Jalkapallon veikkaus- ja vedonlyönti-ketju

  • 9 014
  • 152
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Check. Aikaisintaan taitaa ensi helmikuussa ratketa tms. milloin onkaan liigacupin finaali. Ei nyt silleen kovaa luottoa ole ehkä tohon vielä.
Kumpi voittaa seuraavana pokaalin 20€
@mikko600 Newcastle ja minulla ManU. En tosiaan joo olisi uskonut, että tämä ratkeaa tällä kaudella saati, että jo helmikuussa.
 

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Chelsea jää Valioliigassa top8:n ulkopuolelle, eli sijoille 9.-20. Panosehdotuksia otetaan vastaan ja veto 1:1.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vedoista. @maken veivi jr. voitto jo aikaisemmin meidän pokaalivedon ja loppukaudella on vielä kumpi korkeammalla, Villa vai Brentford. Mun veikkaus Brentford ja pahalta näyttää.

@Tjapalala löi meikän kanssa kaksi vetoa ja nämä näyttävät päätyvän mulle. Eli Bamford-Wilson maalimäärät ja onko Leeds huonommin sijoittunut kuin 14:sta tällä kaudella. Bamford-Wilson jo selvä ja Leedsillä kuusi pistettä 14:sta sijaan.

Sitten oli vielä veto kumpi korkeammalla ManU vai Newcastle ja tällä hetkellä sitä @V-G- voittamassa jos ManU rästiottelunsa hoitaa. Tosin tuo menee myös vielä jännäksi.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vedoista. @maken veivi jr. voitto jo aikaisemmin meidän pokaalivedon ja loppukaudella on vielä kumpi korkeammalla, Villa vai Brentford. Mun veikkaus Brentford ja pahalta näyttää
Tämä tuntuu lähes rikolliselta. Gooooood eeeeveeeniing...
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
@Tjapalala löi meikän kanssa kaksi vetoa ja nämä näyttävät päätyvän mulle. Eli Bamford-Wilson maalimäärät ja onko Leeds huonommin sijoittunut kuin 14:sta tällä kaudella. Bamford-Wilson jo selvä ja Leedsillä kuusi pistettä 14:sta sijaan.
Leeds ei pysty enää matemaattisestikkaan olemaan 14 ja oon aika varma, että Bamford ei tee 14 maalia kahteen peliin, niin voisin maksella velat pois eilisen palkkapäivän kunniaksi. Olikos se sit sulle 40€ ja meneekö samaan Mobilepay numeroon?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Leeds ei pysty enää matemaattisestikkaan olemaan 14 ja oon aika varma, että Bamford ei tee 14 maalia kahteen peliin, niin voisin maksella velat pois eilisen palkkapäivän kunniaksi. Olikos se sit sulle 40€ ja meneekö samaan Mobilepay numeroon?

Kiitokset ja sama numero joo vielä!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vedoista. @maken veivi jr. voitto jo aikaisemmin meidän pokaalivedon ja loppukaudella on vielä kumpi korkeammalla, Villa vai Brentford. Mun veikkaus Brentford ja pahalta näyttää.
Good ebening toi lopulta Euro-paikan, laitan sulle yv.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja vetoja ensi kaudelle, ehdota panosta:

- ManU-Newcastle sijoitus sarjassa. Mulle Newcastle.

- Harvey Barnes maalimäärä vs. ”maailman paras oikea laituri” Jadon Sanchon maalimäärä.

- Isak vs. sun valinta maalit, ei Haaland.

Noi ny ainakin!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja vetoja ensi kaudelle, ehdota panosta:

- ManU-Newcastle sijoitus sarjassa. Mulle Newcastle.

- Harvey Barnes maalimäärä vs. ”maailman paras oikea laituri” Jadon Sanchon maalimäärä.

- Isak vs. sun valinta maalit, ei Haaland.

Noi ny ainakin!

Otatko Isak vs Salah vedon?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Ja vetoja ensi kaudelle, ehdota panosta:

- ManU-Newcastle sijoitus sarjassa. Mulle Newcastle.

- Harvey Barnes maalimäärä vs. ”maailman paras oikea laituri” Jadon Sanchon maalimäärä.

- Isak vs. sun valinta maalit, ei Haaland.

Noi ny ainakin!
Manu kelpaa varsin hyvin. 50€?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Löin Ruotsia mestariksi kertoimella 26. Ihmettelin kerrointa tuolloin ja ihmettelen edelleen kun Ruotsi eteni juuri neljän parhaan joukkoon.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ainiin, tarjoan taas vetoa:

Håland vähintään 40 maalia Valioliigassa. Sinä sanot, että max 39 maalia. Hinta 50e. Peliraja 33 matsia, eli jos pelaa 32 tai alle, veto raukeaa.

Otan yhden vedon.
 

Knap

Jäsen
Ainiin, tarjoan taas vetoa:

Håland vähintään 40 maalia Valioliigassa. Sinä sanot, että max 39 maalia. Hinta 50e. Peliraja 33 matsia, eli jos pelaa 32 tai alle, veto raukeaa.

Otan yhden vedon.
Otan tän, jos peliraja laitetaan 30. Vähän turhan pieni pudotus täydestä ottelumäärästä muutoin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Otan tän, jos peliraja laitetaan 30. Vähän turhan pieni pudotus täydestä ottelumäärästä muutoin.
Kompromissina voidaan ottaa 32 peliä. 30 on jo liian hurja jopa Hålandille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös