Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 102
  • 401

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
JMA pääsee näköjään sittenkin pelaamaan, mutta onko meidän valmennus & Support Crew kutistunut yhteen mieheen?
 
Viimeksi muokattu:

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Oho, meikä jostain syystä ruuvannut Koutsit sivuun. Nyt palautettu paikalleen.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Huh mä jo pelästyin, että koutsit otti loparit ;)
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Infoa Tampereen talousalueen ryhmälle. Juteltiin Nokkiksen kanssa tänään ja idea on se että kahdella autolla mennään. Varusteet kulkee Nokkiksen taivaspaikassa ja minä kierrän sitten Valkeakosken kautta noukkimaan tutzban. Bliz siis voi valita kyydin joko suorinta tietä Nokkiksen kyydissä tai maakuntakierroksen minun kyydissäni

Mulle on ihan sama kumman kyytiin nousen. Mahtaako olla kätevämpi jos hyppään Nokkiksen kyytiin jos kamat on tarkoitus sinne autoon heittää kuitenkin? Toisaalta jos obi-wan on menossa Valkeakoskelle niin olen melkein matkan varressa Hervannassa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hyvää viikonloppua kaikille! Herkistely käyntiin!

Eikös paska kenraali ollut merkki että varsinainen koitos tulee menemään hyvin? Koska eilen oli fiilis että rantapallokin menee maaliin. Oli aika tuskaa.

Nyt vielä Nokkikselle tänään paska peli niin molemmilla veskareilla on sitten se laadukas kenraali alla.

Tätä muuten odottaa samalla tavalla kuin JWC:tä. Ihan kuin olisi pikkupoika ja joulu tulossa
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Valitaanko kapteenisto muuten turneeseen?

Tuli vaan mieleen että noilla numeroilla pelatessa on Doaner el capitan.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jiri ehdottomasti kapteeniksi jos vaan on halukas ottamaan pestin vastaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mitenkähän tämän nyt sitten ottaisi. 6-1 voitto napsahti, tosin eipä tuossa paljoa ollut meikäläisellä osuutta asiassa. Sen verran rajusti peli pyöri vastustajan päädyssä :)

Blizin kanssa yhteisymmärryksessä tultiin sellaiseen tulokseen, että Blizin on mukavampi matkustaa teikäläisen menopelissä kuin tärisevässä ja metelöivässä Transitissa.

Ja juu, Jiri kapitaaniksi tietysti tällä kertaa ja A Tutzballe rintaan.

Joo. kapteeni ja A on ansainnut paikkansa. Eli kannatan
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo. kapteeni ja A on ansainnut paikkansa. Eli kannatan

KÄY. Supliikkimiehet Jir(s)i ja tutzba voi vetää kirjaimet rintaan, muut onkin jo kovia jätkiä ilman Ceetä ja Aata.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Maksettu on, ja Roenickia infottu!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Huomio Streider!

Jos sulla oli paperilla jotain alustavia suunnitelmia ketjuista niin laita tänne näkyviin.

Sen verran pakeille tiedoksi, että nyt ollaan sitten tiukemmin kiekon alla eikä lähdetä ryntäilemään hyökkääjien tueksi liikaa. Glooriaa saa muutenkin kuin tekemällä maalin. Puolustusvoittoisesti aloitetaan ja katsotaan vaikka eka peli miten lähtee liikkeelle. Kyllä meilläkin nopeita jalkoja löytyy hyökkääjiltä eli ei hätää.

Veskarien pitää saada muutamia onnistumisia alkuun, ettei mene imupuolelle. Valmennus ei nimittäin katso toistuvia vastustajien läpiajoja hyvällä.

Viikon aikana pitää saada aloituskokoonpanot valmiiksi ja nyt sitten ehdotuksia myös JWC-veteraaneilta. Kuume nousee...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos sulla oli paperilla jotain alustavia suunnitelmia ketjuista niin laita tänne näkyviin.

Sen verran pakeille tiedoksi, että nyt ollaan sitten tiukemmin kiekon alla eikä lähdetä ryntäilemään hyökkääjien tueksi liikaa. Glooriaa saa muutenkin kuin tekemällä maalin. Puolustusvoittoisesti aloitetaan ja katsotaan vaikka eka peli miten lähtee liikkeelle. Kyllä meilläkin nopeita jalkoja löytyy hyökkääjiltä eli ei hätää.

Veskarien pitää saada muutamia onnistumisia alkuun, ettei mene imupuolelle. Valmennus ei nimittäin katso toistuvia vastustajien läpiajoja hyvällä.

Viikon aikana pitää saada aloituskokoonpanot valmiiksi ja nyt sitten ehdotuksia myös JWC-veteraaneilta. Kuume nousee...

Heh, onneksi en ole mukana viitaten tuohon kursivoituun kohtaan. Sen sijaan on hienoa, että JMA on kuitenkin mukana. Se nyt on selvää, ettei JMA näyttänyt parastaan JWC:ssä. Omasta mielestäni siihen ehdottomasti Bliz rinnalle ja Blizille hyökkäävämpi rooli kuin helmikuussa. JBT-ketjusta JB kasassa ja tuloksen tiedättekin, heh.

Jiri voisi valaista millaista peli tulee tuolla olemaan? Käsittääkseni olet siis ollut aikaisemminkin kyseisessä turnauksessa. Onko meno kuin JWC:stä vai mennäänkö enemmän tosissaan? Tämä varmasti auttaa mukaan lähteviä asennoitumaan oikein.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jiri voisi valaista millaista peli tulee tuolla olemaan? Käsittääkseni olet siis ollut aikaisemminkin kyseisessä turnauksessa. Onko meno kuin JWC:stä vai mennäänkö enemmän tosissaan? Tämä varmasti auttaa mukaan lähteviä asennoitumaan oikein.

Vaikka sieltä nyt Jiri vastaisi mitä niin me mennään perkele tosissaan. En mä lähde Vierumäelle saakka pelleilemään kuten ei toivottavasti kukaan. Jos hilpeyttä hakee elämään niin voi mennä vaikka tyttökaverin kanssa kipsalle limulle. Tässä on nyt asennoitumiselle suunta.

Illalla sitten relataan ja otetaan iisisti:)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka sieltä nyt Jiri vastaisi mitä niin me mennään perkele tosissaan. En mä lähde Vierumäelle saakka pelleilemään kuten ei toivottavasti kukaan. Jos hilpeyttä hakee elämään niin voi mennä vaikka tyttökaverin kanssa kipsalle limulle. Tässä on nyt asennoitumiselle suunta.

Illalla sitten relataan ja otetaan iisisti:)

No hieno homma, tietäähän tuon sitten jo miten siinä käy. Bliz syöttää ja JMA veivaa. :) On siellä toki muitakin hyviä pelimiehiä. Noi ketjukaverit on vaan niin rakkaat, heh.

Edit. Tähän ketjuun kirjottaa eniten ne, jotka ei pelaa. Vanha Len sentään osallistuu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Edit. Tähän ketjuun kirjottaa eniten ne, jotka ei pelaa. Vanha Len sentään osallistuu.

Eipä ole pahemmin itsekään ehtinyt asiaan paneutua kun on niin paljon työkiireitä ollut. Tämä jatkuu tulevalla viikolla ja torstainakin on vielä raskas päivä kun täti haudataan. Oli halunut mua vielä kantamaan eli sellaista. Velvollisuudet pitää kuitenkin hoitaa ja Breeze on nyt melko tärkeä prioriteetti listalla. Kyllä meikäläinen ainakin on tikissä lauantaina.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eipä ole pahemmin itsekään ehtinyt asiaan paneutua kun on niin paljon työkiireitä ollut. Tämä jatkuu tulevalla viikolla ja torstainakin on vielä raskas päivä kun täti haudataan. Oli halunut mua vielä kantamaan eli sellaista. Velvollisuudet pitää kuitenkin hoitaa ja Breeze on nyt melko tärkeä prioriteetti listalla. Kyllä meikäläinen ainakin on tikissä lauantaina.

Lähinnä viittasin itseeni moisella kommentilla. Mutta ehkä se on hyväkin, että on faneja, jotka elävät joukkueen mukana :) Ehdottomasti kiinnostaa kuulla, miten siellä turnauksen aikana sujuu ja muustakin. Toivottavasti joku laittaa Jatkoaikaan raporttia. Jätän tämän areenan nyt kuitenkin itse sotureille.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos sulla oli paperilla jotain alustavia suunnitelmia ketjuista niin laita tänne näkyviin.

Sen verran pakeille tiedoksi, että nyt ollaan sitten tiukemmin kiekon alla eikä lähdetä ryntäilemään hyökkääjien tueksi liikaa. Glooriaa saa muutenkin kuin tekemällä maalin. Puolustusvoittoisesti aloitetaan ja katsotaan vaikka eka peli miten lähtee liikkeelle. Kyllä meilläkin nopeita jalkoja löytyy hyökkääjiltä eli ei hätää.

Veskarien pitää saada muutamia onnistumisia alkuun, ettei mene imupuolelle. Valmennus ei nimittäin katso toistuvia vastustajien läpiajoja hyvällä.

Viikon aikana pitää saada aloituskokoonpanot valmiiksi ja nyt sitten ehdotuksia myös JWC-veteraaneilta. Kuume nousee...

Jumalauta mitä vaatimuksia. Et voi olla tosissasi: Lupaan että prosentti ei ole 0 :D
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Vanha Len onkin täällä jo paljon asiaa puhunut, ja olen samaa mieltä kaikesta.

Ja niitä kovasti odotettuja ja haluttuja kokoonpanoja en vielä pysty antamaan, lähinnä sen vuoksi että olisi kiva tietää ketkä on hyviä aloittamaan ja ketkä tahtoisi olla sentterinä? Ketjut on muuten sinne päin mutta paikat vielä ketjujen sisällä hakusessa..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja niitä kovasti odotettuja ja haluttuja kokoonpanoja en vielä pysty antamaan, lähinnä sen vuoksi että olisi kiva tietää ketkä on hyviä aloittamaan ja ketkä tahtoisi olla sentterinä?

Tämä vaatii nyt meiltä kaikilta aktivoitumista. Pelaajilta myös. Peruuntumisia ei ole tullut kuin yksi mutta Jiri saikin hoidettua suhteillaan varamiehen.

Tässä on viikko aikaa vielä mutta nyt pitää puhaltaa hiileen uutta hehkua porukalla.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tässä käy todennäköisestikin niin, ettei jokainen pääse juuri sille paikalle kun haluaa. Nimittäin hyökkäykseen on tunkua, ainakin omissa papereissani, kun muistelen ihmisten halukkuutta pelipaikoille/winter classic muistikuvat.

Eli yksityisviestillä jokainen osallistuja, joka haluaa olla pakin paikalla ja tuntee homman osaavansa, laittaa vaikka yv:tä.. :)

Senttereiksi olen kaavaillut ainakin Tutzbaa ja Kentsua, Bliz taitaa myös osata homman?

Edit: Nämä siis tälläisiä alustavia kaavailuita joita mielessä ollut. Että kovat sentterit, kättä pystyyn ja pelipaikat kuntoon! JMA löysi paikkansa ykkösen laidasta, muistaakseni oli kovakin pelimanni Winter Classicissa. Muutama muukin on laidalta oman tonttinsa löytänyt, ainakin Jiri löytyy oikeasta laidasta.
 
Viimeksi muokattu:

passenger

Jäsen
Vanha Len onkin täällä jo paljon asiaa puhunut, ja olen samaa mieltä kaikesta.

Ja niitä kovasti odotettuja ja haluttuja kokoonpanoja en vielä pysty antamaan, lähinnä sen vuoksi että olisi kiva tietää ketkä on hyviä aloittamaan ja ketkä tahtoisi olla sentterinä? Ketjut on muuten sinne päin mutta paikat vielä ketjujen sisällä hakusessa..

En tiedä onko sitä pakin tonttia kaavailtu mulle, mutta sentterinä oon nyt pelannut oikeastaan koko kauden. Aloituksista on siis ainakin reiskasti kokemusta, seuran tilastomies selvitti prosentin olevan noin 90 :) Sentterinä siis mieluiten pelaisin, mutta kuten aiemmin on kerrottu niin kaikki paikat sopii jos jollain muilla on ihan ehdottomia vaatimuksia. Ja laittakaas veljet niitä pelipaikatoiveita näkyviin niin valmennus pääsee hommiin.
 

tutzba

Jäsen
Senttereiksi olen kaavaillut ainakin Tutzbaa ja Kentsua, Bliz taitaa myös osata homman?

Ollaanko me sellaisia puolustavia senttereitä, että ei kauheasti höntyillä hyökkäyspäässä kuvitteellisen ringetteviivan hyökkäyspuolella ellei maalin edessä ole hässäkkää, vai painetaanko me laidassa jommankumman laiturin apuna, jolloin jompikumpi laitureista sitten varmistelee siniviivaa?

Puolustuspäässä olen sitten pakkien apuna, sillain olen sentteriä oppinut pelaamaan. Eihän siinä oikeastaan muuta järkevää paikkaa olisikaan.

Edit: Passenger voi viedä mun paikan, mieluiten olisin kuitenkin (vasen) laituri.
 

tutzba

Jäsen
Varusteet kulkee Nokkiksen taivaspaikassa ja minä kierrän sitten Valkeakosken kautta noukkimaan tutzban

Ei minulle ole mikään ongelma saada itseäni ja kamoja Tampereelle lauantaina, voidaan lähteä sitten samasta paikasta kaikki. Turha täältä on koukata. Millainen aikataulu on suunnitteilla?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jaahas jaahas, tämähän alkaa hahmottua. Passenger siis sentteriksi ja Tutzba laitaan. Winter Classic kummittelee taustalla liikaa pelipaikkojen suhteen :)

Sen verran muistin että Passenger tahtoi mieluummin hyökkäykseen kuin pakiksi, vaikka hyvin JWC-ssa tuntui pakinkin paikka sujuvan :P

Kyllä tämä tästä alkaa hahmottumaan, Smasa jo yv:llä ilmoittautuikin pakin tontille, joten kyllä tästä vielä jonkinlainen paletti saadaan kasaan :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös