"Ota rauhallisesti."
-Enkä ota, ota ite.
Näin kommentoi Jarmo Kekäläinen, 12, Jokerien johtaja.
Vaan vakavasti ottaen kyllähän se vituttaa joka kerta kuunnella, kun joku Jortikka mussuttaa dumareista ja vielä enemmän syö kun itse Kekäläinenkin kokee asiakseen itkeä pelitapahtumista. Niin junttia, niin säälittävää vedota tappion hetkellä johonkin muuhun kuin oman jengin tekemiseen. Joo, joskus ne tuomarit tekee ihan oikeastikin pelejä ratkovia mokia, mutta silloinkin niistä voisi mun puolesta pitää turvan kiinni Jokereissa. Samalla tavalla siellä on joku A-J Niemi tehnyt koko kauden pelejä ratkovia mokia. Lisäksi tällä kertaa koko ulosajo oli mielestäni ihan perusteltu.
Muutenkin olen hieman hämmästellen seurannut tätä Keklu can do no wrong-meininkiä palstalla. Monilla tuntuu olevan hirveä tarve vakuutella ja uskotella itselleen sekä muille, että Kekäläinen todella on aivan omalla tasollaan hommassaan, eikä tee "Masamaisia" virheitä. Voin vain kuvitella reaktioiden erilaisuutta, jos Virmanen olisi roudannut Lasakin jengiin. En sano, etteikö Kekäläinen olisi hyvä jannu johtamaan Jokereita, mutta se nähdään vasta myöhemmin.