Infoa Tampereen talousalueen ryhmälle. Juteltiin Nokkiksen kanssa tänään ja idea on se että kahdella autolla mennään. Varusteet kulkee Nokkiksen taivaspaikassa ja minä kierrän sitten Valkeakosken kautta noukkimaan tutzban. Bliz siis voi valita kyydin joko suorinta tietä Nokkiksen kyydissä tai maakuntakierroksen minun kyydissäni
Hyvää viikonloppua kaikille! Herkistely käyntiin!
Mitenkähän tämän nyt sitten ottaisi. 6-1 voitto napsahti, tosin eipä tuossa paljoa ollut meikäläisellä osuutta asiassa. Sen verran rajusti peli pyöri vastustajan päädyssä :)
Blizin kanssa yhteisymmärryksessä tultiin sellaiseen tulokseen, että Blizin on mukavampi matkustaa teikäläisen menopelissä kuin tärisevässä ja metelöivässä Transitissa.
Ja juu, Jiri kapitaaniksi tietysti tällä kertaa ja A Tutzballe rintaan.
Joo. kapteeni ja A on ansainnut paikkansa. Eli kannatan
Jos sulla oli paperilla jotain alustavia suunnitelmia ketjuista niin laita tänne näkyviin.
Sen verran pakeille tiedoksi, että nyt ollaan sitten tiukemmin kiekon alla eikä lähdetä ryntäilemään hyökkääjien tueksi liikaa. Glooriaa saa muutenkin kuin tekemällä maalin. Puolustusvoittoisesti aloitetaan ja katsotaan vaikka eka peli miten lähtee liikkeelle. Kyllä meilläkin nopeita jalkoja löytyy hyökkääjiltä eli ei hätää.
Veskarien pitää saada muutamia onnistumisia alkuun, ettei mene imupuolelle. Valmennus ei nimittäin katso toistuvia vastustajien läpiajoja hyvällä.
Viikon aikana pitää saada aloituskokoonpanot valmiiksi ja nyt sitten ehdotuksia myös JWC-veteraaneilta. Kuume nousee...
Jiri voisi valaista millaista peli tulee tuolla olemaan? Käsittääkseni olet siis ollut aikaisemminkin kyseisessä turnauksessa. Onko meno kuin JWC:stä vai mennäänkö enemmän tosissaan? Tämä varmasti auttaa mukaan lähteviä asennoitumaan oikein.
Vaikka sieltä nyt Jiri vastaisi mitä niin me mennään perkele tosissaan. En mä lähde Vierumäelle saakka pelleilemään kuten ei toivottavasti kukaan. Jos hilpeyttä hakee elämään niin voi mennä vaikka tyttökaverin kanssa kipsalle limulle. Tässä on nyt asennoitumiselle suunta.
Illalla sitten relataan ja otetaan iisisti:)
Edit. Tähän ketjuun kirjottaa eniten ne, jotka ei pelaa. Vanha Len sentään osallistuu.
Eipä ole pahemmin itsekään ehtinyt asiaan paneutua kun on niin paljon työkiireitä ollut. Tämä jatkuu tulevalla viikolla ja torstainakin on vielä raskas päivä kun täti haudataan. Oli halunut mua vielä kantamaan eli sellaista. Velvollisuudet pitää kuitenkin hoitaa ja Breeze on nyt melko tärkeä prioriteetti listalla. Kyllä meikäläinen ainakin on tikissä lauantaina.
Jos sulla oli paperilla jotain alustavia suunnitelmia ketjuista niin laita tänne näkyviin.
Sen verran pakeille tiedoksi, että nyt ollaan sitten tiukemmin kiekon alla eikä lähdetä ryntäilemään hyökkääjien tueksi liikaa. Glooriaa saa muutenkin kuin tekemällä maalin. Puolustusvoittoisesti aloitetaan ja katsotaan vaikka eka peli miten lähtee liikkeelle. Kyllä meilläkin nopeita jalkoja löytyy hyökkääjiltä eli ei hätää.
Veskarien pitää saada muutamia onnistumisia alkuun, ettei mene imupuolelle. Valmennus ei nimittäin katso toistuvia vastustajien läpiajoja hyvällä.
Viikon aikana pitää saada aloituskokoonpanot valmiiksi ja nyt sitten ehdotuksia myös JWC-veteraaneilta. Kuume nousee...
Jumalauta mitä vaatimuksia. Et voi olla tosissasi: Lupaan että prosentti ei ole 0 :D
Ja niitä kovasti odotettuja ja haluttuja kokoonpanoja en vielä pysty antamaan, lähinnä sen vuoksi että olisi kiva tietää ketkä on hyviä aloittamaan ja ketkä tahtoisi olla sentterinä?
Vanha Len onkin täällä jo paljon asiaa puhunut, ja olen samaa mieltä kaikesta.
Ja niitä kovasti odotettuja ja haluttuja kokoonpanoja en vielä pysty antamaan, lähinnä sen vuoksi että olisi kiva tietää ketkä on hyviä aloittamaan ja ketkä tahtoisi olla sentterinä? Ketjut on muuten sinne päin mutta paikat vielä ketjujen sisällä hakusessa..
Senttereiksi olen kaavaillut ainakin Tutzbaa ja Kentsua, Bliz taitaa myös osata homman?
Varusteet kulkee Nokkiksen taivaspaikassa ja minä kierrän sitten Valkeakosken kautta noukkimaan tutzban