Lasse#11 kirjoitti:
Vierasleiristä katsottuna tuntuu täysin käsittämättömältä, että jotkut pitävät hyvänä asiana Jarnan potkuja. Teidän kapteeni ja yksi parhaista pelaajista kengitetään ja täällä kehuskellaan, että hyvä hyvä.
HIFK:iin kelpaa kyllä ja toivonkin että Jarna tänne saapuu!
Samaa olen itsekkin ihmetellyt tässä.. Vielä viimekeväänä Jokerifanien silmissä Jarna oli puolijumala, ja alkoholi-ongelmille vaan hymyiltiin ja kehuskeltiin kun se olis joku hyvä asia. Nyt kun Jarnalla on ongelmia kaikki kääntävät selkänsä.
Silloin Karalahden aikana sanoin suoraan, että en hyväksy huumeita ja alkoholia huippu-urheilussa, mutta en voinut olla ihailematta HIFK:n lojaalisuutta omille pelaajille. He tukivat ja auttoivat häntä ongelmassaan ja vaikka vihani HIFK:ta kohtaan olisi miten suuri tahansa, en voi olla ihailematta heidän toimiaan ja ennen kaikkea faneja jotka puolustivat Jereä loppuun asti. Näin naapurissa, mutta toisin meillä; jengi on innoissaan Jarnan ulooslentämisestä ja hehkuttaa Kankea ja muita joukkueen jäseniä jotka vaativat häntä lähtemään. Tiesin jo kauan että Jokereissa on erittäin huono ilmapiiri tällä hetkellä, mutta että henkilökohtaisista ongelmista kärsivä joukkueen kapteeni joutuu jättämään joukkueensa siksi, että tämän joukkuekaverit ja fanit kääntävät selkänsä on jo naurettavaa. Mielestäni tämä joukkue ei ole ansainnut menestystä tällä kaudella, ei todellakaan.
Jarna on parhaimmillaan SM-liigan taitavimpia pelaajia, ja loppupeleissä kaivelemme nyt aika paljon hänen yksityisasioita. Toivon todella, että jarna saisi uuden mahdollisuuden yrittää, oli joukkue mikä tahansa. SM-liigalla ei ole varaa menettää Jarnan kaltaisia piristysruiskeitä muun harmaan massan alta.
Itse olen henkilökohtaisesti läheltä nähnyt mitä alkoholi-ongalmat pahimmilaan ovat, eikä siihen tilanteeseen todellakaan auta takinkääntäminen. Ymmärrän potkut, mutta olisivat edes ohjanneet AA-kliniikalle ja yrittäneet tukea. Ensimmäistä kertaa elämässäni joudun häpeämään seurani toimintaa, ja se on minulle vierasta.
Ei näin, oikeesti, ei todellakaan näin!