Mahtavaa ja toivottavasti uutinen ei ole ankka
Johan tätä olen vittu odottanut. Vaikkakin Viuhkola on pelannut kärpissä onnistuneesti joka roolia mitä lätkästä löytyy (no ok.. ei ole tappelijana tjms. kunnostautunut) niin hyvillä mielin voi mies poistua. Antoi joukkueelle vähän kaikkea ja välillä enemmän mitä osasi toivoa.
Henkilökohtaisesti Piku on minulle kaksijakoinen pelaaja. Toisaalta aivan unelma aina ollessaan kentällä, mutta toisaalta painajainen. Itse olen niitä kavereita, jotka haluavat liikettä ja rouhintaa (ei liikettä tyyliin kossu). Piku on laiskan näköinen, vaikka tehokas, ja pitää kiekkoa erinomaisesti, vaikka ei joidenkin mielestä ole fyysinen. No.. eipä tuolta näytä ne fyysisetkään kaverit kiekkoa vievän. Itse vain en pidä laiskan näköisistä pelaajista, Viuhkola vain on lyönyt omille ajatuksilleni jauhot suuhun kerta toisensa jälkeen.
Viuhkolaa on erittäin vaikea paikata. Noin kokonaisvaltaista liigapelaajaa en heti muista. Muistan toki montakin pelaajaa, jotka ovat jossain parempia, mutta en yhtään, joka olisi jokaisessa asiassa tuolla tasolla. Varmasti kohta löytyy joku tällekin ketjulle :D
Tervemenoa ja onnistu hyvin. Eniten jään Viuhkolan luonnetta kaipaamaan, joka ei ole pullistelua, ylpeilyä jne vaan hyvää työtä nöyrästi illasta toiseen pelikavereista ja statuksesta riippumatta. Erittäin sympaattinen kaveri. Luonne rauhallinen, mutta silti pystyy taistelemaan. Kiitokset vain liigaan nostosta ja parista suomen mestaruudesta, mitkä ovat todellakin hyvin pitkälle miehen ansiota.