Pystytkö itse myöntämään, että Ruutu on ollut järkyttävän huono sikailija ja rottailija, kun puhutaan otteluista IFK:ta vastaan? Siitä meidän fanien puheet kumpuaa. Ruutu oli myös järkyttävän paska pelaaja IFK:ssa keväällä 2005 ja tästä syystä mies olisi otettu tänne vain marginaali rooliin sitä vastaavalla palkalla. Tuolla sopimuksella ei mies IFK:ta kiinnostanut.
No en itseasiassa pysty myöntämään. Ainoa sikailuksi laskettava teko, joka meidän paikalliskotipeleissä on tapahtunut (Nordiksen matsia en ole nähnyt, kuin sen yhden "ryntäyksen" verran), oli se Melartin väistäminen, joka oli typerää, vaarallista ja vahingoitti joukkuetta enemmän kuin hyödytti, mutta niin tekee suurin osa muistakin rangaistuksista. Pari jäähyä on tullut nimestä selässä ja pari siksi, että Ruudun tyyli on aina ollut pelata kovaa ja se tuottaa jonkun verran pikkukakkosia. Joku voi laskea tappelusta "perääntymisen" rottailuksi, mutta mua tollaset vaan naurattaa niin kauan, kun sitä harrastaa oman joukkueen pelaaja. Ei mulla kyllä ole ongelmaa ymmärtää, että naapurissa pistää vituttamaan varsinkin, kun tempun tekee jo valmiiksi vihat niskaansa ansainnut pelaaja. Tämä siis ilman vittuilua.
Ruudun sopimuksesta kun ilmeisesti tiedät yksityiskohtia, niin et viitsisi laittaa jakoon? HIFK:n tarjoama makkarapalkka saattaa ollakin fakta, en tiedä, mutta Jokereiden tarjouksesta en ole kuullut muuta kuin arvailuja. Rudin arvon laskeminen on kyllä vähän hankalaa, koska noista sen touhuista tulee ihan järkyttävä määrä medianäkyvyyttä, positiivista ja negatiivista, sekä uusia katsojia halliin ja se pitäisi ottaa mukaan laskuihin, kun mietitään mitä muuta sillä rahalla olisi saanut.
Edit: Tuli mieleen, että jos tässä puhuttiin pelkästä sopimuksen kestosta, niin sittenhän se on eri asia ja hyväksyn kyllä mielipiteen, ettei Ruutua tekisi mieli kolmeksi vuodeksi kiinnittää.
Simon kirjoitti:
Sittemmin tilalle on tullut eräänlainen helpotuksen tunne, kun Ruutu on etenkin IFK:ta vastaan tehnyt niin paljon typeryyksiä ja haitannut oman jenginsä peliä. Enää en Jakkea tänne halua, kun mies näyttää vain tyhmenevän iän myötä.
Hyvä, sait sen sanottua vielä kerran. Ihan näin hyvää esimerkkiä en väitteeni tueksi odottanut saavani.