Ja tosiaan. Sellainen juttu vielä että puhuttiin Repen kanssa tuossa aamujäillä että olis ihan kiva jos meillä olis joku pelisysteemi. Eli sovittaisiin etukäteen karvaamisesta ja avauspelistä. Myös ketjulotto olis hyvä olla jo edes jossain kuosissa.
Valmennus! Status?
No ei me mitään Hanlon-kiekko lähdetä ainakaan pelaamaan. Kovaa päälle joka tilanteessa ja kiekolliselle painetta. Kiekkoa maalille ja reboundit sisään vaikka väkisin. Kärkikarvaaja pitää löytyä, mutta omasta päästä homma lähtee. Joka peliin tavoitteena että pidetään maali puhtaana, tai ainakin tehdään vähintään se yksi enemmän kuin kaveri ;)
Ykköspakki meiltä jo löyty, kun Passenger ilmoittautui mukaan. Myös rankkarit uppoaa tunnetusti hienosti sisään. Ihan JWC-tuntumalla.
Ketjulotosta sen verran, että olen tehnyt ihan paperille jonkinlaista arvontaa, mutta ihan vaan perstuntumalta ja JWC-muistikuvista. Ei nyt ihan taas muista mitä paikkaa kukakin on paras pelaamaan, joten näitä toiveita saa esitellä niin eiköhän tosta saa toimivan paletin. Täytyy Vanhan Lenin kanssa asioista sitten vielä neuvotella, ettei ihan itse lähe tätä soppaa sekottelemaan. Enköhän mä tuossa tällä viikolla sitten saa tännekin jotain konkreettista avauskokoonpainoihin liittyen.
Vastustajat vakoilee kuitenkin, uskaltaakohan sitä tänne mitää sanoa.. :P
Edit: Niin juu, Jiri saa laittaa mut illastajaporukkaan jos se vielä on mahdollista. Makselen koko paletin kun nyt vaan talous lähihetkinä antaa periksi..