Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 102
  • 401

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
No Passenger ilmoittautuu lähtemään. Peruuntui kyseiseltä viikonlopulta sovitut menot niin kalenterin puolestakin sopii hyvin.

Llloistavaa. Laitoin yksityisviestillä maksutiedot. Tervetuloa! Arvoisa kuljettajanne Max Power kertoo matkanne yksityiskohdista. Majoitan teidät Lahdessa perjantaina.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ja tosiaan. Sellainen juttu vielä että puhuttiin Repen kanssa tuossa aamujäillä että olis ihan kiva jos meillä olis joku pelisysteemi. Eli sovittaisiin etukäteen karvaamisesta ja avauspelistä. Myös ketjulotto olis hyvä olla jo edes jossain kuosissa.

Valmennus! Status?

No ei me mitään Hanlon-kiekko lähdetä ainakaan pelaamaan. Kovaa päälle joka tilanteessa ja kiekolliselle painetta. Kiekkoa maalille ja reboundit sisään vaikka väkisin. Kärkikarvaaja pitää löytyä, mutta omasta päästä homma lähtee. Joka peliin tavoitteena että pidetään maali puhtaana, tai ainakin tehdään vähintään se yksi enemmän kuin kaveri ;)

Ykköspakki meiltä jo löyty, kun Passenger ilmoittautui mukaan. Myös rankkarit uppoaa tunnetusti hienosti sisään. Ihan JWC-tuntumalla.

Ketjulotosta sen verran, että olen tehnyt ihan paperille jonkinlaista arvontaa, mutta ihan vaan perstuntumalta ja JWC-muistikuvista. Ei nyt ihan taas muista mitä paikkaa kukakin on paras pelaamaan, joten näitä toiveita saa esitellä niin eiköhän tosta saa toimivan paletin. Täytyy Vanhan Lenin kanssa asioista sitten vielä neuvotella, ettei ihan itse lähe tätä soppaa sekottelemaan. Enköhän mä tuossa tällä viikolla sitten saa tännekin jotain konkreettista avauskokoonpainoihin liittyen.

Vastustajat vakoilee kuitenkin, uskaltaakohan sitä tänne mitää sanoa.. :P

Edit: Niin juu, Jiri saa laittaa mut illastajaporukkaan jos se vielä on mahdollista. Makselen koko paletin kun nyt vaan talous lähihetkinä antaa periksi..
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ykköspakki meiltä jo löyty, kun Passenger ilmoittautui mukaan. Myös rankkarit uppoaa tunnetusti hienosti sisään. Ihan JWC-tuntumalla.

Eiköhän Passenger päästetä sille omalle paikalleen voimahyökkääjän rooliin? Ja nyt kun pelipaikoista tuli puhetta, niin oikean puolen pakki on mun paikka.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Eiköhän Passenger päästetä sille omalle paikalleen voimahyökkääjän rooliin? Ja nyt kun pelipaikoista tuli puhetta, niin oikean puolen pakki on mun paikka.

No tätähän mä juuri tarkoitin, tuli hyvä esimerkki kertalaakista ja heti. Eli kertokaa vaan millä paikalla olette parhaimmillanne niin ei tule hyökkääjistä pakkeja :D
Noh, Passenger oli loistava pakinkin paikalla, joten ketjusekoittelut ovat mahdollisia tarpeen tullen.

Sinä olet sitten ainakin pakki, tämä selvä.
 

passenger

Jäsen
Eiköhän Passenger päästetä sille omalle paikalleen voimahyökkääjän rooliin? Ja nyt kun pelipaikoista tuli puhetta, niin oikean puolen pakki on mun paikka.

Se olis kyllä mukavaa. Olen erittäin pätevä harrastekiekon voimahyökkääjä :P Mut kyllä ne pakin hommatkin menee. Eiköhän valmennus/johto osaa silti tuon peluutuksen hoitaa, JWC:ssäkin vaihdettiin ihan ammattimaisesti tilanteen mukaan paikkoja.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Se olis kyllä mukavaa...

Näin mennään. Laitaan vissiin mieluiten?

Jonkinasteinen selvyys on seuraavista pelureista pelipaikan suhteen: Tutzba, Jiri, Kentsu, Passenger, Red Devil, Max Power, TosiFani, Nokkis sekä obi-wan.

Eiköhän lisää selviä kun jaksan koluta JWC-ketjusta pelaajakortit..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mielumminhan sitä hyökkäyksessä pelaisi(tuntuu jotenkin luontevammalta itselleni), mutta kerta kaikki ei voi hyökätä, niin pakkinakin pelataan jos näin valmennus päättää ja tarvetta on. Pikkuveljeltä(Tuomakselta) kysymättä, uskallan väittää homman menevän samalla tavalla hänelläkin.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Se on aina hyvä kun porukka ei ole niin nirsoa, eli muutkin paikat käy kuin vain se yksi ja ainoa. Eli erittäin hyvä, varavaihtoehdot mukaan niin helpottaa työtä huomattavasti kun näitä paperille taas raapustelee :) jos muistaa jonkun toisenkin pelipaikkamieltymyksiä, niin tänne vain samalla kuin omiaan laittaa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Koska joukkueessa näyttää olevan paljon ns. tiimipelaajia jotka "uhrautuu" pakiksi niin ilmoitan vankkumattoman halukkuuteni laitahyökkääjäksi. Aika vähän on enää tullut käytyä jäillä ja pukkaa jonninmoista sikainfluessaakin päälle mutta kai se tästä suttaantuu.

PS: Jiri, maksan ensitilassa puuttuvat maksut. Hieman tiukempaa juuri tällä hetkellä.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
...Eli kertokaa vaan millä paikalla olette parhaimmillanne niin ei tule hyökkääjistä pakkeja :D

Hyökkäyksessä olen pelaillut, junnuna laidassa ja nykyään sentteriäkin. Pakin paikkaakin on tullut treeneissä kokeiltua.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Se on aina hyvä kun porukka ei ole niin nirsoa, eli muutkin paikat käy kuin vain se yksi ja ainoa. Eli erittäin hyvä, varavaihtoehdot mukaan niin helpottaa työtä huomattavasti kun näitä paperille taas raapustelee.

Johonkin kohtaan kolmoskentän hyökkäystä, että jää paineet pisteiden teosta muille.

Tietysti pakkiinkin voi laittaa, mutta saattaa olla odotettavissa löysää pelaamista maalin edustalla sekä yllättäviä nousuja.

Että silleen...
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin se vaan turnaus lähestyy ja kun jäi JWC08 väliin niin nyt on aika pelaajakortin.. Miks Inka Helenius ei tee näitä?

Kätisyys: Left
Pituus: 182cm
Paino: Ala-asteen terveydenhoitajan sanoin "Pituuteen suhteutettuna paino karkasi jo ajat sitten." Ei kuitenkaan mikään (suuri)ongelma
Ura: Ei koskaan ollutkaan, Ulkojäät
Suosikkijoukkue: JYP
Vahvuudet: Toisten neuvominen ja hyökkäyssuuntaan pelaaminen, paineensietokyky ratkaisuhetkillä
Heikkoudet: Ripuliranteet
Pelipaikka(toiveet): Laitahyökkääjä, Keskushyökkääjä, maalivahti, puolustaja

Huomaa tuo pelipaikka. Eli siinä toiveet, mitä paikkaa haluaisin pelata. Mutta missä on tilaa, siellä pelaan..kaikki kyllä menee.. Pakkina en tykkää sen vuoksi pelata, koska se paikka unohtuu kuitenkin kun innostuu hyökkäystä tukemaan.. Eli lienee joukkueen etu jos mä oon hyökkääjä.. ;-)

Tässä jo polttelee aika paljon toi turnaus.. Tosin ei tarvii vielä ajan kulua liian nopeesti. Jäätreenit on loistanu poissaolollaan ja kuivaharjoittelu ei sairastumisen vuoksi ole ollut parasta mahdollista. Mutta harjoiteltu on.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Alustavaa ehdotelmaa maalivahtipeluutuksesta (lue perustelut lopusta):

Pelataan Nokkiksen kanssa puoliksi niin että Nokkis pelaa ekan ja kolmannen ja minä luonnollisesti toisen ja neljännen.

Ja sitten se syy. En ole ihan saletti mitä polvi sanoo kahdesta setistä joten jos aloitan ja polvi ei kestä, Nokkis joutuisi vetämään kolme peliä putkeen. Nyt tulee maksimissaan kaksi.

Et sillee
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ja sitten se todellinen syy. Nokkis todennäköisesti nakitetaan kuskiksi, joten obi-wan olettaa, toivottavasti aiheellisesti, Nokkiksen olevan pelikunnossa heti aamulla. Tämä peluutusjärjestely antaa obille muutaman lisätunnin hoitaa rapelia kuntoon parhaaksi katsomallaan tavalla.
Kyydeistä sen verran, että tällä kertaa en halua olla ratissa, eli jos johonkin Tampereelta lähtevään, tai sen kautta tulevaan autoon mahtuu niin varaan paikan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ja sitten se todellinen syy. Nokkis todennäköisesti nakitetaan kuskiksi, joten obi-wan olettaa, toivottavasti aiheellisesti, Nokkiksen olevan pelikunnossa heti aamulla. Tämä peluutusjärjestely antaa obille muutaman lisätunnin hoitaa rapelia kuntoon parhaaksi katsomallaan tavalla.
Kyydeistä sen verran, että tällä kertaa en halua olla ratissa, eli jos johonkin Tampereelta lähtevään, tai sen kautta tulevaan autoon mahtuu niin varaan paikan.

Näinhän se menee. Kyydissä kuljen minäkin eli Nokkis ajaa :D
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Huh, jäi vähän viime metreille tämänkin maksaminen. Täytyy hoitaa tänään lähitunteina pois alta, ja taidanpa maksaa sen illastamismaksunkin, ainakin noin varmuuden vuoksi jos sinne mukaan vielä pystyy lähtemään.

Kohta ne pelit alkaa!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Huh, jäi vähän viime metreille tämänkin maksaminen. Täytyy hoitaa tänään lähitunteina pois alta, ja taidanpa maksaa sen illastamismaksunkin, ainakin noin varmuuden vuoksi jos sinne mukaan vielä pystyy lähtemään.

Kohta ne pelit alkaa!

Nyt pitää alkaa tsekkaamaan ketjukoostumuksia. Vedetäänkö Jalosen linjaa ja kysytään pelaajilta sopivaa runkoa? Tehdään sitten muutoksia pelin sisällä.

Lähetin sulle yksityisellä numeroni...soita kun ehdit. Pitää sopia muutamasta seikasta.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Nyt pitää alkaa tsekkaamaan ketjukoostumuksia. Vedetäänkö Jalosen linjaa ja kysytään pelaajilta sopivaa runkoa? Tehdään sitten muutoksia pelin sisällä.

Lähetin sulle yksityisellä numeroni...soita kun ehdit. Pitää sopia muutamasta seikasta.

Näin meidän täytyy tehdä juu. Otetaan Jalosen linjaa apuna käyttäen ja itse soveltaen - runko. Eli juuri näin kuten sanoit. Tässä turnauksessa pelataan kuitenkin maineesta ja kunniasta, eikä vastassa ole Jatkoaikalaisia.

Vastasin viestiisi, soittelen tässä varmaan jo tänään. Ellet itse ehdi soittaa ensin.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Muutama asia:

- Tarkistakaa että tietonne ensimmäisessä viestissä pitää paikkansa.
- Tarkistakaa erityisesti se, että jos olette ilmoittautuneet syömään, teidät on myös merkitty syömään.

- Olen tarkistanut maksut tänään, päivittänyt ne ekaan viestiin ja tarkistan ne uudestaan maanantaina, jolloin odotan kaikkien maksujen olevan tililläni. Pistä yksityisviestiä jos tarvitset maksujärjestelyitä.

Illalliselle voi vielä ilmoittautua. Ihmettelen itseasiassa kovasti, mitä muutama majoittunut on ajatellut kun on jättäytynyt illalliselta pois. Mutta valintojen maailmahan tämä. Tuolla illallistilaisuudessa sitten luovutetaan se voittomalja ja siitä jatkuu illanvietto normaalisti siellä ravintolassa sitten...

Tarkistakaa tietonne siis tuosta ekasta viestistä nyt ja herjatkaa yksityisviestillä mikäli tuo ei täsmää kohdaltanne.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Maksut tarkistettu. Muutama punainen vielä. Hommaa hoitoon tai galaksit räjähtää.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Maksut tarkistettu. Muutama punainen vielä. Hommaa hoitoon tai galaksit räjähtää.

Ei kyllä sais näin vajaata kahta viikkoa ennen enää paljoo punaisia löytyä. No eiköhän kaikki hoida velveollisuutensa pika puoliin.

Onko siellä Vierumäellä mahdollisuutta saada luistimiin hieman pitoa ja jarruja? Porin "ainoa" teroittaja on sairaslomalla ja omien luistimien terät ei oo mitenkään juhlakunnossa. Kai niillä nyt muutaman pelin pelaa. Ei se mun menoa hirveästi enää huononna...
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ei kyllä sais näin vajaata kahta viikkoa ennen enää paljoo punaisia löytyä. No eiköhän kaikki hoida velveollisuutensa pika puoliin.
Juu, fiksuimmat ovatkin ottanet yhteyttä ja kertoneet että rahat tulevat päivänä x.x. Lopuista olen huolissani. Olen siirtänyt "IGOR":in numeron pikavalintaan. (smiley intentionally omitted)

Onko siellä Vierumäellä mahdollisuutta saada luistimiin hieman pitoa ja jarruja?
Vierumäellä on mahdollisuus teroituttaa luistimensa 5e kertakorvausta vastaan. Ottakaa käteistä mukaan tätä varten.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Infoa Tampereen talousalueen ryhmälle. Juteltiin Nokkiksen kanssa tänään ja idea on se että kahdella autolla mennään. Varusteet kulkee Nokkiksen taivaspaikassa ja minä kierrän sitten Valkeakosken kautta noukkimaan tutzban. Bliz siis voi valita kyydin joko suorinta tietä Nokkiksen kyydissä tai maakuntakierroksen minun kyydissäni
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Viimeinen vaihe suoritettu

Niin, minun osalta on viimeinen vaihe suoritettu. Ennen turnausta siis. Toimitin juuri nimilistat turnausjärjestäjälle, jotta hän varaa majoitukset kuntoon. Viime metreillä joutui yksi miehistämme vielä perumaan reissun loukkaantumiseen vedoten, mutta sain hyvillä Keski-Suomen kontakteillani varamiehen tuohon. Jotkut teistä saattavat hänet jo tietääkin.

Kaikki yöpyjät osallistuvat illalliselle. Tämä on hyvä näin. Lisäksi toivoisin vielä noita punaisella (rnsimmäisessä viestissä) merkittyjä artikkeleita maksettavaksi, jotta minun ei tarvitse paljastaa ettei minulla olekaan mitään massiivista perintäorganisaatiota. Ainoastaan polttolamppu, lukkopihdit ja helvetisti aikaa.

Hyvää viikonloppua kaikille! Herkistely käyntiin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös