sai JYPiltä pakit ja hänen lempinimensä on Pile, ei Pillu.
Itse tuota nimeä olen vissiin eniten käyttänyt ja tulen varmasti käyttämään jatkossakin, tosin aiempia sanojani vapaasti lainaten vain silloin, kun ei tarvitse baaritiskillä herraa kohdata. Niin Pihlström kuin Pihlmankin vääntyy yhtä hyvin kumpaankin muotoon ja omaan suuhuni tämä naisen anatomiaan viittaava versio sopii Pileä paremmin. Ei minua kiinnosta millä lempinimellä tämä herra Jyväskylässä tunnetaan, minulle hän on sen toisen Pillun kaima lempinimen osalta. Helpompi muistaa kokoajan mielessä oleva lempinimi (vaikkakaan ei tästä asiayhteydestä) kuin ruveta miettimään oliko se Pile, Pale vai Rale. Ja hei. Ei sitä aina pysy perässä oliko Pihl-lisääliite lempinimeltään se vai tämä. Menee kuitenkin sekaisin, joten valitaan se helpompi. Aivan varmasti tulen tälläkin palstalla puhumaan väärästä Pihl-liitteestä vielä 2015.
Ja Susimiestä pakko kompata tuossa. Miten paljon kenelläkään on oikeasti silloin pelivaraa, kun ~3/5 käytössä olevasta palkkabudjetista (joku näppärä voisi laskea tarkan vaikkapa verotietojen pohjalta) menee toisen signaamiin pelaajiin? Ei Kauppinen tai Niemi muutu hintansa veroiseksi pelaajaksi vain sen takia, että toimari vaihtuu. Ei Pirnes muutu liigan ykkössentteriksi, vaikka edellinen toimari hänelle sitä roolia vastaavan liksan suostuikin maksamaan. Ritankin maaleista maksettiin aika helvetin paljon parilta viime kaudelta. Ei paska muutu suklaaksi vain kääreitä vaihtamalla, kyllä se sisältökin on syytä pistää kiertoon.