina-auton palautus Lahteen. Pistäkääpäs yv jos jollain on autossa tilaa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Njaahas, hommahan on ruvennut rullaamaan toden teolla. Itselläni on jonkinsuuntaista ketjurulettia myöskin laittaa alustavasti esille.

Kentät eivät ole missään järjestyksessä, ihan vain suuntaa antavaa kamaa:

Bliz - Passenger - JMA
Max Power - Smasa

Doaner - Kentsu - Jiri
Tutzba - Tuomas

Wilco - Roenick - repe_joke
RedDevil - Paha_kurki

Ja molarit tietysti. Kentsu - Jiri -tutkaparia ei voi rikkoa, ja muistelinkin että Kentsu oli keskellä ja Jiri oikeassa laidassa. Siinä on peli naapurilla niin sekaisin että kiekkoa reppuun vaan. Sitten veikkailisin että Blizin ja JMA:n keskelle sopii aloitus/rankkarispesialisti Passenger. Muutoin tämä paletti on sellainen suuntaa antava, muutama tutkapari paperilta siis kuitenkin löytyy. Siihen vierelle valitsin kovalla intuitiolla.. :P
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Itsehän olen valmentajan unelmapelaaja, pelaan siellä missä käsketään ja siinä roolissa mikä annetaan.
Sentterin pesti sopii oikein hyvin, mutta laitakin menee jos joku välttämättä keskelle haluaa.
Osaan jopa liukua takaperin, joten voin vetää pakkinakin jos käsky käy.
Muilta osin alkaa valmistautuminen lauantain spektaakkelia varten, jos ei alkuviikon rullatreeneissä ja -peleissä tule vakavia loukkaantumisia niin lauantaina ollaan tikissä
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Itsehän olen valmentajan unelmapelaaja, pelaan siellä missä käsketään ja siinä roolissa mikä annetaan
...

No siltä näyttää :)
Kyllä silti hyökkäyksessä sut tullaan näkemään, ellei loukkaantumiset tahi muut odottamattomat asiat pistä sua pakin paikalle. Sinä ja Jiri sovitte samaan ketjuun kuin nyrkki silmään JWC:n perusteella, eikä tälläisiä "tutkapareja" kannata turhaan rikkoa.

Mites muuten, naapurikylässä kun osan ajastani vietän niin tää kyytihomma? Joskus taisi jo puhettakin asiasta olla, että samalla kalutolla vois mahdollisesti kulkea?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Mites muuten, naapurikylässä kun osan ajastani vietän niin tää kyytihomma? Joskus taisi jo puhettakin asiasta olla, että samalla kalutolla vois mahdollisesti kulkea?

Muuten ehdottomasti ok, mut mä lähden takaisin sieltä etelään illalla, saattaa olla että jossain saunassa tulen käymään pelien jälkeen jos tällainen ylellisyys sallitaan, mutta tosiaan, yöksi ei kykene jäämään.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Samaa kysyisin Smasalta. Jotenkin omat pelit kulkee paremmin ollessani oikea pakki. Vasemmalta on jotenkin vaikeampi sijoittua. Tosin eiköhän noita puolia voi sitten paikan päällä miettiä tarkemmin ja neuvotella asiasta oman parin kanssa?

Kyl viikonloppua jo odottaa!
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Maksut tarkistettu ja eipä sieltä enää paljoa puutu. Hyvä näin. Jatketaan.
Meikäläisen flunssakin rupee jo taittumaan. Tän päivän vielä kun lepäilee ja huomenna aamujäille... :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minkäs kätinen kaiffari tämä nimikaimani sitten on puolustajana?

Nimikaimasi pelaa leftilta. Ja tosiaan jos haluat itse pelata oikeallapuolella (olettaen että noilla lähdetään ekaan peliin), niin en usko pikkuveljelle olevan mitään sitä vastaan. Se on 100% tyytyväinen pelkästään siitä että pääsee pelaamaan.
 

tutzba

Jäsen
Nimikaimasi pelaa leftilta. Ja tosiaan jos haluat itse pelata oikeallapuolella (olettaen että noilla lähdetään ekaan peliin), niin en usko pikkuveljelle olevan mitään sitä vastaan.

Jos molemmat on leftejä, ei sillä sitten taida mitään väliä ole. Minulle käy kuitenkin molemmat puolet, joten katsellaan vaikka paikan päällä lisää, jos jompikumpi on muuttanut mieltään lauantaihin mennessä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jeespoks. Heitän valmennusjohdon osalta oman lusikkani soppaan, kun keskustelua syntyy nähtävästi. Pakkiparit saavat minun puolestani itse sopia kummalla puolella homma toimii paremmin, ja pakkipareja voidaan muodostaa kätisyyksien perusteella uusiksi kyllä. Ihan miten vaan, kunhan saadaan toimivaa palettia kasaan :)

Pikkulinnut ovat myös laulelleet, ja kokoonpanopäivitystä voisin laittaa kehään. Hieman ovat ketjut sekoittuneet, muttei mitään dramaattista.

Bliz - Roenick - JMA
XX - XX

Doaner - Kentsu - Jiri
XX - XX

Wilco - Passenger - repe_joke
XX - XX

+ Pakit. Max Power, Smasa, tutzba, RedDevil, Paha_kurki, Tuomas

Taas tälläistä pientä, ei lopullista. Pakit saavat nyt sitten avata sanaisen arkkunsa ja sopia kätisyyksien/mieltymysten perusteella kummalla puolella pelaavat mieluummin. Katsotaan sitten minkä hyökkäysvitjan perään teidät istutetaan, ja minkälaiset parit saadaan aikaan. Laittakaa vaikka yv:tä niin pistän nimiä paperille.

EDIT: Pakit, kertokaa yv:llä kätisyys, kumpi puoli suttaantuu paremmin, ja onko taipumusta hyökkäävään vai puolustavampaan peliin. Helpottaa kummasti ja saadaan toimiva setti kasaan :) kiitoksia jo etukäteen.

EDIT2: Niin, ja jos hyökkäyksessä on vielä joku, joka olisi mieluummin pakki/hallitsee sen homman paremmin, laittaa yv:tä. Pakkien paikalla kun on hyökkäyspeliin tottuneita, niin menisi paikat lopullisesti kohdalleen :)
Kyllä tää tästä.
 
Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Joltain jos löytyy hyvä kamera niin ota ihmeessä messiin. Kuvia on aina joskus jälkeenpäin kiva katsella. Entä poppikone pukkariin, meneekö jo yli?
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Samaa kysyisin Smasalta.

Rightilta pelaan mutta mielellään oikealla, yv:tä varten voidaan pyöräyttää toisin päin jos koutsit näin haluavat...

Joltain jos löytyy hyvä kamera niin ota ihmeessä messiin. Kuvia on aina joskus jälkeenpäin kiva katsella. Entä poppikone pukkariin, meneekö jo yli?

Kameran ajattelin ottaa anyway, vaikka kyseessä on ihan perus digipokkari. Minusta poppikone on hyvä idea näin turnauksessa ja voin ottaa mukaan kotoa löytyvän pienen Sonyn cd-radiomankan. Ei mikään kova ghettoblasteri, mutta kyllä sillä hopeakiekkoja pyörittelee. Onko täällä innokkaita hittikokoelmien tekijöitä?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Minusta poppikone on hyvä idea näin turnauksessa ja voin ottaa mukaan kotoa löytyvän pienen Sonyn cd-radiomankan. Ei mikään kova ghettoblasteri, mutta kyllä sillä hopeakiekkoja pyörittelee. Onko täällä innokkaita hittikokoelmien tekijöitä?

Voin tuoda meidän jengin ghettoblasterin, tulee siinä samassa missä paidatkin, muutama levykin on valmiina mitä peleissä on soiteltu, sisältävät metallicaa, foo fighterisia, maidenia, quotsaa ja muita mukavia rallatuksia. eiköhän nuokin tule siinä samalla.
Tosin, koska mä lähden sieltä pois illalla, niin jos haluatte poppista kuunnella mökilläkin niin sitten voipi olla parempi jos joku muu tuo koneiston paikalle.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Aika hyvä ehdotelma, mutta taitaa Roenick olla hyökkäyspään peluri? Vai miten on Doaner?

Roenick pelaa paikkaa kuin paikkaa. Mieluiten samassa vitjassa meikäläisen kanssa :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös