Sama. Vaikka ei edusta meikäläisen ihannepelaaja prototyyppiä, niin ei voinut kuin tykätä. Nyt kyllä vetää haikeaksi, en kuitenkaan ole pettynyt vaan todella onnessani, mikäli Piku saa viimeinkin NHL-sopimuksen, mutta jäähän Pikua kyllä kaipaamaan. Helvetinmoinen pelimies viimeisen päälle. Respect. Ei voi toivoa kuin kaikkea hyvää tulevaisuuteen!
Ja edelleen sama.
Siihen vielä päälle, mies osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. On työ/harastus mistä saa rahaa ja sitten on PERHE.
En tiedä millaista paperia Chicago pukkas alle, mutta ihan oikein että mies jäi tänne kasvattamaan perehettään. Arvot kohillaan.
Pelaaja tyyppinä minä olen aina tykännyt, varmaan osittain siksi koska itsekin hidas ja tykkää syötellä(veto paska), Ja mikäs sen maalin teon voittais, kuin länget naapurin pakilta;)
Varmaan sopii NJ paremmin mitä amerikan Lahti.
Piku kumminkin melkein vaatii vierelleen puhtaan snaipperin, joka ei tykkää kiekosta. Ja vielä jos siihe yks rouhija/maalinedusmies löytyy on kenttä täydelliseesä tasapainossa. Jos tämä nyt toteutuu, on mukava seurata mihin kenttään Pikua viedään.
Kolme vuotta olen ollut sitä mieltä, että Piku on ollut sm-liigan paras pelaaja kokonaisvaltaisesti.
Moni menee edelle yksittäisissä asioissa, mutta kukaan ei ole ottanut kenttää haltuun kuin Jari.
Onnea paholais paitaan ja tervetuloa AINA takaisin jos niin käy.