Taitaa olla välikausi Rinkebyssäkin, kun punanakilla on aikaa kirjoittaa näin pitkä paskaprovo. Kiitos ja onnea valitsemallasi uralla!
Pliis Keklu, jätä noi matsinjälkeiset kommentit btw Jortsulle! Se tuottaa paljon enemmän hupia kaikille kun aurajoen ääni raikaa oksetuksesta sun muusta.
Tämä välimerkkiharjoitelma ei sen kummempaa huomiota tarvitse, mutta onhan se muistutus siitä kuinka vaikeaa monelle on muistaa etteivät liigaseurat ole veljeksiä. Kaikki toimivat omista lähtökohdistaan ja omilla reunaehdoillaan.
Ja 3-4 vuoden päästä alkaa näkymään se työ mitä Kekäläinen pitää erittäin tärkeänä eli Jokerien oma juniorituotanto tulee olemaan Suomen huippua ja niitä pelaajia tullaan käyttämään myös liiga jengissä.
Kai se perustuu lähinnä Kekäläisen omiin lausuntoihin, kun tämä tehtävänsä otti vastaan.Mihin tämä muuten perustuu?
Ja jos HPK:lla on välikausi niin onko sinne hommattu Petteri Nokelaisen tasoisia kavereita isolla rahalla tai Lasakin tasoisia jamppoja sähläämään?
Itse asiassa Arsi Piispanen hoitanee Nokelaisen ja Lassila pesee Lasakit ja Järviset mennen tullen ja myös monin kertaisesti halvemmalla....
Onhan se monesti todettu että ei rahalla mestaruuksia voiteta nykypäivänä, Kärpät tekee nykyään sitä mitä Jokerit teki ja tekee edelleen ja paniikkii nappulaa ollaan painettu jo kummassakin seurassa.
Itse asiassa Arsi Piispanen hoitanee Nokelaisen ja Lassila pesee Lasakit ja Järviset mennen tullen ja myös monin kertaisesti halvemmalla.....
Kai se perustuu lähinnä Kekäläisen omiin lausuntoihin, kun tämä tehtävänsä otti vastaan.
Joo, onhan nuo luettu, mutta ei oikein jaksa kovin vakavasti vielä ottaa.
Teot puhuvat sen sijaan puolestaan, vaikkei tuloksia vielä näykään. Jokerithan nimitti kokopäivätoimisen valmenuspäällikön sekä junioripäälliköitä kauden alla. Ainakin valmennuspäällikön olen kuullut aktiivisesti ottaneen osaa A, B, ja C-juniorijoukkueiden valmennukseen ihan fyysisestikin ja lisäksi hän yhdessä A-junioreiden vastuuvalmentajan kanssa vetää päivittäiset (?) tehovalmennusryhmän (RBK) treenit.Joo, onhan nuo luettu, mutta ei oikein jaksa kovin vakavasti vielä ottaa.
Anteeksi falukorv, että alensin sut hämeenlinnalaiseksi, minun moka. Se on hienoa, jos Tepsi taistelee mestaruudesta. Hieno ja kunniakas seura sulla kakkosena. Onhan se aina varmempaa, kun kannattaa kahta jengiä, on tuplasti mahdollisuuksia mennä kauden lopussa tunkemaan provoja toisten sivuille.Ei kyllä täällä Turussa missä asun taistellaan varmasti mestaruudesta eikä itketä kuinka paskoja tuomarit on yms ja uskon myös että Hämeenlinnassakin taistellaan mestaruudesta?
Kyllä se minuakin vituttaisi kannattaa Jokereita kun ainoa mitä saa juhlia on juhannuksena kun kokko sytytetään ainiin mutta sitäkään ei saa tehdä Helsingissä ;)
Niin, saattaa kuulostaa uskomattomalta mutta myös HIFK:sta urallaan eteenpäin jatkaneet henkilöt voivat kehittyä ammatissaan ja muuttaa näkökulmaansa. Esim. Keklun kohdalla vuodet NHL:n junioripiireissä ovat varmaankin osasyy noihin kommentteihin, joten en ihan paskanpuhumiseksi laittaisi.
Anteeksi falukorv, että alensin sut hämeenlinnalaiseksi, minun moka. Se on hienoa, jos Tepsi taistelee mestaruudesta. Hieno ja kunniakas seura sulla kakkosena. Onhan se aina varmempaa, kun kannattaa kahta jengiä, on tuplasti mahdollisuuksia mennä kauden lopussa tunkemaan provoja toisten sivuille.
Minua ei vituta yhtään kannattaa Jokereita, mistä sait päähäsi moisen ajatuksen?
Taidat ollakin pioneeri SM-liigan keskustelupalstalla, kun tyrkytät Tukholman AIK:ta tänne. Poimin tietenkin kannatuslistaltasi vain meidän liigajengit, mutta senhän sinä kyllä ymmärsit, vai mitä?On AIK on hieno seura jolla on perinteitä kunnes muutama kaveri helsingistä kävi kertomassa miten seuraa hoidetaan.
Kyseinen pari valjakko taitaa olla edelleen etsintä kuulutettuja tukholmassa?
Mutta miten minulla on mahdollisuuksia mennä provoilemaan kun kausi on loppu?
Loppuko kausi jo vai mitä kerro hieman lisää kuka vei pytyn?
Viime kausi oli HPK:lla pitkä mutta tämä kausi jäikin sitten lyhyeen noh ainakin samat edut on kuin Jokereilla eli pitkät kesälomat.
AIK on hieno seura ja sillä on edelleenkin perinteitä enemmän kuin millään suomalaisella seuralla.On AIK on hieno seura jolla on perinteitä kunnes muutama kaveri helsingistä kävi kertomassa miten seuraa hoidetaan.
Se mitä tässä yritän sanoa, on, että ei näytä olevan mitään väliä millä "asiantuntemuksella" pelaajia Jokereihin otetaan - aina tuloksena on negatiivinen Midaksen kosketus eli kullasta tulee paskaa.
Se että arvostelen ja olen koko kauden arvostellut Jortikan pelitapaa, ei ole Kekäläisen hypettämistä. Kun pelitapa pettää, yksilöt pettävät. Näin se vaan menee.
Se että arvostelen ja olen koko kauden arvostellut Jortikan pelitapaa, ei ole Kekäläisen hypettämistä. Kun pelitapa pettää, yksilöt pettävät. Näin se vaan menee. Jos vähänkään ymmärtää pelitavan merkityksestä joukkueurheilussa, ymmärtää myös sen miksi huono pelitapa saa yksilöt vajoamaan.
Jep, näinhän se menee. Yksilöiden peliesityksiä ei voi oikein silloin arvostella hyvin kun joukkueen pelitapa on näin kuraa. Esa Pirnes olisi Ässissä aika pelimies, samoin aika moni muu tuosta nipusta. Joukkueen tärkein hankinta on valmentaja, vaikkakin sitten kun se hyvä valmentaja on valittu, sen merkitys tavallaan pienenee (jos ymmärrätte mitä haen takaa).
Tulevaisuus näyttää Keklun todellisen osaamisen, jota voimme arvostella/arvostaa sitten.
Tästähän ollaan tietenkin samaa mieltä. Kun en jaksa kaivella vanhoja kirjoituksia, niin otitko itse samat "lieventävät" asianhaarat huomioon arvioidessasi Masan hankintoja?