Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 094
  • 401

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vanha Len on lähtenyt kuvan mukaan oikeille linjoille (lue: mopo karannut käsistä). Ei sitten muuta kuin valkkailemaan sopivia kalusteita HIFK:n toimistoon, sinne tie vie tuolla lookilla. Palstaveli Wiltordin allekirjoitus on rautaa tuohon kuvaan: "Aina löytyy joku, jolla staili hallussaan on, aina löytyy joku, jolla takatukka on" -Martti Servo

Hurja on rosteri ei voi muuta sanoa. Ei olisi näin puukätisellä ja -jalkaisella tuonne mitään asiaa, viltinlämmittäjätkin on kovempia pelimiehiä kuin meikäläinen. Tsemppiä koko sakille, erityisesti maalivahdeille ja Tampereen edustukselle.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Varustehuolto suoritettu. Patjoja rasvattu, maski pesty, luistimet terässä. Alkaa olla kaikki kunnossa.

Ainoa varustetekninen asia joka huolestuttaa on suoraan pakasta vedetyt kilpi jä rällä. Tänään aamulla kun normi vuoroa ei ollut ja sisäänajoa ei siis päässyt tekemään. Tosin paskemmin räpylään ei voi jäädä kuin vanhaan, siinä kun modaukset on saaneet aikaan pieniä toimimattomuusongelmia.

Ajattelin valokuvata ensimmäisen pelin katsomosta, turha kai siihen on pukea. Nokkiksen fyysinen kunto on haettu piikkiinsä joten loukkaantumispelkoa ei ole.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ainoa varustetekninen asia joka huolestuttaa on suoraan pakasta vedetyt kilpi jä rällä.

Pitää vain muistaa rehennellä vastustajille, että "näiden varusteiden ohi ei ole mennyt yhtään kiekkoa maaliin".

Pelipaikoista vielä sen verran, että hyvältä näyttää minulle suunniteltu kolmosen löysä laita.

Että silleen...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pitää vain muistaa rehennellä vastustajille, että "näiden varusteiden ohi ei ole mennyt yhtään kiekkoa maaliin".

Siinä olisikin tavoitetta, että saisi sanoa vielä ensi viikon treeneissäkin jätkille noin. Selkeä lisämotivaattori.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
vivtttu mö hoo ää mä oon kännissh ... ;DMDD

(oikeesti yritän vaan psyykata vastustajia jotka yrittää meitä täältä scoutata)

HAIL IRONMEN!!

(oikeesti oon vähä kännis :D)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
ittu. Uus viesti vaan. Oon joko rohkein tai hullu. "Huolestuin vasta kun, sinä osoitat kelloa..." :)

Noh, jokatapauksessa. Pelien välillä. Siinä jossain. Mä olen pikkubussilla tai sellaisella isolla kuitenkin liikkeellä. Mun kyydissä pääsee sinne Vierumäen keskustaan sit hakemaan illanviettoon vaadittavia nesteytyksiä. Ainoa ehto vaan on, että koko menomatkan soi PMMP vitun kovalla ja tulomatkan täyttää Morbid Angel.

Vitun jees!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jaahas. Tänään joskus illalla auton nokka kääntyy kohti Lahtea ja siellä yöpymisen jälkeen aamulla Hawaijille! Tässä on nyt kaksi yötä nähty unia turnauksesta ja ei mitään hyviä unia.

Joukkue on kokenut unissa seuraavaa: Silmäkulma auki mailan iskusta, hampaat sisään mailan iskusta, reisiluu poikki kulmaväännössä ja poskipäähän 9 tikkiä. Ja nuo kaikki eri pelaajille. Nimiä en ala mainitsemaan, ettei mene pupu pöksyyn!

Toivottavasti päästään hieman vähemmällä noissa peleissä.

Huomenna räjähtää!
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jep, iltapäivällä olis tarkoitus lähteä Heinolaan päin köröttelemään. Vielä kun sais nuo jalat huomiseksi jollain tavalla auki. Ei muuta kuin ice Poweria tahkoamaan;)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vielä kun sais nuo jalat huomiseksi jollain tavalla auki. Ei muuta kuin ice Poweria tahkoamaan;)


Olisko jollain futista, jonka vois ottaa mukaan? Vois ennen pelejä vaikka potkia hiukan, että sais paikkoja auki. Itse aion ainakin venytellä ja lämmitellä ennen ja jälkeen pelien. Näin vanhalla menee muuten paikat ihan lukkoon.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Olisko jollain futista, jonka vois ottaa mukaan?

Oho, olin juuri lisäämässä että mitä mieltä porukka on jos otettais potkupallo mukaan. Siinähän on vissiin hiekkakenttä ihan vieressä?
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisko jollain futista, jonka vois ottaa mukaan? Vois ennen pelejä vaikka potkia hiukan, että sais paikkoja auki. Itse aion ainakin venytellä ja lämmitellä ennen ja jälkeen pelien. Näin vanhalla menee muuten paikat ihan lukkoon.

Itse en vielä niin vanha ole, mutta silti oli suunnitelmissa että vähän lämmittelen (ja palauttelen). Varmaan suositeltavaa kaikille.

Oho, olin juuri lisäämässä että mitä mieltä porukka on jos otettais potkupallo mukaan. Siinähän on vissiin hiekkakenttä ihan vieressä?

Pallo olis kyl hyvä olla. Pallo löytyy, katotaan löydänkö siihen henkeä sisään? Jos löytyy, otan mukaan. Informoin vielä asiasta tarkemmin.

EDIT: Pallo elvytetty henkiin, lähtee mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Mä otan pallon kanssa jos löydän pumpun vielä jostain.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hetki lyö, viime hetki lyö..

..Vai kuinka se nyt olikaan. H-hetki lähestyy ja aikainen herätys edessä. Aamulla pitää lähteä niin saatanan aikaisin että ihan hirvittää, onneksi kyytiin lähtee kaveri ettei nukahda rattiin ainakaan :D tästä mystisestä miehestä, keltaisesta kutosesta, lisää paikanpäällä. Katsotaan jos hänet saa penkin taakse minun ja Vanhan Lenin kaveriksi. Ja jos ei saada, niin ainakin tukea tulee katsomon lehtereiltä koko turnauksen ajan.

Mua ei jännitä yhtään, kova luotto koko jengiin. Me viedään koko paska! (?)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Nyt täytyy todeta ettei meikäläinen kykenekään lähtemään taustajoukoiksi. Finanssipuoli ei anna periksi yhtään, ja samaan aikaan tuli vähän muutakin säätöä viikonlopuksi, joten valitettavasti(?) reissu jää allekirjoittaneelta väliin.

Pitäkäähän lippu kuitenkin korkealla niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Auto pakattu aamuksi valmiiksi, vielä puhtaat vaatteet laukkuun, yksi olut huiviin ja petiin. Ja aamulla virkeänä ylös kohti seikkailua
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täältä löytyy luottoa HC Jatkoaikaan. Olisi mukava olla itsekin mukana, mutta toisen kerran sitten. Mukava päästä kuulemaan, mitä siellä tapahtuu ja miten pelit sujuu. Laittakaahan raporttia tänne aina kun mahdollista. Hemmetisti tsemppiä kaikille ja pitäkää hauskaa!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas se olisi lähtö kohta edessä. Doaner on ainakin kännissä kun ankerias. Ties monettako päivää. Allekirjoittanuthan on vetänyt pelkkää lenkkiä ja punttia viimeisen viikon tätä tapahtumaa varten.

Jos totta puhutaan niin tiuke löi mulle liian kovat paineet ja en tietenkään kestänyt niitä ja tässä on nyt sit dokattu viimeset 7 päivää ja olo on kun onkimadolla.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
passengerin kanssa hyvät lämmöt lahdessa. Olis kyllä mammojen kanssa valssattu pidempäänkin, mutta velvollisuus jatkoajan poikia kohtaan ennen kaikkea!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaahas se olisi lähtö kohta edessä. Doaner on ainakin kännissä kun ankerias. Ties monettako päivää. Allekirjoittanuthan on vetänyt pelkkää lenkkiä ja punttia viimeisen viikon tätä tapahtumaa varten.

Jos totta puhutaan niin tiuke löi mulle liian kovat paineet ja en tietenkään kestänyt niitä ja tässä on nyt sit dokattu viimeset 7 päivää ja olo on kun onkimadolla.

Nähdäänkin, tai minä kuulen tarinoita, känninen JMA veivaamassa Datsyuk harhautuksia. Mikäs sen mukavampaa. Sen verran voi antaakin tasoitusta.

Niin ja kyllä sä ihan itte olit se, joka harhautti JWC:ssä ne paineet ittelles. :)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
passenger lupas heittää omarkit rankusta! Jma nukkumaan! Kaikki on sun harteilla! Meikä ei päästä kuitenkaan yhtään ukkoa ohi!
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Kiima nousee sfääreihin! Kaverini Kaurapuuron kanssa tässä selailen Jatkista aamuni ratoksi. Vielä mansikkariisi päälle ja baanalle. Sain jo kolmelta unta kun oli vähän Lasse Korhosia vatsassa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös